Premier League-revelatie onthult: interesse van Liverpool, Spurs en Arsenal

    Premier League-revelatie onthult: interesse van Liverpool, Spurs en Arsenal

    Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 09:26di 20-02-2018 om 09:26

    Abdoulaye Doucouré staat in de belangstelling van diverse topclubs uit de Premier League. De Franse controleur van Watford bevestigde maandagavond dat Liverpool, Tottenham Hotspur en Arsenal interesse hebben getoond. 

    Doucouré (25) is dit seizoen één van de grote revelaties in Engeland. Namens Watford scoorde de oud-speler van Granada en Stade Rennes zeven keer. Hij leverde daarnaast twee assists af bij de ploeg van Daryl Janmaat en Marvin Zeegelaar. 

    Bij de Franse talkshow Telefoot bevestigde Doucouré maandagavond dat er vanuit de Premier League-top veel belangstelling is. Liverpool, Spurs en Arsenal hebben geïnformeerd naar de rechtspoot. Doucouré liet weten een voorkeur te hebben voor The Gunners. "Vanwege Arsène Wenger."

    Plaats een reactie

    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:38
    Goede speler moet mij een beetje aan tiote denke.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:58
    Ook wel een mooie vergelijking maat aangezien tiote op veel te jonge leeftijd is overleden.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:15
    Klopt jammer genoeg wel :-(
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:22
    Heeft niet veel nut om het blaffende dogje te rapporteren.
    VP, wil aardig zijn voor gehandicapten.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1561
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:43
    Dat is een goeie voor Nac
    Vind ik leuk
    Emnu +5226
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:52
    Gunners vanwege Wenger, vent wil geen prijzen winnen?

    Ik acht Liverpool en zeker Spurs toch wel een (klein, maar toch) stapje hoger dan Arsenal de laatse tijd.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:04
    Ja...want die slepen wel de ene na de andere prijs de prijzenkast binnen....
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:28
    Joh, dat kan volgend jaar weer anders zijn, zoveel scheelt het allemaal niet...
    Vind ik leuk
    Emnu +5226
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:37
    Spurs vind ik persoonlijk beter/stabieler.

    Toch de enige van dit rijtje die ik zie doorstoten naar de echte top, maar goed, als Kane en Eriksen worden weggekocht, heb je weer een hele andere situatie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:37
    Op dit moment zeker, maar je noemt precies de 2 spelers op waarvan ik vermoed dat ze komende zomer wel eens kunnen vertrekken. En dan ziet het er ook bij Spurs weer helemaal anders uit.
    Vind ik leuk
    M.J. +195
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:33
    Past perfect bij Arsenal, en welke fransman wil er niet met Wenger werken. Denk alleen dat hij snel de overstap moet maken voordat Wenger weg is daar. Tenzij Arsenal volgend jaar weer 6de wil worden dan moeten ze Wenger houden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:39
    Helemaal eens, maar nu het weer niet gaat lukken, begin ik er wederom rekening mee te houden dat Wenger wel eens kan gaan stoppen. En dan ook voor Arsenal de vraag; wie gaan er weg?
    Vind ik leuk
    M.J. +195
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:40
    Denk dat als Arsenal een grote naam voor de groep zet, die ook aanvallend voetbal wil spelen dat er juist meer komen dan gaan. Blijft de vraag wie moet het gaan doen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:13
    Durf ik ook niet te zeggen. Heeft Wenger geen protegé rondlopen die hij al enkele jaren als assistent in zijn stap heeft? Hoe dan ook, hoop dat ze met een paar mooie aankopen weer aansluiten. Het bijtekenen van Özil is wat dat betreft ook een goed teken, want zijn naam zong maandenlang als transfertarget rond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:16
    Tioté was al op jonge leeftijd een beer. Ik heb hem één seizoen bij Roda mogen aanschouwen, wat een geweldenaar was dat. Deze Doucouré ken ik niet.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
    Edit vp is 1 persoon hoor die zo kinderachtig doet voor de rest heb ik met niemand een probleem haal aub al zijn acounts er af bij voorbaat dank.
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:10
    Voorkeur voor arsenal omdat wenger daar zit...nou mag toch aannemen dat dat franse fosiel na dit seizoen eindelijk plaats maakt voor een trainer die wel prijzen pakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws