LIVE-discussie: Advocaat zet Sparta-aanwinst op bank in degradatiekraker

    LIVE-discussie: Advocaat zet Sparta-aanwinst op bank in degradatiekraker

    zondag 18 februari 2018 om 13:59

    Michiel Kramer maakt zondag voor het eerst deel uit van de wedstrijdselectie van Sparta. De spits, die deze week tekende op Het Kasteel, begint op de bank tegen FC Twente.

    Fred Friday krijgt de voorkeur van trainer Dick Advocaat. Kramer trainde deze week voor het eerst mee bij Sparta en is nog niet fit genoeg om negentig minuten te spelen. Hij kwam op 18 november voor het laatst in actie namens Feyenoord in de Eredivisie. Mogelijk mag hij in slot van de degradatiekraker nog invallen.

    FC Twente moet het zondag in de Grolsch Veste stellen zonder Oussama Assaidi. De linksbuiten is niet fit genoeg voor een invalbeurt en zit daarom ook niet op de bank naast trainer Gertjan Verbeek. Cristian Cuevas keert terug van een schorsing en dat gaat ten koste van Michaël Maria, die vorige week nog een goede wedstrijd speelde tegen Ajax.

    De opstellingen:

    FC Twente: Drommel; Ter Avest, Bijen, Lam, R. Jensen, Cuevas; Maher, Vuckic, F. Jensen; Tighadouini, Boere.

    Sparta: Huth; Holst, Fischer, Chabot, Nelom; Dougall, Van Moorsel, Sanusi; Brogno, Friday, Dos Santos.

    Poll

    Hoe eindigt Twente - Sparta?

    (146 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:05
    Word een gek duel kan alle kant op.!
    Vind ik leuk
    Bengelino +10140
    zondag 18 februari 2018 om 14:07
    Kijk, dat zijn uitspraken
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:08
    Beter als die van jou ;-
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:09
    Beter dan ;-)
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:11
    Als dan is het zelfde vriend ;
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:14
    Is nimweegse jonghu!!! Als je niet aan staat lees je niet.
    Vind ik leuk
    Emmenaar +390
    zondag 18 februari 2018 om 16:30
    Dat is helemaal niks, behalve een spraakgebrek. Niet de schuld afschuiven op je afkomst.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    Spraak gebrek hwahaha zeg jij nou maar niks. Als jullie je mond open doen lijkt het net of er nog een zak aardappelen in zit met dat dialect.
    Vind ik leuk
    Emmenaar +390
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Aardappelen of niet, ik weet het verschil tussen als en dan wel.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 18:02
    Goed van je jongen. keep up the good work
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 18:02
    Ben trots op je dat jij dat weet.
    Vind ik leuk
    Emmenaar +390
    zondag 18 februari 2018 om 14:10
    *dan
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:12
    Jan
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:13
    Haha
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 14:16
    Als zeggen wij in Nijmegen
    Beter als die boeren stront taal uit Emmen dus. *verbeter in ander niet boerke.
    Vind ik leuk
    Emmenaar +390
    zondag 18 februari 2018 om 16:29
    Grote jongen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:39
    Zinloos draadje
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:05
    Zou een stunt zijn en dan direct de beslissende scoren!.
    Vind ik leuk
    lol123 +266
    zondag 18 februari 2018 om 14:06
    FC Twente pakt de 3 punten vandaag ze hebben thuis voordeel en een fanatieke aanhang dat kon je al zien tegen cambuur
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    zondag 18 februari 2018 om 14:07
    Twente wint van Sparta met of zonder Kramer in de basis. Wanneer Twente het niveau haalt als tegen Ajax, winnnen ze de wedstrijd wel. Sparta zal goed proberen te staan in de organisatie, als je teveel achterover blijft leunen, zal je niet vaak in de 16 van Twente komen. Ik denk 2-0 uitslag.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    zondag 18 februari 2018 om 14:09
    Ik denk dat Twente zwaar potje krijgt.dickie zet de poppetjes altijd wel goed neer.ik denk 1-1
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    zondag 18 februari 2018 om 14:12
    Of Dick Advocaat of Pep Quardiola ze neerzet, het blijft kwalitatief een beperkt elftal. Dat ze gemiddeld niet 1 doelpunt per wedstrijd hebben gemaakt dit seizoen, zegt al genoeg
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:17
    Mooie krachtige analyse van Bulldog 1. Mee eens..
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 14:19
    beide ploegen snakken naar 3 punten dan zal het wel een gelijk spelletje worden xD
    Vind ik leuk
    broedkip +1223
    zondag 18 februari 2018 om 14:26
    Twente is op papier sterker dan Sparta. In een degradatieduel kan van alles gebeuren, alleen niet vandaag want daar fluit van Boekel de superthuisfluiter. Dus....... Twente gefeliciteerd met de 3 punten.
    Vind ik leuk
    Hesses +911
    zondag 18 februari 2018 om 14:27
    Bart Chabot in de verdediging bij Sparta ? Dat wordt nix....weer in de juup komend seizoen ;-)
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    zondag 18 februari 2018 om 14:30
    Als Twente met deze spelers degradeert moeten ze zich echt kapot schamen, dat kan gewoon niet. Assaidi Maher Jensen is niveau AZ
    Vind ik leuk
    pos +7537
    zondag 18 februari 2018 om 15:50
    Ben het wel met je eens hoor maar ik denk dat je degradatievoetbal onderschat hoor. Daar komen opeens andere kwaliteiten bij kijken.
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    zondag 18 februari 2018 om 16:17
    Hoezo. Is en thuiswedstrijd tegen Sparta als middenmoter anders dan wanneer je een degradatie kandidaat bent? Er staat ietsjes meer druk op maar dat is het dan ook wel. Met dit meteriaal zou degraderen een regelrechte schande zijn
    Vind ik leuk
    pos +7537
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    Ja dat is heel anders inderdaad. En vervang dat ietsje meer druk maar door enorme druk. Zoals gezegd denk ik dat je onderschat hoeveel belangen er zijn voor dit soort clubs om niet te degraderen. Twente staat bovendien niet voor niets op deze plek. Daar gaan Verbeek en Maher weinig aan veranderen. Advocaat ook niet. Die doen ook maar wat op goed geluk verder.
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    zondag 18 februari 2018 om 16:40
    Ik weet harstikke goed wat het is om te degraderen maar jij bent toch wel met mij eens dat je niet mag degraderen als je de beschikking hebt over Maher Jensen en met name Assaidi
    Vind ik leuk
    pos +7537
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    Maher komt er net bij en ook met die anderen staan ze op deze plek. Met 3 leuke aanvallende spelers die weinig scoren ga je het niet redden hoor als de rest gewoon niet op niveau zit. Iedereen roept al weken dat Twente zijn punten wel gaat pakken maar je ziet het. En dat is toch echt de druk denk ik van degradatievoetbal.
    Vind ik leuk
    den-man21 +329
    zondag 18 februari 2018 om 15:23
    twente winnen is beter voor roda. Nacompetitie wordt voor elke eredivisie club een eitje met clubs als fortuns de graafschap etc etc
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 18 februari 2018 om 15:52
    Dat hebben we gezien de afgelopen jaren
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 15:37
    Allejezus wat een slechte pot
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    zondag 18 februari 2018 om 15:59
    Heb je die andere pot nog niet gezien?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 16:02
    welke?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    zondag 18 februari 2018 om 16:04
    Wist wel dat je het ging vragen...die in de Kuip gespeeld wordt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 16:06
    ja dom van me sorry maar ik heb vandaag voor de mediagigant tegen dicky gekozen .
    Feijenoord boeit me volgende week pas weer..

    Maar die is ook niet best als ik jou zo hoor?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    zondag 18 februari 2018 om 16:08
    Zaadpot!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 16:10
    dat ze die lijn volgende week maar ff vasthouden dan.....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    zondag 18 februari 2018 om 16:12
    Dat is weer een wedstrijd op zich en ze kunnen dan ineens weer vlammen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 15:50
    0-1 dicky prima assist van kroketje....
    Net op het moment dat ik wilde gaan zeggen dat fredje er helemaal geen kut van kan........

    Wel slecht gekeept
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 18 februari 2018 om 15:52
    Lekker fredje
    Vind ik leuk
    pos +7537
    zondag 18 februari 2018 om 15:55
    Zit te wachten op Dos Santos maar zie dat hij in de rust al gewisseld is. Was ie weer zo goed ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 15:56
    ik kan je zeggen er is er niet 1 goed van alle 22
    Vind ik leuk
    pos +7537
    zondag 18 februari 2018 om 16:00
    Nee maar als Dos Santos wordt gewisseld is hij blijkbaar weer de slechtste van allen. Zelfs op dit niveau.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4971
    zondag 18 februari 2018 om 15:55
    Zo word t veels te spannend weer onderin....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 15:57
    als het zo doorgaat wel denk ik , exit schijtbakkentrainer op deze manier?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4971
    zondag 18 februari 2018 om 16:03
    Nouja nu begint het "makkelijke" programma voor hem. Maargoed zon degradatiekraker is nooit een makkelijke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    zondag 18 februari 2018 om 15:58
    Zo das knap van Sparta staan gewoon voor.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3059
    zondag 18 februari 2018 om 16:25
    1 kans gehad de hele wedstrijd... Wij horen gewoon met 3-0 de rust in moeten gaan om af te straffen in de tweede helft, maar nee..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:00
    Prachtige individuele aktie van Nelom, uit de Feyenoord school. Maait kunstig over de bal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:04
    Verbeek volgend jaar naar Heracles. De enige ploeg waarmee hij wat kan.
    Vind ik leuk
    broedkip +1223
    zondag 18 februari 2018 om 16:06
    Achter de kinderwagen is het beste voor deze schijtbak.
    Vind ik leuk
    broedkip +1223
    zondag 18 februari 2018 om 16:05
    Wat een schijtbakkencoach hij haalt zijn aanvallers eruit.
    Vind ik leuk
    Alibaba +300
    zondag 18 februari 2018 om 16:09
    lekker met 6 verdedigers blijven voetballen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 16:10
    Laat die mora muts maar vast een doosje in het vet gooien want dicky lust zometeen wel een balletje....


    edit doe er maar wat mosterd bij ....1-1
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    zondag 18 februari 2018 om 16:11
    1-1 dag Dickie's hoop
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4707
    zondag 18 februari 2018 om 16:12
    1-1. Sparta roept het weer over zichzelf af.
    Vind ik leuk
    defons +1820
    zondag 18 februari 2018 om 16:12
    Shit jammer dat het 1-1 word had graag dat Fc list en bedrog op de laatste plaats gezien waar ze ook thuis horen.

    Totaal geen gun factor dat fc list en bedrog dan moet Utrecht volgende week Fc list en bedrog maar trakteren op een nederlaag
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3059
    zondag 18 februari 2018 om 16:23
    Jammer hé? Donder lekker op naar een minder serieus voetbalplatform waar nog meer oer domme individuen 100x dezelfde reactie plaatsen.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4971
    zondag 18 februari 2018 om 16:20
    Oei oei oei maher
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Advocaat zet Sparta-aanwinst op bank in degradatiekraker