Drama voor AZ-winteraankoop: zes tot negen maanden geblesseerd

    Drama voor AZ-winteraankoop: zes tot negen maanden geblesseerd

    Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 12:12di 20-02-2018 om 12:12

    AZ kan voor de rest van dit seizoen niet meer beschikken over Ondrej Mihalik. De aanvaller, die in januari werd overgenomen van FK Jablonec, heeft een zware blessure opgelopen. 

    Mihalik raakte vorige week tijdens een duel met Jong AZ in de Jupiler League geblesseerd. Nu is gebleken dat de aanvaller zijn voorste kruisband heeft gescheurd. Voor die kwetsuur staat een revalidatieperiode van zeker zes tot negen maanden.

    De 20-jarige Mihalik kwam sinds zijn komst van Jablonec twee keer in actie voor AZ in de Eredivisie. Tegen Fortuna Sittard speelde hij voor het eerst mee met de beloften van de Alkmaarders, maar kwam er al na 39 minuten een einde aan zijn wedstrijd en naar nu blijkt ook zijn seizoen. Mihalik heeft in Alkmaar nog een contract tot medio 2022.

    Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 februari 2018 om 12:17
    Kan er niks van, zal nooit een officiële wedstrijd voor Az spelen.
    Vind ik leuk
    Old Star +7344
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:20
    Jij gelukkig ook niet.
    PS als je goed gelezen hebt heeft hij al 2 officiële duels voor AZ gespeeld.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33626
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:23
    Nog eentje die zijn account moet verwijderen. Zijn er steeds meer van de laatste tijd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:34
    Dat ben ik wel met je eens, alles kan tegenwoordig op VP. Ongelovelijk zeg!
    Vind ik leuk
    bits +5439
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:55
    Ik vind het vooral vervelend worden dat er weinig voetbalinhoudelijke discussies zijn. Het draait hier tegenwoordig alleen maar om het bashen van clubs/spelers en dat dit hetgene is dat 'scoort'. Dit soort accounts komen daardoor steeds vaker voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:00
    Om eerlijk te zijn doe ik ook regelmatig matig mee met het bashen van Psv'ers.
    Maar ik gebruik wel gewoon mijn fatsoen.
    Er zijn gasten die echt hele erge dingen gebruiken om andere mensen te kwetsen.
    Rivaliteit is leuk, ken je grenzen. Niet persoonlijk maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
    Alles kan hier, zelfs ongelofelijk met een "v"!
    Sorry, ha, ha.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:33
    Heeft hij al gedaan slimpie
    Vind ik leuk
    Jur74 +9125
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:21
    Dat heeft hij al gedaan!!!
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:19
    Wie ik kan hem niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:20
    Dat krijg je met winteraankopen. Vaak wordt er te snel gehandeld.
    Maar wel pech voor hem.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:35
    Jammer voor hem, toch een redelijke verrassing dat hij gehaald werd net als Idrissi. In de jeugd loopt er genoeg rond, wellicht dat Helmer snel weer minuten maakt net als Druijf.
    Vind ik leuk
    mchollie +3437
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:36
    Jeetje, alweer 1. AZ heeft wel pech met haar blessure gevallen.

    Nou sterkte Ondrej, hopelijk kom je sterk terug net als Stengs en Vejinovic.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:41
    Volgens mij zijn Stengs en Vejinovic nog niet terug of wel??Dus nog ff afwachten of ze sterk terug komen ;)
    Vind ik leuk
    TheMariner +3496
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:02
    Niet alleen AZ heeft veel geblesseerden . Hebben meer clubs (Feyenoord, Utrecht, Excelsior......) last van.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3286
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:25
    Vergeet Ajax niet. (Dolberg, Cerny, Viergever, Wöber, Sinkgraven,Van Leer)
    Vind ik leuk
    Rtbos79 +196
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:37
    Trainingscomplex heeft kunstgras . Zal daar aan liggen?
    Vind ik leuk
    Jur74 +9125
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:47
    4x kunstgras en 3x natuurgras.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
    Zou misschien leuk zijn als VP even informeert hoe het met Stengs en Veji is... toch?
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
    Damned, da's waardeloos. Sterkte jongen en beterschap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:00
    Vervelend voor die jongen zeg! Kom je net bij je nieuwe club en dan krijg je dit
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
    Dan is je nieuwe land een kamer van een fysio.
    Sneu inderdaad.
    Vind ik leuk
    pos +8824
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:15
    Dat is erg sneu voor die jongen en AZ. Vervelend weer zo'n zwaar blessuregeval in de selectie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    De Hout +1758
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:37
    Drama voor die gozer. Maar Druijf is er klaar voor en Boadu is ook bijna wedstrijdfit.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +549
    woensdag 21 februari 2018 om 13:03
    Al die kunstgras-velden eruit op dat AZ-Milanello!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws