'Die jongen kan voetballen, anders kom je niet bij Inter en Sporting terecht'

    'Die jongen kan voetballen, anders kom je niet bij Inter en Sporting terecht'

    vrijdag 16 februari 2018 om 14:40

    Henk Fraser heeft nogmaals zijn steun uitgesproken voor Luc Castaignos. De spits is door de schorsing van Tim Matavz basisspeler, maar kan nog allerminst overtuigen.

    De kritiek bij de achterban van Vitesse zwelt aan, maar Fraser schaart zich achter Castaignos. De spits staat ook tegen Excelsior in de basis. "Ik merk om me heen dat supporters daar een andere mening over hebben", laat Fraser weten aan Voetbal International. "Die hebben Thomas Buitink tien minuten zien spelen tegen Feyenoord en willen hem nu weer zien."

    "Natuurlijk is Castaignos nu de volgende spits. Hij moet nu - en die druk legt hij zichzelf ook op - wel gaan scoren. Dat is de realiteit. Als trainer kijk je echter ook naar andere zaken. Tegen Feyenoord had hij wel degelijk zijn waarde. Dat dwingende in het vooruit verdedigen kwam vooral door Luc. Feyenoord werd daardoor wat onzekerder. Luc heeft zeker zijn waarde voor ons, maar ik begrijp ook dat mensen een spits afrekenen op zijn doelpunten."

    Castaignos speelde sinds zijn terugkeer in de Eredivisie weinig klaar. Opvallend: hij schoot pas één keer op doel dit seizoen. "Die jongen kan voetballen, anders kom je niet bij die grote clubs als Inter en Sporting terecht", reagert Fraser. "De potentie heeft hij, maar hij zal de eerste zijn om te zeggen dat hij beter kan. Maar ik geloof in hem, absoluut."

    Poll

    Stelling: als Castaignos niet scoort tegen Excelsior, moet Fraser hem slachtofferen

    (383 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:43
    Leuk dat ie kan voetballen, helaas is ie spits en kan hij niet (meer) scoren. Deze jongen zien we over 3 jaar in Roemenië of Turkije 2e divisie terug en dat is helemaal geen schande voor Kastanje.
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Hij raakt nog geen pepernoot die Kastanje..... wat een eikel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:11
    Dat weet hij goed te verbergen dan, dat hij kan voetballen...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1201
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Het is nu tijd voor de volgende spits....Buitink. Castaignos heeft dit seizoen in al zijn basisoptredens en invalbeurten veel te weinig laten zien. Hij werkt wel hard. Maar zijn aannames, schoten, ballen vasthouden en vooral zijn effectiviteit zijn er niet. Dan houd het een keer op. Fraser houdt daar veel langer aan vast dan ik zou doen. Maar ja, ik ben dan ook geen trainer bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    Jonny1981 +133
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:47
    miskoop
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11013
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:53
    Mishuur.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:48
    Ik vind het een bizar slechte speler. Die moet maar gwn ergens gaan cashen en lekker op zn 35e met pensioen gaan.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1728
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:48
    Ja, wat moet Fraser anders zeggen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Niks, maar m gewoon op de bank houden!
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:16
    Sorry Vitesse supporters voor de afgelopen 24 wedstrijden die hij heeft mogen spelen. Bij deze heb ik hem uit de selectie verwijderd. Hij doet nu de rest van het seizoen klusjes in en om mijn huis en eet s avonds gezellig een bordje roti mee. Dat vind hij heerlijk en mijn vrouw kinderen en hond vinden het altijd gezellig wanneer Luc langs komt. Nogmaals mijn excuus en namens mij en mijn gezin bedankt voor uw geduld. Dit moet Fräser zeggen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:55
    Fraser spoort niet en heeft totaal geen verstand.

    Je hoeft niet eens te kunnen voetballen tegenwoordig, je hebt nodig een zaakwaarnemer als Raiola meer niet!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1857
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:00
    Jij spoort niet, denk je dat hij hem volledig gaat afkraken in de pers... Dan heb je helemaal niks meer aan hem. Getuige deze reactie is bij jou juist het verstand ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1454
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:00
    Om de bekende spitsenmetafoor te gebruiken... Fräser moet nog (totdat Matavz terug is) als een idiot op die bodem van de ketchupfles blijven slaan. Net die ene goal heeft hij nodig om het eruit te laten spuiten!!! Dan gaan we nog hattricks beleven! :)

    Komt er alsnog niks uit dan is de troep gewoon verrot en is het einde oefening.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:05
    Fräser is echt n eigenwijs stuk vreten! Wanneer gaat ie nou ns inzien dat die gast helemaal niks toevoegt...
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11013
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:05
    Fraser heeft zich al te lang achter deze speler gestaan, geef de jeugd een kans.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:06
    Speler voor de Juup, meer niet.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:18
    Je onderschat de Juup.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8372
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:09
    En toch liep hij tot ie geblesseerd raakte bij Eintracht daar gewoon goed te voetballen.

    Maar goed, lekker negatief benaderen, uitfluiten en uitschelden vanaf de tribune heeft altijd al tot resultaat gehad dat spelers daar beter van gingen spelen.
    Dat is bij iedere club al bewezen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:21
    Dat uitfluiten is niet goed inderdaad. Dat is ook meer richting die lam pens die hem opstelt dan tegen die jongen bedoelt. We zijn er gewoon een beetje klaar mee. Zowel met Castaignos als Fräser. Daar doet 1 leuk wedstrijdje in 2 maanden niks aan af.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2042
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:07
    Bij v.d. Maarel werkt het wel. Als het publiek boos op 'm wordt dan vliegt die er een partij in. Nu is het een cultheld.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:28
    Bij Castaignos werkt niets. Mensen moeten niet vergeten dat Vitesse supporters eerst 20 wedstrijden hebben zitten kijken naar die jongen voordat voorzichtig de cynische applausjes en fluitconcertjes begonnen. Eigenlijk is het gewoon triest voor die jongen dat Fräser hem de kans blijft geven. Genoeg is genoeg.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:24
    Mob vdMaarel
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:11
    Fräser verdedigt zijn aankoop. Hij maakt er een mooi verhaal van maar het zijn niet alleen de Vitesse supporters die Castaignos niet geschikt vinden voor betaald voetbal. Buitenstaanders zien ook dat hij er niks van bakt. Vitesse supporters roepen om Buitink omdat Buitink in 10 minuten meer heeft laten zien dan Castaignos in 24 wedstrijden. Deze jongen heeft nog geen techniek genoeg om een bal fatsoenlijk aan te nemen en hoorde ik laatst niet dat hij dit seizoen slechts één keer op doel heeft geschoten? Ik zou willen zeggen dat het onbegrijpelijk is dat Fräser Castaignos blijft verdedigen. Maar eigenlijk begrijp ik het wel. Fräser is een waardeloze trainer die constant de verkeerde beslissingen maakt, dus het is logisch dat hij dat nu ook doet. Castaignos Fräser different name, same bullshit.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:30
    Niet Inter en Sporting voor Castaignos, maar Intersport;):p
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    Fraser kan zo de politiek in... hij draait en keert de laatste tijd.
    Zit nog steeds de Henk Fraser van ADO in dat lichaam?

    "Anders kom je niet bij Inter terecht"
    Mja... als clubs daarop een speler contracteren dan zijn ze heel dom.
    Ik zou kijken naar zijn kwaliteit... niet naar kwaliteit die clubs vermoeden bij hem.
    Castaignos is weer zo'n voorbeeld die niet tot wasdom kon komen door een vroegtijdig vertrek. Bruma en Rekik haalden het dan nog wel... maar we zullen nooit weten of ze veel beter geworden waren als ze bij Feijenoord gebleven waren.
    Vind ik leuk
    Morris +19959
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:34
    hij kan misschien voetballen maar scoren kan hij niet.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:39
    Hij kan niet voetballen, kan nauwelijks lopen.
    Vind ik leuk
    Morris +19959
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:43
    Kan hij nog wel iets? ;-)
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:46
    Ik heb een vermoeden wat hij goed kan. Ik vind het vies, Fräser vindt het lekker
    Vind ik leuk
    yuuup +8389
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:38
    Hij kon voetballen. Als je al jaren niks meer hebt laten zien, kun je gerust stellen dat hij het niet meer kan.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:13
    Fijn als de (supporters) je er overheen helpen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:52
    En weer een kat van het titje. Dat Vitesse supporters commentaar hebben op de wanprestaties van Castaignos is niet terecht vind je? Of hebben we geen geduld genoeg gehad? Wat is het titje? In welke zin gedragen Vitesse supporters zich nu anders dan de supporters van alle andere clubs zouden doen?
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:03
    Wat een opgefokte gek zeg.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:10
    Spreek op titje. Wat is er anders aan de manier waarop Vitesse supporters op Castaignos reageren in vergelijking met hoe andere supporters dat zouden doen? Toe dan, leg het uit. Dat lukt een debiel als jou toch wel?
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:52
    Nog 1 keer, wat een opgefokte gek zeg, doe is normaal man.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:59
    Leg uit dan titje? Dat kan je weer niet he? Je komt hier gewoon weer even Vitesse afzeiken. Wat ben je toch een doorzichtig stuk stront.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:01
    Niet normaal ben je, echt zit met verbazing je reacties te lezen. Wat een onbeschoftheid. Heb je dan helemaal geen opvoeding gehad?
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:03
    Ergste is dat je je eigen spelers ook afbrand hier.
    Of eigen, is eigenlijk ook niet waar.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:05
    Lul er niet omheen titje. Waarom zouden ik en anderen niet kritisch op Castaignos mogen zijn?
    Verklaar jezelf titje. Je draait als een keutel in de pot.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:07
    Jij mag alles, jij mag mensen ongelimiteerd beledigen en vernederen. Zelfs je (eigen) spelers.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:19
    Ik net als andere supporters van Vitesse ben kritisch op Castaignos. Een speler die in 24 wedstrijden 1 keer op doel heeft geschoten. Jij hebt daar commentaar op. Leg dat eens uit titje. Je blijft maar draaien en van alles erbij halen. Maar zeg nou eens waarom wij niet negatief mogen zijn over een spits die 1 keer op doel schiet in 24 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:23
    Zo lang ik de NSB of de oorlog er niet bij haal, valt het met mij gelukkig wel mee.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:36
    Dat is tenminste bewezen net als dat jij vanavond maar weer eens bewijst dat je een trollend titje ben. Je blijft maar draaien als een stuk stront in de pot. Bij jou valt niets mee titje. Geen kennis van zaken, geen ruggengraat, een totaal gebrek aan zelfreflectie. Een trieste debiel. Dat ben je. Het laagste van het laagste. VP mag mij een ban geven vanwege mijn taalgebruik. Maar eigenlijk ben jij degene die ze zouden moeten verbannen vanwege het constant provoceren wanneer het over Vitesse gaat.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:57
    Als ik net zoals jij zou moeten reageren voor wat ze hier over mijn club zeggen. Maar ik laat het zo langs me afglijden. Maar jij raakt steeds opgefokter. Ik begin eigenlijk flink medelijden met je te krijgen. Je reageert heel vreemd Dicky. Triest! Nog 1 keer, ik heb niets tegen je club. Maar ageer omdat Vitesse zijn ziel en zaligheid heeft verkocht aan een RUS. Dat wil je maar niet snappen, dommie. Sta verbaasd dat je nog geen ban heb gekregen, Je gaat echt door alle ondergrenzen heen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:02
    Luister titje jij provoceert. Elke keer dezelfde onzin. Krijg je een wedervraag dan kom telkens met nog meer onzin. Nooit gefundeerde uitspraken, altijd dezelfde bullshit. Ondertussen ontken je dat je een club steunt die vele malen fouter is dan welke club dan ook. Constant trollen bij Vitesse en vervolgens ontkennen dat je dat doet. Dan ben je geen kerel. Dan ben je gewoon stront.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:04
    In je keel
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:06
    Debiel.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:08
    je bende
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:13
    Bij jou in het crackhol. Zo verder ben ik weer klaar met je debiel.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:13
    Crackhol? Je gaat echt te ver Dicky.
    Dit kan niet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vitheo +3
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:12
    Hij kan wel bij die grote clubs gespeeld hebben. Echter in de Eredivisie wordt
    strijdlust, passie en scorend vermogen van een spits vereist. De keren dat hij in de basis stond heeft hij er nog niet veel van gebakken!
    Vind ik leuk
    Ponypack +60
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:31
    En dan te bedenken dat Fraser de nieuwe trainer van Feyenoord moet worden, is de realiteit verloren. Henk wordt wakker Luc faalt x op x, tijd voor talent uit eigen jeugd Buitink!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:56
    Zelfs Gabrich was minder slecht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Die jongen kan voetballen, anders kom je niet bij Inter en Sporting terecht'