Streppel over titelrace: Ik hoop dat PSV aan het langste eind gaat trekken

    Streppel over titelrace: "Ik hoop dat PSV aan het langste eind gaat trekken"

    maandag 19 februari 2018 om 07:06

    Jurgen Streppel zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer PSV dit seizoen de landstitel binnenhaalt. Dit verklaarde de trainer van sc Heerenveen na afloop van de wedstrijd tegen de Eindhovense Eredivisie-koploper, die door de Friezen op een 2-2 gelijkspel werd gehouden. 

    "Ik hoop dat PSV aan het langste eind gaat trekken. Dat zou ik wel aardig vinden", verklaarde Streppel vanuit het Philips Stadion in gesprek met De Telegraaf. De trainer was euforisch over de manier waarop zijn ploeg, na een rode kaart voor PSV'er Hirving Lozano een 2-0 achterstand goedmaakte. "We hebben een geweldig gesprek gehad in de rust en met z’n allen besloten om alles of niets te gaan spelen."

    Streppel liet met Henk Veerman, Marco Rojas en Pelle van Amersfoort drie aanvallend ingestelde spelers invallen en zag zijn lef beloond worden. "Op een gegeven moment hadden we nog maar één verdediger over. En na die 2-2 gingen we nog voor de zege. Al met al ben ik redelijk tevreden. Ik denk dat we een geweldige wedstrijd hebben gezien." 

    Poll

    Is het gat van vijf punten met Ajax groot genoeg voor PSV?

    (1943 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 07:20
    En ik hoop dat streppel omkiept
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    maandag 19 februari 2018 om 07:26
    Jij moet toch echt ziek in je kop zijn!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:28
    Niet zo ziek als jouw
    Vind ik leuk
    De Hout +1240
    maandag 19 februari 2018 om 08:28
    jouw? Jou..
    Vind ik leuk
    Romario9 +9444
    maandag 19 februari 2018 om 09:01
    *jij
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:41
    Gezellig hier.
    Vind ik leuk
    Bertus +3748
    maandag 19 februari 2018 om 07:45
    Zijn naam zegt genoeg, die is ook ziek in zijn hoofd.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:29
    Zegt bertus de dolle stier
    Vind ik leuk
    tollie +783
    maandag 19 februari 2018 om 07:43
    Nou nou moet dit nou zo?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:22
    Zo heeft iedereen wel een mening. Als PSV in de kuip wint dan zie ik het gebeuren dat ze kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    maandag 19 februari 2018 om 08:09
    Ik vind het vreemd...streppel is een trainer die van aanvallend voetbal houdt dan zou je toch meer vrede met een kampioenschap van ajax moeten hebben? Hoe psv speelt is al maanden schandalig zelfs tegen de kleine clubs thuis is het dramatisch zonder aanvallende intenties.
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 19 februari 2018 om 08:22
    HEt minste elftal hebben maar toch bovenaan staan... dan doe je toch wat goed. HEt is meer schandaliger dat Ajax daar niet staat met een wereldelftal en het meeste geld
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    maandag 19 februari 2018 om 08:44
    Wereld elftal? Veel jonkies en talenten wie belangrijk kunnen worden voor oranje dus nog een rede om ajax liever kampioen te zien worden als liefhebber. Psv is gewoon niet om aan te zien en ik begrijp best dat je tegen de betere clubs terughoudend speelt maar niet tegen sparta en excelsior bijvoorbeeld..alle wedstrijden zijn met geluk gewonnen vanaf november. Ik snap niet dat een neutraal iemand meer sympathie kan hebben voor lelijk behoudend voetbal dan voor een elftal dat de intentie heeft om aan te vallen.
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 19 februari 2018 om 10:36
    als ik jou was zou ik meer verdiepen in statistieken dan in je onderbuik gevoel :)
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    maandag 19 februari 2018 om 11:38
    Hoe bedoel je
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 19 februari 2018 om 11:44
    dat PSV aanvallender speelt dan dat jij denkt, PSV heeft vaak het meeste balbezit en meeste doelpogingen/schoten op doel.
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    maandag 19 februari 2018 om 14:09
    Het gaat me om de intentie..je kan toch niet zeggen dat je psv aanvallender vindt spelen dan ajax?
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 19 februari 2018 om 14:13
    zoals ik zeg. statistieken wijzen anders uit ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    maandag 19 februari 2018 om 15:39
    Ik kijk alle wedstrijden en daar haal ik mijn oordeel uit..statistieken zeggen zeker niet alles
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:08
    niet alles maar wel veel, het haalt het gekleurde idee vaak onderuit :)
    Vind ik leuk
    Dikkevis +55
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:56
    Statistieken spreken de waarheid slimme knul
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:43
    Slimme knul zegt de vis.. Statistieken spreken de waarheid maar als je goed leest staat er dat het niet alles zegt en dat is ook zo. Ajax onder de boer had veel balbezit maar het was bras en niet om aan te zien. Daar gaat mijn eerste reactie ook over, de intentie om aan te vallen en vooruit te voetballen. Schoten op doel bijvoorbeeld heb je veel met spelers als locadia, lozano van ginkel en bergwijn
    Vind ik leuk
    Dikkevis +55
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:49
    Tikkie breed heb je veel met de ligt en fieldmen
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
    Bij psv dromen ze over een verdediger als de ligt. Zelfs van veltman momenteel
    Vind ik leuk
    Dikkevis +55
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:58
    Valt mee, wij staan 1e
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:03
    Hij weet dat hij nooit trainer zal zijn bij Ajax dus probeert hij de psv fans alvast warm te maken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:59
    Gaat gebeuren
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:28
    Iedereen die niet pro-ajax is die wil dat PSV kampioen wordt, ik dus ook!
    6 jaar op rij helemaal niks in Amsterdam? Haha
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:33
    Tellen is niet je beste eigenschap hé.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    maandag 19 februari 2018 om 07:45
    Geloof mij, die komt als het echt tegenzit over een paar jaar terug naar dit topic om alsnog zijn gelijk te halen!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:34
    Streppel hoort bij die andere 50% van NL
    Vind ik leuk
    oostkust +642
    maandag 19 februari 2018 om 08:09
    PSV kampioen? Prima, maar niet inschrijven CL. Niks te zoeken
    Vind ik leuk
    Romario9 +9444
    maandag 19 februari 2018 om 09:02
    Dat zegt niet per se iets over PSV. Geen enkele club heeft iets te zoeken in de CL.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:39
    Want? Wie zegt dat PSV zich niet versterkt op het middenveld en de verdediging. Inderdaad heb je een geringe kans op een goed resultaat tegen bijv. Barcelona/ Bayern Munchen/Real Madrid etc.. Maar kijk nu naar Basel/Besiktas/Sevilla die staan nu ook bij de laatste 16. Of is de nieuwe regel dat je je pas mag inschriiven als je een redelijke kans maakt om eindwinnaar te worden......
    Vind ik leuk
    oostkust +642
    maandag 19 februari 2018 om 13:59
    nieuwe aankopen zullen ze wel moeten doen, maar creatieve middenvelders moet je opleiden want zijn voor normale bedragen niet te koop
    Vind ik leuk
    Dikkevis +55
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:57
    Net zoals jullie hakim hebben opgeleid en frenkie ???? Domme drol
    Vind ik leuk
    Dunne vis +44
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:02
    Gerapoteerd visje
    Vind ik leuk
    5by5 +1235
    maandag 19 februari 2018 om 08:12
    Als Feyenoord geen kampioen wordt laat dan Psv het maar worden.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    maandag 19 februari 2018 om 08:47
    Streppel blijkt toch heel verstandig te zijn.
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +428
    maandag 19 februari 2018 om 08:53
    Wat een lul die streppel!
    Vind ik leuk
    Rodajc +9561
    maandag 19 februari 2018 om 11:18
    Waarom?
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +428
    maandag 19 februari 2018 om 11:40
    Hoe kun je nu hopen als voetbaltrainer dat een niet voetballend team kampioen wordt?! Dan hou je dus niet van je eigen sport!
    Vind ik leuk
    Rodajc +9561
    maandag 19 februari 2018 om 12:36
    Om te scoren moet je toch echt voetballen, PSV heeft dus genoeg gevoetbald natuurlijk. Maar je bent voor Ajax, dus echt objectief ben je niet.
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +428
    maandag 19 februari 2018 om 12:42
    Ja ik ben voor Ajax maar kan heel goed relativeren. En volgens mij zijn alle (ex)voetballers het met me eens. Of heb jij de mening dat je iedere keer geniet van psv?
    Vind ik leuk
    Polly11 +2840
    maandag 19 februari 2018 om 13:01
    Ajax maakt in 1 wedstrijd 8 goals, ze hebben er 4 meer inliggen dan PSV....dus wat brengt dat aanvallende voetbal allemaal? Ook naar Ajax kijken is pijnlijk, ziet er ook niet uit op een paar minuten per wedstrijd na
    Vind ik leuk
    Rodajc +9561
    maandag 19 februari 2018 om 13:48
    Het is nou ook niet dat ik van Ajax geniet. Wat mij betreft staat PSV gewoon terecht eerste op het moment.
    Vind ik leuk
    wil +838
    maandag 19 februari 2018 om 15:46
    Hij kan het nog steeds niet verkroppen dat Frenkie de Jong die hij bij Willem II weggejaagd heeft omdat hij z.g.n.niet te goed was, nu in de basis bij Ajax speelt.
    Vind ik leuk
    wil +838
    maandag 19 februari 2018 om 15:46
    Hij kan het nog steeds niet verkroppen dat Frenkie de Jong die hij bij Willem II weggejaagd heeft omdat hij z.g.n.niet te goed was, nu in de basis bij Ajax speelt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Streppel over titelrace: "Ik hoop dat PSV aan het langste eind gaat trekken"