'Nieuwe maatregel van Conte bij Chelsea: verboden te lachen op training'

'Nieuwe maatregel van Conte bij Chelsea: verboden te lachen op training'

Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 12:43ma 19-02-2018 om 12:43

Een bizar bericht van de Engelse boulevardkrant The Sun. Spelers van Chelsea mogen van manager Antonio Conte niet meer lachen tijdens trainingssessies, omdat ze daardoor zouden verslappen en het ten koste zou gaan van de focus.

Een glimlach is een teken van laksheid, vindt Conte. De Italiaan is van plan om flink de zweep erover te leggen na een reeks van mindere resultaten en in een periode van herstel hoort geen glimlach. Het is niet de eerste keer dat Conte maatregelen neemt bij Chelsea. Zo heeft hij ketchup verbannen uit de kantine en kan het hem naar verluidt weinig schelen of zijn spelers goed in hun vel zitten of niet.

Chelsea heeft na enkele nederlagen de stijgende lijn weer te pakken. Na nederlagen tegen Bournemouth (0-3) en Watford (4-1) werd er met 3-0 gewonnen van West Bromwich Albion (competitie) en met 4-0 van Hull City (FA Cup). Engelse media denken echter nog steeds dat de clubleiding van Chelsea overweegt om Conte vroegtijdig opzij te zetten. Vorig seizoen werd hij landskampioen.

Plaats een reactie

Sil95 +11673
maandag 19 februari 2018 om 12:45
Heil Conte! Nee zonder gekheid , mocht dit op de waarheid berusten is dit wel redelijk ziek!
Vind ik leuk
The Genius +3611
maandag 19 februari 2018 om 13:00
geloof hier echt 0,0 van.
Vind ik leuk
JDW1988 +3278
maandag 19 februari 2018 om 13:54
Ik kan dit ook echt niet geloven.
Die gasten hebben reden genoeg om te lachen.
Ze verdienen goud geld met het spelletje wat ze graag doen!

En dat niet alleen.. het is ook een uiting dat je het naar je zin hebt.

Maar dit kan toch gewoon niet waar zijn ?
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
maandag 19 februari 2018 om 12:45
Die vent is ook echt van het padje af dus..
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:46
Nou daar passen dan mooi de spelers van Ajax bij die lachen nooit
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:47
PSV-ers lachen zich rot???? Om het niveau zeker
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:49
Op het kampioenschap leeghoofd
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:52
Wat is dat een kampioenschap leeghoofd????
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:54
Leg ik jou niet uit ben je te dom voor
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:55
Hahaha
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:46
Een trainer in het nauw....

Oh nee! 'The Sun'.
Laat maar.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:46
The Sun heeft meestal betrouwbare berichten ahum ahum
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:46
Moet niet gekker worden...
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:48
Ziyech lacht nooit voor hem zou die maatregel toch niks uitmaken.
Vind ik leuk
JDW1988 +3278
maandag 19 februari 2018 om 13:55
Heerlijke reactie +1 ;)
Vind ik leuk
Hyena +30267
maandag 19 februari 2018 om 12:49
Hahahahaha, die is niet goed!
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 12:49
Lachen.
Vind ik leuk
19AZ82 +1815
maandag 19 februari 2018 om 13:03
De bron is The Sun dus hier klopt niets van.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93863
maandag 19 februari 2018 om 13:23
Ja ergens begrijp ik Conte wel. Barcelona staat voor de deur en die verlies je waarschijnlijk. Ik snap wel dat je de focus wilt leggen op even strak en serieus trainen. Maar dit is Conte, deed hij bij Juventus ook met regelmaat.
Vind ik leuk
Setovitch +1421
maandag 19 februari 2018 om 13:59
Wat een halve zool zeg als dat echt zo is... Ik zou al in de lach schieten bij het horen van die regel haha
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20710
maandag 19 februari 2018 om 14:24
Die wilt ontslagen worden!
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 15:51
Trump zou zeggen your fake news
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 16:19
Hij kan beter met Mourinho overleggen hoe je het beste (2x) bij Chelsea ontslagen kunt worden..
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 19 februari 2018 om 17:25
Het lijkt het Nederlandsch Cabaret wel, verboten zu lacheln.
Elke grap zie je 20m vantevoren aankomen.
Truc is:
Doe alsof je aardig bent... en de clou is dan dat je een harteloze zak bent.
Vind ik leuk
Nick Kools +12217
dinsdag 20 februari 2018 om 08:34
Die Conte wordt met de dag gekker!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws