Been en De Boer loven 'verbindingsspeler' van Ajax: Ik vind het geweldig

    Been en De Boer loven 'verbindingsspeler' van Ajax: "Ik vind het geweldig"

    maandag 19 februari 2018 om 13:13

    Carel Eiting kan ook complimenten in ontvangst nemen van Mario Been en Ronald de Boer. De twintigjarige Ajacied viel tegen PEC Zwolle goed in en was een van de betere spelers aan de kant van Ajax.

    "Ik vind het geweldig. Als je twintig jaar bent en je laat dit zien..Natuurlijk zal de trainer (Ten Hag, red.) ongetwijfeld overtuigd zijn van kwaliteiten", zegt Been bij FOX Sports. "Hij kijkt altijd naar voren, dat zit een beetje in het DNA van de Ajax-spelers. Normaal kaatsen spelers terug, maar hij kijkt altijd naar voren. Hup, dan zet hij weer iemand voor de goal. Hij ziet gewoon alles. Gelijk naar de spits spelen en niet terug. Hij ziet elke oplossing."

    "Dit zijn kwaliteiten die niet veel spelers hebben", vervolgt Been. "Ik vind het ook knap van Ten Hag dat hij hem de kans geeft. Dat je zegt tegen zo'n jongen: ga maar spelen en laat het maar zien."

    De Boer voegt daar nog iets aan toe. "Hij had even een mindere periode. Hij begon heel goed, toen werd het minder. Ik heb zelf drie jaar met hem gewerkt. Hij heeft ongelooflijk veel kwaliteit. Het is leuk dat hij nu de kans krijgt. In mijn ogen is hij echt een verbindingsspeler."

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 13:14
    Is er misschien ook nog nieuws over ajax A1 t/m F12 .
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:20
    zolang jij en vele andere de artikels opent en erop reageert blijft VP veel artikels van Ajax publiceren. Waarvoor trouwens bedankt aangezien ajax nieuws mij erg aanspreekt.
    Vind ik leuk
    Castromann +5223
    maandag 19 februari 2018 om 13:55
    Ik dacht even dat ze het over Kevin Blom hadden als " verbindingsspeler" :P
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    maandag 19 februari 2018 om 13:24
    Het nieuws over de F12 is dat deze ploeg niet bestaat...
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1150
    maandag 19 februari 2018 om 13:29
    Hebben alles dik gewonnen dit weekend! :P
    Vind ik leuk
    RedNas +2657
    maandag 19 februari 2018 om 13:55
    Ze worden allemaal kampioen. Geen nieuws dus.
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    maandag 19 februari 2018 om 16:02
    Allemaal pareltjes
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:15
    En door!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 13:23
    Nog geïrriteerd van vorig weekend? XD
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:17
    Speelde lekker inderdaad! De opvolger van Schone en dan kan Frenkie de plek van Ziyech overnemen
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    maandag 19 februari 2018 om 15:17
    Precies mijn gedachte... al moet Eltink nog wel wat stapjes zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:19
    Dat wel maar hij is nog jong.En hij speelde gisteren beter dan Schone toen hij inviel( al was Schone geblesseerd )
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    maandag 19 februari 2018 om 16:49
    Maar 34 wedstrijden op het hoogste niveau?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:56
    Dat hoeft nog niet want we hebben Schone nog :)
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    maandag 19 februari 2018 om 16:57
    Je hevt het over de opvolging en dan denk ik aan volgend seizoen. Is hij niet klaar voor.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:00
    Ik denk dat Schone volgend jaar nog wel doorgaat.En Frenkie en Donny kunnen ook op die positie dus ik zie geen probleem
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:59
    Precies, want ik irriteer me dood aan frenkie in de verdediging. Hij gaat ons nog punten kosten dit seizoen. Ik weet het zeker.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 13:23
    Viel verassend goed in gister, prima speler.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +300
    maandag 19 februari 2018 om 13:25
    Opvolger Ziyech
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:26
    Frankie kom terug!!!
    Vind ik leuk
    linkspoot +648
    maandag 19 februari 2018 om 13:27
    Ik weet niet hoor, maar als prof moet je een bal echt wel uit de lucht kunnen plukken. Misschien dat hij het net iets meer gevoel heeft, wel heeft hij een goed schot op de goal, vaak zijn het geen afzwaaiers.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    maandag 19 februari 2018 om 13:57
    De boeer is met zijn goede been uit bed gestapt...
    Vind ik leuk
    Ryan82 +854
    maandag 19 februari 2018 om 14:07
    Mag ik al het volgende nieuwsbericht al voorspellen? "Carel Eiting genoemd in PACKAGE DEAL Barcelona"
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16893
    maandag 19 februari 2018 om 14:22
    Oud nieuws Ryan :o
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:13
    Ophemelen is weer begonnen pareltje ze hebben allemaal pareltjes maar kampioen worden ho maar
    Vind ik leuk
    Cookee +8893
    maandag 19 februari 2018 om 15:38
    Ik vind dat de PTT te weinig waardering krijgt voor Internet.

    Ik wil ook heel graag meer verbindingsspelers... dat is genieten man.
    Eerst is de bal ergens en dan is ie ergens anders...
    en dan kijk ik wie dat deed... de verbinding-speler,
    elke keer als ik ga slapen hoop ik op zo'n droom...
    maar soms is er dan even geen verbinding.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Been en De Boer loven 'verbindingsspeler' van Ajax: "Ik vind het geweldig"