Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: Heb dat totaal niet zo ervaren

Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: "Heb dat totaal niet zo ervaren"

Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 19:11zo 18-02-2018 om 19:11

Bram van Polen neemt het op voor Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. In de eerste helft van PEC - Ajax (0-1) deelde Huntelaar een vermeende elleboogstoot uit aan Van Polen, maar daar wil de PEC-aanvoerder niets van weten. 

"Ik heb dat totaal niet zo ervaren", zegt Van Polen tegen FOX Sports. Na het bekijken van de beelden zegt hij dat het volgens hem wel meeviel. "Het hoort er ook een beetje bij. Het is een duelletje. Ja, hij gebruikt zijn arm, maar dat doe ik ook wel eens."

Verslaggever Hans Kraay Jr. noemt de woorden van Van Polen 'lief' en stelt vervolgens dat Huntelaar voor zijn overtreding toch echt een rode kaart verdiende. "Ik snap wel wat je bedoelt, hoor. Maar in het strafschopgebied wordt wel vaker iets uitgedeeld."

Van Polen wijst naar zijn gezicht, waar geen schrammetje te zien is: "Je kunt het zien: ik zie er nog redelijk uit. Ik kan hiermee wel thuiskomen", glimlacht de PEC-verdediger. 

Poll

Verdiende Huntelaar een rode kaart?

(3680 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 februari 2018 om 19:12
een voetballer die zijn mening geeft, hansie met zn domme zeikbek weet het zoals altijd beter.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:21
Netjes van van Polen.
Dat gejank altijd.
Lees goed dit is de mening van het slachtoffer.
Vind ik leuk
The Iceman +12948
zondag 18 februari 2018 om 19:12
Van Polen is stiekem een Ajacied
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:14
Niet stiekem, PEC - Feyenoord al weer vergeten van vorig seizoen?
Vind ik leuk
Basik013 +563
maandag 19 februari 2018 om 11:39
Ja ik ben het vergeten? Herrinner me is?
Vind ik leuk
Patrickj3 +3501
zondag 18 februari 2018 om 20:06
Wou net zeggen echt niet stiekem
Vind ik leuk
Foebele +53738
zondag 18 februari 2018 om 19:14
Case closed. Slachtoffer Lozano had dikke lip en vond het terecht rood, Bram heeft niks en vind het ook niks.

Op naar volgend weekeinde!
Vind ik leuk
Mosquito +18365
zondag 18 februari 2018 om 19:17
Ooh dus je moet daadwerkelijk een verwonding hebben?
Dus het was geen rood?
Vind ik leuk
Foebele +53738
zondag 18 februari 2018 om 19:19
Geen rood idd, een verwonding hoeft niet maar is zonder twijfel wel extra bewijs materiaal.
Vind ik leuk
Mosquito +18365
zondag 18 februari 2018 om 19:27
Wel vreemd dan dat hij een dikke lip krijgt terwijl hij in z'n nek geraakt word.
Vind ik leuk
Foebele +53738
zondag 18 februari 2018 om 20:11
Kennelijk heb jij niet goed gekeken dan....
Vind ik leuk
stollie38 +17378
zondag 18 februari 2018 om 19:28
Man in Engeland, Argentinië en Brazilië. Had je bijna geen tanden gehad en geen kruisbanden. Dus niet zo muggenziften.
Vind ik leuk
WTSGD +1489
zondag 18 februari 2018 om 19:36
Vorig seizoen vond Pogba en de scheids de elleboog van Vilhena niets, werd alsnog 4 wedstrijden geschorst.
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 19:41
Is wel een beetje krom wat je nu zegt;-)
Maar ik vind dat elke slaande beweging met rood bestraft dient te worden. Welke ( verzachtende) omstandigheid er ook aan vooraf ging.

Maar dat is mijn bescheiden mening.
Vind ik leuk
Connie Veren +5341
zondag 18 februari 2018 om 19:44
Wat een onzin
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zondag 18 februari 2018 om 19:14
Bram is een verbeterde versie van Lucas
Vind ik leuk
richard37 +1411
zondag 18 februari 2018 om 19:16
Had een penalty moeten zijn , nu ik het terug zie en dat snapt van polen ook wel. Hij grijpt hem eerst bij de strot eb aan zijn shirt. Kijk de herhaling maar na
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zondag 18 februari 2018 om 19:16
oke en dat geeft je dus het recht om een elleboog uit te delen?
Vind ik leuk
Simon1989 +3379
zondag 18 februari 2018 om 19:21
Dat zou dan pas na het fluitsignaal zijn stratum.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zondag 18 februari 2018 om 19:23
Gister was het nog onterecht dat de pingel niet door ging na het vlagsignaal....
wat is het nou?? zo verwarrend die hulphonden uit zeist
Vind ik leuk
Simon1989 +3379
zondag 18 februari 2018 om 19:35
Zolang het ons maar goed uit komt haha.

Maar het niveau is inderdaad om te janken en wijkt vaak teveel af van elkaar. Heb je een Nijhuis dan is het 2x geen rood, heb je een higler dan is het wel 2x rood.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zondag 18 februari 2018 om 20:14
Misschien minder zuipen, dan zijn dit soort simpele teksten niet zo moeilijk te begrijpen. Zelfs ik begrijp het. Dan kan bijna iedereen het. Alleen flappie/eucalypta niet maar dat weet iedereen van haar.
Vind ik leuk
Pec010 +2255
zondag 18 februari 2018 om 19:15
Waren er maar meer voetballers zo realistisch als van Polen. Echt een top aanvoerder en clubman!
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:25
Prima speler om in je team te hebben. Altijd alles gevend.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 18 februari 2018 om 19:15
Hahaha het moet niet gekker worden
Vind ik leuk
BassieN +11178
zondag 18 februari 2018 om 19:16
Van Van Polen is toch algemeen bekend dat het een rasajacied is?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28476
zondag 18 februari 2018 om 19:17
Van Polen is dus een matennaaier. Als er niets aan de hand is, moet hij gewoon opstaan en doorgaan.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:17
Die kraay is een vieze matennaaier daarom moet ik hem niet.jij was echt een vieze speler
Vind ik leuk
pos +9010
zondag 18 februari 2018 om 19:17
Nou vooral na de discussies rondom de rode kaart van Lozano gisteren zijn dit belangrijke beslissingen. Dit was zo ongeveer hetzelfde voorval.
Iedereen die het gisteren volkomen terecht rood vond zal nu toch wel hetzelfde schreeuwen neem ik aan. Niets zo consequent als een Ajacied.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1766
zondag 18 februari 2018 om 19:18
Hans Kraay, de speler met de langste schorsing achter zijn naam. Moet eens zijn mondje houden.
Vind ik leuk
410hhw +1734
zondag 18 februari 2018 om 19:18
Lozano 4 wedstrijden schorsen.
Huntelaar treft geen blaam.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:18
Geen dikke lip = geen rode kaart
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:48
Wel dikke neus dus wel rode kaart!?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
zondag 18 februari 2018 om 19:19
Zoals Bram al aangeeft, dit gebeurt heel vaak bij zulke situaties. We krijgen het 9 van de 10 alleen niet te zien, maar het gebeurt zo veel dit.
Maar Het was wel wild en gevaarlijk van Huntelaar om op die hoogte zo met zn armen te zwaaien.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:22
Collegiaal.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:24
Mooie en terechte reactie van Van Polen. Voetbal is een contactsport en dan kan dit soort kleinigheidjes gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 19:24
Dikke lip of niet, maakt niets uit. Slaande beweging is slaande beweging. Dus zowel Lozano als Haas Jan verdiende allebei een rode kaart of niet. Dikke lip is geen maatstaf. Of moet een speler die per per ongeluk met een schouderduw een andere speler zwaar blesseert ook een rode kaart krijgen en geschorst worden? Punt is dat Nederlandse scheidsrechters met 2 maten meten. Dit onder invloed van partijdigheid!
Vind ik leuk
Setovitch +1421
zondag 18 februari 2018 om 19:26
had higler maar hetzelfde gedaan als blom en woudenberg als bram dan was er geen gezeik geweest valt allebij echt wel mee wat een mietjes zijn er toch op de velden als woudenberg...
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19564
zondag 18 februari 2018 om 19:30
Geen rood, meer een stevige aai over de bol
Vind ik leuk
stollie38 +17378
zondag 18 februari 2018 om 19:32
Ach ja Kraay jr weer. De man die sneller kaarten verzamelde dan Lucky Luke schoot.
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 19:34
Net het verhaal van Huntelaar gehoord. Net zo'n grote lul als zijn trainer en sommige supporters hier;-)
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 19:44
Doef het zeer?
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 20:04
Nee hoor interesseert me geen moer. Op zich vind ik het ook nog wel prettig dat Zwolle verloren heeft. Ik vind dat gewoon een luizeploeg.
Alleen de vraag was begrijp je dat je aan rood ontsnapt bent. Je kunt dan altijd zeggen " hij had inderdaad rood kunnen geven, dat werd gisteren ook gedaan. Zeg je niets teveel of te weinig.
Het zelfde geldt voor het gelul van ten Hag inderdaad had er een penalty gegeven kunnen worden voor vasthouden , maar dan nog had er een rode kaart gegeven moeten worden voor de slaande beweging.

Maar goed zoals ik gisteren ook al zei als het een andere club is , is er geen straf zwaar genoeg, betreft het de eigen club is elke straf te zwaar;-)
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 20:07
Mee eens alleen heb ik jammer genoeg alleen 2e helft gezien was te laat thuis
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 20:17
Ik heb alleen de laatste 8 minuten gezien en de samenvatting en interviews.

Ik heb verder gewoon een klotedag begint van Persie in de basis moet ik met mijn vriendin mee naar een feestje ;-(.
Komt ze zo'n lul van vroeger tegen die me nog even het leeftijdsverschil in wrijft en is ze nog ongesteld ook;-)
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 20:24
Gewoon een kutdag dus
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 20:25
Dank je een beetje begrip doet een mens goed;-)
Allen die kut zit er vandaag niet in.
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 20:27
Over paar dagen de schade inhalen
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 20:29
Ik ga mijn best doen;-)
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 20:32
Succes
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 20:34
Dankje ik zal je de details onthouden;-)
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:39
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:39
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zondag 18 februari 2018 om 19:39
Klasse van Van Polen, daar kan Woudenberg nog van leren.
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:39
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:39
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:40
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 18 februari 2018 om 19:56
Blijft de knop hangen?
Vind ik leuk
Stranger +5851
zondag 18 februari 2018 om 20:18
Voel je,je wel goed?
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:40
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:40
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Toto71 +357
zondag 18 februari 2018 om 19:40
net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
Vind ik leuk
Smash +3777
zondag 18 februari 2018 om 19:54
Dit had die Woudenberg van Heerenveen ook eerlijk moeten aangeven.
Vind ik leuk
Pony +387
zondag 18 februari 2018 om 19:59
Kan me nog die actie van Matavz herinneren, toen waren er een hoop ajaxcieden die liepen te janken om een schorsing. Nu is het bij die misselijke kwal van een Huntelaar en hoor je ze niet.. Zielig publiek
[Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:00]
Vind ik leuk
Pietje2015 +15726
zondag 18 februari 2018 om 20:17
De lip van Woudenberg was erg dik.
Op het gezicht van Bram v Polen geen schrammetje.

Trek uw conclusie.
Vind ik leuk
Mjblinker +793
zondag 18 februari 2018 om 20:49
Van Polen is voor Ajax...?
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 20:58
Slaat werkelijk nergens op, deze is erger dan die van Lozano,
Vind ik leuk
zondag 18 februari 2018 om 21:45
dat zei Lozano ook, direct aanpakken die Huntelaar. 4 wedstrijden aan de kant
Vind ik leuk
Daaniet123 +376
zondag 18 februari 2018 om 22:04
Ajax moet nog tegen concurrenten van PEC de aankomende wedstrijden, dus heeft die van Polen van PEC liever dat Huntelaar dan meedoet...
Vind ik leuk
kees ee +695
maandag 19 februari 2018 om 11:14
actie van huntelaar was pure ELLEBOOGSTOOT, . . verzachtende woorden van hem zelf, de pers, en de knvb oa, zijn wat mij betreft puur GELUL !! matavz.van vitesse krijgt voor zo'n actie bv vijf weken schorsing, . . maar ja, vitesse komt uit arnhem en niet uit amsterdam.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws