Balende De Jong: 'Dan zie je dat Huntelaar iets soortgelijks doet'

    Balende De Jong: 'Dan zie je dat Huntelaar iets soortgelijks doet'

    Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 17:48wo 21-02-2018 om 17:48

    Luuk de Jong baalt van het feit dat Hirving Lozano wél een rode kaart heeft gekregen voor een elleboogstoot en Klaas-Jan Huntelaar níet. Lozano kon afgelopen zaterdag inrukken tijdens het thuisduel met sc Heerenveen (2-2). Er hangt de Mexicaanse topscorer nu een schorsing boven het hoofd. 

    Vrijdagochtend wordt bekend of Lozano de kraker tegen Feyenoord van zondagmiddag zal missen. Een dag nadat de international rood had gekregen tegen Heerenveen, ontstond er ophef over een aanvaring tussen Huntelaar en Bram van Polen tijdens PEC Zwolle-Ajax (0-1). Huntelaar leek over de schreef te gaan en zijn elleboog bewust in het gezicht van zijn opponent te planten. Inmiddels is bekend dat de routinier sowieso niet geschorst wordt. 

    "Misschien een beetje zwaar gestraft, die rode kaart van Lozano, want er gingen ook dingen aan voor en hij probeerde zich los te rukken", aldus De Jong voor de camera van Telegraaf TV. 

    "En dan zie je de wedstrijd daarna dat Klaas iets soortgelijks doet en dat wordt beoordeeld dat het niets is... Het blijven moeilijke situaties. Dan is het balen dat Lozano wél rood krijgt en we hem misschien een paar wedstrijden moeten missen."

    Poll

    STELLING: Lozano verdient een schorsing van drie duels

    (4700 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +173955
    woensdag 21 februari 2018 om 17:50
    Nondeju al het derde topic op rij ........ Ik val hier van mijn benkske
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 21 februari 2018 om 17:55
    De jong blijft een jankerd
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    woensdag 21 februari 2018 om 17:56
    Das mooi voor je, doe er iets leuks mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:58
    Doet hij ook, hij deelt het met jou
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    woensdag 21 februari 2018 om 18:01
    Dat moet dan helemaal mooi zijn voor m ,wat denk jij is ie de ballonnen al aan het opblazen?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:03
    Ja meer kun je ook niet doen denk, hebben ze de plattekar al gereed gemaakt voor de huldiging voor de 2e plaats?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    woensdag 21 februari 2018 om 18:05
    Ja , laat het maar weten wanneer jullie hem willen huren.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:06
    Dat haalt die plattekar niet eens, dan valt hij van narigheid uitelkaar
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    woensdag 21 februari 2018 om 18:09
    Dat rondje op P2 bij jullie houd ie nog wel vol. Jullie mogen toch niet buiten de hekken dus...
    Vind ik leuk
    RebelVox +8296
    woensdag 21 februari 2018 om 19:03
    Luuk de Jong is een matennaaier.
    Had het mogen denken maar nooit hardop zeggen.
    Zijn wel collega's voetballers en dan hoor je elkaar niet onderuit halen.

    Bah vervelend ventje die Luuk.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    woensdag 21 februari 2018 om 20:05
    Wat dit betreft heeft hij groot gelijk. Vaak vind ik hem ook een zeurpiet, maar hier is niks mis mee.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    woensdag 21 februari 2018 om 19:16
    Hoe weet jij dit allemaal als je in het Spaanse woont?? Toch een Amsterdammer straatje??
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    woensdag 21 februari 2018 om 19:30
    Kwestie van diep gewortelde voorliefde.

    Op een dag gaat ook zijn lampje branden....;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32962
    woensdag 21 februari 2018 om 18:29
    Bij de volgende Europese finale zou leuk zijn
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 21 februari 2018 om 18:32
    O sorry stratum wist niet dat ik het niet mocht zeggen.

    Ik dacht dat iedereen het al wist dat het een jankerd was.

    Nogmaals mijn excuses kerel was niet zo bedoeld :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    woensdag 21 februari 2018 om 18:45
    wat een maten naaier... :P
    Vind ik leuk
    OverdOse +1443
    woensdag 21 februari 2018 om 18:16
    Als je vloerverwarming hebt lekker blijven liggen :p
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1292
    woensdag 21 februari 2018 om 18:54
    Morgen mag van Ginkel wat zeggen
    Vind ik leuk
    yuuup +9862
    woensdag 21 februari 2018 om 19:23
    Jaja dat komt vast door de topics;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    woensdag 21 februari 2018 om 22:31
    Ssssst
    Vind ik leuk
    Emnu +4946
    woensdag 21 februari 2018 om 17:51
    Drie PSV topics op rij...

    Er zijn ook andere clubs, hoor :p

    * potverdrie, was je me net te snel af, stratum
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    goekie4 +1663
    woensdag 21 februari 2018 om 17:51
    Zelfde situatie, maar ook weer verschillend.
    Beiden zijn ze beoordeeld, waardoor Huntelaar niet geschorst kan worden.
    Zo blijft voetbal.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12394
    woensdag 21 februari 2018 om 17:54
    KAP eens met dat wijzen naar anderen...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    woensdag 21 februari 2018 om 17:55
    Geeft hij iemand ANDERS de schuld voor zijn (of ons) falen dan?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    woensdag 21 februari 2018 om 17:56
    Dat is waar nederland groot mee is geworden !! Nooit naar zichzelf kijken !
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:55
    Calimero
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:22
    Lowieke de Calimero Show is elke maandagmiddag hier te zien, zo tussen 15 en 16 uur.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12518
    woensdag 21 februari 2018 om 19:06
    Ik vind Lowieke echt een verrijking op dit forum, zeer inhoudelijk en gefundeerd!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:10
    Ja, Lowieke is een toppertje. Ook zo eentje van veel uitdelen, maar niets kunnen incasseren. Ik heb zo’n flauw vermoeden dat de eerste account van Lowieke hier is.
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    woensdag 21 februari 2018 om 19:36
    Ach, zo heeft elke club wel zijn toppertjes hier, is het niet?

    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:05
    Zeker en vast, Jozef.
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    woensdag 21 februari 2018 om 20:06
    Dat klinkt verdacht Vlaams.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12518
    woensdag 21 februari 2018 om 19:38
    Hij kan echt heel goed tikjes uitdelen en idd weinig incasseren. Natuurlijk zijn eerste account, die geven hem geen ban!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:57
    Komt de grootste huilenbalk van de Eredivisie weer. Wat heeft die vent op de laatste tijd. Koop een klein viooltje en ga in de hoek van je huis zitten anders
    Vind ik leuk
    BassieN +11070
    woensdag 21 februari 2018 om 17:59
    Huh, hij zegt dingen die ergens op slaan!
    Vind ik leuk
    martinho +916
    woensdag 21 februari 2018 om 17:59
    Niet naar andere kijken maar altijd naar jezelf !
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:59
    Het is nu verdome Woensdag en nog steeds zeiken die lampjes om de rode kaart voor hun speler, en Klaas Jan Huntelaar die geen rode kaart krijgt. Het zit hun wel hoog hè, laten ze het eens hebben over het geluk dat zij het hele seizoen al hebben, en nu zit het een keer tegen en zijn ze continu aan het zeiken, kleine calimero,s zijn het.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:04
    Morgen is de zaak afgelopen dan hoef je niet meer met je rattenoogjes dit soort topics aan te klikken om vervolgens te zeggen dat PSV het er niet over mag hebben terwijl de zaak nog niet afgelopen is.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 18:09
    Waarom.dan Huntelaar erbij halen? Is beoordeeld dus klaar. Lummel
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:12
    Het gaat gewoon gebruikt worden in de rechtzaak, ik snap de frustratie maar een kind kan zien dat het niet gaat werken.

    Als je iemand heb aangereden en het is met camera's gefilmd terwijl iemand een dag later hetzelfde doet zonder dat het gezien wordt kan je moeilijk bij je rechtzaak die persoon erbij halen. Het is gewoon frustrerend omdat het onze beste speler is maar ja daar zit dus ook temperament bij.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 18:57
    Temperament of niet gewoon handjes thuis houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:02
    Elke speler gebruikt zijn handen, je krijgt er niet altijd iets voor.
    Echter is jezelf willen losslaan een kwestie van temperament
    Vind ik leuk
    035 +6360
    woensdag 21 februari 2018 om 19:26
    Nuanceer Dimitri
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    woensdag 21 februari 2018 om 18:05
    geluk met last minute goals of arbiters is een wereld van verschil

    als supporter kies ik liever last minute
    neutraal ook en ook mn tegenstanders zie ik liever gelukkig dan geholpen winnen
    Vind ik leuk
    zwollie +8392
    woensdag 21 februari 2018 om 18:00
    Zit onze jankerd nog steeds te janken.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:06
    Zit zwollie nou alweer te janken over iets dat dat terecht controversieel is?
    Vind ik leuk
    kerel +2159
    woensdag 21 februari 2018 om 18:01
    Welke idioten klikken op lozano verdient geen straf?? Had psv aanhang al niet hoog zitten, maar dit is bijna achterlijk..
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:05
    Het is niet dat Lozano het niet verdient, eerder dat Huntelaar het ook verdiend maar men daar niet zo veel begrip voor heeft.
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 21 februari 2018 om 18:41
    Hoor je nu wat je zelf zegt Dimitri?

    Niet zo dat lozano het niet verdient maar dat huntelaar het ook verdient!!!!

    Ik ga het cali woord niet roepen. Die supporters hebben toch ergens last van.

    Vindt je noet?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    woensdag 21 februari 2018 om 18:58
    Ik vind van woel
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:11
    Wat is je punt? Je herhaalt je woorden maar komt met niks,

    Hunter en Lozano verdienen een kaart maar omdat Hunter hem niet kreeg gaan de PSVers uit frustratie wijzen naar hem.
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 21 februari 2018 om 19:15
    Ja dat is toch zielig.
    Zijn jou woorden trouwens

    Natuurlijk kun je vinden dat huntelaar hem ook verdiend, niets mis mee.
    Maar dan naar hem gaan wijzen vind ik kinderachtig.

    Je zou ook tegen je eigen speler kunnen zeggen lul alweer een kaart hoe haal je het in je hoofd om op het middenveld zn overtreding te maken.

    Nee we wijzen meteen naar een ander. Pfff
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:23
    Tja t is uit frustratie ze denken dat ze der iets mee bereiken plus ze stellen alle gefrustreerde fans tevreden. Ik snap waarom het gedaan wordt maar ik snap ook wel dat dit kansloos is en de KNVB hier echt niks mee gaat doen. Dan hoop ik inderdaad wel dat Cocu Lozano wel ff heeft verteld dat we dit soort grappen niet kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 21 februari 2018 om 19:25
    Dan liggen wij dus op een lijn wat betreft deze zogenaamde supporters en bestuursleden
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    woensdag 21 februari 2018 om 19:40
    pff, en juist de discussie verleggen naar Huntelaar maakt het zo in- en intriest, Dimitri.

    Zaterdagavond kon je het gehuil in het PSV-stadion over alle onrecht tegen Lozano horen tot in Amsterdam en de volgende dag wordt gekrijst om eenzelfde bestraffing (toch onterechte?) voor Huntelaar.

    Hier is een woord voor: hypocriet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:12
    Weet je, dat is gewoon frustratie van de fans. Dat kan nou eenmaal gebeuren. Echter als rationeel persoon ga je gewoon niet naar Hunter wijzen. Je bereikt er nou eenmaal niks mee en ik heb het gevoel dat PSV de gefrustreerde supporters wilt bedaren.
    Vind ik leuk
    Jozef +39803
    woensdag 21 februari 2018 om 20:19
    Dat laatste gaat lekker dan.

    Luukske wakkert de frustratie alleen maar aan.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 18:05
    Luukje zeikt en zeurt en probeerd vooral altijd kaarten uit te lokken
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    woensdag 21 februari 2018 om 19:24
    Normaal gesproken ben ik niet zo enne ''grammar nazi'', maar ''probeerd''? Dat kan echt niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 19:28
    Klopt sorry tikfoutje
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    woensdag 21 februari 2018 om 19:29
    Ik vind bovendien dat ''zeiken'' ook wel meevallen met hem. Ik denk eerder dat mensen het er gewoon nu van maken.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    woensdag 21 februari 2018 om 19:32
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 19:35
    Hij doet het altijd
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    woensdag 21 februari 2018 om 19:49
    Hij heeft ook gewoon bijna altijd gelijk wanneer ie kritiek heeft. Vond je z'n kritiek op Nijhuis onterecht? Vind je z'n kritiek op dit onterecht?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 18:08
    Enne Luuk de zuurpruim baalt dat ze geen kampioen worden;-)))
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    woensdag 21 februari 2018 om 18:08
    Krijgen we weer dat gejank!
    Vind ik leuk
    14forever +8672
    woensdag 21 februari 2018 om 18:09
    Pfffff en zo kunnen we allemaal wel wijzen naar andere clubs en zeker als je ziet dat de scheidsrechters.niet op een lijn zitten. En aan het einde strepen we de plusjes.en minnetjes weg en dan.is het weer gelijk.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    woensdag 21 februari 2018 om 18:10
    Laat Luuk de Jong even de overtreding van Lukas Görtler tegen Nico Tagliafico zien en hoe deze werd beoordeeld door de scheidsrechter. Kijken of Luuk daar ook zo van baalde.
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    woensdag 21 februari 2018 om 19:01
    Vroeger, in die goeie oude tijd, had je nog weleens een Ajacied die een Argentijn of een Braziliaan een cake of een doodschop gaf.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    woensdag 21 februari 2018 om 21:22
    En je probeert hiermee te zeggen dat?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:10
    Rood was gewoon terecht, niet te moeilijk over doen. Huntelaar zwijnt weer en niets voor de 1ste keer.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6277
    woensdag 21 februari 2018 om 18:11
    in amsterdam balen we ervan dat de grensrechter blind was. en vlagte voor buitenspel anders hadden ze waarschijnlijk 3 punten verspeeld
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:14
    K had liever dat in die speelronde overal terecht voor gefloten was, dan maar terecht verliezen van Heerenveen maar dan had ik ook rood van Huntelaar willen zien.
    Vind ik leuk
    Ale +4994
    woensdag 21 februari 2018 om 18:25
    Werd huntelaar niet vast gehouden?? Penalty??
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:26
    Lozano werd toch ook vastgehouden? Kom op zeg. Wees gewoon eerlijk.
    Vind ik leuk
    Ale +4994
    woensdag 21 februari 2018 om 18:27
    Kijk ff de herhaling.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:09
    Gedaan en lozano werd gewoon weggetrokken aan zijn shirt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    035 +6360
    woensdag 21 februari 2018 om 19:36
    Nope
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:10
    Jawel.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    woensdag 21 februari 2018 om 20:13
    Wat jij wil Dimitri
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:15
    T is niet wat ik wil het is gewoon de waarheid, ik kan moeilijk gaan liggen beweren dat Woudenberg hem niet aan het shirt trekt als het in de herhaling te zien was.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    woensdag 21 februari 2018 om 20:17
    Nogmaals..... wat jij wil.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    woensdag 21 februari 2018 om 19:27
    Denk je dat er dan wat verandert of zo? Hoe vaak je hem ook terugkijkt, hij trekt gewoon aan z'n shirt
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 19:29
    Dan had er al gefloten voor overtreding op Huntelaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:14
    Woudenberg trekt ook eerst aan het shirt als we dan toch naar anderen gaan wijzen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 21 februari 2018 om 20:16
    Klopt werd ook niet voor gefloten dan gewoon handjes thuis houden wie dan ook.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    woensdag 21 februari 2018 om 21:23
    Dan was het in Eindhoven en Zwolle een penalty geweest. In Eindhoven voor Heerenveen en in Zwolle voor Ajax ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 21:26
    Heb je het nou over een moment naast de actie van Huntelaar, (gezien ik niet de hele wedstrijd gezien heb) zoja dan kan ik er niet over oordelen maar Heerenveen verdiende inderdaad de pingel en de winst maar Hunter mocht er ook wel af en das gewoon een principekwestie wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    woensdag 21 februari 2018 om 21:56
    Ik heb het over het met 2 handen vast houden van het shirt door Bram van Polen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 22:41
    Dan hadden jullie idd moeten winnen, heb ik minder moeite mee dan met de huidige situatie.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1660
    woensdag 21 februari 2018 om 18:18
    Die de Jong moet zijn mond houden. Wij weten het nu wel. Idiote reactie om te wijzen op Huntelaar. Het gaat om Lozano, die wordt mogelijk geschorst. Klaas Jan en Blom hebben daar niets mee te maken. Als ik te hard rijd en een bekeuring krijg ga ik toch ook niet roepen dat mijn buurman ook te hard gereden heeft?
    Vind ik leuk
    Ale +4994
    woensdag 21 februari 2018 om 18:24
    Wat een akelige calimero! Het is toch gewoon sneu!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:25
    Nou wil ik ook niet flauw doen maar als schöne of veltman zoiets zou zeggen zou je hem dan een calimero noemen?
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 21 februari 2018 om 18:44
    Die doen dat dus niet, die zijn wel collegiaal
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:03
    Veltman? Hebben we het hier over dezelfde speler?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:26
    Een artikel over Luuk de Jong biedt uitstekend voer voor onze Ajax-papegaaien alhier. Het minst geringste wat Luuk de Jong durft te melden in de publiciteit en onze Ajax-papegaaien vliegen er direct bovenop. Vanzelfsprekend komen dan weer de bekende woorden als "Jankerd", "Calimero" naar voren want erg origineel zijn deze papegaaien niet en vanzelfsprekend blijven zij in herhaling hangen. Lorre, lorre, lorre, lorre, koppie krauw, koppie krauw........
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:19
    Nu zullen de uitlatingen van Luuk de Jong ook niet genomineerd worden voor de originaliteitsprijs.

    En ik zie dat zelfs jij daar je buik vol van hebt.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:20
    Als zelfs die 2 schijndoden Waldorf en Stattler al vinden dat het rood is...De enige die het geen rode kaart vond van al die kanslozen op televisie was Arnold Bruggink....I rest my case.... Jullie denken echt serieus dat het bij de tuchtcommissie gaat over het geval Huntelaar? Het gaat over de strafmaat voor Lozano, niet meer en niet minder. En was dat een rode kaart?? Ja! Case closed, 3 wedstrijden brommen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:32
    En maar huilen daar in Eindhoven om te kotsen.
    De rest van het seizoen zijn ze bevoordeeld en dan hoor je ze niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:04
    Bevoordeeld door wie? Door vrouwe fortuna? Door de scheidsrechters in elk geval niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:01
    Maar ze hebben hem ook niet tegen
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 20:09
    Dat ga ik ook niet beweren, als we nog kampioen worden dan hebben we niet kunnen klagen qua geluk.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    woensdag 21 februari 2018 om 18:33
    De jong blijft een jankerd
    Vind ik leuk
    Jou Hader +306
    woensdag 21 februari 2018 om 18:36
    Straks wordt ie nog boos dat van Beek en Berghuis geen schorsing krijgen van de KNVB
    Vind ik leuk
    Jou Hader +306
    woensdag 21 februari 2018 om 18:36
    Straks wordt ie nog boos dat van Beek en Berghuis geen schorsing krijgen van de KNVB
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    woensdag 21 februari 2018 om 18:38
    Ik snap dat wijzen naar Huntelaar niet want hoezo maakt dat een slaande beweging minder erg? snap dat en iedereen wil dat elke overtreding gelijk bestraft word maar dat is niet mogelijk (zeker niet zonder videoref). Lozano heeft terecht rood gekregen dus accepteer dat en hou op met het wijzen naar een ander en dan helemaal dat zeuren om vrijspraak. want dan kun je elke keer dat je rood krijgt beelden opzoeken van iemand die het zelfde deed en die daarmee weg kwam en dat als reden geven van spreek mij maar vrij want hij kwam er toen ook mee weg.
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    woensdag 21 februari 2018 om 18:47
    als er nu 1 rondloopt die een hele wedstrijd elle bogen uitdeelt is het Luuk de jong wel....en ook met rede meestal want die zou beter moeten weten hoe het is een hele wedstrijd omver getrokken of geschopt worden dus LUUK zwijg jij maar gauw AUB.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +469
    woensdag 21 februari 2018 om 18:48
    Kunnen we nu ophouden met dit gejammer en gedoe..? Beide rood, beide geïnterpreteerd alleen door Blom fout.. ook een scheids kan fouten maken! Als de Jong wat kansen had benut stond Ajax nu 10 punten achter
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:58
    Die konijnen kop komt overal onder uit kan het begrijpen dat de Jong reageert slaan is rood maar ja Blom was daar de scheidsrechter het word niet een aantal keren herhaald zoals bij LOZANO op FOXSPORT
    Vind ik leuk
    wil +1152
    woensdag 21 februari 2018 om 19:04
    Gewoon je mond houden. Dom figuur.
    Vind ik leuk
    wil +1152
    woensdag 21 februari 2018 om 19:05
    Gewoon je mond houden. Dom figuur.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7491
    woensdag 21 februari 2018 om 19:14
    Gaat ie weer hoor, jankbal dat het is
    Vind ik leuk
    wil +1152
    woensdag 21 februari 2018 om 19:14
    Misselijke kerel is die de Jong.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:16
    Wat een calimero-gedrag zeg. Soms kom je ergens mee weg en een andere keer niet. Maar om dan naar een ander te kijken en te gaan sippen.... Dat zorgt alleen maar voor concentratieverlies en meer verliespunten.

    Er zijn momenten dat PSV de wind mee heeft en ook momenten van niet. Dat hoort nu eenmaal bij het voetbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:22
    Zo te lezen, zijn er nog meer Ajax-papegaaien wakker geworden.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    woensdag 21 februari 2018 om 19:27
    De Jong moet ook eens een dagje naar Amsterdam. Een beetje de sfeer roken. Even onthaasten
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 21 februari 2018 om 19:27
    Lozano wilde zich niet losrukken want die hand van Woudenberg zat daar niet dus werd hij ook niet vastgehouden.
    Overigens is het wel weer iemand van H'veen die
    toch ook een Academy Award verdient voor het neerstorten na de tijd.

    Tip voor spelers, pak iemand bij de nek, wrik aan zijn nek alsof je losrukt,
    en loop weg, je komt ermee weg.
    De back moet zich al laten vallen zodra hij de hand voelt.
    En publiek moet bordjes van 1 tot 10 meenemen waarmee het de acteerprestatie waardeert.
    Vind ik leuk
    yuuup +9862
    woensdag 21 februari 2018 om 19:29
    Tja wat kan ik zeggen als Ajacied? Huntelaar ontsnapt de dans door een raar regeltje. En Lozano is veel te zwaar bestraft.
    Zolang die videoscheidsrechter er niet is blijfje dit soort tegenstrijdigheden houden. Tot die tijd zoveel mogelijk de handen naar beneden houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:29
    Hey VP: Oud nieuws dus na de titel heb ik niet de moeite genomen om verder te lezen.
    Vind ik leuk
    Hammie +1173
    woensdag 21 februari 2018 om 19:31
    De Jong heeft volledig gelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 19:57
    de grootste Pannenkoek die er is...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    woensdag 21 februari 2018 om 20:13
    Keihard aanpakken die Lozano, kan echt niet zoiets ;-) .... Je wordt er niet goed van. Ben blij als henkie de linksback van Roda weer rood krijgt dan hoeft gelukkig niet iedereen er om de twee minuten iets over te roepen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 21:24
    luuk moet zich helemaal stil houden. Huj reageert altijd of de wereld vergaat als hem iets wordt aangedaab
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 00:18
    Van die regels klopt niets gelijke monniken gelijke kappen als de een gestraft
    wordt dan de ander ook en niet dat alleen de scheids zijn eigen regels maar kan invullen dus Huntelaar niet Lozano ook niet of allebei straffen.
    maar ja het is Ajax toch de groeten van Jaap
    Vind ik leuk
    Padason +943
    donderdag 22 februari 2018 om 01:10
    Voornamelijk psv-ers zeggen nee? Iets te veel huilie huilie in mijn mening. Lozano was rood, niet zeuren dat huntelaar niks heeft dus wij dan ook niet. Als ik boete krijg moet ik toch ook betalen ga ik toch niet zeggen maar hij kreeg geen boete dus betaal ik niet.

    Grow up, volgende keer is de andere zijde van het muntje, kijken of je de zustertjes uit Eindhoven dan ook hoort.
    Vind ik leuk
    Bart Balk +83
    donderdag 22 februari 2018 om 02:20
    Robben is aankomend seizoen transfervrij.
    Terug naar PSV halen?
    Dan heb je een hot topic jonguh
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:27
    Hij. Verdind geen straf !!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws