'Donnarumma plant AC Milan-vertrek en heeft nieuwe club al gekozen'

    'Donnarumma plant AC Milan-vertrek en heeft nieuwe club al gekozen'

    donderdag 22 februari 2018 om 12:55

    Gianluigi Donnarumma heeft gekozen voor een vertrek bij AC Milan. Volgens Quotidiano Sportivo wil de jonge doelman naar Paris Saint-Germain vertrekken.

    De Franse topclub zoekt naar een doelman die jaren de onbetwiste nummer één onder de lat zal zijn. Alphonse Areola en Kevin Trapp worden daar niet geschikt voor geacht. Zaakwaarnemer Mino Raiola zou al in gesprek zijn over een transfer van Donnarumma naar Parijs.

    Raiola zou zelf zijn cliënt ook graag bij AC milan zien vertrekken. Vorig jaar dreigde de doelman door een conflict tussen de zaakwaarnemer en de club nog te vertrekken bij Milan. Uiteindelijk werd toch besloten een nieuw contract te tekenen, maar in december schemerde door dat Raiola niet blij is met de nieuwe deal. Mocht PSG er niet in slagen Donnarumma te halen, dan gelden Alisson (AS Roma) en Jan Oblak (Atlético Madrid) als alternatieven voor de achttienjarige doelman.

    Poll

    Zie jij deze transfer gebeuren?

    (714 stemmen)

    Plaats een reactie

    SvL +123
    donderdag 22 februari 2018 om 13:03
    Vind Real madrid ook mooi bij hem passen hoor. Wereldkeeper!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:04
    Vind het ook een prima opvolger voor onana
    Vind ik leuk
    Vato75 +1769
    donderdag 22 februari 2018 om 13:10
    Hij wil naar topclub
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:12
    Dan ga je zoiezo naar ajax, dat is namelijk de enige in Nederland.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 13:17
    Rosenborg denkt daar anders over.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2313
    donderdag 22 februari 2018 om 13:18
    Net als nk osijek...
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 13:38
    Denk dat Osijek Ajax idd ook niet als topclub ziet...
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2313
    donderdag 22 februari 2018 om 13:19
    Overigens waren jullie te bang om over de middellijn te komen tegen Ajax xD
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 13:40
    Wat heeft PSV met deze discussie te maken???
    Oh wacht, dat is de algemene trend onder Ajacieden he.. Als er iets gezegd wordt over hun cluppie om dan maar gelijk de andere kant op te wijzen..
    Vind ik leuk
    El Pibe +612
    donderdag 22 februari 2018 om 14:26
    Wat heeft Rosenborg dan met de discussie te maken?
    Je kaatst en bent verrast door de bal...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 14:34
    Er zegt iemand dat Ajax een topclub is, ik zeg dat daar wel eens anders over gedacht wordt. Bijv Rosenborg...

    Ik reageer dus op een post, ik haal Ajax er niet bij...

    Kin je het verschil niet zien, of wil je het niet zien?
    Vind ik leuk
    El Pibe +612
    donderdag 22 februari 2018 om 14:54
    Ben niet zo verontwaardigd. Je deelt een sneertje uit naar Ajax, iemand kaatst hem terug naar jou.
    Get over it...
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 15:28
    Je ziet het dus niet.
    Ook goed
    Vind ik leuk
    Boaz +79
    donderdag 22 februari 2018 om 16:34
    Discussie begonnen door PSVer maar oke.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2313
    donderdag 22 februari 2018 om 18:48
    Ik geef gewoon aan dat jullie Ajax wel zien als top club, zo bang dat jullie waren!
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 18:52
    Ik vind het super dat jullie zoveel bezig zijn met PSV.
    Geeft ons voldoening!
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2313
    donderdag 22 februari 2018 om 18:53
    Als jij denkt dat ajacieden meer bezig zijn met Ajax dan met psv, wens ik jou nog een fijn weekend!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:35
    Lyon en schalke zeker ook?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 17:20
    Zielig trutje.. overal proberen te bashen.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12425
    donderdag 22 februari 2018 om 17:29
    Leuk dat je je voorstelt!
    Ik ben Eendracht, aangenaam.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 20:19
    Hallo, mijn naam is Rowin. Aangenaam :)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:05
    Navas is anders zo slecht nog niet. Wel spijtig dat de transfer van de Gea destijds niet doorging.
    Vind ik leuk
    SvL +123
    donderdag 22 februari 2018 om 13:10
    @alle balle op Henkie. Daar heb je zeker gelijk in maar deze man keept Navas uit de basis en je haalt een toekomst keeper binnen die "a la Casillas" jaren bij de club verbonden blijft. Navas is meen ik ook al 32 en deze jongen 18.. Kun je wel oplossen zoals bij barca verdelen.
    Vind ik leuk
    M.J. +193
    donderdag 22 februari 2018 om 13:24
    Denk dat Madrid liever De Gea haalt.
    Vind ik leuk
    Beulen +1072
    donderdag 22 februari 2018 om 13:03
    Rioola heeft niet genoeg geld gekregen afgelopen zomer.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:05
    Het is nooit genoeg kerel. Zeker voor zoiemand niet
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +220
    donderdag 22 februari 2018 om 13:06
    Ik zou gaan als ik Donnarumma was, je word gewoon de eerste keeper en zal waarschijnlijk ook Europees voor de prijzen gaan spelen. Ook financieel zal het een mooie stap vooruit zijn..

    Echter is het wel zo dat je in de eigen competitie misschien 1 a 2 'concurrenten' hebt waardoor de nationale competitie natuurlijk niet heel aantrekkelijk is in vergelijking met de andere top landen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 22 februari 2018 om 13:19
    Zie hem echt als de opvolger van Buffon.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nikos85 +837
    donderdag 22 februari 2018 om 13:27
    Vanwege ze voornaam zeker?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 22 februari 2018 om 13:32
    Waarom zou ik dat willen vanwege zijn voornaam?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +837
    donderdag 22 februari 2018 om 13:35
    Nou dezelfde voornaam als buffon
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 22 februari 2018 om 13:36
    Denk je dat ik daarom wil dat hij naar Juve komt?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +837
    donderdag 22 februari 2018 om 13:45
    Zit maar beetje te dollen pik. Maar eerlijk is eerlijk zou wel een mooie opvolging zijn. Maja psg word al gelinkt dus ben er bang voor dat die wat meer willen betalen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 22 februari 2018 om 13:55
    Ik wacht gewoon ff af, zie wel maar hoop alsnog dat hij naar Juve komt. De media moet je ook een beetje met een korrel zout nemen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +837
    donderdag 22 februari 2018 om 19:02
    De media wel raiola niet. Zo jammer dat al die jonge gasten bij hem zitten. Raiola zou zich lekker met spelers van 25 plus bezig moeten houden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 22 februari 2018 om 19:17
    Mino heeft goede banden met Juve. Ik heb niets tegen Mino, echt helemaal niks. Hij doet zijn erk heel erg goed en is een doorgewinterde zakenman.

    Hij wordt er net als zijn cliënten rijk van. Dat willen ze beide dus ook voor beide een win win situatie.
    Vind ik leuk
    Lurton +2104
    donderdag 22 februari 2018 om 14:47
    Niet de opvolger van Swinkels?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 22 februari 2018 om 14:57
    Helaas is dat fantasie ;)

    Juve is mijn 2e club, dus na ADO een prima alternatief.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    donderdag 22 februari 2018 om 13:27
    Beter gewoon lekker blijven en een legende daar worden in Milaan
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    donderdag 22 februari 2018 om 13:34
    De volgende speler die zich door Mino Rioolrat laat influisteren dat het beter is om te vertrekken en zodoende de club Milan in haar hemd staat.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15966
    donderdag 22 februari 2018 om 13:50
    Gewoon Oblak halen, punt uit !
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2836
    donderdag 22 februari 2018 om 14:41
    Zonde als hij naar PSG gaat.
    Beter gaat hij naar Engeland of Spanje.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:46
    Donnarumma is een stuk beter dan die twee bij PSG. Als hij naar Frankrijk vertrekt dan gaat hij waarschijnlijk veel spelen. Waarom zou hij bij Milan blijven? Ze spelen niet eens in Europa en presteren ondermaats in de competitie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    donderdag 22 februari 2018 om 15:13
    Wat zal Raiola blij zijn. Eindelijk is het hem gelukt om Donnarumma bij AC Milan los te bikken. Dat zal ze daar leren! Hadden ze hem maar niet zo'n magere contractverbetering moeten voorleggen, vorig jaar. (En Raiola veel te weinig bonussen toegestopt, uiteraard).

    Maar nu gaat de kassa weer op zijn Pogba's rinkelen. 50 Miljoen transfer = 10 miljoen voor Raiola.
    Laat de idioterie maar weer beginnen!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 15:42
    PSG? wat zonde
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 15:58
    Normaal gesproken zou ik zeggen; blijven. Echter na het wanbeleid daar in Milan, zeg ik; VERTREKKEN! Wordt een topclub blij van.
    Vind ik leuk
    BigBoi +2579
    donderdag 22 februari 2018 om 16:02
    Dit is exact het probleem van Raiola. Bijna al zijn spelers maken problemen of hebben lange tenen. Raiola steekt het vuurtje wat verder op en hup weer 15 miljoen commissie verdiend.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2565
    donderdag 22 februari 2018 om 16:21
    Hierin geef ik Raiola geen ongelijk. Sportief gezien is AC waardeloos.

    En die jongen is een topper. Hij moet daar voor z'n eigen ontwikkeling gewoon weg
    Vind ik leuk
    Gwen +172
    donderdag 22 februari 2018 om 19:04
    Ik vind hem dit seizoen minder goed dan vorig seizoen
    Als ze echt een topprijs krijgen laten gaan, dan ben je van het gezeur af
    Zijn broer en Storari ook laten gaan en dan 2 goede keepers halen.
    Liefst een Italiaanse
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Donnarumma plant AC Milan-vertrek en heeft nieuwe club al gekozen'