Mogelijk fraai nieuws aanstaande voor Feyenoorder Jones: 'Hij maakt kans'

    Mogelijk fraai nieuws aanstaande voor Feyenoorder Jones: 'Hij maakt kans'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 20:25ma 19-02-2018 om 20:25

    De kans bestaat dat Brad Jones met Australië naar het WK in Rusland gaat. Bondscoach Bert van Marwijk bezocht de Feyenoord-doelman deze week om over de nationale ploeg te praten.

    "Als ik met iemand spreek maakt hij altijd een kans", zegt Van Marwijk maandagavond bij Peptalk van Ziggo Sport. "Ik was verbaasd dat hij de laatste jaren niet bij het nationale elftal heeft gezeten. Daar heb ik met hem over gesproken. Het was een heel aangenaam gesprek. Hij was zelf heel positief over het nationale elftal, dus daar ben ik alleen maar blij mee."

    Van Marwijk krijgt de vraag of Jones verzekerd is van een plek in de WK-selectie van Australië. "Ik kan niemand iets garanderen, maar het feit dat ik hem op zoek en met hem spreek.."

    Jones heeft momenteel vijf interlands achter zijn naam staan. De 35-jarige doelman maakte in 2007 zijn debuut en speelde zijn laatste nationale wedstrijd in 2014, in een vriendschappelijk duel met Ecuador. Jones speelde een half uur mee.

    Poll

    Verdient Jones een kans in de selectie?

    (591 stemmen)

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3460
    maandag 19 februari 2018 om 20:26
    Hebben ze hem dit seizoen niet zien keepen,vrij onzekere indruk
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:26
    Idd je begint al met 10 man
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:35
    Als hij meegaat dan is de concurrentie wel erg triest...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:45
    Haha er zijn zoiezo niet hele goede voetballers aanwezig. Ze zullen een hecht team moeten vormen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:46
    ..
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    maandag 19 februari 2018 om 20:56
    Als hij niet voor Nieuw-Zeeland zou spelen wel ja..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:10
    Haha ik was ff in de war maatje, zal de Jackie D wel zijn :p
    Vind ik leuk
    fr1963 +3337
    maandag 19 februari 2018 om 21:31
    Grappig om te zien hoe snel die ajaciedjes in de smartphone moeten klimmen om maar vooral als eerste iemand af te kunnen zeiken van een rivaal.......heerlijk hoe mensen zich zo openlijk te kijk zetten.
    Alleen daarom al lees ik al die topics.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:27
    Daarom ga ik af en toe naar fr12. Daar zetten de Feyenoorders zichzelf genoeg voor schut.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:56
    Haha die kneus van NAC was derde doelman dus dan weet je het al...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13023
    maandag 19 februari 2018 om 20:56
    Ze hebben blijkbaar niet veel keepers daar.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    maandag 19 februari 2018 om 21:02
    Had ook wel beetje te maken met een andere verdediging die voor hem stond karsdorp/diks kongolo/nelom bottegin/tapia maar idd dit seizoen niet sterk
    Vind ik leuk
    Dikkevis +54
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:34
    Vind hem beter dan Banana
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3460
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:43
    Hij is wel beter dan die vetklep van een zoet,niet beter dan onana
    Vind ik leuk
    Dikkevis +54
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:44
    Grapjas, dat is geen keeper. Dat is een circus artiest ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:03
    Vetklep dat is je moeder
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 09:03]
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3460
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:12
    Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt,mijn moeder is niet dik,maar als jou moeder mijn pik uit haar mond heeft laat ik haar wel even bellen dat je je moet gedragen
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:19
    Het enigste wat jij uit de mond is die Marokkaanse pikvan je vader
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3460
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:23
    Leer eerst eens fatsoenlijk schrijven
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:26
    Kon me niet goed concentreren was met je moeder bezig en na mij nog 10 turken
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3460
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:33
    Ik denk dat het weinig met concentreren te maken heeft,je bent gewoon te dom,maar dat is ook niet zo vreemd als zoon van een crackhoer
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:04
    Liever dan Marokkanen en turken
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:46
    Onanana dikkevis
    Vind ik leuk
    Dikkevis +54
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:46
    Ooh ik dacht Banana, mijn fout!
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:54
    Nee dikke bananarama
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 19 februari 2018 om 20:27
    Heeft Feyenoord straks mooi meer WK-gangers dan Ajax.

    Jammer dat hun Europese voorbereiding al begin juni gaat beginnen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:40
    Wie gaan er meer naar het wk dan? Ziyech, Schone, Dolberg, Tagliafico en eventueel younes en kristensen tegenover el ahmadi, jorgensen, tapia, amrabat en eventueel sam en jones. Evenveel lijkt mij toch?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 19 februari 2018 om 20:51
    Younes is dan officieel een Napoli speler, en Ziyech lijkt me ook vrij zeker vertrokken. Maar die kun je nog meetellen.
    Dolberg selecteren, op basis waarvan?

    Ik hoop gewoon dat de Nederlandse clubs het goed gaan doen in Europa. Ik wil meer coefficient punten scoren. En dan zijn voorbereidingen met terugkerende spelers funest.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:57
    Ja maar zo kan het ook met jorgensen he. Ziyech verwacht ik dat ie na het wk pas vertrekt en younes is dan wel officieel napolitaan maar heeft geen bal geraakt voor die club dus die tellen we gewoon nog mee voor ajax haha.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    maandag 19 februari 2018 om 23:31
    Dolberg... Lijkt mij niet in zijn laatste vorm voor de blessure. Misschien dat ie goed terug komt. Younes zal wel niet. Reus is weer fit. Je hebt ook nog Draxler, Brandt. Younes gaat dat nooit of te nimmer winnen. Bij Feyenoord gaan ze als het goed is allemaal die jij opnoemd. Alleen Jones is dus nog een vraagteken. Gisteren keepte hij wel goed. Beetje zijn oude spel van vorig seizoen. Wie weet heeft hij de smaak weer te pakken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    maandag 19 februari 2018 om 20:56
    Hopelijk speelt ie een goed WK en kunnen we hem duur verkopen ;-))
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    maandag 19 februari 2018 om 21:03
    Wanneer die van ajax dan
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 19 februari 2018 om 21:11
    Ik hoop en verwacht dus later. 3e vooronde CL dan ofzo, is half augustus.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    maandag 19 februari 2018 om 21:26
    Oke dus die zijn ook weer klaar september want ik geloof niet dat er nog nederlandse clubs de poule fase gaan halen van de cl
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:38
    Leuk voor Jones vind dat hij de laatste weken weer een goede indruk maakt. Weet eerlijk gezegd ook niet welke opties Bert nog meer heeft ?
    Dacht ook die Birighitti van NAC , nou tussen die twee lijkt mij de keus snel gemaakt .
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 februari 2018 om 21:26
    Als je niet goed genoeg bent voor de eredivisie word je toch opgeroepen voor het nationaal team. Lijkt wel uitnodigingen voor oranje de laatste jaren maar ook daar stonden nederlanders aan het roer !
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:40
    Dat is dus het Australisch niveau voor Bert
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    maandag 19 februari 2018 om 22:09
    Dat is onmogelijk,want je gaat naar het wk om te winnen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:09
    Wat zijn de joodjes weer druk omdat er een feyenoorder word besproken zeg.Maar wel steunen en zuchten dat de thuisploeg in de kuip psv punten afhandig moet maken, omdat ze op eigen kracht de eerste stek niet weten te veroveren.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:51
    Laat maar gaan mischien valt er daarna nog mooi geld extra aan hem te verdiennen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws