PSV morst punten én raakt Lozano kwijt op hectische avond in Eindhoven

    PSV morst punten én raakt Lozano kwijt op hectische avond in Eindhoven

    zaterdag 17 februari 2018 om 21:37

    PSV heeft zaterdagavond gevoelig puntenverlies geleden tegen sc Heerenveen. In eigen huis speelde de Eredivisie-koploper met 2-2 gelijk. Bij rust stond PSV nog met 2-0 voor. Hirving Lozano deed na de pauze niet meer mee: hij kreeg rood. 

    Tijdens het eerste halfuur van de wedstrijd in Eindhoven liet koploper PSV weinig zien. De formatie van trainer Phillip Cocu werd amper gevaarlijk. De eerste goal viel uit een corner. Santiago Arias scoorde. Kort daarna werd het zelfs 2-0. Na gepruts van Kik Pierie en goed storend werd van Lozano rondde Luuk de Jong af. 

    Op slag van rust volgde hét moment van de wedstrijd. Dennis Higler gaf Lozano een directe rode kaart, omdat de Mexicaanse aanvaller een slaande beweging maakte richting Heerenveen-back Lucas Woudenberg. Opvallend genoeg kreeg Lozano tijdens het heenduel in Friesland óók al rood. Als PSV akkoord gaat met de rode kaart, mist de buitenspeler de kraker tegen Feyenoord van volgende week.  

    PSV slaagde er met een man minder niet in om stand te houden. Heerenveen domineerde, drong de thuisploeg terug op eigen helft en maakte 2-1 via Stijn Schaars. De routinier scoorde na een corner. 

    Nadat de gasten al een paar keer gevaarlijk waren geworden en Cocu Derrick Luckassen had ingebracht om de voorsprong te beschermen, werd het 2-2. Reza Ghoochannejhad haalde de trekker over in de 82e minuut. Overigens was PSV nog héél dichtbij de winnende goal. De Jong raakte de paal.

    Door het puntenverlies van PSV krijgt Ajax zondag de kans om het gat naar de lijstaanvoerder te verkleinen naar vijf punten. De nummer twee van de ranglijst moet zelf dan wél winnen bij PEC Zwolle. 

    Poll

    Terecht rood voor Lozano?

    (5190 stemmen)

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +35650
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    PSV.

    Meestal zit 't mee.
    Nu zat 't een keertje tegen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Higler man of the match...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Calimero! Lozano man of the match! Higler kon niet anders
    Vind ik leuk
    Kayzer +2244
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:47
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    Gebeurd niet zo snel dat bannen. Maar twinnie is de eerste die aan de beurt moet zijn.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12288
    zondag 18 februari 2018 om 04:03
    Twinnie psv aka bien aka vamos is al zovaak gebanned maar blijft terugkomen met nieuwe accounts.
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:10
    Lekker janken.
    Het besef dringt door dat ze de titel gaan verspelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:35
    Waar is flappie/eucalypta eigenlijk. Zoekt ze nog steeds die ene vage kennis om mee naar het carnaval te gaan?
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:02
    Hey Twinnie, probeer je tweede hersencel eens te activeren, misschien gaat het dan beter met je taalgebruik.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:23
    Begrijp niet waarom jij geen ban krijgt!!!!!
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:02
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    Gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:07
    #metoo ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:07
    Stoep en twinniepsv? Die idd ja associale
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:21
    Das voor jou doen een onevenwichtig en veel t kort antwoord..lol
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:30
    De enige manier om uitzaaiingen te weren. Ik doe mee!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Hahaha jankerdje kan een keer gebeuren hoor puntverlies ,valt nog mee dat het nu pas gebeurd:D
    Vind ik leuk
    Kayzer +2244
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:58
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6610
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:06
    Goh wat ben jij stoer joh
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:21
    VP heeft ‘t druk. Alvast succes met de avond, mods
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:30
    Dank je Noudyo.
    Dat gaat wel goed komen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:40
    Ik vroeg me al af of er moderators zijn op deze site. Goed dat ze er zijn :)
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:11
    Wat is goedkomen als er stelselmatig de meest vervelende opmerkingen worden gemaakt? Jullie halen bij bepaalde personen tot 4x toe een reactie weg en geen ban??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Een ban is voor jullie niet altijd direct zichtbaar. Er worden wel degelijk bans uitgedeeld. De berichten worden echter alleen maar aangepast en niet verwijderd. Dat zou ook berichten die daarop volgen verwijderen.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:17
    Als ik voor nazi uit gemaakt wordt lijkt mij dat niets iets wat zou moeten blijven staan.
    Een ban vanwege allerlei troep die geplaatst wordt zou toch weggehaald moeten worden.
    Daarnaast: Kunnen jullie niet een nieuw acccount op naam controleren?? Dan komt er ook niet een naam dat de moeder van Bien een hoer is. Nergens voor nodig vlgs mij.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12288
    zondag 18 februari 2018 om 04:06
    Twinnie psv is dus gebanned goed bezig vp.
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Dus slaan is nu toegestaan op de velden?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6610
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    De grote kampioen hier volgens velen wisselt om een voorsprong vast te houden in eigen huis!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:06
    Kun jij niet normaal reageren of wat? Lozano neemt met die armbeweging het risico dat de scheids dit ziet als slaande beweging. En dat deed Higler, dus dan moet je daar rood voor geven. En je kunt er best anders over denken, maar reageer dan gewoon.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1537
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:47
    Stop met provoceren. Overbodig lijkt me.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +652
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    Kusje erop? Zegt al genog die naam.. net zo aansteller als lucas woundenberg. Wees een vent en doe niet zo kinderachtig
    Vind ik leuk
    davidben +3405
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Mwahhh! Zo zie je maar.
    Als er iets misgaat bij PSV, dan valt het direct uit elkaar.
    Hoe dat komt?
    Er zit geen voetbal in.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Met andere woorden: er is geen enkele basis .
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:57
    wie het het zegt ha ha ha
    Vind ik leuk
    davidben +3405
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:03
    Bedoel je 'hoor wie het zegt'?
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    nee ,,schrijft'' hier is geen geluid simpele
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:08
    Hmmm, wie het het zegt, wie is nou simpel ?
    Vind ik leuk
    davidben +3405
    zondag 18 februari 2018 om 02:46
    Het is een uitdrukking.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:07
    Lekker gedaan Heerenveen!
    Ik neem er vanavond eentje op!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11404
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:17
    Wat gif hoop ik
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:26
    Zo smaakt ie voor jou vanavond wel :-)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:30
    Haha zo ongenuanceerd en zo vol emotie..prachtig. +1 van mij!
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:51
    Tjongejonge...







    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:22
    Oeps, waarom dan?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:36
    Zo te lezen ben jij flappie/eucalypta..
    Vind ik leuk
    MeAgain +5029
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:32
    Wil jou clubje wel eens zien met een man minder. Hopelijk kunnen we dat morgen zien.
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:52
    Piep piep?

    ;-)
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Als je slaat moet je niet janken als je gesnapt wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:15
    Als ze 0 - 2 voorstaan?
    Moet kunnen zou je zeggen.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Rode kaart was er geen, maar Heerenveen had dan weer een pingel moeten krijgen.

    Al met al geen onterechte uitslag, want bij beide ploegen was het voetballend zeer matig. Heerenveen deed veel te weinig met de beschikbare ruimtes en was ontzettend slordig in de passing. PSV maaide na de rode kaart alleen nog maar ballen weg.

    Die Dumfries zou ik trouwens niet naar PSV halen hoor, was vandaag ook weer heel matig. Odegaard viel net als in elke topwedstrijd ook zwaar tegen. Wel genoten van de hardwerkende Veerman!
    Vind ik leuk
    Always PSV +6896
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:48
    Tot aan de rode kaart had Heerenveen nog geen enkele kans gehad. Higler was de hele wedstrijd "nadrukkelijk" aanwezig. PSV moet die wedstrijd gewoon over de streep trekken. Gewoon zwaar klote.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:15
    Beide ploegen vond ik over de gehele wedstrijd genomen zeer matig voetbal op de mat leggen.

    PSV toonde tot aan de rode kaart (die ik onterecht vond) wel eindelijk de intentie om de tegenstander vast te zetten en vooruit te voetballen, maar creëerde ook absoluut niet veel. Heerenveen daarentegen speelde in mijn ogen echt een draak van een wedstrijd. Het is dat PSV alleen nog maar achteruit ging lopen en geen bal meer vast kon houden na het wegvallen van Lozano, anders hadden die never nooit een goal gemaakt, laat staan twee.

    PSV gaf hen echt alle ruimtes en kansen om zelfs de overwinning te pakken, want alle durf was verdwenen uit het elftal. Heerenveen was echter de hele wedstrijd slordig in de passing en maakte keer op keer de verkeerde keuzes. Bleven ook steeds alles maar door het midden spelen, terwijl je het veld juist groot moet houden tegen een ondertal.

    De laatste wissel van Streppel was ook echt ontzettend dom, want je kon voorspellen dat PSV nog even alles op alles ging zetten. Laat dan niet maar één verdediger staan tegen een ploeg die heel aardig kan counteren. Zeer naïeve en veel te gretig om dan door te willen drukken. Toen viel het dus ook nog bijna jullie kant op.

    Godzijdank bleef het gelijk, wat voor ons natuurlijk heerlijk is (als we morgen zelf profiteren). Dan komt er lekker veel druk te staan op de topper van volgende week!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:04
    Gewoon geweldig bedoel je? Heerlijk toch eindelijk eens een keer pech.
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Inderdaad, door die onterecht buitenspel-situatie ontloopt PSV een penalty tegen. Goed gezien!
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:25
    Gewoon buitenspel!!!!
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:31
    www.pearle.nl
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Ben blij dat jij weet waar je naartoe moet. Maandag even doen dan??
    Vind ik leuk
    Guust +4874
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Hahaha ligt weer aan de scheids natuurlijk, dat is het altijd als PSV punten verspeeld. Het geluk krijgt een keer een keerzijde. Was gewoon drama en heel dom van Lozano, daar heeft PSV het aan te danken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    NederBelg +1537
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Dat is dan zelden dat puntverlies. Valt best mee dus. ;-)
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zondag 18 februari 2018 om 00:10
    als PSV wint ligt het volgens jullie ook steeds aan de scheids dus niet zeiken gewoon 2-2 weer een punt uitgelopen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guust +4874
    zondag 18 februari 2018 om 00:12
    Nee hoor, zal je mij nooit over horen. Gewoon voetballen, soms zit het mee en soms zit het tegen.
    Vind ik leuk
    Bullet +2410
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    klopt, zuivere strafschop ontnomen voor H'veen
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:27
    Bij buitenspel is het dus geen zuivere stragschop.
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:47
    Higler is een held.
    Vind ik leuk
    yuuup +8383
    zondag 18 februari 2018 om 02:04
    Of Hilger echt de beste man op het velt was, weet ik niet. Hij was één van de besten.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12288
    zondag 18 februari 2018 om 04:02
    Higler heeft Psv anders nog aardig gematst door Heerenveen een zuivere penalty te onthouden door onterecht buitenspel te geven. Psv heeft weinig te klagen over de scheidsrechter, maarja ze zijn gewend dat alles in hun voordeel uitpakt het gehele seizoen, daar zijn ze aan gewend geraakt, dat is de standaard nu voor ze.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Mooie wedstrijd, slechte scheids.
    Nou jullie weer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Wij zijn ajax wij worden kampioen
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    In ur dreams pedro
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Nee de meeste dromen zijn bedrog.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Daarom juist
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Psv gaat de hete Amsterdamse lucht in de nek voelen, het word zo zwaar dat ze niet meer overeind komen van vermoeidheid ;d mag het voetbal maar zegevieren
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    PSV houd het gewoon spannend.
    Wordt mede mogelijk gemaakt door Higler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Agh mag het een paar x tegen zitten, een storm aan kritiek is het startsein voor een flinke wind tegen. Lozano rood en psv gelijk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Die laatste kopbal op de lijn was balen.
    Unlucky Luuk
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Ik weet er niks van kerel :) ik kijk niet zovaak psv..
    Was vandaag ook op viste.
    Agh jullie hebben nu 8 puntjes voorsprong
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2732
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Ze hebben al van Zwolle gewonnen? Stelletje blaas kaken allemaal!
    Vind ik leuk
    koeman88 +61
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:25
    Ik moet de eerste bescheiden Ajacied nog tegen komen. Maar met een grote mond word je geen kanpioen, dat scheelt. PSV nog steeds de beste papieren. Maar een titel is pas binnen als het zeker is. Je zou denken dat ze van de Graafschap-Ajax destijds geleerd hebben, maar helaas.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:08
    Je komt wel met harde feiten man: maar een titel is pas binnen als het zeker is.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:23
    Beste Ronald/Erwin, Mij heb je nooit zien brullen we worden wel even kampioen, maar figuren zoals JaJa-PSV en Stratum, (ze zouden ongeslagen kampioen worden(!) en nog meer van die gasten.
    Wat dacht je van de "voetbalkenners" Stoep, Twinny, en Bien?
    Korm, en Woo Ping, Nederbelg, Harrie82 zijn de gunstige uitzonderingen, sorry als ik er nog een paar vergeten ben.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:34
    Als je bovenstaande reageerden even leest..en je vingers erbij pakt..oh nee, vast te lastig..laat maar
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    Haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Mooie avond. Doet me goed dat jij er ook lol van hebt :)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7610
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    Geniet er maar van zolang het kan Marcus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:08
    Ach ik zie Ajax morgen zo ook punten verliezen. Maar voor vandaag is dit wel even lekker zo voor het slapen gaan :)
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:15
    Als PSV was gaan voetballen i.p.v. thuis op de counter spelen had je nog een punt gehad, maar een scheidsrechter de schuld geven van de domheid van een psv speler is wel heel erg Calimero gedrag....
    Vind ik leuk
    koeman88 +61
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:31
    PSV moet idd naar zichzelf kijken, puntverlies niet de schuld van de scheids, maar eerste helft vreemd gefloten. En in de tweede helft kreeg PSV veel mee. Opvallend in ieder geval. Maar goed we wachten zijn reactie wel af. Jammer dat Lozano weer geschorst is volgende week. Wellicht kan Pereiro het verschil maken.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:20
    Tuurlijk, het ligt weer aan een ander.....
    Vind ik leuk
    NederBelg +1537
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Dat voetbal van ajax is ook niet om aan te zien de laatste wedstrijden. Dus dan zou az het mieten worden. Mooi dat je je zelf tegenspreekt. Haha

    Eerst maar eens van Zwolle winnen om in die amsterdamse flow te kunnen blijven ;-)
    Vind ik leuk
    koeman88 +61
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:35
    Kan net als vanavond ook een zeer boeiende pot worden
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Dat spetterende geweldige voetbal van Ajax? Oh ja....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:58
    Bij jullie is het vooral krenterig, ze betalen allemaal geld en ze zien geen voetbal. Maar agh die 3 puntjes he, met 11 rugby'ers
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Hahah Rustig aan pik.
    Eerst maar eens zien te winnen in Zwolle, zal geen makkie gaan worden ben ik bang voor.
    In het verleden is het maar weinig voorgekomen dat Ajax kon profiteren van het puntverlies bij de concurrentie.
    Hele belangrijke pot morgen, als die gewonnen wordt dan gaat PSV het nog heel lastig krijgen met o.a Feyenoord-uit en Ajax-thuis nog op het programma ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Ajax is in zulke wedstrijden altijd de baas maat.. De kleine clubs, daar zit het probleem.
    Het word morgen 1 4.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 18 februari 2018 om 00:05
    Helemaal mee eens.Als ze morgen winnen gaat t echt spannend worden.Feyenoord is altijd lastig voor PSV.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3490
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:11
    Dit wordt nu toch al jaren gezegd. Welke hete adem? En als Ajax bovenaan staat geeft het in de laatste wedstrijd tegen de nota bene degradant het kampioenschap weg, wij hebben nog steeds niks te vrezen. Ajax gaat ook nog punten verspelen, dat is meer feit dan hoop. PSV wordt kampioen.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:22
    Ben bang dat beide ploegen nog punten gaan verliezen, denk dat de onderlinge wedstrijd de beslissing zal gaan brengen
    Vind ik leuk
    Butsbal +11404
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:19
    Morgen op de bek bij pek en wij lopen een puntje uit
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:42
    Of over PEC en dan blijf jij nergens met jouw grote b..
    Wat is dan de zin want dan loopt Ajax 2 puntjes in.

    even rijmen en dichten.
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Ze kennen de druk niet aan.
    Ajax heb het na volgende week in eigen hand.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    Reactie verwijderd door vp
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Idioot.

    Voor mij mag je eeuwig verwijderd worden hier. Sarren onderling hoort erbij, maar jij overschrijdt telkens de grens, lomperik.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:24
    Helemaal mee eens, dat dit soort figuren hier nog mogen zitten
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:06
    Maar die idioot krijgt geen ban Jozef........
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:19
    Denk is een keer na voordat je zulke dingen gaat roepen.
    Ik weet dat dat lastig voor je is, maar zulke reacties zijn gewoon beneden alle niveau.

    Er zijn zo’n 6.000.000 joden vermoord in WO2 en een groot gedeelte daarvan in de gaskamers, en dat deden ze puur vanwege het feit dat ze het met kogels te duur vonden worden. Dus met gas was het goedkoper.
    Bizar hè? Maar toch vind je het nodig om zo’n opmerking te maken, je zou je kapot moeten schamen.
    Ik hoop dat deze walgelijke reactie een incident was die werd veroorzaakt door oplopende emoties en dat je zelf ook wel het besef hebt dat dit smakeloos is en veel te ver gaat.
    Fijne avond nog ;)


    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:56
    Verwacht geen excuses van zoiets. Is hier altijd zo bezig.

    Hulde voor je bijdrage.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Verwacht ik niet, maar dat hoeft voor mij ook niet.
    Het enige wat ik hoop is dat hij nu zelf ook wel beseft dat deze smakeloze opmerkingen respectloos zijn en veel te ver gaan.
    Het heeft ook helemaal niets meer met voetbal te maken.





    Vind ik leuk
    Guust +4874
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:57
    Zullen zijn ouders trots op hem zijn?
    Vind ik leuk
    fritsie +449
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:27
    Al jouw reacties worden verwijderd. Dan maak je het wel heel bont. Beetje gefrustreerd?

    Doe kalm aan man en denk om je hart!
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:46
    Je kunt je alleen druk maken over die dingen die je hebt.
    Vind ik leuk
    Guust +4874
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Eerst maar winnen morgen, daar gaat het vaak fout als Ajax in kan lopen. Dus niet voorbarig
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Morgen winnen we gewoon
    Onthoud
    Altijd brutaal en arrogant :d
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zondag 18 februari 2018 om 00:13
    PEC uit kunstgras geen (bioscoopzaal) altijd moeilijk eerst winnen dan een grote bek
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zondag 18 februari 2018 om 00:41
    Dat vind ik nou een prima motto, “eerst winnen dan een grote bek”.
    Als je daar nou zelf eens mee begint dan komt het vast goed. In Eindhoven zijn de mondjes zelfs zo groot dat ze in december al stonden te schreeuwen dat ze kampioen waren.
    Maar wat zeggen we dan......
    “Eerst winnen dan een grote bek”
    ;)
    Vind ik leuk
    koeman88 +61
    zondag 18 februari 2018 om 15:15
    Eerst winnen, dan een grote bek past meer bij de gemiddelde PSV fan dan bij de gemiddelde WZA... fan. Maar dat noemen ze dan Amsterdamse branie. Dan doe mij maar de Brabantse bescheidenheid. Al zullen er op dit forum ook PSVers met een onterechte grote muil zijn.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zondag 18 februari 2018 om 16:28
    Ja dat hebben we gezien de laatste maanden.....
    Als ze het in Brabant doen dan noemen ze het “zelfvertrouwen”, maar als het in Amsterdam gebeurt is het natuurlijk weer arrogant.
    Geef mij dan maar die Amsterdamse branie, ze zijn tenminste wel zoals ze zijn en zullen zich voor niks of niemand anders voordoen.
    Dat schijnheilige leuk doen omdat je bang bent voor de mening van anderen kan ik veel minder waarderen.
    Als anderen ons brutaal, arrogant en een stel blaaskaken vinden dan vind ik dat prima. Als het ze niet bevalt dan is dat hun probleem, ik ga me namelijk niet aanpassen voor anderen.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Kutwedstrijd en super scheids. Nou jij weer.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:09
    Slechte leiding inderdaad. Reza stond geen buitenspel en dus had Heerenveen een penalty moeten hebben.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:30
    Gewoon buitenspel Paul
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Veerman idd. Maar die kreeg de bal niet.
    Vind ik leuk
    Vowtar +3385
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Grapjas. 4x puntverlies, 3x arbitrale dwalingen.
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Door arbitrale dwalingen in deze wedstrijd heeft Heerenveen punten verloren. Goed gezien!
    Vind ik leuk
    Vowtar +3385
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Die rode kaart voor Lozano was natuurlijk lachwekkend. Per speelronde zie je dat minstens 10 keer in de Eredivisie. Een eventuele penalty maakt net wat minder uit bij een 2-0 stand
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:27
    Lachwekkend ?
    Vanuit het oogpunt dat het erg dom was van die duikelaar ?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2732
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Winnen jullie morgen nou maar eerst van Zwolle! Is al lastig genoeg stelletje blaas kaken.
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    Hey, wij kunnen er niks aan doen dat het geluk eens op is...
    Vind ik leuk
    Nicole +708
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    35% Balbezit alleen maar hoge ballen op de Jong, dit gaat noch meer keeren tegen zitten, dit alles in eigen huis, resultaat voetbal heet dat. Klasse gedaan psv jullie hebben 1 punt erbij.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:01
    Verkocht
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Het zat niet helemaal tegen. De penalty had gewoon gegeven moeten worden en dan had het met nog ca. 20 minuten te spelen 2-2 gestaan. Ik had graag willen zien of PSV dat vol had kunnen houden.
    Vind ik leuk
    koeman88 +61
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:13
    Niks aan toe te voegen. Dat gebeurt ook in een competitie. Vond het wel zwaar gestraft die rode kaart, maar je kan hem geven in a split second. Vind wel dat de kaart geseponeerd mag worden.
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1171
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:18
    Geen rode kaart inderdaad.. het puntverlies komt wel goed uit!
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:29
    Geen rode kaart, serieus ?
    Deze jongen maakt een slaande beweging en moet zich bijna volledig omdraaien om hem te raken, dit was een bewuste tik
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1171
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:32
    Ik zei ergens anders al.. misschien moet ik nog een keer kijken.. leek mij niet zo heftig.. verder komt t me wel goed uit.. maar ‘have seen worse’..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13030
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:29
    Ik begrijp dat het onwennig voelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:31
    100 procent mee eens arie
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    Vanavond eindelijk een glimp gezien van het echte PSV. Alle voetbalfans, gefeliciteerd met dit puntverlies van PSV.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Cazzy +1138
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Dit keer ben je helaas niet de eerste die comment, volgende PSV topic lukt het je vast wel weer!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Misschien wel, misschien niet. Ik heb in ieder geval genoten daar gaat het om.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3490
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:15
    Jij kijkt liever PSV dan Ajax, zo ver is duidelijk!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:17
    Bijna, ben een enorme fan van FC Heerenveen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3490
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:36
    Jij bent in ieder geval alles behalve een Ajacied. Gefeliciteerd met het punt, Heerenveensupporter!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    En welk team kijk jij dat mooi voetbal speelt in de Eredivisie? Ga toch weg, grootste Calimero van de site.
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Dat hangt natuurlijk af van wat de stagiaires van Teletekst typen in het wedstrijdverslag
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:03
    Bloemetjesgordijn, ik vraag je vriendelijk om eens een bezoekje aan de dokter te brengen.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:52
    Waarom dan??
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 00:01
    Omdat hij een PSV-hater is van nature, en dat vereist behandeling
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:04
    Maar............. als je een voorstander van PSV bent hoef je niet naar een Psych?? Jij maakt de psychologie tot een interessant beroep.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 00:05
    Beweren dat je voor Ajax bent, maar nog meer een andere ploeg haten is een ziekte
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:08
    Kijkend naar jouw reacties vraag ik mij af of dit nog te verzekeren is bij de zorgverzekeraar. :-))
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 00:19
    Ik geef alleen vreselijk veel kritiek richting Higler en enkelingen ;)
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:23
    OK
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:29
    Kleutertje, praat voor jezelf in plaats van voor "alle voetbalfans". Je weet toch nog wel in hoeveel verschillende stadions in Nederland "Boeruh, boeruh, boeruh" werd gescandeerd op 8 mei 2016? En wat de reden was waarom zoveel verschillende niet-PSV'ers dit scandeerden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:35
    Domheid.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:43
    Nee geen domheid, Bloemetjesgordijn. Aversie!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:27
    Je gebruikt de interpunctie verkeerd! Met jou kun je ook geen fatsoenlijke discussie voeren als dit het niveau van jouw schrijftaal is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:57
    Leuke poging, Simon.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:55
    Aversie is niet een basis voor een rationele reactie.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:31
    Haha, inderdaad
    1e helft was niet om aan te gluren, countervoetbal van de lijstaanvoerder, triest
    Vind ik leuk
    Cazzy +1138
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    Jammer
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Hehe, eindelijk het ware psv gezien..
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    En weer dezelfde Higler
    Vind ik leuk
    Nistel +2830
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Zielig ventje
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Toeval bestaat niet..
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Nee inderdaad. Higler dacht: “Als Ajax het niet op eigen kracht kan...”
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:30
    Ja dat zal het zijn. Ajax had bijvoorbeeld tegen Utrecht ook helemaal niet tegen 10 man moeten spelen na de eerste helft. En zo kunnen we voor beide ploegen waarschijnlijk nog wel 10 momenten opnoemen.

    Jij weet net zo goed als ik dat ze opgeteld waarschijnlijk quite spelen.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:33
    Ondanks de onzin is dit wel leuk
    Vind ik leuk
    Bullet +2410
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    vertel. die vergeten strafschop?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Welke?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:33
    PSV brilletje.........
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:35
    Heb ik thuis niet helaas. Wel genoeg sjaals, petten, shirts en zelfs een carnavalsmuts
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:37
    Haha, kan natuurlijk ook....
    Vind ik leuk
    Bullet +2410
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:39
    Ik zou je waarderen als je ook sportief durft te reageren als het je niet zo goed uitkomt. Echt objectief kom je zo niet over.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:43
    Er was al gevlagd voor buitenspel. Wat daarna gebeurt is niet van toepassing
    Vind ik leuk
    Bullet +2410
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:52
    Oja, heel makkelijk..
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:57
    Klopt wel wat hij zegt.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    Streppel sloeg echt door en nam veel teveel risico, de laatste wissel was gewoon dom. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelijk gebleven, want daardoor werd toch PSV weer gevaarlijker.

    Nu van profiteren morgen!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18181
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Vamos Heerenveen...... xD
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Hahah lekker jongen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Lekker maatje :) wij hadden hem voorspeld. Het gelijkspelletje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Ja toch? Ik heb ook online gewed en heb een mooi bedragje kan ik je zeggen want ik had precies 2-2 :D
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:47
    Het is je gegund maat, iemand die voor ajax is, en ook nog is geld wint met het gokken op psv die punten verspeeld is voor mij de bom van de avond :d
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    Haha thks! Ik drink er nog 1 op ;)
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Heerenveen altijd een leuke club gevonden.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2732
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    PSV aardig genaaid!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10297
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Ik zou de platrewagen maar bestellen... psv wordt keihard kampioen hahaha
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Je bedoelt Heerenveen door die onterecht gefloten buitenspel-situatie?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2732
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Vond het geen rood.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:36
    Yep, genaaid door Lozano zelf........
    Vind ik leuk
    Guust +4874
    zondag 18 februari 2018 om 00:03
    Ja door Lozano, zo dom van hem.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:38
    Ondanks de wel heel trieste pogingen van de knvb om hun blindengeleide honden op pad te sturen met de welbekende instructies zijn we toch weer een punt uitgelopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Hahahaha 100% strafschop voor Heerenveen
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    o ja wanneer dan ? na dat buitenspel geval?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Wat geen buitenspel was! Ik begrijp de stress wel! Volgende week kan het verschil zo nog maar 2 punten zijn :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    nee was maar 1 meter dan kan je gewoon door laten spelen....

    Al lang last van staar marc?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Haha zelfs staar kan mijn avond niet verpesten. Ik ga d’r is eentje op Heerenveen nemen, heerlijk!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    ik ook , trouwens daar was ik al mee bezig
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:01
    Dacht ik al want jouw blik is iets vetroebeld denk ik.
    Gewoon de 2 verliespunten als een kerel accepteren. Wie weet of Ajax morgen 3 of geen punten verliest. Zien we dan wel weer.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Reza stond niet buitenspel. Inderdaad heb je al lang last van staar
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Zelfs jij moet gewoon kunnen toegeven dat het geen buitenspel was.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:48
    Straat en iets toegeven?
    De paus wordt nog eerder protestant......
    Vind ik leuk
    FSCeara +7512
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Niet treuren vriend.Nijhuis fluit Ajax ook nog wel dit seizoen. Wat zijn de fluitisten in NL een ramp! Rood was geen rood en bij heerenveen was geen buitenspel.daarnaast nog zo vaak fout gefloten een regelrechte ramp.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:13
    Je moet wel kijken wie er buitenspel staat en wie de bal aangespeeld krijgt he. Kijk straks bij de NOS de samenvatting nog maar eens terug.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:43
    Vreemd, de meters worden met de week groter......
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:06
    centimeter, decimeter en steeds verder. :-)))
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Was ook geen penalty, al begrijp ik dat Higler het wel zo zag.
    Vind ik leuk
    Nistel +2830
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Misschien is Specsavers wat voor je. Hebben de scheidsrechters ook zoveel aan gehad (not).
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Hahahaha, proost :)
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Was geen buitenspel. Verman wel, reza niet. Verman deed niet mee. Geluk
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    veerman en reza staan bijna tegen elkaar aan veerman staat buitenspel dus terecht dat de grens vlagt . niet meer niet minder
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Stratumseind(e).
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Stratumpje toch.. Dit valt me tegen van je.

    Het was inderdaad geen rode kaart, maar het was ook absoluut geen buitenspel en dus wel een strafschop. Natuurlijk heeft die rode kaart een grotere impact op het spelbeeld, maar dat neemt niet weg dat het een pingel was.

    Het zou je sieren dat niet te ontkennen.
    Vind ik leuk
    pico323 +5058
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:57
    Jij met je roze bril straum bedoel.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:58
    Lastige taal he Nederlands?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4698
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Die is al wat verder met zijn avond :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:05
    amateurs haken eerder af , alleen profs gaan door tot het gaatje
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    En wanneer ga jij dat gaatje eens bereiken ?
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    Oneens, kijk maar goed in de herhaling, verder zijn de kenners het met me eens. Ook toen de beelden stil stond en nee Vreeman deed niet mee. Helaas, maar dit kun je niet recht lullen
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:06
    Klopt veerman deed niet mee inderdaad maar weet die grens dat vooraf?
    Er wordt een bal diep gespeeld en er staan er 2 van heerenveen dicht bij elkaar waarvan 1 in buitenspel positie .

    Logisch dat de grens dan vlagt .

    Wat er daarna gebeurd is helemaal niet van belang meer.
    Vind ik leuk
    fritsie +449
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:34
    Daarom waren er toch regels dat er pas gefloten werd als de persoon in buitenspelpositie de bal aanraakte?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:37
    klopt maar die grens kan niet zien voor welke van de 2 heerenveen spelers de bal is en 1 daarvan staat buitenspel . Niks meer dan logisch dat ie vlagt
    Vind ik leuk
    fritsie +449
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:39
    Maar dan was dat toch een goede regel? Alleen als degene die in buitenspelpositie de bal aanraakt is het buitenspel. Anders niet
    Vind ik leuk
    Bullet +2410
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:41
    De regel is dat de grens de situatie moet afwachten. Of zijn de regels in de ED anders dan bij de zondag amateurs?
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:12
    De regel is dat de grens bepaalt en daar moeten wij het mee doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:18
    Je probeert ook echt alle redenen aan te pakken om maar niet in het nadeel van je clupje te spreken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Ja want het was geen buitenspel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    dat was het wel, veerman staat buitenspel op het moment dat de diepte pass gespeeld wordt . Dat rez]a ermee vandoor gaat kan de grens niet op wachten natuurlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:00
    Man man je zit er gewoon naast, valt blijkbaar erg tegen dit toe te geven. Zwak hoor.
    Vind ik leuk
    Nistel +2830
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Het was vandaag ook geen zaterdag.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:44
    Scheidsrechter tegen, zuivere pingel......
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Alleen vandaag.
    Vind ik leuk
    Cazzy +1138
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Puntje uitgelopen, niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    psv syndroom gaat beginnen dus niks aan de hand als ze weer zoals gewoonlijk alles weggeven aan het einde van de rit.. feyenoord utrecht Ajax Az. zoals ik al eerder zei wie het laatste lacht lacht het beste!
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:17
    Ik vind dat je een veel te grote mond opentrekt zolang PSV ruim leidt...
    Vind ik leuk
    SimonSays +3490
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:22
    Ik zie al heel veel Ajacieden lachen. Is hun goed recht, doe ik ook bij puntverlies van Ajax en laten we eerlijk zijn: wij hebben al een stuk vaker kunnen lachen dan de Ajacieden. Jullie lachen nu, en de laatste lach die wordt voor ons.

    Oja, alles weggeven aan het einde van de rit is niet iets dat PSV-eigen is. Graafschap soms vergeten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Jajaja...comedian is op de afschuiftour!

    Geheime agenda van de KNVB is weer een hot item nu PSV punten verloren heeft. Alsjeblieft...er komt alleen maar mest uit je muil man...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Hey Jules de korte, psv heeft niet verloren kookworst .
    Ik snap dat je hopeloos bent maar we hebben gewoon een punt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:12
    Hey Knakworst, ik bedoelde dat ze punten hadden verloren...normaal ben je zo scherp?!?!?

    Wat is er met je aan de hand knak?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:16
    hahaha dorpsclown snel ff je fout aanpassen , hoe zwak kan je wezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:46
    Comedian, ik zeg toch ook erna wat ik er mee bedoelde? Het woordje 'punten' was ik vergeten erbij te vermelden. Ik pas mn fout aan omdat jij mij erop wees en dan ben je ineens een dorpsclown...jij vergaart met de dag meer medelijden...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 01:18
    haha je schreef dat psv verloren had pinokkio
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 01:24
    Ja sufferd omdat het woordje 'punten' ik ervoor was vergeten te schrijven! Dan staat er idd dat psv heeft verloren wat ik daarna heb gecorrigeerd. Heel veel verstand is je niet gegund maar dat was mij al langer duidelijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 01:34
    gele kromme dingen heten bananen... die kan je niet recht lullen....

    Maar ja het is je vergeven hoor ...eigenlijk al toen je hier lid werd .
    Van iemand die de naam van zijn club niet kan schrijven is een "foutje" te verwachten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:26
    Oh. dat valt slecht. heerlijk......
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:56
    Oh oh wat een niveau weer zeg.

    Haha maar ik snap wel dat je op je pikkie bent getrapt als je cluppie je grootspraak zo in de steek laat.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:14
    Als jij gaat schelden ben je in paniek denk ik.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 01:19
    heb ginne skrik dorpsclown is een compliment voor hem
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 01:22
    heb jij dus al jaren het Spaanse compliment??? haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 01:31
    zeer zeker , ze vinden het hier allemaal "die gekke hollander" .... geen idee hoe dat komt...
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:55
    Kinderhand is snel gevuld
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    En maar grappen blijven maken.... Alleen al voor jou is dit heerlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    De weg een beetje kwijt. Of een tik opgelopen na carnaval Stratumseind?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    ik heb alle dagen carnaval dus niks aan het handje
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:18
    Dus jij hebt alle dagen een masker op om niet herkend te worden?? Dan is er dus echt wel wat aan het handje.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 01:17
    alleen mijn feestneus
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:45
    Hmmmm, calimerogedrag.......
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:43
    Piep, piep, nu waarschijnlijk je lever.
    Het is een vloek voor je, alcoholvrij bier voor jou......
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 11:05
    ben jij beflikkerd ...alcoholvrij......

    dan mar kapot
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:08
    Wat je wilt......
    Vind ik leuk
    Johan1984 +589
    zondag 18 februari 2018 om 12:39
    Misschien moet je eens met de wat meer originele opmerking komen Straat! Raakt je inspiratie nu al op daar?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Lekker!!! Worden ze nog gematst ook want Heerenveen wordt een 100% strafschop ontnomen!
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Ach ze worden toch wel kampioen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Volgende week weer 3 punten eraf en daarna zal het nog harder gaan!!
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    Was buitenspel man...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    Haha Oke dan is buitenspel. Maakt mijn avond niet minder prettig :)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12509
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Het doelsaldo gaat echt bepalen wie er kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Haha ik roep de hele dag al 2-2 en dan word ik voor gek verklaard door de boertjes haha
    Vind ik leuk
    Banaan +687
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Jij staat in contact met Frank en Ronald de Boer? Kicke
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Je bent niet serieus te nemen als je goedkope knaken whiskey drinkt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Ook niet als je 'Tjoep Cola' drinkt van een kwartje ;-)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Waar is dat te krijgen dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:47
    Geen idee, drink alleen maar Coca Cola ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    Hij smaakt prima! Vooral na het puntverlies van Psv hahaha proost!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Dan heeft hij niet vaak prima gesmaakt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Jij weet net zo goed als iedereen op deze site dat PSV met 11 man gewoon de zege over de streep had getrokken..
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:14
    Ja, met elf tegen elf speelde PSV weer eens verbluffend...

    Het moet gezegd...
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:07
    Wij boertjes kunnen daar weinig aan doen bij gebrek aan informatie over de mentale achterstand van de scheids
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4733
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    2x tegen PSV dit seizoen 4 punten, kunnen er niet veel zeggen. Hoppa!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Lekker hoor! Terechte rode kaart, wat een idioot!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1455
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    7 punten???vanaf morgen 4 denk ik zomaar
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Kan toch niet... Als Ajax wint zijn het er 5...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    nog zo n lichtpunt ... back to school
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Haha straat gaat los ;)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1455
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:29
    Achja was gelijkspelletje nou ja dat ene puntje maakt niet uit
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:02
    omdat je niet kan rekenen wordt PSV kampioen
    Vind ik leuk
    SimonSays +3490
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:25
    Hij heeft zich na jouw opmerking snel aangemeld bij de basisschool.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:22
    Morgen dus 4 punten als Ajax wint????????
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 18 februari 2018 om 01:03
    Lekker man, we krijgen een bonuspunt erbij van de KNVB als we winnen morgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Haha mooie van het verhaal is, zwolle pakt morgen ook gewoon een punt tegen 020
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Kijk er niet van op als dat gebeurt...
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Wat is 020.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:24
    10 meer dan 010....... :-))))
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Eerlijk: heb ook et gevoel dat het een gelijkspel gaat worden. Hoop natuurlijk van niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Zwolle in een onberekenbaar ploegje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    En PEC kan een irritante mug zijn ja...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Hahah ja ik ben er eerlijk gezegd ook bang voor. In het verleden is het wel vaker gebeurd dat Ajax de dag erna zelf ook punten liet liggen en nu moeten ze ook nog eens uit bij een prima voetballend PEC op kunstgras voetballen, het zal hoogstwaarschijnlijk geen makkelijke middag gaan worden voor ons.
    Het puntverlies van PSV zorgt er ook nog eens voor dat er extra spanning en druk op deze wedstrijd komt te staan, hopen dat het goed uitpakt.
    We zullen zien ;
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:02
    Mee eens, pec heeft een leuk ploegje, zal lastig worden.
    PSV had ook een lucky daar
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Hoeveel staat het bij ADO - Willem II
    Ga jij je daar lekker druk om maken ;)
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:08
    Hoeveel punten staat Ajax achter op PSV?
    Ga jij je daar maar lekker druk om maken ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:11
    Hahaha volgende week is het verschil nog 2 punten :)
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:12
    Gelukkig dat de poetsvrouw bij jou vandaag de glazen bol heeft overgeslagen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:39
    Henkie is fucking snel!!
    Vind ik leuk
    Kayzer +2244
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Die scheidrechter.........
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Lekker dit!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Dit mag idd zo doorgaan
    Vind ik leuk
    munkikiii +1035
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Tijden het eerste half uur liet PSV weinig zien ..... ik dacht dat het er half jaar stond maar las het verkeerd
    Vind ik leuk
    Nistel +2830
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Bij VP kunnen ze ook al niet rekenen... het is nog altijd minimaal 5 punten.

    Ze zijn inmiddels wakker, het is aangepast.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mallerd +1669
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:40
    Het was 10 tegen 11 maar je kan toch wel een bal in de ploeg houden met 1 man minder. Letterlijk elke bal die PSV kreeg waren ze binnen 5 seconden weer kwijt.
    Vind ik leuk
    MeepMeep +160
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    en Mauro wordt eruitgehaald voor Lukassen, daar komt weer een Verbeekje...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    HOPPAKEE!!

    Bedankt Lozano...!
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:41
    Altijd lastig tegen 12 man. Zeker als je er zelf nog maar 10 op het veld hebt.
    Gelijkspel was vandaag het maximale. Voor hetzelfde geld fluit Higler er nog eentje in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Heerlijk dit! Meer !
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:04
    Ach, de scheids heeft het weer gedaan.......
    De domheid van Lozano telt niet mee
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:09
    Domheid? In Heerenveen rood na uitglijden. Vandaag rood na afhouden. Hiertegen kan een voetballer zich niet wapenen. Alleen als hij stopt met voetballen, maar dat kan niet de bedoeling zijn.
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:43
    Achja zo kijkt iedereen er met zijn eigen clubbril naar. Als Veltman zoiets doet vind jij het waarschijnlijk een smerige speler en had hij rood moeten krijgen. Wij Ajacieden zullen dan zeggen wat jij nu zegt: afhouden, niks aan de hand. Mijn mening is dat hij rood kan geven, maar dat dit wel zwaar bestraft is. Geel leek mij meer op zijn plaats. Denk dat deze kaart wel geseponeerd gaat worden.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1455
    zondag 18 februari 2018 om 00:45
    Hoe de uitslag morgen ook word ook dan is het de schuld van de scheidsrechter linksom of rechtsom
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Ronduit belachelijk, kan er niet meer van maken...
    Vind ik leuk
    iceman +829
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Je bedoelt mooiste club van Nederland
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +194
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Nee, het schijt team is geweldig. Voetballen als een drol en hebben het dun in de broek. De poepers!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    De poep begint langzaamaan toch in de broek te komen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Ik zie Ajax nog wel tot op 1 punt komen...
    Vind ik leuk
    DrJ +819
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:42
    Dramascheids, bedankt man! Zullen ze bij de KNVB weer tevreden zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Knullig dat PSV op deze manier een 100% zekere overwinning moet afgeven. Wederom was er een scheidsrechterlijke dwaling nodig om tot deze eindstand te komen. De titelstrijd blijft geheel open (50-50 kans) met de minimale 5 punten voorsprong van PSV na dit speelweekend. Volgende week wordt een zeer belangrijke wedstrijd voor PSV in de Kuip.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:06
    De scheidsrechter had inderdaad nog een strafschop moeten toekennen, of bedoel je dat niet :)
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Als je een topclub bent mag je ook met 10 man een 2-0 voorsprong niet weggeven in een thuiswedstrijd!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:28
    Zo heb je 'm mee, en zo tegen. Woo Ping.
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +194
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Eindelijk het geluk een beetje over voor het schijtteam
    Vind ik leuk
    iceman +829
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +65
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    hoppa weer een punt uitgelopen.......
    Vind ik leuk
    ay42 +543
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:43
    Zelfs als PSVer vind ik dat PSV de bal in de ploeg moest proberen te houden, ook met 10 man. Uiteindelijk is de onterechte rode kaart voor lozano bepalend.

    Ajaxieden blij, maar laten we eens eerst zien of Ziyech morgen ook nog een keer de kans krijgt om buiten de 16 tegen iemand aan te lopen
    Vind ik leuk
    Mike123 +349
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Deze zag ik niet meer aankomen. Lekker begin van mijn weekend, morgen hopelijk 3 punten in Zwolle!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8096
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Niks aan de hand, volgende week krijgen ze gewoon 3 punten. Dat is gewoon afgesproken werk. Feyenoord mocht de beker winnen en dan krijgt PSV volgende week de 3 punten.
    Iedereen blij...
    Vind ik leuk
    Butsbal +11404
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Verdomme, lopen we morgen naar 1 punt uit
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +65
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:44
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1537
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    "Als PSV akkoord gaat met de rode kaart, mist de buitenspeler de kraker tegen Feyenoord van volgende week."

    Zelden zo'n overbodig en onnozel stukje tekst gelezen.
    Vind ik leuk
    isnake +1948
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:04
    En anders ook waarschijnlihk. Beroep wordt voor het weekend gehouden en in eerste instantie gaan ze hem vast niet vrij spreken.
    Vind ik leuk
    poklane +4177
    zondag 18 februari 2018 om 02:56
    Bij een directe rode kaart ben je sowieso altijd geschorst voor de volgende wedstrijd, tenzij de kaart geseponeerd word.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Hehe nu eindelijk eens het echte psv gezien. Nou inderdaad dit is kampioens materiaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Hup Zwolle , psv loop morgen puntje uit op die k.. neuzen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    broedkip +1219
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Heb je wel lagere school gehad?
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:09
    Richard van der Made in ieder geval niet....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Heerlijk spektakelstuk, uitgevoerd in klassieke tenues.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Nondeju de mollen hebben elkaar allemaal gebeld lijkt wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Ga maar lekker coma zuipen jochie
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:08
    Blijkbaar nog te vers...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:10
    Vriend, deze gaat wel echt te ver
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:15
    Zo beter?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:15
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:17
    020 556 7105
    Gelieve tussen 9 en 22 uur
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:20
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 00:33
    Gelukkig hebben wij hier op VP nog helden zoals jij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:16
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:20
    Too soon? Als je wilt uitdelen, moet je ook kunnen incasseren. Ik heb het al aangepast voor de tere zieltjes.

    Ow, dit is geen dubbelaccount. Ik ken Stratum nog wel van VZ (jaren geleden).
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:37
    Aan de avatar, de naam en het aantal likes te zien ben jij ook iemand met meerdere accounts. Ik denk dat jij hier degene bent met de meeste accounts op VP.
    Nog steeds op de WiFi van de kliniek, kusje erop ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:39
    Haha serieus gast?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:42
    Je moet die namen en afbeeldingen misschien wat beter uitzoeken, ze lijken allemaal op elkaar.
    Vooral die afbeeldingen zijn kenmerkend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:44
    Vriend, je zit er echt naast hoor....

    Zit pas een paar dagen op de site en ben voor Ajax.

    Maar ik snap dat zo’n beetje iedereen hier in de war is. Het is een grote pleuriszooi hier.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    Hahah is goed pik ;)
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:46
    Alweer niet verloren rood of niet maakt niks uit ajax moet zelf maar eerst eens zien te winnen dus geen grote bekken AUB volgende week gewoon met 11 man niks aan de hand 8 punten
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:47
    Dit keer geen geluk en dus normale uitslag . Volgende week verlizen en dan is het klaar met die jankers.
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    Je kunt nog zoveel haat hebben aan PSV, maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat Higler de meest dramatische pipo is die hier in de Eredivisie met een fluitje rondloopt. Wat een grote grap is die gast
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8096
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    Nee.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:11
    “Ajacied_8”

    Geen wonder
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8096
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:14
    Ik ben geen fan van Higler, verre van. Maar hij stelt dat het de meest dramatische pipo is die er rondloopt. En ook nog eens stelt dat iedereen dat vind.

    Nou ik dus niet. Ik vind Nijhuis veruit de slechtste. Mag dat, ondanks dat ik voor Ajax ben?
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:16
    Nijhuis is ook vrij slecht ja. Maar ik snap wel waarom jij hem de slechtste vindt haha.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:17
    Nijhuis fluit niet voor overtredingen. Daar kun je je als speler nog op aanpassen. Higler fluit inconsequent als de klote. Dat is nog veel erger. De ene keer geen kaart, de andere keer rood. De ene keer geen overtreding, de andere keer wel.
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:48
    Mee eens. Higler is een groot drama. Zelfs voor Nederlandse begrippen een hele slechte scheids. Lijkt wel of hij maar wat doet elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    VanGoal +378
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:14
    Jup eens.. Echt een aanfluiting
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:48
    haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    geluk is over
    Vind ik leuk
    Bako1985 +132
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Het werd eens tijd voor verandering het geluk is eindelijk op nu moet er echt gevoetbald worden..... Ik kijk vooruit PSV verspeelt 5 punten in 2 wedstrijden......
    Vind ik leuk
    0493 +15
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Lekkerrrr
    Vind ik leuk
    sweeper +61
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Na weken van schijtbakkenvoetbal van PSV, was het vanavond gedaan met het geluk van PSV...Belooft wat voor de kraker tegen Feijenoord volgend weekend...Wordt het dan toch nog spannend in de Eredivisie?
    Vind ik leuk
    defons +1820
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
    Tja niet verassend zat er al weken aan te komen het geluk moest eens een keer stoppen.

    Het word weer spannend mits Ajax zijn plicht doen en zo niet laat Az dan maar dichterbij kruipen .

    Als er een verdiend om kampioen te worden met goed voetbal is het Az wel .
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    zondag 18 februari 2018 om 00:42
    Ja want als je 15 punten achter staat dan verdien je het ook echt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    Volgens mij doet PSV het zichzelf aan. Er wordt nu de zogezegd onterechte rode kaart aangehaald, (imo terecht, leek een slaande beweging) maar daarna had PSV nog kansen om te winnen.
    Heerenveen goed teruggeknokt naar een punt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:50
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Freddy M. +616
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Gewoon dom!! Niet de schuld bij de scheidsrechter leggen maar bij jezelf!!
    Vind ik leuk
    Reyhan +270
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Ik ben zeker geen PSV-supporter, maar wat werden ze hier genaaid zeg. Ik hoor mensen vaak klagen dat spelers fouten maken, maar dat hoort juist bij het voetballen, zo worden immers mede ook doelpunten gecreëerd. Alleen vraag ik het me af of het de bedoeling kan zijn dat scheidsrechters hoofdrollen opeisen in wedstrijden. Het is te vroeg om te beoordelen, maar dit puntenverlies kan ze aan het eind van de rit zuur opbreken. Voor de rode kaart was er namelijk ook geen vuiltje aan de lucht voor PSV. Ik hoop ondertussen dat ADO de 0-1 wegpoetst.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:15
    Ik zou zoeken naar buitenlandse scheidsrechters. In Nederland hebben we geen fatsoenlijke scheidsrechters blijkbaar.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7512
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:51
    Probleem met die fluitisten is dat ze zichzelf veel te serieus nemen en denken dat zij belangrijker zijn dan de clubs. Ergste is dat hij volgende week weer ergens op een veld mag staan met zijn kaartjes en fluitje.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +90
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:13
    Of dat de spelers die vele malen verdienen, nou zo'n top prestatie leveren, pak die eens aan, en de scheids heeft 2 ogen wij hebben 10 cameras gewoon terug naar 3 camera's is veel gezeik afgelopen
    Vind ik leuk
    FSCeara +7512
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:56
    Het heeft er niets mee te maken wat die spelers verdienen hoe belachelijk dat ook is.tegenwoordig worden meer wedstrijden beslist door dit soort fluitisten dan wat anders. Deze was wel heel erg naar beide kanten want uiteindelijk had Heerenveen ook een pingel moeten krijgen. Als scheidsrechter maar 2 ogen heeft vind jij dus ook dat Roda alsnog door moet in de beker?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2140
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Het geluk houd een keer op
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Die van Ajax bedoel je. Morgen verliezen ze dik van PEC.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2140
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    We gaan het zien jongen
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Ben benieuwd naar de lezing van Higler.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2140
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:55
    Slaande beweging dus rood,hier heb je hem alvast
    Vind ik leuk
    Mari +5042
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Cocu bel Frezer op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:52
    Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Tsja zoals voorspeld was houdt t geluk ooit eens op in Eindje ..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Toch weer 1 puntje uitgelopen dit weekend. Ajax gaat er morgen ook aan
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:53
    Leuk voor de spanning in de competitie! Mits Ajax van Zwolle wint!

    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Terecht rood en PSV krijgt al twee cadeautjes bij die doelpunten wat een blunders.
    En voor de rest helemaal niks gepresteerd eerste helft met 11 man voor het doel, tweede helft met 10 man.
    Wat een verschrikkelijke kut coach
    Vind ik leuk
    Jajem +324
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    We worden kampioen #34
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:01
    Ja, natuurlijk wordt PSV kampioen. Bedankt voor het bevestigen.:)
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:54
    Verkocht! 100%
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:32
    Reactie verwijderd door vp
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:38
    Reactie verwijderd door vp.

    Dezelfde reactie herhalen nadat deze door ons is aangepast.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8096
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Die opmerking van De Jong na afloop in gesprek met Van Pepernoot was veelzeggend. Die begreep niet dat Streppel in de rust al een aanvallende wissel deed.
    Vind ik leuk
    De Gekste +186
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:56
    Iedereen weet diep van binnen dat dit geen rood was. Dat er veel mensen zijn die het mooi vinden kan ik goed begrijpen. Hij is nu eenmaal belangrijk voor PSV.
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:20
    Hou toch op. Slaande beweging = rood. Iedere neutrale voetballiefhebber zal dit een rode kaart vinden.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    zondag 18 februari 2018 om 00:45
    Als een jongetje dit bij jouw zoon doet in een wedstrijd dan is het wel rood zeker. Hij slaat naar achteren en omhoog.. Rood.
    Vind ik leuk
    De Gekste +186
    zondag 18 februari 2018 om 09:06
    Waarom dan ineens wel? Ik heb gewoon een realistische kijk op voetbal. Zou jij ook moeten doen. Zijn vorige rode kaart tegen Heerenveen kon ik namelijk wel begrijpen. Deze slaat gewoon nergens op, punt!
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    zondag 18 februari 2018 om 10:19
    Je haalt twee sporten door elkaar. Voetbal en karate. De hand van jouw speler raakt het gezicht van de speler van Heerenveen, dat mag niet bij voetbal, echt geloof ons nou.
    Vind ik leuk
    De Gekste +186
    zondag 18 februari 2018 om 11:00
    Jouw speler? Niks van mij bij. En wie is ons? Jij en alle andere PSV haters? Laat je niet zo mee slepen in de vreugde van het punt verlies van de koploper van de eredivisie. Als dit was gebeurt in een wedstrijd Sparta tegen Ado dan hadden jij en vele anderen niet de moeite genomen om er op te reageren.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    zondag 18 februari 2018 om 11:04
    Waarom haal je Sparte en Ado erbij? Het gaat om deze rode kaart. Wedstrijden van Ado kijk ik, en de meesten, niet. Wel van Feyenoord, PSV, AZ, mijn cluppie, Roda en Ajax.
    Laat je niet zo meeslepen en verblinden door het puntverlies, it happens. Brenet zag het gelukkig wel goed.
    Vind ik leuk
    De Gekste +186
    zondag 18 februari 2018 om 11:49
    Ik geef maar een voorbeeld.. manmanman. Wie zegt dat ik voor PSV ben? Ik geef alleen aan dat het geen rood was. Als een speler van welke club dan ook dit had gedaan vind ik het ook geen rood.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    zondag 18 februari 2018 om 12:30
    Je nickname verklapt je voorkeur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:58
    Voetbal is kut in nederland, maar het arbitrage heeft nu toch echt wel het dieptepunt bereikt.
    Vind ik leuk
    Ale +3493
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:02
    Heerlijk avondje, lijkt wel sinterklaas. Nog maar 5 punten en hopenlijk een paar wedstrijden schorsing voor Lozano!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:08
    8 punten is het verschil
    Vind ik leuk
    Ale +3493