Van Persie in interview betrapt op fout: Echt waar? Je had me moeten inlichten!

    Van Persie in interview betrapt op fout: "Echt waar? Je had me moeten inlichten!"

    zondag 18 februari 2018 om 20:15

    Robin van Persie kan zijn geluk niet op. De routinier van Feyenoord maakte zondag de enige treffer van de wedstrijd tegen Heracles Almelo. 

    "Dit is genieten. Leuke wedstrijden, vol stadion. Dat is waarvoor ik het doe", zei Van Persie na afloop tegen FOX Sports. "Er stonden twee goede teams, die aan elkaar gewaagd waren. Met een beetje geluk maakte ik de 1-0, toen kwam er wat rust in de groep. De bal werd licht aangeraakt, maar dat is prima toch?"

    Een verslaggever van de NOS betrapte Van Persie op een foutje. De spits noemde het bekertoernooi de 'Amstel Cup', maar die naam is al een tijd geleden vervangen door de 'KNVB Beker'. "Echt waar?! Och, foutje", lacht Van Persie, die de schuld afschuift op de perschef van Feyenoord. Bekijk de beelden hieronder!

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 20:18
    Dat de verslaggever dat dan ook moet melden. Lekker belangrijk... maar goed hij mag het wel doen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 18 februari 2018 om 20:42
    Gefeliciteerd man, je hebt gelijk gekregen. Zal spannend worden volgende week ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:43
    Bedankt voor de complimenten. Leuk om te horen.
    Het ligt aan Ajax of het spannend wordt. Of ben ik nu arrogant? ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 18 februari 2018 om 20:48
    Sowieso hebben jullie op elk vlak betere spelers. Dat mag duidelijk zijn maar wij moeten ervoor gaan. Wij kunnen ook van iedereen winnen maar ook van iedereen verliezen. Wij moeten gewoon een goede dag hebben, het is zo. Dus nee hoor, zeker niet arrogant.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:49
    Ik denk dat volgende week lastig wordt voor Ajax. Thuis hebben we het altijd lastig. Één zwaluw maakt absoluut nog geen zomer. Ik denk dat ADO het Ajax heel moeilijk gaat maken. Als Ajax een keer redelijk tot goed speelt, gaat het vaak de volgende keer mis.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 18 februari 2018 om 20:52
    Het kan alle kanten opgaan. Maar kan ook heel erg mis gaan voor ins. Wij hopen ieder wat anders maar alvast succes.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:54
    Zeker. Maar voor ons net zo goed. Ik herinner me nog wel een wedstrijdje in de Arena met Verhoek die Ajax kwelde. ADO legde simpelweg alle zwakken plekken bloot bij Ajax.
    Die wedstrijd heb ik me kapot geschaamd.
    Zekers, jij ook succes!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    bombaste +340
    zondag 18 februari 2018 om 20:53
    Hoe jullie het toch iedere keer weer voor elkaar krijgen om bij ieder bericht bij hetzelfde onderwerp te eindigen
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:55
    Volgende week is het Ajax vs ADO. Het zal de spanning zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:19
    Het is een oude man he :p we vergeven hem dat
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7602
    zondag 18 februari 2018 om 20:39
    2 oudjes die scoorden vandaag wel weer.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:57
    Dat wel, maar het is maar de Eredivisie he ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 02:13
    Ze namen er ook wel de tijd voor zeg.

    ;-)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    zondag 18 februari 2018 om 20:20
    Er zijn er die jonger aan het dementeren zijn.
    Vind ik leuk
    Old Star +6563
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Dementie kan ook t gevolg zijn van veel kopstootjes. Ik zou maar rustig aan doen als ik jou was... ;-D
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5941
    zondag 18 februari 2018 om 20:44
    Er zijn er ook die gewoon 'stupid' geboren worden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:23
    Ik ben wel blij met hoe van Persie de pers ter woord staat, daar hoor je nu niemand meer over. Maar veel mensen dachten dat hij arrogant zou zijn, en zich boven de groep zou plaatsen.
    Nou kan dat nog gebeuren, maar ik heb wel vertrouwen in van Persie dat het niet gebeurd.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9593
    zondag 18 februari 2018 om 20:28
    Inderdaad super relaxet en vrolijk, leuk om naar te kijken!
    Vind ik leuk
    Old Star +6563
    zondag 18 februari 2018 om 20:30
    Inderdaad. So far so good. Hij lijkt er ook gewoon echt zin in te hebben!!
    Blij dat zo'n speler terug is op de Nederlandse velden.
    Nu na de zomer Arjen nog terug bij Groningen en Raf en Wes bij bijvoorbeeld Zwolle (Raf) en Utrecht (Wes).
    Krijgen we weer wat kleur aan onze competitie
    Vind ik leuk
    R2 +4803
    zondag 18 februari 2018 om 20:42
    Pec zwolle is te hoog voor Raf. Denk dat hij meer het niveau voor Cambuur is. Misschien zelfs gewoon het lokale zondag team.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:27
    Sparta dan?
    Meneer Frikandel en Meneer Broodje Kroket samen in 1 team. Met Mora als shirtsponsor?
    Vind ik leuk
    Guusman +5941
    zondag 18 februari 2018 om 20:41
    Heeft nu niks meer te verliezen, kan vrijuit spelen zonder druk, hoeft zich nergens boven te plaatsen want steekt er sowieso al met kop en schouders bovenuit, alles wat ie hier uit kan halen is een bonus.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Nog maar 21 punten en we hebben de koploper achterhaald.
    Wat een lekker weekend.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:02
    9 punten door CL voetbal.
    En 9 punten door de scheidsrechters.
    En het zijn er nog maar 3.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Van Persie lijkt een beetje op dreef te gaan komen , trek die lijn maar door! Volgende week zondag mag hij er wat mij betreft twee inschieten.

    Ik moet eerlijk zijn. Tot dusver heeft Van Persie zich echt heel voorbeeldig gedragen. Hij staat immers toch wel bekend als een lastige jongen of iemand met een gebruiksaanwijzing zoals men dat nog weleens zegt.

    Hij brengt echt een positieve flow teweeg in Rotterdam. Toch mooi om te zien hoe hij die jongens binnen het elftal op sleeptouw probeert te nemen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    zondag 18 februari 2018 om 20:30
    Van Persie doet hier natuurlijk een Veltmannetje.
    Of deed Veltman vandaag een Van Persietje.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:37
    Kan je nagaan hoe oud hij al is ;p Nee toch belachelijk al die naamsveranderingen de laatste jaren. Eerst kpn beker, dan weer iets anders. Dan ineens KNVB beker. En nu weer toto KNVB beker.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    zondag 18 februari 2018 om 20:46
    Of de Gouden Gids divisie vroeger. Hahaha, een telefoonboek als sponsor. Ja de tijden zijn veranderd.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    zondag 18 februari 2018 om 20:48
    Ik heb het gevoel dat hij het heerlijk vindt om terug te zijn en het hem voor de rest niet zoveel uitmaakt. Zelfs verliezen maakt hem niets uit..
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    zondag 18 februari 2018 om 20:53
    Stamt van Persie niet uit het tijdperk toen de beker nog de Holdertbeker werd genoemd?
    Vind ik leuk
    Kuip +5344
    zondag 18 februari 2018 om 21:02
    Van Persie kan zich weer opmaken voor Oranje.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:03
    als ie op deze manier doorgaat, de pers netjes te woord staan (wss dan dus ook op deze relaxte manier binnen de spelers al weet je dat niet zeker natuurlijk), doelpuntjes maken etc. denk ik dat hij volgend jaar echt een goeie bijdrage kan leveren, dit seizoen is al verloren (al hoop ik nog wel op die beker) maar ik denk echt dat we volgend jaar weer mee gaan doen mits er goed gebruik wordt gemaakt van de zomertransferperiode... denk echt dat vPersie ons gaat laten schitteren volgend jaar.

    naar Jorgensen moet je nu wel duidelijk communiceren, hij wil wss weg, maak hem duidelijk dat dat mag (volgend jaar vPersie als spits en Vente als back-up), en maak hem duidelijk dat hij die transfer zelf in de hand heeft door goed te presteren...

    daarnaast moeten we ook gewoon geluk hebben uiteraard, als Larsson gaat draaien heb je met Larsson - vPersie - Berghuis denk ik wel echt de beste aanvallers van de eredivisie, middenveld moet wel echt verbeteren, volgens mij kunnen de huidige spelers daar veel beter maar het moet er wel uitkomen en als dat niet gebeurd in de komende wedstrijden moet je dat maar gewoon vervangen.

    verdedigend lijkt Feyenoord het prima voor elkaar te hebben met Malacia en Haps, genoeg centrale verdedigers die het prima zouden kunnen als ze wat fitter zijn (dit jaar wel erg veel blessures centraal achterin) en Nieuwkoop (Diks is echt helemaal niks)...

    Jones mag ook inmiddels wel weg, vorig jaar was ie echt top (zeker eerste seizoenshelft) maar dit jaar is ie geen schim van wat ie toen was wat misschien ook te maken heeft met slecht ingespeeld zijn op de verdediging...

    als de transferperiode goed gebruikt wordt staan we volgend jaar weer op de coolsingel.
    Vind ik leuk
    haarlemx +417
    zondag 18 februari 2018 om 21:24
    Robin gesponsoord door amstel? mooie sluikreclame
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zondag 18 februari 2018 om 21:37
    Zoveel meegemaakt en dan nog zo genieten... Een echte liefhebber!

    Wat ik dan niet snap is dat hij eerst steeds maar 10 minuten kreeg, omdat hij moest opbouwen. Nu opeens 73 minuten...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:08
    Hij had maandag al een uur gespeeld in t 2e. En Gio moest wel. Zo veel keus was er weer eens niet.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    maandag 19 februari 2018 om 08:17
    Maar praat dan niet slap over opbouwen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 21:47
    Beter als de croky cup
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:09
    Beter dan
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:11
    Beter als.

    De A komt eerder dan de D.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    maandag 19 februari 2018 om 10:17
    Haha juist Wim eindelijk iemand die mij begrijpt ;p
    Vind ik leuk
    woensdag 4 april 2018 om 16:09
    Juist. Toch kwam de D eerder toen ik het vroeg aan mijn vriendin ;p
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:10
    Heel lang geleden, had je nog shirts zonder reclame.
    Echt waar ... ze bestonden echt. Ik heb ze zelf gezien. Gewoon in t wild.
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +311
    zondag 18 februari 2018 om 22:14
    Test
    Vind ik leuk
    Barry10 +1260
    maandag 19 februari 2018 om 08:02
    Wegens technische storing is uw bericht niet aangekomen. Probeer het later nog een keer.
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    maandag 19 februari 2018 om 01:54
    Ondanks dat van Persie grotendeels niet aanwezig was, vond ik dat moment met Vilhena erg duidelijk en daar kan hij van zeer grote waarde zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Persie in interview betrapt op fout: "Echt waar? Je had me moeten inlichten!"