Kritiek uit PEC Zwolle-kamp: Daar moeten ze echt wat aan gaan doen

    Kritiek uit PEC Zwolle-kamp: "Daar moeten ze echt wat aan gaan doen"

    zondag 18 februari 2018 om 23:18

    PEC Zwolle-aanvoerder Bram van Polen is allesbehalve tevreden met het kunstgrasveld van zijn ploeg. Tegen Ajax gleed bijna iedere speler uit op het veld, dat erg veel weg had van een ijsbaan.

    "Dat gedeelte is echt niet normaal", zegt Van Polen tegen De Telegraaf. "Het was gewoon echt bevroren. Als verdedigende ploeg ben je dan wel echt in het nadeel. Iedereen gleed op een gegeven moment uit. We hadden zo met de Olympische Spelen mee kunnen doen. Het is echt niet normaal, je kon gewoon niet afremmen. Daar moeten ze echt wat aan gaan doen bij ons."

    Op het gladde veld pakte Ajax de drie punten. Van Polen: "De eerste vijf minuten hebben we druk proberen te zetten, maar Ajax voetbalde zo goed onder de druk uit. We werden teruggedrongen en gingen iets meer naar achter spelen, maar dat had ook met de voetballende kwaliteiten van Ajax te maken."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +89305
    zondag 18 februari 2018 om 23:21
    Hoop over een paar jaar iedereen weer op gras.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12337
    zondag 18 februari 2018 om 23:24
    Hoop dit jaar nog.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89305
    zondag 18 februari 2018 om 23:25
    Ja maar tussen hopen en realiseren ligt een gapend gat. Onmogelijk natuurlijk muggie.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12337
    zondag 18 februari 2018 om 23:30
    Hoezo kan dat niet dan?
    Heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89305
    maandag 19 februari 2018 om 10:57
    Bij onszelf wordt er vanaf seizoen 2019 beslist wat er gaat gebeuren. Wij trainen in het stadion, de belofteploeg speelt er op maandag en de vrouwen spelen op vrijdag of donderdag.

    Gooi je nu echt gras erin, waar gaat alles dan heen en spelen? Want je kan niet vanaf donderdag tot maandag drie wedstrijden spelen op gras. Helaas heeft de gemeente hier geen rekening mee gehouden. Ze zijn wel bezig binnen de club naar oplossingen aan het zoeken.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3641
    maandag 19 februari 2018 om 08:51
    Contract is verlengd waardoor het nog een paar seizoenen duurt. Pas daarna stapt men van het kunstgras af.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:22
    Vind die van Polen.echt een ontzettend sympathieke leuke eerlijke gozer! Zo zie je ze nog maar heel weinig in het.voetbal.
    Vind ik leuk
    kerel +1911
    zondag 18 februari 2018 om 23:53
    hij heeft de 3 punten van ajax ff geleend..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:26
    Het word echt tijd dat er overal gewoon een echte grasmat ligt, zelfs spelers die spelen voor een club die een kunst veld hebben liggen klagen erover
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:26
    Niet normaal dat veld. Heeft niks meer met voetbal te maken. Zal de voorzitter en zijn vrienden ook zo lekker hebben genoten van hun kunstgras??
    Vind ik leuk
    mazu +1683
    zondag 18 februari 2018 om 23:29
    Stel je niet aan joh. Een bevroren natuurgras veld is lekker voetballen zeker, daar glij je ook alle kanten op
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13351
    zondag 18 februari 2018 om 23:27
    Was ook wel uitzonderlijk dat D Boer vanwege het gladde veld zijn schoeisel wisselde.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5803
    zondag 18 februari 2018 om 23:28
    De beslissing om terug te keren naar 90% natuurgras & 10 % kunstgras er tussen was toch al genomen!! Met deze opmerkingen het versneld door voeren, zeker als er Europees gehaald word.
    Vind ik leuk
    wil +951
    zondag 18 februari 2018 om 23:32
    STOP KUNSTGRAS !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:37
    Wil deze topic even gebruiken om te zeggen dat in van polen een prima Back vind voor Zwolle (niet hoger). Maar vooral een geweldige gozer met clubliefde en een leuk praatje voor de camera.
    Terecht een spandoek voor hem.
    Held.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156482
    zondag 18 februari 2018 om 23:40
    Weg flikkeren dat durex veldje , het is een minachting naar je eigen supporters toe.

    Speel je het hele jaar op die condomerie en dan nog kan je het juiste schoeisel niet vinden. Belachelijk
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    luccerd +3004
    zondag 18 februari 2018 om 23:49
    Aah, vandaar dat PSV het zo goed doet op kunstgras... Het is van durex gemaakt. Ja, dan kunnen die lullen wel een potje voetballen ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    zondag 18 februari 2018 om 23:52
    Zo echt lache
    Vind ik leuk
    Butsbal +15220
    zondag 18 februari 2018 om 23:53
    We spelen goed hard ja
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zondag 18 februari 2018 om 23:46
    weg met die rommel op alle velden volgend jaar is dat werkelijk zo moeilijk??
    Vind ik leuk
    Butsbal +15220
    zondag 18 februari 2018 om 23:51
    Lijkt wel of van Polen met Ajax heeft meegevoetbald vandaag. "Was geen rood, kutveld"
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6124
    zondag 18 februari 2018 om 23:58
    maar dan moet een grasveld wel aan bepaald eisen voldoen

    want de wedstrijden Utrecht - feyenoord & utrecht - ajax was gewoon competitie vervalsing op zo een slecht veld
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:03
    Natuurgras is verplicht verwarmen in de eredivisie dus heb je dat niet. Jammer he
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6043
    maandag 19 februari 2018 om 07:13
    Met elke reactie van van Polen heb ik nu het idee dat hij solliciteert naar een transfer naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25487
    maandag 19 februari 2018 om 08:17
    Met de opbrengst van de transfer van Sandler moet er wel een grasveld neergelegd kunnen worden!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4129
    maandag 19 februari 2018 om 09:12
    En wie gaat dat betalen? Het is niet alleen het gras je hebt meer velden nodig, en daar zit het probleem
    Vind ik leuk
    Hansdijk +386
    maandag 19 februari 2018 om 09:34
    Van Polen. DE grootste ajaxfan uit de ED. Die net als in de uitwedstijd opzichtig in de fout ging bij de tegengoal. En die na afloop bijna klaarkomt tijdens het prijzen van ajax, en Huntelaar de hand boven het hoofd houdt na z'n elleboog. Die van Polen. Aanvoerder van PEC. De grootste schijnheil van het betaald voetbal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kritiek uit PEC Zwolle-kamp: "Daar moeten ze echt wat aan gaan doen"