'Gio' gaat mogelijk schuiven met Vilhena: En Diks wellicht. Verder niet

    'Gio' gaat mogelijk schuiven met Vilhena: "En Diks wellicht. Verder niet"

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:54

    Ridgeciano Haps is hoogstwaarschijnlijk niet op tijd fit voor de wedstrijd van Feyenoord tegen Heracles Almelo en dat brengt trainer Giovanni van Bronckhorst in een lastig parket. Tonny Vilhena is een optie voor de linksbackpositie.

    Van Bronckhorst mist namelijk ook Tyrell Malacia vanwege een schorsing. "St. Juste en Haps zijn nog niet fit", wordt de coach door RTV Rijnmond geciteerd op de persconferentie. "Rigedciano is wel op het veld geweest vandaag, maar is nog niet honderd procent. Er moet heel wat gebeuren om fit te zijn zondag, het ziet er niet goed uit."

    Daardoor moet Van Bronckhorst op zoek naar een oplossing op de linksbackpositie. "De opties zijn er wel, maar dat zijn geen spelers die daar normaal spelen. We moeten kijken wat het beste past. Tonny Vilhena heeft daar een paar keer gespeeld en zou een optie zijn. En Kevin Diks misschien. Verder niet." Robin van Persie wordt ondertussen steeds fitter. "Ik ben blij dat Robin in het tweede een langere periode heeft kunnen spelen. Je ziet dat hij fitter wordt."

    Plaats een reactie

    Stig +1801
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:00
    Vilhena naar Lb en Van Persie achter Jorgensen. zo moeilijk is dit toch niet.
    Dan kunnen we direct afscheid nemen van Vilhena wanneer de Links backs weer fit zijn.
    Maar alsjeblieft geen Diks die heeft al moeite genoeg aan de kant met z'n goede been.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    Aal +21716
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:05
    Diks erin?? Dat wordt een 2 op mijn totoformulier....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:52
    en ik kijk niet als die Diks kan niks er in staat , Gio donder op en neem die Diks mee jij met je Diks !!! Aal goed gezien
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:36
    ik weet niet wat diks bij gio doet.die hoort niet eens bij de selectie
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:03
    Tip: Volendam-Dordt
    Volendam uit vorm, Dordt won sinds de winterstop alles.
    Volendam +/- 1,5
    X +/- 4
    Dordt +/- 4
    Ik heb op Dordt en gelijkspel evenveel ingezet. Wordt een mooie!
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3131
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:47
    Zul je net zien dat Volendam deze wint
    Vind ik leuk
    fr1963 +2805
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:30
    RvP zal niet langer dan het laatste half uurtje spelen verwacht ik.
    Vilhena lb en Tapia op zijn plaats in het midden achter Jorgensen. Als die het dan goed doet dan mag hij blijven en Vilhena naar Sparta en zijn vriendje Kroketten Kramer.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22693
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:26
    Maar, verhuizend naar de andere kant neemt hij toch gewoon ook zijn goed been mee? Ik zie het probleem niet zozeer.
    Vind ik leuk
    Stig +1801
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:32
    haha dat is een goeie...
    Of was je niet synisch??
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:02
    Enigste waar ik diks naar toe zou schuiven is terug naar fiorentina dat is echt een van de meest onzekere spelers die bij feyenoord speelt bijna zielig maarja
    Vind ik leuk
    RtdDub +11925
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:04
    Ook weer precies de plek waar het enige gevaar van de tegenstander vandaan kan komen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:08
    waarom altijd weer die Diks ?

    Ik vind Gio een hele aardige kerel maar het lijkt net of hij het niet ziet of express niet wilt winnen telkens maar die Diks of dan weer die Bilal etc...... ja ze trainen zo goed.

    wat moet je er nou mee de beste spelers die doen het juist rustig aan met de training en sparen alles voor de wedstrijden.
    Vind ik leuk
    jacko6 +3
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:14
    zet van Beek als back en gooi botteghin erbij
    Vind ik leuk
    fc roodwit +669
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:31
    Als Gio Diks opstelt is dit genoeg reden om hem direct te ontslaan,als je nu nog geen jeugdig talent inbrengt maar wel de speler die iedere keer laat zien dat die totaal niet kan voetballen ben je niet geschikt als trainer,geldt ook voor die 2 jaknikkers onbenullen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:55
    Diks alsjeblieft zeg.Geef gio een blindegeleide stok dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:18
    Joszef Kiprich! Kan overal spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:25
    Dus doodleuk ook weer Toornstra??
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:27
    Wie kan mij zeggen wanneer Toornstra voor het laatst minimaal een 7 scoorde? Het is wat v Hanegem zei: dit kan echt niet meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:03
    Dirk Kuyt op linksback
    Vind ik leuk
    Dharmpie +537
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:39
    Diks, het is toch ongelooflijk dat Gio keer op keer de achterban niet serieus neemt. Ik zie polls voorbij komen waarbij vaak meer dan 80% het niet eens is met de keuzes van Gio. Als de verhouding 50/50 of 40/60 is dan zou ik zeggen daar is deze beste man de trainer voor om keuzes te maken. Met deze percentages (80/20) maakt Gio zichzelf niet alleen belachelijk maar heel Feyenoord!
    Diks, hœ verzin je het!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1456
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:51
    Wat een rare gedachte weer . Amrabat Nieuwkoop kunnen daar ook spelen. Diks hoort niet bij Feyenoord. Gio out !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Gio' gaat mogelijk schuiven met Vilhena: "En Diks wellicht. Verder niet"