Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: Heb dat totaal niet zo ervaren

    Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: "Heb dat totaal niet zo ervaren"

    zondag 18 februari 2018 om 19:11

    Bram van Polen neemt het op voor Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. In de eerste helft van PEC - Ajax (0-1) deelde Huntelaar een vermeende elleboogstoot uit aan Van Polen, maar daar wil de PEC-aanvoerder niets van weten. 

    "Ik heb dat totaal niet zo ervaren", zegt Van Polen tegen FOX Sports. Na het bekijken van de beelden zegt hij dat het volgens hem wel meeviel. "Het hoort er ook een beetje bij. Het is een duelletje. Ja, hij gebruikt zijn arm, maar dat doe ik ook wel eens."

    Verslaggever Hans Kraay Jr. noemt de woorden van Van Polen 'lief' en stelt vervolgens dat Huntelaar voor zijn overtreding toch echt een rode kaart verdiende. "Ik snap wel wat je bedoelt, hoor. Maar in het strafschopgebied wordt wel vaker iets uitgedeeld."

    Van Polen wijst naar zijn gezicht, waar geen schrammetje te zien is: "Je kunt het zien: ik zie er nog redelijk uit. Ik kan hiermee wel thuiskomen", glimlacht de PEC-verdediger. 

    Poll

    Verdiende Huntelaar een rode kaart?

    (3680 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 19:12
    een voetballer die zijn mening geeft, hansie met zn domme zeikbek weet het zoals altijd beter.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:21
    Netjes van van Polen.
    Dat gejank altijd.
    Lees goed dit is de mening van het slachtoffer.
    Vind ik leuk
    Guusman +5939
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Op het moment van, dacht Brammetje er anders over, want hij gaat gestrekt met zijn handen voor zijn gezicht.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:22
    Mee eens. Waarschijnlijk hoopte hij dat Huntelaar op dat moment ging scoren. Iedereen weet onderhand wel dat hij deze tegenstander een warm hart toedraagt.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4367
    zondag 18 februari 2018 om 19:12
    Van Polen is stiekem een Ajacied
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:14
    Niet stiekem, PEC - Feyenoord al weer vergeten van vorig seizoen?
    Vind ik leuk
    Basik013 +237
    maandag 19 februari 2018 om 11:39
    Ja ik ben het vergeten? Herrinner me is?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2129
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    Wou net zeggen echt niet stiekem
    Vind ik leuk
    Foebele +45970
    zondag 18 februari 2018 om 19:14
    Case closed. Slachtoffer Lozano had dikke lip en vond het terecht rood, Bram heeft niks en vind het ook niks.

    Op naar volgend weekeinde!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7583
    zondag 18 februari 2018 om 19:17
    Ooh dus je moet daadwerkelijk een verwonding hebben?
    Dus het was geen rood?
    Vind ik leuk
    Foebele +45970
    zondag 18 februari 2018 om 19:19
    Geen rood idd, een verwonding hoeft niet maar is zonder twijfel wel extra bewijs materiaal.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7583
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Wel vreemd dan dat hij een dikke lip krijgt terwijl hij in z'n nek geraakt word.
    Vind ik leuk
    Foebele +45970
    zondag 18 februari 2018 om 20:11
    Kennelijk heb jij niet goed gekeken dan....
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Man in Engeland, Argentinië en Brazilië. Had je bijna geen tanden gehad en geen kruisbanden. Dus niet zo muggenziften.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Hoe toch op man was diep rood.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Lol blinde soepkip
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Blinde soepkip je ziet toch dat het rood is dwaas
    Vind ik leuk
    WTSGD +1394
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Vorig seizoen vond Pogba en de scheids de elleboog van Vilhena niets, werd alsnog 4 wedstrijden geschorst.
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Is wel een beetje krom wat je nu zegt;-)
    Maar ik vind dat elke slaande beweging met rood bestraft dient te worden. Welke ( verzachtende) omstandigheid er ook aan vooraf ging.

    Maar dat is mijn bescheiden mening.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4474
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Wat een onzin
    Vind ik leuk
    stratumseind +134355
    zondag 18 februari 2018 om 19:14
    Bram is een verbeterde versie van Lucas
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Had een penalty moeten zijn , nu ik het terug zie en dat snapt van polen ook wel. Hij grijpt hem eerst bij de strot eb aan zijn shirt. Kijk de herhaling maar na
    Vind ik leuk
    stratumseind +134355
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    oke en dat geeft je dus het recht om een elleboog uit te delen?
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 19:21
    Dat zou dan pas na het fluitsignaal zijn stratum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134355
    zondag 18 februari 2018 om 19:23
    Gister was het nog onterecht dat de pingel niet door ging na het vlagsignaal....
    wat is het nou?? zo verwarrend die hulphonden uit zeist
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 19:35
    Zolang het ons maar goed uit komt haha.

    Maar het niveau is inderdaad om te janken en wijkt vaak teveel af van elkaar. Heb je een Nijhuis dan is het 2x geen rood, heb je een higler dan is het wel 2x rood.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11604
    zondag 18 februari 2018 om 20:14
    Misschien minder zuipen, dan zijn dit soort simpele teksten niet zo moeilijk te begrijpen. Zelfs ik begrijp het. Dan kan bijna iedereen het. Alleen flappie/eucalypta niet maar dat weet iedereen van haar.
    Vind ik leuk
    Pec010 +1676
    zondag 18 februari 2018 om 19:15
    Waren er maar meer voetballers zo realistisch als van Polen. Echt een top aanvoerder en clubman!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Prima speler om in je team te hebben. Altijd alles gevend.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11376
    zondag 18 februari 2018 om 19:15
    Hahaha het moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    BassieN +11046
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Van Van Polen is toch algemeen bekend dat het een rasajacied is?
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    zondag 18 februari 2018 om 19:16
    Schijnheilige voetballers altijd na afloop. Tijdens een wedstrijd duiken ze, storten ze afgeschoten ter aarde, simuleren een afgesneden voet, maar na de wedstrijd zijn ze te laf om de waarheid te vertellen, als ze echt geraakt zijn... noemen ze collegiaal. Zijn net dik 90 minuten aan het matennaaien geweest en na afloop schijnheiligheid troef. Drieftoeter die Van Polen...
    Vind ik leuk
    Tossa +1411
    zondag 18 februari 2018 om 19:22
    Wijs eens aans wanneer hij dook, ter aarde stortte terwijl er niets aan de hand was, deed alsof hij een afgesneden voet had en aan het matennaaien was?
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    zondag 18 februari 2018 om 20:17
    Pffft, moeilijk hè... lezen.
    Staat er expleciet dat Van Polen dat doet? Nee, voetballers in het algemeen dus en ja, daar doet Van Polen regelmatig aan mee. Misschien vandaag niet, maar de volgende keer wel.. aanstelleritus is ook hem niet vreemd en als er niets aan de hand was. Waarom ging hij dan neer?
    Vind ik leuk
    Tossa +1411
    zondag 18 februari 2018 om 21:58
    De vraag blijft staan: wanneer leed hij aan aanstelleritis? Noem maar een wedstrijd op.

    Hoe vaak valt een speler per wedstrijd gemiddeld? Is er dan altijd iets aan de hand?

    Hij kreeg een tik tegen zijn hoofd. En gaat naar de grond. Hij schreeuwt geen moord en brand, blijft geen half uur op de grond zitten, vraagt nergens om een kaart.

    Niet zo zeuren, jochie.
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    zondag 18 februari 2018 om 23:05
    Pffft, flikker toch op met je gezeik om voorbeeldjes. Zielig persoontje...
    Vind ik leuk
    Tossa +1411
    maandag 19 februari 2018 om 00:22
    Sterk argument.

    Slaap lekker! :-)
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    maandag 19 februari 2018 om 07:44
    Nee, jij komt met sterke argumenten. Dat is de zieligste manier van discussie voeren, kom dan met het voorbeeld?! Heb medeleiden met je wijf, die moet de hele dag notuleren, anders geloof je haar niet. Triest gevalletje...
    Vind ik leuk
    Tossa +1411
    maandag 19 februari 2018 om 10:04
    Jij stelt dat Van Polen daar regelmatig aan mee doet. Ik geloof dat niet en vraag om bewijs. Als hij dat regelmatig doet, zou dat niet zo moeilijk moeten zijn. Anders blaat je maar wat.
    Als je iets gevonden hebt, ben ik de eerste die mijn woorden terug neemt.

    Jij vraagt: als er niets aan de hand was, waarom ging hij dan neer. Daar geef ik wél antwoord op. Maar verrassing verrassing: daar reageer je dan weer niet op.

    Lekker geslapen overigens?
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    maandag 19 februari 2018 om 13:20
    Geloof kan ik je niet schenken, maar als je denkt dat ik de geschiedenis ga uitpluizen en wedstrijden ga bekijken, zodat jij je voorbeeldje hebt, dan ben je geschift. Je snapt zelf ook wel dat ik geen wedstrijden ga terugkijken en jou ga vertellen in welke minuut hoe of wat op welke datum en tegen wie... dat heeft niets met blaten te maken, maar met common sense en dat heb jij klaarblijkelijk niet.

    Kennelijk is Brammetje je holmaatje of familie, anders zou je jezelf er niet zo druk om maken hè...

    Vind ik leuk
    Tossa +1411
    maandag 19 februari 2018 om 22:58
    Uiteraard snap ik dat je dat niet gaat doen.
    Jij kwam met een, mijn inziens, onterechte beschuldiging en ik zich naar bewijs om mijn ongelijk aan te tonen. Dat kun of wil je niet. Klare zaak voor mij.

    Als afsluiter: je maakt je er net zo druk om als ik dus misschien heeft hij jou wel afgewezen als holmaatje?
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    maandag 19 februari 2018 om 23:38
    Sukkel... als ik het niet gezien heb, bestaat het niet... neanderthaler. Meer ben je niet en verder ben je te stom om zelf iets te bedenken...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21414
    zondag 18 februari 2018 om 19:17
    Van Polen is dus een matennaaier. Als er niets aan de hand is, moet hij gewoon opstaan en doorgaan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:17
    Die kraay is een vieze matennaaier daarom moet ik hem niet.jij was echt een vieze speler
    Vind ik leuk
    pos +7512
    zondag 18 februari 2018 om 19:17
    Nou vooral na de discussies rondom de rode kaart van Lozano gisteren zijn dit belangrijke beslissingen. Dit was zo ongeveer hetzelfde voorval.
    Iedereen die het gisteren volkomen terecht rood vond zal nu toch wel hetzelfde schreeuwen neem ik aan. Niets zo consequent als een Ajacied.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +175
    zondag 18 februari 2018 om 19:18
    Hans Kraay, de speler met de langste schorsing achter zijn naam. Moet eens zijn mondje houden.
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    zondag 18 februari 2018 om 19:18
    Lozano 4 wedstrijden schorsen.
    Huntelaar treft geen blaam.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:18
    Geen dikke lip = geen rode kaart
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    Wel dikke neus dus wel rode kaart!?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11496
    zondag 18 februari 2018 om 19:19
    Zoals Bram al aangeeft, dit gebeurt heel vaak bij zulke situaties. We krijgen het 9 van de 10 alleen niet te zien, maar het gebeurt zo veel dit.
    Maar Het was wel wild en gevaarlijk van Huntelaar om op die hoogte zo met zn armen te zwaaien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:22
    Collegiaal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:24
    Mooie en terechte reactie van Van Polen. Voetbal is een contactsport en dan kan dit soort kleinigheidjes gebeuren.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    zondag 18 februari 2018 om 19:24
    Gewoon rood 6 wedstrijden geven die lama.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    En die Gortler 12 wedstrijden met die smerige overtreding op Tagliafico een paar weekjes geleden.;-).

    En voortaan met zijn fikken van de bal afblijven als ie op de bank zit.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Rustig joggie denk aan je hart.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    zondag 18 februari 2018 om 20:00
    Haha...ben oke gozert.
    No worries.

    Leuke pot voetbal gezien van Ajax.
    3 puntjes in de pocket en 'maar' 5 puntjes achter op Peesjevee.
    Mss kan het dus toch nog....;-).
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Was ook een leuke wedstrijd. Verdiend gewonnen.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    Thnx man.
    Sportieve reactie.
    Respect.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7092
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Toppie
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:24
    Dikke lip of niet, maakt niets uit. Slaande beweging is slaande beweging. Dus zowel Lozano als Haas Jan verdiende allebei een rode kaart of niet. Dikke lip is geen maatstaf. Of moet een speler die per per ongeluk met een schouderduw een andere speler zwaar blesseert ook een rode kaart krijgen en geschorst worden? Punt is dat Nederlandse scheidsrechters met 2 maten meten. Dit onder invloed van partijdigheid!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    had higler maar hetzelfde gedaan als blom en woudenberg als bram dan was er geen gezeik geweest valt allebij echt wel mee wat een mietjes zijn er toch op de velden als woudenberg...
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1619
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Kan die k#tzak van Heerenveen een voorbeeld aan nemen
    die loopt te janken auw auw ik heb een dikke lip
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 19:43
    Auwww nog maar 5 puntjes, ze hijgen in de nek van psv auwwwwww
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1619
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    rustig rustig wij raken nooit in paniek
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1619
    zondag 18 februari 2018 om 19:51
    kut he nog steeds 5
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 19:52
    5 ipv 10 voelt al stuk beter
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1619
    zondag 18 februari 2018 om 19:55
    heeeeeel lang geduurd elke maand een puntje dichterbij is niet genoeg
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Deze maand komen er meer puntjes bij of beter gaan eraf
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15306
    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Geen rood, meer een stevige aai over de bol
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Ach ja Kraay jr weer. De man die sneller kaarten verzamelde dan Lucky Luke schoot.
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Net het verhaal van Huntelaar gehoord. Net zo'n grote lul als zijn trainer en sommige supporters hier;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Doef het zeer?
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 20:04
    Nee hoor interesseert me geen moer. Op zich vind ik het ook nog wel prettig dat Zwolle verloren heeft. Ik vind dat gewoon een luizeploeg.
    Alleen de vraag was begrijp je dat je aan rood ontsnapt bent. Je kunt dan altijd zeggen " hij had inderdaad rood kunnen geven, dat werd gisteren ook gedaan. Zeg je niets teveel of te weinig.
    Het zelfde geldt voor het gelul van ten Hag inderdaad had er een penalty gegeven kunnen worden voor vasthouden , maar dan nog had er een rode kaart gegeven moeten worden voor de slaande beweging.

    Maar goed zoals ik gisteren ook al zei als het een andere club is , is er geen straf zwaar genoeg, betreft het de eigen club is elke straf te zwaar;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Mee eens alleen heb ik jammer genoeg alleen 2e helft gezien was te laat thuis
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 20:17
    Ik heb alleen de laatste 8 minuten gezien en de samenvatting en interviews.

    Ik heb verder gewoon een klotedag begint van Persie in de basis moet ik met mijn vriendin mee naar een feestje ;-(.
    Komt ze zo'n lul van vroeger tegen die me nog even het leeftijdsverschil in wrijft en is ze nog ongesteld ook;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Gewoon een kutdag dus
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 20:25
    Dank je een beetje begrip doet een mens goed;-)
    Allen die kut zit er vandaag niet in.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 20:27
    Over paar dagen de schade inhalen
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Ik ga mijn best doen;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 20:32
    Succes
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 20:34
    Dankje ik zal je de details onthouden;-)
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Klasse van Van Polen, daar kan Woudenberg nog van leren.
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Blijft de knop hangen?
    Vind ik leuk
    Stranger +4020
    zondag 18 februari 2018 om 20:18
    Voel je,je wel goed?
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Toto71 +308
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    net als matavz gewoon 4 wedstrijdjes. het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen.
    Vind ik leuk
    Smash +2499
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Dit had die Woudenberg van Heerenveen ook eerlijk moeten aangeven.
    Vind ik leuk
    Ponypack +60
    zondag 18 februari 2018 om 19:59
    Kan me nog die actie van Matavz herinneren, toen waren er een hoop ajaxcieden die liepen te janken om een schorsing. Nu is het bij die misselijke kwal van een Huntelaar en hoor je ze niet.. Zielig publiek
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12501
    zondag 18 februari 2018 om 20:17
    De lip van Woudenberg was erg dik.
    Op het gezicht van Bram v Polen geen schrammetje.

    Trek uw conclusie.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +530
    zondag 18 februari 2018 om 20:49
    Van Polen is voor Ajax...?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:58
    Slaat werkelijk nergens op, deze is erger dan die van Lozano,
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:45
    dat zei Lozano ook, direct aanpakken die Huntelaar. 4 wedstrijden aan de kant
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +169
    zondag 18 februari 2018 om 22:04
    Ajax moet nog tegen concurrenten van PEC de aankomende wedstrijden, dus heeft die van Polen van PEC liever dat Huntelaar dan meedoet...
    Vind ik leuk
    kees ee +492
    maandag 19 februari 2018 om 11:14
    actie van huntelaar was pure ELLEBOOGSTOOT, . . verzachtende woorden van hem zelf, de pers, en de knvb oa, zijn wat mij betreft puur GELUL !! matavz.van vitesse krijgt voor zo'n actie bv vijf weken schorsing, . . maar ja, vitesse komt uit arnhem en niet uit amsterdam.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: "Heb dat totaal niet zo ervaren"