Drama voor AZ-winteraankoop: zes tot negen maanden geblesseerd

Drama voor AZ-winteraankoop: zes tot negen maanden geblesseerd

Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 12:12di 20-02-2018 om 12:12

AZ kan voor de rest van dit seizoen niet meer beschikken over Ondrej Mihalik. De aanvaller, die in januari werd overgenomen van FK Jablonec, heeft een zware blessure opgelopen. 

Mihalik raakte vorige week tijdens een duel met Jong AZ in de Jupiler League geblesseerd. Nu is gebleken dat de aanvaller zijn voorste kruisband heeft gescheurd. Voor die kwetsuur staat een revalidatieperiode van zeker zes tot negen maanden.

De 20-jarige Mihalik kwam sinds zijn komst van Jablonec twee keer in actie voor AZ in de Eredivisie. Tegen Fortuna Sittard speelde hij voor het eerst mee met de beloften van de Alkmaarders, maar kwam er al na 39 minuten een einde aan zijn wedstrijd en naar nu blijkt ook zijn seizoen. Mihalik heeft in Alkmaar nog een contract tot medio 2022.

Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

Plaats een reactie

dinsdag 20 februari 2018 om 12:17
Kan er niks van, zal nooit een officiële wedstrijd voor Az spelen.
Vind ik leuk
Old Star +8234
dinsdag 20 februari 2018 om 12:20
Jij gelukkig ook niet.
PS als je goed gelezen hebt heeft hij al 2 officiële duels voor AZ gespeeld.
Vind ik leuk
Smithsonian +43366
dinsdag 20 februari 2018 om 12:23
Nog eentje die zijn account moet verwijderen. Zijn er steeds meer van de laatste tijd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 12:23]
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 13:34
Dat ben ik wel met je eens, alles kan tegenwoordig op VP. Ongelovelijk zeg!
Vind ik leuk
bits +5987
dinsdag 20 februari 2018 om 13:55
Ik vind het vooral vervelend worden dat er weinig voetbalinhoudelijke discussies zijn. Het draait hier tegenwoordig alleen maar om het bashen van clubs/spelers en dat dit hetgene is dat 'scoort'. Dit soort accounts komen daardoor steeds vaker voor.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 14:00
Om eerlijk te zijn doe ik ook regelmatig matig mee met het bashen van Psv'ers.
Maar ik gebruik wel gewoon mijn fatsoen.
Er zijn gasten die echt hele erge dingen gebruiken om andere mensen te kwetsen.
Rivaliteit is leuk, ken je grenzen. Niet persoonlijk maken
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
Alles kan hier, zelfs ongelofelijk met een "v"!
Sorry, ha, ha.
Vind ik leuk
Shelbourne +5975
dinsdag 20 februari 2018 om 12:33
Heeft hij al gedaan slimpie
Vind ik leuk
Bulldog 1 +892
dinsdag 20 februari 2018 om 12:19
Wie ik kan hem niet?
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 12:20
Dat krijg je met winteraankopen. Vaak wordt er te snel gehandeld.
Maar wel pech voor hem.
Vind ik leuk
Shelbourne +5975
dinsdag 20 februari 2018 om 12:35
Jammer voor hem, toch een redelijke verrassing dat hij gehaald werd net als Idrissi. In de jeugd loopt er genoeg rond, wellicht dat Helmer snel weer minuten maakt net als Druijf.
Vind ik leuk
mchollie +3623
dinsdag 20 februari 2018 om 12:36
Jeetje, alweer 1. AZ heeft wel pech met haar blessure gevallen.

Nou sterkte Ondrej, hopelijk kom je sterk terug net als Stengs en Vejinovic.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 12:41
Volgens mij zijn Stengs en Vejinovic nog niet terug of wel??Dus nog ff afwachten of ze sterk terug komen ;)
Vind ik leuk
TheMariner +4111
dinsdag 20 februari 2018 om 13:02
Niet alleen AZ heeft veel geblesseerden . Hebben meer clubs (Feyenoord, Utrecht, Excelsior......) last van.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3611
dinsdag 20 februari 2018 om 13:25
Vergeet Ajax niet. (Dolberg, Cerny, Viergever, Wöber, Sinkgraven,Van Leer)
Vind ik leuk
Rtbos79 +195
dinsdag 20 februari 2018 om 13:37
Trainingscomplex heeft kunstgras . Zal daar aan liggen?
Vind ik leuk
Cookee +12758
dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
Zou misschien leuk zijn als VP even informeert hoe het met Stengs en Veji is... toch?
Vind ik leuk
Mari +12513
dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
Damned, da's waardeloos. Sterkte jongen en beterschap.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 13:00
Vervelend voor die jongen zeg! Kom je net bij je nieuwe club en dan krijg je dit
Vind ik leuk
Cookee +12758
dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
Dan is je nieuwe land een kamer van een fysio.
Sneu inderdaad.
Vind ik leuk
pos +9746
dinsdag 20 februari 2018 om 13:15
Dat is erg sneu voor die jongen en AZ. Vervelend weer zo'n zwaar blessuregeval in de selectie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 13:15]
Vind ik leuk
De Hout +2018
dinsdag 20 februari 2018 om 15:37
Drama voor die gozer. Maar Druijf is er klaar voor en Boadu is ook bijna wedstrijdfit.
Vind ik leuk
nulzeven2 +599
woensdag 21 februari 2018 om 13:03
Al die kunstgras-velden eruit op dat AZ-Milanello!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws