PSV moet Lozano op de vingers tikken: 'Het is gewoon een recidivist'

    PSV moet Lozano op de vingers tikken: 'Het is gewoon een recidivist'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 23:06ma 19-02-2018 om 23:06

    Hirving Lozano is een recidivist. Dat stelt Valentijn Driessen van De Telegraaf, twee dagen na de wedstrijd tussen sc Heerenveen en PSV, waarin Lozano een rode kaart kreeg.

    Het invident met Lozano blijft de tongen losmaken. Driessen denkt dat de clubleiding van PSV Lozano op de vingers moet tikken. "De clubleiding staat daar in feite nog boven (de KNVB, red.). Die zou moeten zeggen: wij willen dit gedrag van een speler niet hebben", zegt Driessen bij Natafelen met Kees van FOX Sports. "Toon Gerbrands heeft overal de mond van vol, maar nu hoor je hem niet. Nu gaat PSV ook in beroep. Het is in feite gewoon een recidivist."

    De regels aanpassen heeft niet veel zin, zegt Algemeen Dagblad-journalist Sjoerd Mossou. "Dat zorgt voor heel veel ruis op de lijn. De KNVB zegt ook: zodra we die videoscheidsrechter hebben ingevoerd, ben je daar vanaf. Want dan heeft hij het op het moment zelf al beoordeeld."

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 23:10
    Ajax krant dus niet serieust nemen die Telegraaf.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3595
    maandag 19 februari 2018 om 23:40
    De waarheid is hard hea bientje.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:44
    Feitelijk klopt het dit is zijn tweede rode kaar dat noemt men zo
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:15
    Eerder die krant is serieus te nemen dan jou.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:10
    Next
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    Is niet goed te praten als dit ons de titel kost is het gewoon een .... streek van hem .
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:33
    Het hele seizoen lopen jullie alleen maar te brullen dat jullie wel even kampioen gaan worden. Door 1 ding begin je al te twijfelen? En dat terwijl je al zo goed als kampioen bent?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:08
    Je bent niet zomaar ff een speler kwijt. Je bent je topspeler voor 3 wedstrijden kwijt en 2 van de 3 punten tegen heerenveen. Daar houd je niet helemaal rekening mee als je dat soort dingen roept. Al helemaal omdat ik de kans niet hoog achte dat Lozano alweer Feyenoord zou gaan missen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Jullie hebben je ook heel.goed weten te redden zonder hem hoor. Misschien kan je er betwr wel aan wennen zonder hem, die is na het wk weg hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:13
    Dat is zeker zo maar als realistische PSV fan besef ik me ook wel dat als het geluk nu wegvalt we het van kwaliteit moeten hebben. Met Chucky valt kwaliteit weg en die kan PSV goed gebruiken in de rest van de titelrace.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:42
    Maar waarom zou het geluk wegvallen? Omdat het nu 1 keer mis is gegaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:10
    Hou toch op man met je geluk dat wegvalt. Huntelaar die heeft geluk, dat ie niet geschorst wordt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:33
    Doe niet alsof het een kwaliteit was dat we in de slotminuut van PEC en Heracles wonnen. Die had je als je geen geluk had gewoon verloren. We moeten het helemaal zelf gaan doen en als we niet van Feyenoord winnen komt de druk er weer dubbel op.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    EN door.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    In dit geval inderdaad door...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Precies, 7 in 2 jaar! Voor een aanvaller is dat gewoon schandalig, benadeelt zijn team keer op keer. Is bovendien na zijn goede competitiestart erg weggezakt en is inmiddels de hype (terecht) weg.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    maandag 19 februari 2018 om 23:28
    Hij wordt aan de verkeerde kant opgesteld. En hij heeft de laatste tijd wat minder gescoord, maar in plaats daarvan veel assists gegeven. Heel leuk wat je zegt, maar het is natuurlijk niet waar.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    maandag 19 februari 2018 om 23:36
    Hij speelt ook gewoon veel minder en zijn tekortkomingen worden steeds meer blootgelegd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Nog steeds de meest waardevolle speler van de competitie met minder potjes dan Neres. Nou wil ik niet de Lozano Neres vergelijking maken want ik vind beide goede spelers maar het is wel een feit. Als het een speler was die alles al kon dan had ie niet voor ons gekozen maar je moet toegeven dat Lozano gewoon beter presteert dan dat je kan verwachten in een eerste seizoen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:35
    Lozano (22 duels, 1799 minuten), Neres (22 duels, 1697 minuten). Bron: Transfermarkt.nl. Klopt dus niet, maar goed, bovendien is Neres een kleine 2 jaar jonger.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:40
    Maar ff to the point: tuurlijk is Lozano een geweldige aankoop, heeft een geweldig eerste seizoen en staat minstens in de top 5 beste spelers van de Eredivisie (naar mijn mening zelfs top 3). Echter werd er aan het begin van het seizoen gesproken net of ie volgend seizoen wel even voor 50/70 miljoen zou vertrekken naar een Europese topclub en daar geloof ik zeker niet in. Als je ziet hoeveel duels hij onzichtbaar is/zijn acties niet lukken is dat best veel, in een zwakke competitie als de Eredivisie. Bovendien zie ik dat hij het moeilijk heeft in de kleine ruimtes, weinig spelers met een individuele actie passeert en in de duels met de betere clubs vaak onzichtbaar is. Hij is ontzettend snel en daar teert hij heel erg op, technisch valt er best wat op aan te merken. Daarom acht ik hem (nog) ongeschikt voor de Europese (sub)top. Laat hem lekker nog 1/2 jaar in Nederland spelen en dan kan ie altijd nog wel een stap maken.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14262
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:33
    Daarom moet ie ook links worden opgesteld. Hij is enorm goed in het naar binnen gaan met de bal, d.m.v. zijn snelheid. Nu moet ie acties gaan uitvoeren, en dan merk je gelijk zijn zwakke punt
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:40
    Klopt! Komt techniek tekort om beslissend te zijn met een individuele actie. Hopelijk komt dat nog. Dan is 50 mln wel haabaar
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6276
    maandag 19 februari 2018 om 23:13
    dit zou best eens psv de titel kunnen kosten.

    heeft ze al 2 punten gekost, dus zou wel eens een hele dure rode kaart kunnen worden
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +124
    maandag 19 februari 2018 om 23:15
    valentijn met zun besneden plasser........ga lekker de recidivist beoordelen van het team waar je plassertje hard van wordt....
    Vind ik leuk
    PB +104
    maandag 19 februari 2018 om 23:22
    Wat is er dan mis met zijn constatering? De statistieken lijken me vrij helder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:15
    PB, wat er mis is, is dat hij als "onafhankelijke" journalist een onnodige sneer uitdeelt aan PSV en haar leiding door te zeggen "nu zijn ze stil". Hij zou hetzelfde over de Ajax leiding kunnen zeggen (zelfde soort "overtreding" door KJH gemaakt) maar dat gebeurt niet. Dit is dan ook stemmingmakerij en kleinzielig gedrag van een volwassen supporter die toevallig ook nog eens bij een krantje werkt. Als ik een abo had zou ik het nu in ieder geval opgezegd hebben.
    Vind ik leuk
    PB +104
    woensdag 21 februari 2018 om 09:24
    Hij constateert dat Lozano een recidivist is en dat blijkt ook zo.

    Wat hij verder nog vindt, is irrelevant en irritant. Maar goed, anders krijg je ook geen baan bij die ‘krant’.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:24
    Nogal geobsedeerd door het plassertje van Valentijn merk ik?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7595
    maandag 19 februari 2018 om 23:44
    Vandaar dat jullie Waterreus zo geweldig vinden
    Vind ik leuk
    Gerro +7373
    maandag 19 februari 2018 om 23:16
    De hele club daar zijn recidivisten.
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    maandag 19 februari 2018 om 23:23
    Zow! Stoer!
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    maandag 19 februari 2018 om 23:23
    Als Huntelaar OOK gewoon rood had gekregen, had meneer Valentijn deze uitspraak niet gedaan......
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:47
    Hè, heb je die pisnicht ook weer.
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:16
    Valentijn Driessen?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7595
    maandag 19 februari 2018 om 23:28
    Hij heeft wel gelijk, Toontje heeft altijd de grootste borstklopverhalen maar als er een keer iets is in negatieve zin dan hoor je hem niet en/of doet hij het af als onzin of bedekt het met de zogenaamde warme Eindhovense mantel der liefde...
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    maandag 19 februari 2018 om 23:33
    Zegt de man die een voorkeur voor Ajax en ADO heeft. Over het moment van Huntelaar hoor je hem niet.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7595
    maandag 19 februari 2018 om 23:45
    Piep piep
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    maandag 19 februari 2018 om 23:51
    Haha Driessen een Ajacied? Het is een vieze kwal die alleen maar loopt te stoken binnen Ajax.
    Vind ik leuk
    Nistel +3576
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:13
    Smerig stokertje die Driessen. Laat zich erg kennen. Wil je professionele journalistiek bedrijven, moet je je clubvoorkeur daar van los kunnen koppelen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:14
    Slechts 3 wedstrijden pfffffff en dan nog in beroep gaan.
    Vind ik leuk
    Smash +3432
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:15
    Natuurlijk Valentijntje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:14
    Wellicht moeten we ratje Huntelaar eens op zijn voortanden tikken..
    Vind ik leuk
    Ray01 +86
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:35
    Onzin door de "Ajax-krant"
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:50
    Hoe bedoel je. Door de Ajaxkrant?
    Vind ik leuk
    cj_fey +4166
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:46

    @ VP: Misschien moeten julle een topic gewoon sluiten als de discussies ontsporen. Of vindt de redactie dit normale rivaliteit?

    Je kunt geen topic meer lezen of je struikelt over de verwensingen.
    Vind ik leuk
    Korm +37703
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:55
    Driessen is een vervelend mannetje
    Vind ik leuk
    Strijp +14036
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:56
    Toon Gerbrands overal de mond van vol?
    Vind ik leuk
    Hoolw Bas +32
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:29
    De KNVB hoort objectief te blijven en idd zich niet laten beinvloeden door een propagandajournalist als Valentijn Driessen.Het zou ze juist sieren om Lozano vrij te spreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:36
    Valentijn heeft hier nu al voor de derde keer wel een heel uitgesproken mening over. Peobeer aub Derksen niet te initeren! Dit wordt zo overdreven. Was geen harde overtreding, geen gewonden en zelfs rood is discutabel. Hij werd aan zijn shirt getrokken voor de 20 ste keer en had zich moeten laten vallen. Dom dat hij dat niet gefaan heeft. Die selectieve verontwaardiging is heel vermoeiend.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:46
    Wel mooi dat kenneth Perez, de boer, bruggink en Hans kraaij niets mogen zeggen van jullie want ze zijn zogegezegd niet eerlijk. Maar Valentijntje mag dat natuurlijk wel. De enigste van de lijst die nooit niets in het voetbal gepresteerd heeft die heeft natuurlijk de meeste kennis en gelijk;-) jongens fak it, schors Lozano gewoon 2/3 wedstrijden. Zijn ze allemaal tevreden hier in Nederland. En wij kunnen makkelijk zonder hem.
    Vind ik leuk
    elmoo +716
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:11
    Vp doe er is wat aan dit gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:58
    Bullshit zeg ik als Ajacied. Het vrouwenvoetbal is nog harder. Wat een jammerende mietjes allemaal.
    Vind ik leuk
    Laliga +2234
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:21
    Het niveau de afgelope dagen neemt wel heel erg af vp.. lijkt wel of er steeds minder mensen zijn waar je nog leuk mee over voetbal kunt praten zonder dat ze ruzie maken en clubs erbij halen. Ik hoop dat jullie er wat mee doen , dan heb je maar als forum wat minder clicks reacties en likes maar dan houd je wel de goeie over die uiteindelijk weer meeer mensen aantrekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:31
    Jaja en dat is verder geen enkele speler? Weet niet waar hij naar kijkt maar bijna elke voetballer maakt meer dan 1 overtreding.. Of erger.. Als je naar huntelaar of veltman kijkt... Die doen niets anders dan smerige overtredingen maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:27
    KNVB maffia
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws