Als Feyenoord een goede dag heeft ben je wel de sjaak

    "Als Feyenoord een goede dag heeft ben je wel de sjaak"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 15:56vr 16-02-2018 om 15:56

    John Stegeman is op zijn hoede voor Feyenoord. De Rotterdammers zijn zondag de tegenstander van Heracles Almelo in De Kuip.

    Stegeman hoopt op drie punten, maar is ondanks de matige resultaten van Feyenoord realistisch. "Als Feyenoord een goede dag heeft ben je wel de sjaak", aldus de Heracles-trainer, geciteerd door RTV Oost. "Ze hebben behoorlijk wat persoonlijke problemen, maar volgens mij willen ze daar elke wedstrijd winnen. En wij ook."

    Deze week werd bekend dat Stegeman na dit seizoen stopt in Almelo. In De Kuip speelt dat geen rol, zegt hij. "Voor mij is het na afgelopen week niet moeilijk om me op Feyenoord te concentreren. Ik ben niet bezig met andere zaken, dat is ook totaal niet relevant."

    Heracles mist zondag tegen Feyenoord in elk geval Jeff Hardeveld en Dario van den Buijs. Jaroslav Navratil kampt met een griepje en is een twijfelgeval.

    Plaats een reactie

    de buffels +749
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:04
    knappe man die Stegeman...welke club wil nou niet zo'n knappe trainer?
    Dit was gewoon een soort sollicitatie.....via VP
    Benieuwd hoeveel hij er voor heeft moeten betalen.....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:09
    OK... Goed verhaal joh!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:07
    Gelijkspelletje :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:11
    Slechte tekst voor een trainer, klinkt niet erg overtuigend en motiverend naar de spelers
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:20
    Jones

    Nieuwkoop, van Beek, vd Heijden, Vilhena.

    el Ahmadi van Persie, Toornstra

    Berghuis Jorgensen Boëtius
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:22
    van Persie op 10? Die kan dat toch helemaal niet belopen? Althans op dit moment. En ik zou Boëtius nooit een basisplaats geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:41
    toornstra? TOORNSTRA??? Voor straf moet jij de laatste 10 wedstrijden terugkijken en alleen op Jens letten. Kom daarna dan maar terug en vertel hier in hoeveel van die wedstrijden hij hoger dan een 6 scoorde
    Vind ik leuk
    fr1963 +3337
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:09
    0-1
    Vind ik leuk
    Carlo__ +9
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:34
    Van persie gaat spelen
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:35
    Ik kan er niets aan doen maar als ik die man zie moet ik denken aan een worstenverkoper op de markt.die man heeft echt alles tegen om
    In de voetballerij te zijn.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:58
    Stegeman droge worst, kun je bij de AH kopen. Toeval? ;-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:57
    Stegeman: "Als Feyenoord een goede dag heeft ben je wel de sjaak".
    Blindsy: "En als ze géén goede dag hebben, kun je er met 0-2 winnen".
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:06
    "Stegeman hoopt op drie punten, maar is ondanks de matige resultaten van Feyenoord realistisch"

    Met 3 hele punten buiten Almelo behaald kan je ook moeilijk anders.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:03
    Wie wil er nou met Sjakie vergeleken worden ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws