Update: PSV handelt razendsnel en haalt foto Suarez weg bij Philips Stadion

    Update: PSV handelt razendsnel en haalt foto Suarez weg bij Philips Stadion

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 09:50vr 16-02-2018 om 09:50

    PSV heeft zijn eigen supporters tegen zich in het harnas gejaagd met een opvallende actie. De vernieuwde gevel van het Philips Stadion is versierd met een afbeelding van oud-Ajacied Luis Suarez en dat is slecht gevallen bij de Eindhovense supporters.

    De sportwinkel 100% Voetbal heeft een foto van Suarez, Paul Pogba en Lionel Messi in de etalage hangen om reclame te maken. Dat de Uruguayaan niet bepaald populair is in Eindhoven en omstreken, mag een understatement genoemd worden. "Hij staat vooral bekend om zijn laaghartige daad richting een van onze spelers (Otman Bakkal, red.)", verwoordt Harrie Timmermans, voorzitter van de supportersvereniging, in gesprek met het Eindhovens Dagblad het gevoel van de PSV-fans.

    "Iemand die ons gebeten heeft, hoort niet te worden afgebeeld op ons huis", vervolgt Timmermans. "De buitenkant van ons stadion is voorbehouden aan helden van onze club. Suárez past daar natuurlijk niet bij." De vernieuwde gevel van het stadion moet vrijdag geopend worden. Of de directie van het stadion bereid is om naar de klachten van de supporters te luisteren, is vooralsnog onduidelijk.

    Update 9.50 uur: PSV heeft razendsnel gereageerd op alle ophef. De foto van Suarez bij het Philips Stadion is inmiddels verwijderd, meldt het Eindhovens Dagblad.

    Poll

    Begrijp jij de PSV-fans?

    (2178 stemmen)

    Plaats een reactie

    Voetballert +1237
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:35
    Wat een druk maken weer, hebben ze ook al een hekel aan Ritzmaaier? die heeft er twee geblesseerd geschopt en speelt er nog steeds toch?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:43
    Dit vind ik dat weer een zielige reactie. Gewoon 3 topspelers, dit is echt ‘kleine piemel gedrag’. Laat die mensen lekker een baan zoeken die zich zo druk maken om niks.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:54
    Helemaal niet zielig, een voetbal en clubhart noemen we dat!
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:57
    Moven van die gevel, en snel!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:16
    een gevel ergens in Brabant who cares?
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:35
    Natuurlijk jongen, natuurlijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:35
    Jullie hebben een AJAX hart
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
    Geen goeie spelers zelf? Pogba Messi hahaha carnaval clowns
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1425
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:33
    Geen zielige reactie.
    Suarez en PSV slaat toch nergens op?
    Ondanks het feit dat ik Willem van Hanegem een prime kerel vind, gaan we toch geen foto van hem op de JC Arena hangen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:51
    Slaat nergens op wat jij zegt, je moet naar hem kijken. Oké het is verleden tijd dat geef ik toe. Maar je hebt toch wel een heel groot psychisch probleem als je een speler bijt. Niet 1 maar 3(!!) keer. En dan ken die nog zo goed n balleke trappe, als hij een speler van PSV bijt hoeft hij niet op ons stadion afgebeeld te worden. Ook niet als het al zoveel jaren later is!!! Kwaliteiten komt ie niks tekort , er liggen alleen wat kabels in zn kop fout aangelegd
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:18
    Boeren hebben nu eenmaal een kort geheugen !
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:36
    Goede actie. Niks mis met het erkennen van kwaliteit
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:36
    Mooie kop om op te spugen toch
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:40
    Maar wel te lelijk om op te scheiten
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:44
    Niet netjes derksen
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:28
    Spuug je op je eigen stadion dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:30
    Zo hoog kan ik niet spugen
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:32
    Wel op alles wat met Ajax te maken heeft
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:36
    HAHAHAHA jouw cluppie heeft een Ajax hart
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:37
    Als ie maar niet klopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:37
    Jankerds.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11313
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:37
    Lachwekkend...... Bakkal zelf heeft er nooit zo moeilijk over gedaan
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:27
    Dus wat Suarez deed was normaal?

    Kinderachtig is het wel maar nu moet je het niet gaan verdraaien omdat Bakkal nooit zo moeilijk er over deed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:37
    Het is weliswaar zwaar overdreven maar de opmerking over de helden van de club is 100% waar. Dat zijn deze heren niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:03
    Klopt, echter een saillant detail is wel dat hij Pogba en Messi niet zo expliciet noemt.
    ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:37
    Als je Bakkal hebt gebeten hoor je inderdaad daar niet thuis, geen discussie over mogelijk!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3286
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:41
    Nee inderdaad. Had dan een Ola Toivonen gebeten ;)
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3231
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:38
    De supporters(verening) staat met de mond vol tanden..........
    Vind ik leuk
    kevinleo +2639
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:45
    Ja die zijn nu de gebeten hond
    Vind ik leuk
    Sandokan +767
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:39
    Het gevoel van de PSV-supporters begrijp ik helemaal. Los van het feit dat Suarez met zijn herhaaldelijke criminele gedrag geen voorbeeld is, is het natuurlijk geen PSV-er. Ik verwacht dat de directie van het stadion geen boodschap zal hebben aan hun supporters. Het zijn namelijk net politici, ze staan mijlenver van de maatschappij af. De arrogantie van de macht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:01
    you stand corrected
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:19
    Suarez heeft meer met Psv te maken dan Messi en Pogba. Messi en Pogba kennen Psv niet eens.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3286
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:40
    Haha dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag. Begrijp de PSV supporters opzich ook wel weer. Ik zou bijvoorbeeld een John Guidetti ook niet op de ArenA willen zien. Maar we moeten het ook niet gaan overdrijven.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:52
    In Amsterdam zijn ze niet zo achterlijk om zoiets te doen, hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:37
    Hahahahahahaha

    Wat een afgang die boeren
    Vind ik leuk
    Morris +23131
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:40
    Haha kleinzerig ten top.

    Grow up en waardeer de voetballer.. Als we elke jeugdzonde van iedere supporter moeten gaan bekijken dan zit het stadion leeg.

    Respect voor iedereen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:46
    Serial-biter Chewy Luis hebben we het hier over.
    Niet over iemand die 1 keer over de schreef is gegaan.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17175
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:13
    Die recidivst bedoel je?
    Vind ik leuk
    Stack5 +3075
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:15
    Alsof niet dezelfde ophef er was geweest als Dries Mertens levensgroot op de Arena was afgebeeld. Ik begrijp het wel. Respect voor de voetballer hoeft niet per sé geuit te worden door je rivaal op je stadion af te beelden. Dan sla je echt wel door.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1843
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:17
    Dus jij zou het leuk vinden als bijvoorbeeld Guidetti in de arena hangt?
    Vind ik leuk
    elmoo +708
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:34
    Dan moet je niet op vp zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:40
    Haha dat mensen dat bijtertje nog verdedigen ook bizar echt bizar dat gedrag hoort niet op een voetbalveld thuis achterlijke staatsmongool dat het is
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:42
    He leuke is dan ook dat hij zeer zeker weer naar Amsterdam gaat en niet naar die boeren met hun achtelijk stadion.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:33
    Hahaha wat een kinderlijk niveau zeg, tering wat een reactie.

    Dit geldt niet alleen voor jouw reactie. Maar zijn de scholen dicht vandaag?
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:03
    Ik zei het gisteren al, het gaat echt van kwaad naar erger hier!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:20
    Ja jammer joh, sommige doen het erom.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:42
    Stiekem zijn ze allemaal een beetje gek op Ajax in Eindhoven, hier praten ze ook dagelijks veelvuldig over de mooiste club van Nederland ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:57
    Praten ze over vitesse dan?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:07
    Daar hoor je niemand over.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:38
    Ze praten altijddd over Ajax ja!

    PSV'ers hebben een Ajax hart
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6006
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:43
    Koning Suarez zelfs in Eindhoven kunnen ze niet om hem heen en bewonderen ze hem als dronken carnavalsgasten Alaaf!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41622
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:44
    Hahaha. Wat voelt men zich toch weer snel op de calimero-treentjes getrapt.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:19
    Kun je je voorstellen als ze Mark van Bommel afbeelden op de Arena? 'T is gewoon vragen om problemen. Iemand gaat sowieso die ruit ingooien en dat hadden ze bij PSV moeten weten.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1511
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:22
    Nee dan moet hij eerst een Ajacied bijten voordat dat mag;)
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:24
    Je snapt toch wat ik bedoel? Zoals Nistel al zei, je plaatst ook geen afbeelding van een varkensslager bij een moskee. Dom dom dom van PSV.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1511
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:29
    Lol tuurlijk begrijp ik je. Maar ze moeten niet zeggen dat de reden is dat hij Bakkal gebeten heeft.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41622
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:20
    Het is inderdaad precies hetzelfde en ook dan krijg je gezeik met lompe gasten zoals nu bij jullie.

    Maar het feit dat dit overal zo zou gebeuren, doet niks af van mijn stelling.
    Vind ik leuk
    feldje74 +480
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:46
    Hahaha...heerlijk...wat een volk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:48
    Het is maar net waar je je druk om maakt. Al kan ik de PSV supporters wel begrijpen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:49
    Zo een warme club, dit voelt voor velen als een koude douche! Van warm bad naar dompel bad, zoals ze in Eindhoven zelden hebben gehad.Dat ze een geveltje vernieuwen al een hele happening vinden daar in Eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:51
    Geweldig alsof Ajax Arjan Robben op de gevel zet
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:53
    “De buitenkant van ons stadion is voorbehouden aan helden van onze club. Suárez past daar natuurlijk niet bij."

    Messi en Pogba blijkbaar wel...
    Vind ik leuk
    DEWEE +2452
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:57
    Ja dit is Nederland. Daarom is hier ook discussie over negerzoenen, jodenkoeken nog effe en iemand maakt zich druk dat we de kleur bruin poepen.

    Ik weet niet wat er met de winkel is afgesproken en is er niets afgesproken dan doen ze ook niets verkeerd. Verplaats je stadion maar naar een andere buurt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    Eindje +81
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:03
    Daar hadden ze wel iets beter over na kunnen denken
    Vind ik leuk
    elmoo +708
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:05
    De winkel is van adidas vp lees de Eindhovens dagblad voor de helft.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    jtodam +562
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:07
    Ah gossie, de verstandelijk zwaar beperkte voorzitter van de supportersvereniging heeft het er zwaar mee. Wat een extreme droeftoeter zeg, dat is dan nog de voorzitter he. De rest van die mongolen wil je al helemaal niet horen of zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:08
    Het is inderdaad niet slim om een afbeelding van de meest onsportieve voetballer van de wereld en daarnaast de grootste rat c.q. eekhoornkop van het hedendaagse voetbal boven het Philipsstadion te hangen. Wanneer je gisteren de reacties leest onder het artikel van K. Hofland die met M. van Bommel op de foto stond, snap je sommige schijnheilige reacties hier niet. Vanzelfsprekend komt het verwijt "Calimero" (erg origineel) ook weer terug. Een hoog gehalte de pot verwijt de ketel...............
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:21
    Ik vind ook echt dat het woord "Calimero" zijn betekenis begint te verliezen. Er wordt hiermee gestrooid als een gek
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:31
    Die gasten die constant met het woord "Calimero" strooien hier, hebben blijkbaar niet het vermogen om in te zien dat de grootste Calimero van Nederland een Ajacied is, genaamd Sjakie Swart. Elke maandagmiddag is het hier de grote Calimero Show met in de hoofdrol Sjakie Swart, de Opper Calimero van Nederlands e.o..
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1963
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:47
    Rustig, Woo Ping, maak je toch niet zo druk!
    Oud Chinees gezegde: Wie zich nooit druk maakt, leeft het langst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 09:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:19
    Je hebt gelijk Rodebaan! Maar het zal je duidelijk zijn dat L. Suarez niet mijn meest favorriete speler is en dat ik deze actie (foto van Suarez op Philipsstadion hangen), gelukkig weer snel opgelost, niet zo'n slimme actie vindt. Terug naar de orde van de dag.........
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1963
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:19
    Dat is mij volkomen duidelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:22
    Gelukkig maar. Ik maakte me al zorgen dat jij dit zo niet begrepen had.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:10
    Het is de Godwin van het voetbalforum.

    "Ik heb totaal geen argumenten dus ik haal dat kutkuiken maar weer van stal"

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:09
    Suarez held!!

    Ze kunnen natuurlijk niet hebben dat er een spits van de “concurrent” het verder geschopt heeft dan wie van hun dan ook!!
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:21
    Romario, Ronaldo, Van Nistelrooij? Arjen Robben? Je volgt het voetbal zeker net 3 jaar?
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:09
    is inderdaad een aardige schopper!
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3459
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:10
    Dit kan ook niet,ze hadden beter een foto van Sneijder vd vaart en v basten op kunnen hangen
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:20
    Je zet ook geen billboard van een varkensslager bij de entree van een moskee. Dit is gewoon niet handig, bedacht door marketingfiguren met geen enkel gevoel voor voetbalsentiment. Geen wereldramp, maar daar had wel iets beter over nagedacht kunnen worden.

    Een enorme poster met Guidetti en Van Bommel op de Arena zou ook niet gewaardeerd worden. Of Vertonghen op de Kuip.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:21
    Denk ook niet dat Luis daar blij mee is, hangt er mooi voor lul
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1511
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:21
    Ook als hij Bakkal niet had gebeten was hij vast niet welkom geweest. Dit is gewoon een kut smoes!
    "De buitenkant van ons stadion is voorbehouden aan helden van onze club"
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:09
    Dan zal het kaal zijn aan de buitenkant van de Arena hè......
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1511
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:18
    Hahaha nou Ronaldo neemt tegenwoordig behoorlijk wat ruimte in ;)
    Vind ik leuk
    De Hout +1758
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:21
    Foto van De Dracula bij het PSV-stadion is vragen om problemen. Was in Alkmaar en Rotterdam ook niet gepikt.
    Vind ik leuk
    Kayzer +2772
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:23
    Wie is hier nu de gebeten hond??
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:26
    Voor al de ajacieden die vinden dat er gezeurd wordt in Eindhoven.....

    Laten we een foto van Cruijff in het Feyenoord shirt op de arena plakken terwijl Sjaak Swart het Hand in Hand staat te brullen.

    Daar zal vast niemand wat over te zeggen hebben als dat zou gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:18
    Staat Suarez afgebeeld in Ajax shirt en zingen de broertjes vd K. de Ajax-mars dan?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:32
    Neuh.
    Maar noemde even 2 dingen die gebeurd zijn waar meer dan genoeg ajacieden volledig van uit hun stekker gingen.
    Dus dat ajacieden nu zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen bij psv...... pot.ketel.

    Dit is gewoon een blunder en kan meer dan waarschijnlijk op het conto geschreven worden van zo snelle reclameboy\girl\trans (moet voorzichtig zijn tegenwoordig) die werkelijk geen enkel idee heeft wat er nou speelt.

    maar goed, mijn voorbeeld is lekker overdreven. Ander voorbeeld.... Kuyt in een fenerbahce shirt op de arena? Denk je dat het er lang zou hangen of niet?

    En dan hebben we het nog over iemand die niet tegenstanders bijten als hobby heeft

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:41
    Wat een bullshit weer dit...
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:42
    Natuurlijk is het een blunder, maar dat zijn een aantal quotes in deze kwestie ook. Zowel van deze voorzitter van de supporters als een aantal vergelijkingen van supporters hier in de reacties.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:51
    Die quote van die voorzitter heb ik hier elders al "vertaald": We moeten geen ajacied aan de pui.
    Daar gaat het gewoon om en niks anders. Zelfde geldt voor lui die hier de "wat als" bij de ajacied voorlegt.
    (ja, ik weet dat ik zelf ook bij die groep hoor nu)



    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:59
    Vertalen is leuk, maar daar zijn wij niet voor. ;) die man moet toch gewoon kunnen uitspreken wat hij bedoelt?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:02
    Dat is heel lastig tegenwoordig.... gewoon zeggen wat je wil zeggen.
    Veel te veel mensen met te veel vrije tijd en onuitputtelijk vermogen om overal aanstoot aan te nemen.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:05
    Klopt, maar dat is vooral hun probleem. Mensen die serieus dit soort sentimenten nu niet begrijpen gaan dat nooit doen. Al moeten we ook niet teveel ophef maken over een stukje reclame van een sportmerk. De juffrouw van de aankleding wist waarschijnlijk niet of nauwelijks wie er op de afbeelding stond.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:09
    En dat laatste is eigenlijk gewoon nog het meest belachelijk aan dit hele verhaal.
    Niet eens zo zeer in het algemeen maar als je nou wat posters op een voetbalstadion moet hangen, lijkt het me handig om eens te kijken wie\wat\waarom en of het dan allemaal wel handig is. En als je het zelf niet kan vinden, vraag het aan iemand die het wel weet.

    Maar ja... buiten het "proces" denken en/of werken..... dat valt niet mee voor velen.
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:27
    Het is alleen maar haar werk hè, niet teveel eisen. ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:28
    Ook volop ervaring met dat soort "collega's"?
    Vind ik leuk
    2cents +57835
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:32
    Je ziet het helaas overal. Nadenken hoort vaak niet bij de taakomschrijving die zich beperkt tot uitvoeren.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7251
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:27
    Ja dit snap ik opzich wel. Ik zou ook geen plaatje van Mark van Bommel in een Bayern Munchen shirt willen zien op de deur van de Ajax fanshop.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:34
    Huillie huillie.
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:39
    Zielig
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:41
    Heb zo'n beetje alle reacties gelezen. Maar alle PSVers hebben het over het criminele gedrag van Louis. En terecht natuurlijk, die man hoort niet meer op een veld te staan, laat staan te worden afgebeeld! Ik zie ajacieden hem verdedigen voor zijn gedrag. Staan ook tig ''kinderachtige'' reacties tussen. Lijkt mij niet eens het geval dat het een oud ajacied is, ik lees meer over de incidenten die er zijn geweest met de man die nooit meer op een veld had moeten staan. Geniale voetballer maar een ziek persoon!
    Vind ik leuk
    035 +6306
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:08
    Daar heb je wel een punt. Maar met een beet in je nek kun je een dag later weer voet ballen. De nare trapjes tegen de enkels, zoals enkele helden (o.a. MvB) die uitdeelden, zorgden dat je 1 a 2 weken buitenspel stond. Let wel....... ik wil niets goedpraten, want bepaalde zaken zijn nu eenmaal te gek voor woorden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:10
    Bleef het maar bij 1x bijten, dat was het niet. Het is gewoon een recidivist en meer niet!

    1 van de meest onsportieve spelers die er rondlopen. Geen voorbeeld voor de jeugd!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:23
    Je kan proberen te bagatelliseren wat ie tot 3x toe op een voetbalveld heeft gedaan tot je een ons weegt, maar die gozer is niet goed bij zijn kersenpit.

    Als je tot 3x toe iemand bijt als volwassene hoor je niet vrij buiten te lopen en had hij dat ook niet gedaan als hij toevallig niet aardig tegen een balletje had kunnen trappen.
    Vind ik leuk
    035 +6306
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:47
    Lees mijn laatste zin. Niets bagatelliseren.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:56
    Je hebt het over "dat je het niet goed wil praten"
    Dat is prima maar bagatelliseren betekent dat je iets kleiner probeert te maken dan het is. En dat doe je wel met "Maar met een beet in je nek kun je een dag later weer voet ballen"

    Je probeert bijten minder erg te maken dan iemand een schop verkopen.

    Vind ik leuk
    035 +6306
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:03
    Op jouw laatste zin:Nee. Maar ieder zijn zienswijze.
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:44
    Pogba Messi en Suarez op poster bij psv stadion....missch trekken ze zo eindelijk wat toeschouwers...goeie actie van de sport winkel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21314
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:49
    Natuurlijk hoort schwalbuarez niet op de gevel van het stadion te staan. Weg ermee !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:52
    100% Voetbal maakt reclame voor de nieuwe Predator van Adidas ....wat maken die boeren zich druk en dan ook nog eens beginnen over "ons huis' terwijl er niets van ze bij zit
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6006
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:55
    Nu mag de sportwinkel wel gecompenseerd worden met minimaal 10 miljoen euro uit de zak van PSV.
    Want dit gaat ten koste van hun omzet, simpel omdat met Suarez als eyecatchter de omzet gewoon met 10 miljoen omhoog zou gaan.
    Ik zeg dokken PSV en niet gierig zijn.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21314
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:05
    Omzet ? 3x raden wie de klanten zijn bij deze zaak en club zij in nederland supporten. Omzet gaat juist nu omhoog !
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6006
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:27
    Peijnenburg!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:01
    Jammer had er graag tegen aan gezeken
    Vind ik leuk
    Blindsy +13489
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:02
    Hier is duidelijk een marketeer zonder voetbalverstand mee bezig geweest. Er zijn genoeg topvoetballers waar je uit kunt kiezen, om dan uitgerekend Suarez te kiezen is gewoon dom. Goed dat zijn afbeelding is weggehaald.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:06
    weer een gevalletje zij zijn groot en ik ben klein en dat vind ik niet Heerlijk!
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:07
    Tja van die Erik Engerd wil je natuurlijk sowieso geen foto "aan de muur". En al zeker niet als datzelfde stuk verdriet ook nog zijn "kunsten" (lees Schwalben) heeft vertoond bij een op-en-top foute club. Pffff
    Vind ik leuk
    tremere +720
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:15
    Net als transgenders: Is het raar? Dat kan je zeggen. Is het verboden? Nope, dus ze doen maar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:18
    Domme mensen daar maak je geen goede punten mee bij de supporters
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:36
    Zo. Even duidelijk gemaakt wie de baas is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:03
    Pogba en messi zijn wel echte psv helden?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6110
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:10
    Heel begrijpelijk want Calimero's zijn hele
    gevoelige vogeltjes die je met zorg moet behandelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 11:15]
    Vind ik leuk
    hoebie60 +135
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:13
    Als supporter ben je voor jeclub en de spelers, altijd maar haat jegens andere als we daar eens mee stoppen word het voetbal alleeen mar mooier
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:34
    Een bijtende randdebiel zet je als zelf-respecterende club nergens op je gevel.Vindt het nog steeds een schande dat een club als barca zo n onnozel gedragende voetballer in de selectie wil hebben.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:07
    Vroeger hadden ze het ook vaker over een bijtertje, maar dan ging het vooral om een kuitenbijtertje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:12
    Hahaha K psv
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:18
    Kinderachtig die lampenkappen , eerst 4 dagen lazerus met carnaval en dan zeggen dat ze koppijn van zo een foto, laag niveau
    Vind ik leuk
    haarlemx +437
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:33
    Calimero gedrag......wederom....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:08
    Waar is bakkal eigenlijk gebleven?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:26
    Tja de rest van de clubs heeft geen enkele speler die nu in de top van Europa ook nog eens een smaakmaker is. Daar heeft Ajax er wel meer van. Vertonghen, Sanchez, Suarez, Alderweireld, Erikssen en tot voor kort Zlatan.
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:30
    FC hypocriet is weer aanwezig hoor. Massaal gaan janken wanneer een aantal PSV'ers gaan zitten 'stoken' in Ajax topics, want dan zijn ze meer met Ajax bezig dan met hun eigen cluppie. Om vervolgens zelf ook massaal te gaan zitten janken in alle PSV topics van vandaag, allemaal weer even laten weten wat voor een calimerotjes en kut boertjes we toch zijn. Terwijl je zelf waarschijnlijk net zo hard had liggen janken wanneer Robben op de voorgevel van jullie stadion was geplakt. Stel kleuters
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws