PSV moet Lozano op de vingers tikken: 'Het is gewoon een recidivist'

    PSV moet Lozano op de vingers tikken: 'Het is gewoon een recidivist'

    maandag 19 februari 2018 om 23:06

    Hirving Lozano is een recidivist. Dat stelt Valentijn Driessen van De Telegraaf, twee dagen na de wedstrijd tussen sc Heerenveen en PSV, waarin Lozano een rode kaart kreeg.

    Het invident met Lozano blijft de tongen losmaken. Driessen denkt dat de clubleiding van PSV Lozano op de vingers moet tikken. "De clubleiding staat daar in feite nog boven (de KNVB, red.). Die zou moeten zeggen: wij willen dit gedrag van een speler niet hebben", zegt Driessen bij Natafelen met Kees van FOX Sports. "Toon Gerbrands heeft overal de mond van vol, maar nu hoor je hem niet. Nu gaat PSV ook in beroep. Het is in feite gewoon een recidivist."

    De regels aanpassen heeft niet veel zin, zegt Algemeen Dagblad-journalist Sjoerd Mossou. "Dat zorgt voor heel veel ruis op de lijn. De KNVB zegt ook: zodra we die videoscheidsrechter hebben ingevoerd, ben je daar vanaf. Want dan heeft hij het op het moment zelf al beoordeeld."

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 23:10
    Ajax krant dus niet serieust nemen die Telegraaf.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    Die hebben het overgenomen van het ED, je weet wel de thuiskrant van PSV.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    maandag 19 februari 2018 om 23:23
    Lijkt me logisch, aangezien het het EINDHOVENS dagblad heet en psv uit EINDHOVEN komt. De telegraaf is een landelijke en zogenaamd objectieve krant
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:37
    Waar vandaan?
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3063
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:42
    Uit Amsterdam lieverd.
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:44
    Wat is er eigenlijk mis met wat hij zegt dan? Is dat niet objectief? PSV heeft echt al lang met Lozano gesproken hoor over dit soort acties. Je kunt het beter voorkomen.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3339
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:49
    Het gaat er niet om wat er gezegd wordt maar door wie.
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:30
    Je zegt dus eigenlijk dat hij wel gelijk heeft maar omdat hij bij de Telegraaf werkt niet? Oké.
    Vind ik leuk
    piet potlood +1999
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:30
    Hij heeft de mond vol over Lozano, Gerbrands en PSV, terwijl iedereen weet dat Valentijntje een ajax aanhanger is. Waarom hoor ik hem niet over Huntelaar en Veltman die het hele seizoen al met hun armen in de rondte zwaaien?
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:34
    Misschien ging de discussie op dat moment over Lozano. Ze haalden Huntelaar ook aan hoor. Alleen pikt VP er alleen wat quotes over Lozano uit om mensen tot clicks en reacties te verleiden.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3339
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:36
    Heeft niks met de Telegraaf te maken maar puur met Valentijntje.
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:40
    Blijkbaar. Maar goed die zegt 9 van de 10 keer ook geen onzin hoor.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3339
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:43
    Hahha hij zegt net zoveel zinnige dingen als Krabbendam bij ons.
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:47
    Lozano heeft nu 7 keer rood gekregen in 2 jaar tijd. Dat noem je nu eenmaal een recidivist. Het klink misschien niet zo aardig maar hij heeft 100% gelijk.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3339
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:51
    Hij zal best gelijk hebben maar het enige wat ik hoor als Valentijntje zn mond open doet is kotsgeluiden:-)
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:46
    Dat snap ik wel. Ik vind het al een zelfingenomen kwal, laat staan supporters van andere clubs.
    Vind ik leuk
    Morris +19975
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:56
    Haha dus Eindhovens dagblad mag subjectief zijn omdat het een regionale krant is?
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:08
    Ze zijn ook niet subjectief, Rik Elfrink is een prima journalist. En zij mogen wel wat meer betrokken zijn bij dé club van de stad dan een landelijke krant
    Vind ik leuk
    Morris +19975
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:02
    Dat is subjectief wat jij voorstelt.. Bizar
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:07
    Betrokken is gelijk subjectief volgens jou?
    Vind ik leuk
    Morris +19975
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:10
    Bij betrokkenheid komen er ook verwachtingen..
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:38
    En dat is per sé subjectief?
    Vind ik leuk
    Morris +19975
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:09
    Ja want zover ben jij al
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:16
    Het ging om het ED, niet om mij
    Vind ik leuk
    Morris +19975
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:28
    Jawel want jij hebt een mening verkondigd
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:15
    Lozano krijgt zevende rode kaart in twee jaar
    Hirving Lozano ontving zaterdagavond tegen sc Heerenveen zijn zevende rode kaart in twee jaar tijd. Sinds 31 januari 2016 werd hij zeven keer weggezonden bij een officieel duel.


    Daarbij waren zes directe rode prenten. Vier kreeg hij er bij zijn vorige club Pachuca, eentje bij het Olympisch elftal van Mexico en inmiddels twee bij PSV. Wat bij al die acties opvalt, is dat Lozano niet schroomt om er hard in te gaan. Twee van de kaarten bij Pachuca werden gegeven wegens inkomen met een gestrekt been. Een keer trapte hij ogenschijnlijk (licht) na. De wegzending bij het Olympisch elftal (in blessuretijd) kwam voort uit duwen.

    Rik Elfrink 18-02-18, 11:04 Laatste update: 11:35

    Lozano heeft in zijn totale carrière nu 8 rode kaarten gehad, waarvan 7 direct rode. Begin 2014 kreeg hij er bij Pachuca ook een, toen hij inviel en al snel mocht inrukken na volgens de arbiter onbesuisd inkomen.
    Vind ik leuk
    Gerro +5393
    maandag 19 februari 2018 om 23:18
    Zijn naam Roodzano dus.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    maandag 19 februari 2018 om 23:26
    kijk eerst eens naar die Suares jongen bek houden he daar is Lozano een lieve jongen bij
    Vind ik leuk
    Freddy M. +616
    maandag 19 februari 2018 om 23:31
    Wat heeft Suarez met Lozano te maken? Ik houd niet van het woord recidivist maar het is iedergeval geen lieverdje. De enige overeenkomst is dat beiden zuid Amerikanen zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    maandag 19 februari 2018 om 23:36
    ik heb Lozano niet zien bijten dat doen wijven
    Vind ik leuk
    pietprecies +1974
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    Ik heb hem al wel zien meppen, natrappen maar vooral over de grond zien rollen als een huilende stervende zwaan, een matennaaier en schwalbekoning noemen ze dat.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    maandag 19 februari 2018 om 23:45
    heb je het nu over Huntelaar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:39
    Hé wat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:03
    Klopt, je moeder heeft me net nog gebeten
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:04
    Klopt, je moeder beet me net nog
    Vind ik leuk
    Guust +4884
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Maar er word gevraagd wat Suarez er mee te maken heeft, en dan kom je met deze opmerking. Zeg dan niets.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:38
    Heb je een adresje voor me?
    Vind ik leuk
    Freddy M. +616
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:51
    Ik bedoel eigenlijk aan te geven dat ik verbaast ben dat je Suarez erbij haalt. Volgens mij heeft hij hier niets mee te maken. Jij reageeert op een Ajacied die iets vindt van de rode kaart van Lozano en dat frustreert jou. Niet doen. Probeer inhoudelijk te reageren en niet met verwijten te komen van de een naar de ander omdat hij/zij toevallig voor een andere club is. Lekker discussiëren met elkaar is toch het leukste van voetbal en een klein beetje prikkelen mag ook maar laten we het vooral leuk houden!!
    Vind ik leuk
    El_Gaucho +260
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:36
    Precies, is gewoon zuid-amerikaanse stijl. Vol met het hart voetballen, zodat ze zichzelf af en toe verliezen. Vind 3 wedstrijden beetje overdreven, 2 is genoeg.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:02
    Lekker denigrerend over een heel continent, dus iemand neerschoppen en vol in zijn gezicht slaan is Zuid-Amerikaanse stijl en met het hart voetballen. Ook een manier om slecht gedrag goed te praten zeg. Als Lozano nou zelf niet zo kleinzerig was en wat minder op de grond lag te rollen en te janken had ik hem bij het rugby verwacht.
    Vind ik leuk
    El_Gaucho +260
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:01
    Uhm, slecht gedrag goedpraten? Lees eerst eens "2 wedstrijden schorsing vind ik terecht"?

    Voor de rest loop je lekker te haten en heeft je reactie weinig inhoud.

    Fijne dag nog
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:31
    Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Ga je nu serieus naar een ander wijzen omdat je je gelijk niet kan halen? Suárez staat los van Roodzano.
    Vind ik leuk
    alffie +1528
    maandag 19 februari 2018 om 23:32
    Ligt dus toch aan lozano zelf .... mmm niet gedacht ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +32684
    maandag 19 februari 2018 om 23:32
    Lozano is op zijn huidige leeftijd al stukken verder dan Suarez toen die zo oud was. Het wordt een echte killer...:-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6671
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:22
    Eerst maar ff zien of hij het in de PL en bij Barca red en dan praten we verder. Toen Suarez bij Ajax speelde had de ED nog iets van niveau. Nu lijk je al gauw goed
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32684
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:15
    Zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Klootzano heeft op zijn leeftijd al meer op zijn kerfstok dan Suarez op die leeftijd.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:38
    Het gaat hier om Lozano en niet over Suarez. Je bek houden zo praat je maar tegen je wijf, niet tegen mij lullo!
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    maandag 19 februari 2018 om 23:39
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    Beter een Jood dan een Brabantse internet held. Gast flikker gewoon nest in, leipo!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:01
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Je zal niet gemist worden, ga je gang zou ik zeggen!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:18
    Sterf ze
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:40
    Ach jeetje. Pas op dat je niet verdrinkt, havenslaaf.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2003
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:00
    Sterf dan kut kakkerlak
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:09
    zit je nog in de shop?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:13
    Nee joh, ik rook niet, Zwemmen, hardlopen, mountainbiken, mooie sporten om te doen en aangezien ik die sporten doe, moet ik conditie hebben, geen shop voor mij!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:14
    Alleen de ajax & de gay club das ook vermoeiend natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:17
    Zing jij ook iedere week hand in hand de kameraden, of zit je nog bij mama en papa verstopt in de kast?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:21
    Elke dag niet elke week.Maar jij bent al uit de kast natuurlijk en op de gayparade van je stadje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:32
    Ik ben inderdaad al uit de kast ( al 30 jaar Ajacied, in de kast verstopt blijven om niet te willen toegeven dat je Ajacied bent is niet slim )

    Ook jij bent gewoon Ajacied, ook al durf je dat nog niet toe te geven ;).

    Maar vertel nou eens welke hoogtepunten jij hebt meegemaakt?

    Ik was bijvoorbeeld in:

    1992 in het stadion aanwezig toen Ajax de UEFA cup binnen haalde.

    1995 aanwezig in Wenen toen Ajax de CL won.

    Meerdere kampioenschappen meegemaakt, en jij wat heb jij allemaal meegemaakt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:06
    Aha, een successupporter dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:42
    Het is gaypride, gekkenhuis.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2003
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:02
    rotterdam is kut
    rotterdam is klote
    Heel feijenooit
    Bestaat alleen uit poten
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:19
    Maatje van je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:12
    Psvnr 1

    Jonge, kruip terug bij je moeder in die grot! Die is al zo uitgewoond dat jij er met je gigantisch dikke kop zo doorheen past
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:18
    Ik zat er al op te wachten dat je joden erbij gehaald werden pfff wat ben jij een minkukel
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:20
    Hugo minkukel ok maar waarom staat er dan 59 achter ipv je achternaam?.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:23
    Waarom staat er helemaal geen naam bij jou?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:25
    Ik ben niet uit op nog een fan club van mezelf.Arrogantie laat ik over aan de boys uit amsterdam.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:28
    Uhhhhhhh het zal pfff over arrogantie gesproken met een fanclub erbij het eas minkukel nu gewoon gestoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:44
    Moeten we je nu bedanken?
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:00
    Want Suarez heeft hier iets mee te maken...
    Gedraag je niet zo dom alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:00
    Psvers meten zich altijd aan Ajax, PSV NR1 is er weer een mooi voorbeeld van en laat maar weer zien hoeveel groter Ajax is.

    Bedankt voor de complimenten hoor, ik lees ze graag!
    Vind ik leuk
    Gerro +5393
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:28
    Ja die is op een poster zelfs zo angstaanjagend voor jullie dat hij verwijderd moest worden uit eindhoven anders kakte ze daar alle in de broek.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5038
    maandag 19 februari 2018 om 23:53
    Wat hij nu deed, zich losrukken met een slaande beweging naar achter. Volgens mij gebeurt dit elke wedstrijd (zie Huntelaar), maar er word bijna nooit iets aan gedaan. Uitgerekend hij is weer de lul. Laten ze eens consequent zijn en overal gelijk. Eerst laat hij alles toe en nergens word een gele kaart voor gegeven. Dan is het logisch toch dat het wat harder word? Dan ineens met rood komen? Dit is gewoon competitie vervalsing.
    Vind ik leuk
    Castromann +5240
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:43
    Lozano heeft idd 7 x rood gekregen. En waarvan 5 a6 x discutabel.
    Onze vriend Huntelaar had dit seizoen ook elke pot zdowat rood kunnen krijgen omdat hij bij elk lucht duel zijn ellebogen gebruikt. Wat ook overigens meer spitsen doen. Dat ze geen rood krijgen is de fout vd scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:07
    Eindelijk iemand die het snapt.
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:45
    Voila een 100% recidivist dus. Valentijn heeft dus helemaal gelijk en als je dat af doet met loze praatjes over partijdigheid, dan spoor je niet. Dat heeft niets te maken met het feit dat hij aanstipt. Dat je dat niet kunt hebben omdat hij bij de Telegraaf werkt maakt je dus meteen een enorme calimero.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:16
    Jullie eigen club watcher is dus niet serieus te nemen? Die bracht het namelijk gisteren al naar buiten.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    maandag 19 februari 2018 om 23:40
    De waarheid is hard hea bientje.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:44
    Feitelijk klopt het dit is zijn tweede rode kaar dat noemt men zo
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:15
    Eerder die krant is serieus te nemen dan jou.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 19 februari 2018 om 23:10
    Next
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    Is niet goed te praten als dit ons de titel kost is het gewoon een .... streek van hem .
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 19 februari 2018 om 23:13
    van Lozano bedoel je?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:33
    Het hele seizoen lopen jullie alleen maar te brullen dat jullie wel even kampioen gaan worden. Door 1 ding begin je al te twijfelen? En dat terwijl je al zo goed als kampioen bent?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:08
    Je bent niet zomaar ff een speler kwijt. Je bent je topspeler voor 3 wedstrijden kwijt en 2 van de 3 punten tegen heerenveen. Daar houd je niet helemaal rekening mee als je dat soort dingen roept. Al helemaal omdat ik de kans niet hoog achte dat Lozano alweer Feyenoord zou gaan missen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Jullie hebben je ook heel.goed weten te redden zonder hem hoor. Misschien kan je er betwr wel aan wennen zonder hem, die is na het wk weg hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:13
    Dat is zeker zo maar als realistische PSV fan besef ik me ook wel dat als het geluk nu wegvalt we het van kwaliteit moeten hebben. Met Chucky valt kwaliteit weg en die kan PSV goed gebruiken in de rest van de titelrace.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:42
    Maar waarom zou het geluk wegvallen? Omdat het nu 1 keer mis is gegaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:10
    Hou toch op man met je geluk dat wegvalt. Huntelaar die heeft geluk, dat ie niet geschorst wordt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:33
    Doe niet alsof het een kwaliteit was dat we in de slotminuut van PEC en Heracles wonnen. Die had je als je geen geluk had gewoon verloren. We moeten het helemaal zelf gaan doen en als we niet van Feyenoord winnen komt de druk er weer dubbel op.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    EN door.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    In dit geval inderdaad door...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Precies, 7 in 2 jaar! Voor een aanvaller is dat gewoon schandalig, benadeelt zijn team keer op keer. Is bovendien na zijn goede competitiestart erg weggezakt en is inmiddels de hype (terecht) weg.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    maandag 19 februari 2018 om 23:28
    Hij wordt aan de verkeerde kant opgesteld. En hij heeft de laatste tijd wat minder gescoord, maar in plaats daarvan veel assists gegeven. Heel leuk wat je zegt, maar het is natuurlijk niet waar.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 23:36
    Hij speelt ook gewoon veel minder en zijn tekortkomingen worden steeds meer blootgelegd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Nog steeds de meest waardevolle speler van de competitie met minder potjes dan Neres. Nou wil ik niet de Lozano Neres vergelijking maken want ik vind beide goede spelers maar het is wel een feit. Als het een speler was die alles al kon dan had ie niet voor ons gekozen maar je moet toegeven dat Lozano gewoon beter presteert dan dat je kan verwachten in een eerste seizoen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:35
    Lozano (22 duels, 1799 minuten), Neres (22 duels, 1697 minuten). Bron: Transfermarkt.nl. Klopt dus niet, maar goed, bovendien is Neres een kleine 2 jaar jonger.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:40
    Maar ff to the point: tuurlijk is Lozano een geweldige aankoop, heeft een geweldig eerste seizoen en staat minstens in de top 5 beste spelers van de Eredivisie (naar mijn mening zelfs top 3). Echter werd er aan het begin van het seizoen gesproken net of ie volgend seizoen wel even voor 50/70 miljoen zou vertrekken naar een Europese topclub en daar geloof ik zeker niet in. Als je ziet hoeveel duels hij onzichtbaar is/zijn acties niet lukken is dat best veel, in een zwakke competitie als de Eredivisie. Bovendien zie ik dat hij het moeilijk heeft in de kleine ruimtes, weinig spelers met een individuele actie passeert en in de duels met de betere clubs vaak onzichtbaar is. Hij is ontzettend snel en daar teert hij heel erg op, technisch valt er best wat op aan te merken. Daarom acht ik hem (nog) ongeschikt voor de Europese (sub)top. Laat hem lekker nog 1/2 jaar in Nederland spelen en dan kan ie altijd nog wel een stap maken.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:33
    Daarom moet ie ook links worden opgesteld. Hij is enorm goed in het naar binnen gaan met de bal, d.m.v. zijn snelheid. Nu moet ie acties gaan uitvoeren, en dan merk je gelijk zijn zwakke punt
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:40
    Klopt! Komt techniek tekort om beslissend te zijn met een individuele actie. Hopelijk komt dat nog. Dan is 50 mln wel haabaar
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5697
    maandag 19 februari 2018 om 23:13
    dit zou best eens psv de titel kunnen kosten.

    heeft ze al 2 punten gekost, dus zou wel eens een hele dure rode kaart kunnen worden
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +65
    maandag 19 februari 2018 om 23:15
    valentijn met zun besneden plasser........ga lekker de recidivist beoordelen van het team waar je plassertje hard van wordt....
    Vind ik leuk
    PB +74
    maandag 19 februari 2018 om 23:22
    Wat is er dan mis met zijn constatering? De statistieken lijken me vrij helder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:15
    PB, wat er mis is, is dat hij als "onafhankelijke" journalist een onnodige sneer uitdeelt aan PSV en haar leiding door te zeggen "nu zijn ze stil". Hij zou hetzelfde over de Ajax leiding kunnen zeggen (zelfde soort "overtreding" door KJH gemaakt) maar dat gebeurt niet. Dit is dan ook stemmingmakerij en kleinzielig gedrag van een volwassen supporter die toevallig ook nog eens bij een krantje werkt. Als ik een abo had zou ik het nu in ieder geval opgezegd hebben.
    Vind ik leuk
    PB +74
    woensdag 21 februari 2018 om 09:24
    Hij constateert dat Lozano een recidivist is en dat blijkt ook zo.

    Wat hij verder nog vindt, is irrelevant en irritant. Maar goed, anders krijg je ook geen baan bij die ‘krant’.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:24
    Nogal geobsedeerd door het plassertje van Valentijn merk ik?
    Vind ik leuk
    pietprecies +1974
    maandag 19 februari 2018 om 23:44
    Vandaar dat jullie Waterreus zo geweldig vinden
    Vind ik leuk
    Gerro +5393
    maandag 19 februari 2018 om 23:16
    De hele club daar zijn recidivisten.
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    maandag 19 februari 2018 om 23:23
    Zow! Stoer!
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    maandag 19 februari 2018 om 23:23
    Als Huntelaar OOK gewoon rood had gekregen, had meneer Valentijn deze uitspraak niet gedaan......
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:47
    Hè, heb je die pisnicht ook weer.
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:16
    Valentijn Driessen?
    Vind ik leuk
    pietprecies +1974
    maandag 19 februari 2018 om 23:28
    Hij heeft wel gelijk, Toontje heeft altijd de grootste borstklopverhalen maar als er een keer iets is in negatieve zin dan hoor je hem niet en/of doet hij het af als onzin of bedekt het met de zogenaamde warme Eindhovense mantel der liefde...
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    maandag 19 februari 2018 om 23:33
    Zegt de man die een voorkeur voor Ajax en ADO heeft. Over het moment van Huntelaar hoor je hem niet.
    Vind ik leuk
    pietprecies +1974
    maandag 19 februari 2018 om 23:45
    Piep piep
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2506
    maandag 19 februari 2018 om 23:51
    Haha Driessen een Ajacied? Het is een vieze kwal die alleen maar loopt te stoken binnen Ajax.
    Vind ik leuk
    Nistel +2867
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:13
    Smerig stokertje die Driessen. Laat zich erg kennen. Wil je professionele journalistiek bedrijven, moet je je clubvoorkeur daar van los kunnen koppelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:14
    Slechts 3 wedstrijden pfffffff en dan nog in beroep gaan.
    Vind ik leuk
    Smash +2505
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:15
    Natuurlijk Valentijntje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:14
    Wellicht moeten we ratje Huntelaar eens op zijn voortanden tikken..
    Vind ik leuk
    Ray01 +62
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:35
    Onzin door de "Ajax-krant"
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:50
    Hoe bedoel je. Door de Ajaxkrant?
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:46

    @ VP: Misschien moeten julle een topic gewoon sluiten als de discussies ontsporen. Of vindt de redactie dit normale rivaliteit?

    Je kunt geen topic meer lezen of je struikelt over de verwensingen.
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:55
    Driessen is een vervelend mannetje
    Vind ik leuk
    Strijp +7332
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:56
    Toon Gerbrands overal de mond van vol?
    Vind ik leuk
    Hoolw Bas +34
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:29
    De KNVB hoort objectief te blijven en idd zich niet laten beinvloeden door een propagandajournalist als Valentijn Driessen.Het zou ze juist sieren om Lozano vrij te spreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:36
    Valentijn heeft hier nu al voor de derde keer wel een heel uitgesproken mening over. Peobeer aub Derksen niet te initeren! Dit wordt zo overdreven. Was geen harde overtreding, geen gewonden en zelfs rood is discutabel. Hij werd aan zijn shirt getrokken voor de 20 ste keer en had zich moeten laten vallen. Dom dat hij dat niet gefaan heeft. Die selectieve verontwaardiging is heel vermoeiend.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:46
    Wel mooi dat kenneth Perez, de boer, bruggink en Hans kraaij niets mogen zeggen van jullie want ze zijn zogegezegd niet eerlijk. Maar Valentijntje mag dat natuurlijk wel. De enigste van de lijst die nooit niets in het voetbal gepresteerd heeft die heeft natuurlijk de meeste kennis en gelijk;-) jongens fak it, schors Lozano gewoon 2/3 wedstrijden. Zijn ze allemaal tevreden hier in Nederland. En wij kunnen makkelijk zonder hem.
    Vind ik leuk
    elmoo +586
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:11
    Vp doe er is wat aan dit gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:58
    Bullshit zeg ik als Ajacied. Het vrouwenvoetbal is nog harder. Wat een jammerende mietjes allemaal.
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:21
    Het niveau de afgelope dagen neemt wel heel erg af vp.. lijkt wel of er steeds minder mensen zijn waar je nog leuk mee over voetbal kunt praten zonder dat ze ruzie maken en clubs erbij halen. Ik hoop dat jullie er wat mee doen , dan heb je maar als forum wat minder clicks reacties en likes maar dan houd je wel de goeie over die uiteindelijk weer meeer mensen aantrekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:31
    Jaja en dat is verder geen enkele speler? Weet niet waar hij naar kijkt maar bijna elke voetballer maakt meer dan 1 overtreding.. Of erger.. Als je naar huntelaar of veltman kijkt... Die doen niets anders dan smerige overtredingen maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:27
    KNVB maffia
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV moet Lozano op de vingers tikken: 'Het is gewoon een recidivist'