Voorzitter licht scorende Memphis uit: Niet vaak gezien bij ons

Voorzitter licht scorende Memphis uit: "Niet vaak gezien bij ons"

Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 10:39vr 16-02-2018 om 10:39

Voorzitter van Olympique Lyon Jean-Michel Aulas heeft genoten van Memphis Depay tijdens de 3-1 overwinning van zijn ploeg op Villarreal in de Europa League. Memphis was in dat duel een van de meest opvallende mannen.

"Ik heb eerder tegen hem verteld dat we van hem houden en dat hij een erg leuk ventje is", zegt Aulas in gesprek met BFM. "Hij is een jongen die liefde nodig heeft, dan kan hij wedstrijden op elk moment doen kantelen. Vanavond maakte hij een ongelooflijk doelpunt en een paar geweldige acties. Soms speelt hij in dienst van de ploeg en soms kun je gek van zijn acties worden."

"Maar hij laat wel dingen zien die we niet vaak gezien hebben bij ons", besluit Aulas met een positieve noot. Memphis is dit seizoen in alle competities goed voor twaalf doelpunten, waarvan hij er negen maakte in de Ligue 1. Tegen Villarreal scoorde hij acht minuten voor tijd de 3-1, waarmee de wedstrijd beslist werd.

Plaats een reactie

Snuck +499
vrijdag 16 februari 2018 om 10:45
Gewoon een fantastische voetballer!
Vind ik leuk
Aal +22896
vrijdag 16 februari 2018 om 10:51
Een geniale gek.
Vind ik leuk
Henkie1979 +5846
vrijdag 16 februari 2018 om 10:45
En toch beginnen op de bank, statistieken zijn echt niet slecht voor een buitenspeler.
Vind ik leuk
3Bier +11615
vrijdag 16 februari 2018 om 10:46
Heerlijke speler, geweldige voetballer. Je blijft toch hopen dat die knop in zijn hoofd een keer om gaat. Vrees dat het nooit gaat gebeuren.
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 10:46
Kunnen ze niet een groot poster van Memphis in het Philips stadion hangen??

:-) :-) :-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 10:46]
Vind ik leuk
Fce9091 +2777
vrijdag 16 februari 2018 om 10:56
Gaan ze bij Under Armour niet leuk vinden in een Adidas etalage.
Vind ik leuk
Rodajc +17416
vrijdag 16 februari 2018 om 10:48
Verdient toch gewoon een vaste basisplaats, veel beter dan Aouar en Cornet.
Vind ik leuk
Skipopski +51
vrijdag 16 februari 2018 om 10:51
ALLES IS LIEFDE, ALLES IS LIEFDE, VOOR IEDEREEN, VOOR HEM VOOR HAAR, VOOR MIJ.
Vind ik leuk
Janzijnvader +16286
vrijdag 16 februari 2018 om 10:56
Lekker schreeuwen.
Vind ik leuk
Skipopski +51
vrijdag 16 februari 2018 om 11:06
Lekker schreeuwen met Jan zijn moeder.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
vrijdag 16 februari 2018 om 11:06
Euh...
Vind ik leuk
Skipopski +51
vrijdag 16 februari 2018 om 11:07
Er was een baby geboren. Volgens zijn ouders was hij een foutje.
Zijn naam is LinkeLoutje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
vrijdag 16 februari 2018 om 13:39
Waar die liefde dan opeens weer gebleven is... Jammer.
Vind ik leuk
Skipopski +51
vrijdag 16 februari 2018 om 14:04
LinkeLoutje je bent een goeie gast!
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 10:57
Speelde weer een prima pot! Zou het dan toch nog goedkomen?
Vind ik leuk
Stoep +1731
vrijdag 16 februari 2018 om 10:58
Had de top kunnen halen maar helaas. Heeft net als Ziyech 1 heel groot probleem en dat gaat zeker niet weg. Helaas!
Vind ik leuk
Groteghalid +1008
vrijdag 16 februari 2018 om 11:02
Ziyech heeft meer problemen, schijnt dat hij erg stinkt
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 11:04
Ook uit zijn muil toch
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 11:05
Schijnt dat ze een hele grote poster van Ziyech gaan ophangen in jullie stadion ;-)
Vind ik leuk
Groteghalid +1008
vrijdag 16 februari 2018 om 11:09
Grote poster gaat niet lukken. Hakim heeft anorexia
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 11:10
Prima, maken we er een lange van ;-)
Vind ik leuk
Groteghalid +1008
vrijdag 16 februari 2018 om 11:13
Zou goed staan in ons stadion idd, grote nummer 2 erop?
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 11:02
het probleem met depay is dat hij er alleen staat tegen kleine clubs .in top wedstrijden heb je er echt nix aan .dan geeft hij niet thuis
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
vrijdag 16 februari 2018 om 11:06
Behalve tegen PSG dan
Vind ik leuk
Maan88 +5823
vrijdag 16 februari 2018 om 11:08
En toch zijn er altijd haters, hier op VP, de redactie en zelfs in de tv media in ons land. Die willen altijd liever sensatie maken. Kost wat kost. Liever een gelogen roddel dan dat Memphis ons bij wijze van wereldkampioen maakt. Zo sneu is dit land aan het worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93862
vrijdag 16 februari 2018 om 11:30
Precies, zo is het maar net!
Vind ik leuk
Dedan002 +2748
vrijdag 16 februari 2018 om 12:23
Memphis heeft gewoon een bagger mentaliteit, het feit dat hij zo ontzettend druk is met zijn 'haters' (verschrikkelijk woord) toont dat hij niet kan omgaan met kritiek of beschikt over enige zelfreflectie.

Het hebben van 'haters' is gewoon je eigen fouten en tekortkomingen buiten jezelf plaatsen.
Vind ik leuk
Maan88 +5823
vrijdag 16 februari 2018 om 21:04
Ben ik het niet echt mee eens. En als je de mentaliteit van Memphis niet goed noemt dan kan ik dat zoiezo niet serieus nemen. Na robben, VBommel, Sneijder, Wijnaldum en strootman misschien wel de beste mentaliteit van de afgelopen jaren bij oranje.
Vind ik leuk
Mari +10851
vrijdag 16 februari 2018 om 11:13
"Ik heb eerder tegen hem verteld dat we van hem houden en dat hij een erg leuk ventje is",
Een leuk ventje. Lekker denigrerend
Vind ik leuk
pos +9008
vrijdag 16 februari 2018 om 11:14
Als ze "leuk ventje" over je zeggen heb je nog een hele lange weg te gaan. Zeker op je 24e.
Vind ik leuk
Bizzy +22494
vrijdag 16 februari 2018 om 11:19
Zet Memphis 5 wedstrijden in basis. Wellicht is hij dan beter te beoordelen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 11:25
Dat Memphis Depay de meest getalenteerde Nederlandse voetballer van de leeftijdsgroep < 25 jaar is, is geen nieuws. Echter hij wordt in NL vaak beoordeeld, lees afgeschoten, op andere eigenschappen dan zijn ver boven gemiddelde voetbalkwaliteiten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93862
vrijdag 16 februari 2018 om 11:29
Dat hoor ik graag, gewoon een best ventje!
Vind ik leuk
Mallerd +1742
vrijdag 16 februari 2018 om 12:08
Wat een debiel is het toch ook.
Vind ik leuk
FcG4Ever +1210
vrijdag 16 februari 2018 om 12:36
4.5 Miljoen liefde per jaar!
Vind ik leuk
Setovitch +1421
vrijdag 16 februari 2018 om 12:53
ohh dan hebben ze liefde nodig als zulke jongens zo verongelijkt in het leven staan aha weer wat geleerd
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 23:46
Aan overdreveneisme geen gebrek. Dat scheelt me dunkt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws