PSV trekt fel van leer tegen Higler en zet in op vrijspraak: 'Druk het zacht uit'

    PSV trekt fel van leer tegen Higler en zet in op vrijspraak: 'Druk het zacht uit'

    donderdag 22 februari 2018 om 21:20

    PSV vindt dat Hirving Lozano níet moet worden geschorst. Donderdagavond diende er een zitting in Zeist, waarop de koploper van de Eredivisie beargumenteerde waarom Lozano géén straf verdient na zijn rode kaart tijdens het duel met sc Heerenveen. 

    De Mexicaanse aanvaller kreeg afgelopen zaterdag rood vanwege een elleboogstoot op het gezicht van Lucas Woudenberg. Lozano hield in Zeist vast aan zijn eerdere verklaring: hij probeerde zich enkel en alleen los te rukken.

    PSV-directielid Peter Fossen trok fel van leer tegen scheidsrechter Dennis Higler. "Hij floot niet een van zijn gelukkigste wedstrijden en dan druk ik het zacht uit", zei Fossen, die de rode kaart 'willekeur' noemde. 

    De aanwezige delegatie uit Eindhoven liet ook nog onder meer een interview van FOX Sports-commentator Mark van Rijswijk horen - hij vond de overtreding géén rood waard - en de verklaring die Higler zélf gaf na afloop van de wedstrijd. "Ze zullen wel in beroep gaan", zei de arbiter nota bene zelf. 

    PSV zet in op vrijspraak. "Higler greep eerst naar zijn linkerborstzak, daarna pas naar zijn rechter. Toen gaf hij rood", zei de eveneens aanwezige Marcel Brands. De aanklager betaald voetbal wil Lozano voor vier duels schorsen. Vrijdagochtend om 10.00 uur volgt de uitspraak. 

    Poll

    Verdient Lozano wel of geen schorsing?

    (1740 stemmen)

    Plaats een reactie

    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:26
    50 cent op vrijspraak
    Vind ik leuk
    Pino61 +12684
    donderdag 22 februari 2018 om 21:30
    Nope, Lozano rukte en zat opeens een klein beetje expres met zijn hand tegen zijn gezicht en Higler zat in zijn verkeerde zak.
    Half jaar ontzegging en een voetbalcursus.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:32
    Daarom ook maar 50 cent, dat muntje heb ik dubbel :p
    Vind ik leuk
    chicken +10834
    donderdag 22 februari 2018 om 21:51
    Zet die andere op schuldig, dan speel je quit ;)
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:53
    Donder ga ik doen
    Vind ik leuk
    Mari +7755
    donderdag 22 februari 2018 om 21:41
    Brandts: ja maar hij wilde eigenlijk iets anders doen.
    ho slap ben je dan.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43581
    donderdag 22 februari 2018 om 21:45
    Sinds wanneer is rukken strafbaar eigenlijk?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:48
    Sinds vrouwen goed pijpen
    Vind ik leuk
    Pino61 +12684
    donderdag 22 februari 2018 om 21:48
    Hij heeft een voorbeeldfunctie, rukken mag, maar niet op het veld. Denk eens aan al die jonge supporters, zal een mooi zooitje worden.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3855
    donderdag 22 februari 2018 om 22:40
    En het levert van die spekgladde velden op

    Rukken die ku(ns)tgrasvoeballers soms meer ?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12664
    donderdag 22 februari 2018 om 22:09
    Sinds je het midden op straat doet.
    Vind ik leuk
    Castromann +6347
    donderdag 22 februari 2018 om 22:35
    Dat ze lozano straffen dat is tot daar aan toe...... maar dat Kevin Blom zijn favoriete club telkens kan meteen door geen rood te geven en de situatie beoordelen zodat de tuchtcommissie ook niks meer kan...... dat geeft helemaal aan hoe corrupt zooitje het daar is........
    Vind ik leuk
    Castromann +6347
    donderdag 22 februari 2018 om 22:36
    meteen= matsen
    Vind ik leuk
    Bullet +3008
    donderdag 22 februari 2018 om 23:02
    Dit is jouw mening, maar totaal geen feit! Want het kan zomaar zijn dat Blom geen enkele foute bedoeling heeft.
    Maar volgens mij denk jij gewoon gelijk te hebben.
    Vind ik leuk
    Castromann +6347
    donderdag 22 februari 2018 om 23:14
    Feit: PSV verliest 2x en rara wie was de scheidsrechter?
    Feit: Blom gaf lozano wel heel gretig rood bij Heerenveen-psv.
    Feit : Blom was niet heel erg gretig om Veltman (ajax-psv) rood te geven... en Huntelaar afgelopen weekend....terwijl dat wel op zijn plaats was.
    hoeveel feiten wil je hebben...
    Vind ik leuk
    PB +97
    vrijdag 23 februari 2018 om 00:19
    Lozano was beide keren gewoon rood. Bij Ajax-PSV krijgt Veltman geen rood, maar Hendrix ook niet. Had beide wel gemoeten. De actie van Huntelaar was minder lomp dan die van Lozano, maar vooral ook minder goed te zien, want in een vol strafschopgebied. Je wil een patroon zien, maar dat is er niet.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4522
    vrijdag 23 februari 2018 om 00:35
    Huntelaar minder lomp dan Lozano? Lozano doet iets wat tussen duwen en slaan in zit, met de platte hand in de nek. Huntelaar haalt vol uit uit met zijn elleboog, middenin het gezicht van Van Polen. De situaties zijn niet eens vergelijkbaar. Als Lozano 4 wedstrijden krijgt, verdient Huntelaar er minstens 10.

    Lozano verdient een rode kaart, maar slechts met een korte schorsing. En ik verbaas me er niet over dat hij het doet, hij kreeg minstens van die tikken van Veltman te verwerken bij Ajax-PSV en die bleven onbestraft. Net als wat andere momenten in die wedstrijd, waar Schöne en herhaaldelijk Veltman onherroepelijk rood hadden moeten hebben. Om maar niet te praten over de tikken die Kluivertje af en toe uitdeelt.

    Ik wil Lozano absoluut niet vrijpleiten, maar de KNVB heeft duidelijk een favoriet.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 01:58
    tuurlijk tuurlijk weer dat calimero gedrag. want de knvb heeft natuurlijk vee liever dat Ajax kampioen wordt

    misschien hebben ze daar mensen die niet een gekleurde bril op hebben en het gewoon objectief kunnen beoordelen.

    en dat kunnen wij als supports niet.
    Vind ik leuk
    Castromann +6347
    donderdag 22 februari 2018 om 22:35
    Dat ze lozano straffen dat is tot daar aan toe...... maar dat Kevin Blom zijn favoriete club telkens kan meteen door geen rood te geven en de situatie beoordelen zodat de tuchtcommissie ook niks meer kan...... dat geeft helemaal aan hoe corrupt zooitje het daar is........
    Vind ik leuk
    Gizmo +3855
    donderdag 22 februari 2018 om 22:43
    Ja, eigenlijk mogen die scheidsrechters nergens meer voor fluiten .. behalve de aftrap en eindsignaal natuurlijk.

    Dan zetten we in Zeist een team van 100 man neer die door de weeks alle wedstrijden kan beoordelen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21405
    donderdag 22 februari 2018 om 21:49
    4 wedstrijden ook meteen he. Die aanklager kan niet wachten om de strafeis te brullen, omdat zijn vrouw weigert te pijpen. Nou jongen , ruk je maar lekker af op die 4 wedstrijden schorsing. Achterlijke idioot
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:52
    Bedoel je nu mij?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21405
    donderdag 22 februari 2018 om 22:28
    Die Aanklager natuurlijk, ouwe reus
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 22:30
    Aah haha ik snapte de woede al niet, nu wel! Van mij mogen ze hem vrijspreken, als dit al een schorsing is..
    Vind ik leuk
    Gizmo +3855
    donderdag 22 februari 2018 om 22:44
    Oh, dan bedoel je mij .. ik klaag ook graag
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43581
    donderdag 22 februari 2018 om 22:33
    De vervanger voor Lozano, schiet de winnende treffer binnen tegen feyenoord.
    Zijn we de schorsing weer snel vergeten :)
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 22:43
    Dat zie ik liever niet gebeuren! Moet de scheids dat doelpunt weer afkeuren om ons te helpen
    Vind ik leuk
    myrthewit +1562
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:37
    Niets idioot aan hoor. Slaande beweging is zware overtreding en dus zware straf. Dat iemand anders in een soortgelijke situatie vrijuit gaat omdat het niet gezien wordt heeft er niets mee te maken. Met competitievervalsing heeft het niets te maken. De KNVB maakt zich juist schuldig aan willekeur en competitievervalsing als ze zware overtredingen die geconstateerd worden niet bestraffen....
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21405
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:04
    " omdat het niet gezien wordt "....Blom floot juist voor de fijne vrede wél ....maar zag t niet eens. En de heren bij de KNVB laten het erbij. Dus hoe bedoel je :" heeft er niks mee te maken " ?
    Vind ik leuk
    myrthewit +1562
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:35
    Wat er ergens anders gebeurt heeft nooit invloed op een zaak in een rechtszaak, dus terecht geschorst. Misschien veranderen de regels in de toekomst, maar dan krijgen we heel veel van dit soort zaken, waarbij PSV ook wel vaker in de problemen zal komen.
    Stom van PSV om het zo op de spits te drijven. Deze zaak kunnen ze nooit winnen, want hij slaat iemand in het gezicht, duidelijk te zien in beeld.
    Overigens vind ik het ook stom van hen om Higler persoonlijk te kakken te zetten. Die zal nu nooit meer in het voordeel van PSV fluiten.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    donderdag 22 februari 2018 om 21:26
    Die arm was lang en had dus niets met losrukken te maken..
    Vind ik leuk
    Mari +7755
    donderdag 22 februari 2018 om 21:39
    Rukken op het veld is verboden
    Vind ik leuk
    Lemon +1548
    donderdag 22 februari 2018 om 21:27
    Ben benieuwd wat dhr. Fossen van Kuipers vind, wanneer die weer vergeet Hendrix eraf te sturen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10719
    donderdag 22 februari 2018 om 21:33
    Van Blom die Huntelaar zag slaan en liet staan en Lozano die op snelheid probeerde de wetten van Newton testte wel wegstuurde
    Vind ik leuk
    jesseee +910
    donderdag 22 februari 2018 om 21:51
    Van huntelaar was slaan maar van lozano niet? Ben je tegen een flat gevallen ofzo?
    Vind ik leuk
    Pino61 +12684
    donderdag 22 februari 2018 om 22:02
    Oké, huntelaar dezelfde straf, zetten we er een andere godenzoon in. Genoeg vervangers.
    Vind ik leuk
    Bullet +3008
    donderdag 22 februari 2018 om 23:04
    Ik zeg: leg het uit in je eigen voordeel...

    Vind ik leuk
    FACT +2332
    donderdag 22 februari 2018 om 21:33
    Klaas Jan Huichelaar.....
    Vind ik leuk
    Utca030 +12481
    donderdag 22 februari 2018 om 21:39
    Helemaal mee eens die lama van een Huntelaar.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 21:49
    Zelf gevonden?
    Vind ik leuk
    Smash +3114
    donderdag 22 februari 2018 om 21:34
    Wat zou hij van Blom vinden, die niet wil fluiten op het moment dat Huntelaar een elleboog op het voorhoofd van Van Polen plant? Hij had het niet gezien. Ook de andere officials houden hun mond dicht.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12481
    donderdag 22 februari 2018 om 21:41
    Ja het is natuurlijk dat cluppie uit????? Die weer bevoordeeld wordt.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    donderdag 22 februari 2018 om 22:52
    Zoals elke club bevoordeeld en benadeeld wordt. Jullie hebben moedwillig dat veld tot na Ajax thuis laten liggen en gelijk na die wedstrijd vervangen. Reinste competitie vervalsing
    Vind ik leuk
    alffie +1885
    donderdag 22 februari 2018 om 21:46
    Was gewoon een penalty
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    donderdag 22 februari 2018 om 22:49
    Van blom heeft het gezien en beoordeeld, daarom kon de knvb er verder achter af niets mee doen. Ten 2de had dat een penalty moeten zijn voor Hoentelaar en geen vrije trap tegen.
    Vind ik leuk
    Smash +3114
    donderdag 22 februari 2018 om 22:53
    Het blijft allemaal vreemd hier in Nederland.

    Ben het met je eens dat het een pingel moest zijn. Aan de andere kant; twee weken geleden was het er geen voor Ziyech, maar toen kregen jullie hem wel. Willekeur is het!

    Nu lees ik dat de strafeis richting Lozano is verhoogd! Hoezo dat dan? Omdat PSV in beroep gaat? Waar slaat dit op?
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    donderdag 22 februari 2018 om 22:59
    Het Ziyech geval was een ovetreding.maar volgens mij net buiten het strafschop gebied. Een vrije trap dus.
    Dezelfde wedstrijd wordt ook beek onderuit getrokken en weer geen penalty. Dan komt er een duel voor positie waar beide spelers vechten voor positie. En het laatste woord had Hoentelaar.
    In het geval van Lozano is de bal al weg, wanneer hij de slaande beweging maakt en terecht rood.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:01
    dat is altijd het geval als je het voorstel niet accepteerd, dan gaat de eis altijd omhoog. dat is gewoon een vaste regel

    dat zullen ze doen zodat niet gelijk alle kaarten worden aangevochten

    vind het wel zwak van PSV dat ze niet gewoon hun verllies nemen, en dat ze de actie van Lozano nog proberen goed te praten.

    goede voorbeeld functie
    Vind ik leuk
    Smash +3114
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:04
    Als de scheidsrechters nu gewoon een keer optreden tegen het shirtje trekken, dan krijg je dit soort acties ook niet meer. Shirtje trekken is geel. Shirtje trekken in het strafschopgebied is geel en pingel. En ja, dan kan het zomaar gebeuren dat er 10 pingels gegeven worden in een wedstrijd. Moet je kijken hoe snel men van de shirtjes af blijft.

    De actie van Lozano zag er onhandig uit, maar was geen bewuste. Er werd aan zijn shirt getrokken en toen probeerde hij zich los te rukken. Geel op zijn hoogst. Nu is de straf met rood en 10 man verder al te zwaar. 4 Wedstrijden schorsen is helemaal van de zotte.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:08
    met het eerste gedeelte van je betoog ben ik het meer dan eens. daar zou veel meer op gelet moeten worden

    maar met je 2de gedeelte moet je echt een neutrale bril opzetten, Lozano is zelf 1meter60 en slaat de tegenstander die een kop groter is in zijn nek/wang.

    daar moet je best nog moeite voor doen volgens mji.

    en het is 10.00 uur geweest, waar blijft de uitspraak !!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:51
    Dat komt omdat de aanklager een schikkings voorstel doet bij de eerste eis. Dat doen ze in de hoop op een snelle afhandeling van de zaak. Wanneer dit word afgeslagen dan gaat de aanklager over op de oorspronkelijke eis namelijk 3 wedstrijden en 1 voorwaardelijk. Ben het wel met je eens dat het wat veel van het goede is. Had wat mij betreft bijvoorbeeld 3 mogen zijn waarvan 1 voorwaardelijk.
    Vind ik leuk
    Smash +3114
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:36
    Okay, dank voor de uitleg!
    Vind ik leuk
    Daarom +213
    donderdag 22 februari 2018 om 21:27
    Gaan ze weer een elleboog uitdelen?
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 21:41
    DE KNVB deelt een "elleboog" uit die niet bestraft wordt!!!
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 21:53
    En Lozano deelde er een uit die wel bestraft wordt. En terecht.

    Misschien ten overvloede : dit staat los van elke andere beslissing in alle andere wedstrijden.

    Wij vinden dat logisch, maar het schijnt niet uit te leggen te zijn.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 21:54
    Lees het argument nam Nick hieronder maar eens.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:01
    Lozano gaat in beroep tegen een straf na rood voor een slaande beweging. Zoals het hoort gaat het daar over en nergens anders.

    On-ge-lo-fe-lijk dat dit niet gesnapt wordt.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 22:14
    Morgen de uitspraak, kunnen jullie je weer uitleven.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:23
    Hé, wij reageren niet hysterisch over een andere overtreding.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 22:28
    Het is gewoon een onderbuikgevoel van afgelopen week. Het klopt nu precies volgens de regels. Neemt niet weg dat de regels verouderd zijn en dat ze aangepast dienen te worden. Dat heb ik deze week al eerder verteld.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    donderdag 22 februari 2018 om 22:54
    Dus jullie zijn nooit bevooroordeeld dit seizoen? Alleen maar benadeeld?
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 22:55
    Zeg ik dat dan?
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    donderdag 22 februari 2018 om 23:01
    Het probleem is dat ik jullie niet hoor wanneer het in jullie ogen andersom is...
    Dit is gewoon een duidelijke rode kaart....
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:03
    dat ben ik met je eens. al heeft een scheidsrechter het beoordeeld. zou het achteraf gewoon mogenlijk moeten zijn om een speler als nog te bestraffen.

    heeft hij geel gehad maar het had rood moeten zijn. dan gewoon schorsen.

    maar zo zijn er nog veel meer regels die aangepast moeten worden

    net zoals de willekeur van tijd bijtellen
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:15
    Ik zie ook niet helemaal hoe mijn argument hem hierin steunt. Mijn post ging vooral om de enorm zwakzinnige argumenten die PSV aandroeg. Waarvan de BESTE nog m.b.t. KJH was. Om maar aan te geven hoe zwak de rest was.

    Huntelaar kan nu eenmaal niet alsnog bestraft worden, zo werken de regels, maar dat kan en mag nooit een reden zijn om een andere sla-beweging 'dan ook maar niet te straffen'

    Zeker omdat je hier 'on-record' gaat en als je Lozano hier vrijspreekt gaan voortaan alle zaken met elleboogstoten/slabewegingen alleen nog maar over 'maar Lozano kreeg ook geen schorsing, consequent zijn huehue'

    Lozano zal geschorst worden, ik kan me niet voorstellen dat we morgen in een wereld wakker worden waarin Lozano tegen Feyenoord mag spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 22:16]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:05
    @ nick peters

    een 10+ voor je uitleg

    helemaal mee eens.

    al zouden ze wel de regels moeten aanpassen
    Vind ik leuk
    FACT +2332
    donderdag 22 februari 2018 om 21:55
    Haas Jan Huichelaar
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 21:58
    Je snapt het echt niet hé?

    Wel aandoenlijk, zoveel onmacht in je reacties.
    Vind ik leuk
    FACT +2332
    donderdag 22 februari 2018 om 22:03
    Beetje objectiviteit is hier wel op z'n plaats....
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:11
    Objectief gezien heeft heel Huntelaar niks met het beroep vanavond te maken
    Vind ik leuk
    FACT +2332
    donderdag 22 februari 2018 om 22:17
    Nee, maar had natuurlijk OOK rood motte krijgen, en dát notabene na een paar minuten.....
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:21
    En Ajax had een penalty motte krijgen voor het overduidelijk shirtje trekken vlak voor de actie van Huntelaar....


    Nogmaals, daar gaat het hier niet over.
    Vind ik leuk
    FACT +2332
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:44
    Nee man! Het gaat inderdaad om de overtreding, die bij Huichelaar uiteraard NIET bestraft is........omdat Blom 'het 'toevallig' gezien heeft...

    ...Jaja..........
    Vind ik leuk
    richard37 +1304
    donderdag 22 februari 2018 om 22:32
    En ja en Hendrix ook tegen pec na 40 minuten voor zijn 2de gele kaart die die niet kreeg en cocu ging wisselen. Zo kunnen we doorgaan
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:42
    Epi Drost had ook een keer geel moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1492
    donderdag 22 februari 2018 om 23:24
    Objectief gezien beoordeelt de ene scheids het anders dan de andere. Zo fluit Nijhuis anders dan Higler.
    Je moet niet zeuren als het niet in je straatje past.
    Vind ik leuk
    Daarom +213
    donderdag 22 februari 2018 om 22:03
    Ja morgen wordt die bestraft
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 22:10
    Dacht je dat ik dat niet wist. 3 wedstrijden!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:27
    "en de verklaring die Higler zélf gaf na afloop van de wedstrijd. "Ze zullen wel in beroep gaan", zei de arbiter nota bene zelf."

    Wat is dit voor kutargument dan. Tuurlijk verwacht Higler dat je in beroep gaat, het is je beste speler. Wat verandert dit aan de zaak?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:35
    Dat je het ook kunt zien als betuiging van een slechte beoordeling.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:38
    Ik denk dat letterlijk héél Nederland hetzelfde zei; die zullen wel in beroep gaan. Als dit uiteindelijk je argument is om te seponeren (gezamenlijk met de andere zwakzinnige argumenten), waarom kom je dan opdagen bij die zitting?

    Het enige dat hout sneed was het feit dat Huntelaar voor dezelfde overtreding niets kreeg. Als het aan mij ligt zou de KNVB slaande bewegingen ALTIJD alsnog moeten kunnen bestraffen, ongeacht of het al beoordeeld is. En zou KJ dezelfde schorsing als Lozano tegemoet moeten zien.
    Vind ik leuk
    Mari +7755
    donderdag 22 februari 2018 om 21:43
    ja maar anderen doen het ook meneer de hooggeleerde edelachtbare aanklager. Anderen doen het ook.
    Weer dat gejank. Volgende keer Frans Bauer sturen
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:45
    Je hoort mij ook niet zeggen dat het een sterk argument is, maar wel het enige dat PSV aandroeg dat enige waarde had.

    Het mooiste argument vond ik nog wel "Wij kennen 4 kenners en die zeiden dat het geen rood was".


    Ja dus. Ik ken 5 kenners die zeggen dat het wel rood was. En nu? Wat is dat voor onzinargument.
    Vind ik leuk
    Mari +7755
    donderdag 22 februari 2018 om 21:49
    Je zin;
    "Als het aan mij ligt zou de KNVB slaande bewegingen ALTIJD alsnog moeten kunnen bestraffen, ongeacht of het al beoordeeld is. En zou KJ dezelfde schorsing als Lozano tegemoet moeten zien."

    Ben ik mee eens
    Vind ik leuk
    pim4ever +1031
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:45
    Waarom mocht Huntelaar worden vast gehouden (met 2 handen) in het strafschopgebied ?
    En welke straf staat daar volgens jou op?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:50
    Huntelaar had moeten gaan liggen, net zoals hij dat zelf vaker heeft aangegeven. Als je vastgehouden wordt, ga je liggen, anders krijg je die strafschop niet. Hij koos ervoor om te meppen, een speler met zijn ervaring zou voor de andere oplossing moeten gaan. Anders nog iets?
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 21:55
    Geouwehoer.
    Logisch dat Higler dat zei. Het publiek reageerde een uur lang als krijsende pubers.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +798
    donderdag 22 februari 2018 om 22:04
    Hiermee bedoel je jou berichten op PSV berichten mee?
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:10
    Nee, ik heb gewoon gekeken en het misplaatste gedrag van het publiek was opvallend. Higler draaide nog zelfs een beslissing om een penalty te geven terug.

    Dat had ie andersom eens moeten doen. Ik vermoed dat Higler gelyncht zou zijn...

    Lozano gaat in beroep vanavond en heeft niks te maken met Huntelaar. Logisch.
    En Huntelaar had rood moeten krijgen. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Het schijnt moeilijk te zijn.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1162
    vrijdag 23 februari 2018 om 00:03
    PSV heeft Huntelaar ook niet genoemd vanavond. Daar kwam de aanklager mee, daar heeft PSV op gereageerd. Die penalty die jij zei werd vooraf gegaan door buitenspel. Dus hij draaide zijn beslissing niet terug maar omdat hij alweer zo graag wilde fluiten vergat hij de grensrechter te checken. Die gaf al aan buitenspel en dus draaide hij zijn eigen fout terug.
    En zo floot hij verder überhaupt erg slecht. Overtreding van achteren op Arias werd een ingooi voor Heerenveen en de gele kaart van Dumfries ging naar Schaars. Terecht dat psv het discutabele optreden van Higler aantoont, ze vergaten alleen het toneel van Woudenberg. Due grijpt naar zijn gezicht terwijl hij in de nek geraakt wordt. Daarmee had je gelijk het hele verhaal van de aanklager onderuit gehaald.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:08
    hij wordt eerst op zijn wang/zijkant van zijn gezicht geraakt, en daarna beland de hand pas in zijn nek

    dus wel degenlijk in zijn gezicht. maar ja dat zal je met een gekleurde bril wel niet willen zien
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1162
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:21
    Ik heb de beelden nog even bekeken (handig zo'n dreambox) en Woudenberg grijpt naar zijn gezicht (echt het midden, neus en mond niet zijn wang) je kunt duidelijk zien dat hij in zijn nek en aan de buitenkant wang (nauwelijks) geraakt wordt. Het is echt puur theater. Dit kunnen we heel simpel uitbannen door daar straffen op te zetten. Nu loont theater nog steeds.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:29
    als je op je wang geraakt wordt straalt de pijn door naar heel je gezicht.

    en als je iemand van je afduwt zoals jullie beweren doe je dat automatich op de hoogte van je eigenschouder ( zoals KJH) zijn elleboog deed

    maar Lozano gooit zijn arm 25 cm hoger de lucht in om zijn tegenstander te raken.

    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:17
    Heb je zitten slapen dan?
    Je ziet eerst de elleboog het gezicht toucheren alvorens de gestrekte arm met een versnelde beweging verder naar achteren zwaaide.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1162
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:32
    Ik snap dat het zo lijkt maar in de allerlaatste herhaling blijkt dat dat niet zo is. Is duidelijk in beeld. Maar laat maar, weer zo iemand die niet objectief kan kijken.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:25
    Haha, jaja..

    De beweging is er met de elleboog. Raken is niet van belang. Juist doordat hij niet of half raakte zwaaide hij fel door.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1162
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:30
    Je maakt er een mooi verhaal van. Juist als de aanraking met de elleboog was geweest dan was het veel harder gegaan. En dan had de hand nooit meer zo doorgezwaaid, dan was de reactie daarop de hand juist naar voren geweest omdat anders je elleboog doorgedrukt wordt de verkeerde kant. En had hij het met de elleboog willen doen (opzettelijk) dan had je dat gezien aan het kracht zetten.

    Kijk het vandaag nog maar eens terug en niet nadenken over wat je denkt gezien te hebben. Mocht je dan nog in je eigen verhaal geloven dan raadt ik Pearl of Hans Anders aan. Maar je hebt je zin, hij is geschorst. Lekker juichen met z'n allen. Het helpt niets, PSV wordt gewoon kampioen.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:58
    Prima.

    Zie wat je wilt zien.

    Verwacht wat je hoopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:29
    Ik zeg alleen dat het als je erover nadenkt niet goed klinkt. Anders had hij nog erbij moeten zeggen dat hij het echt goed gezien had en dat ze dan toch naar de rechter zullen gaan.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2647
    donderdag 22 februari 2018 om 21:27
    Hahhahah, geen een steekhoudend argument aangevoerd. Trieste bedoeling van Psv. Snap het wel, Lozano schijnt heel belangrijk te zijn. Maarja, blijkt dat ze nu een recidivist gekocht te hebben, scheelt een hoop geld!
    Vind ik leuk
    FACT +2332
    donderdag 22 februari 2018 om 21:34
    Klaas Jan Huichelaar......
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2647
    donderdag 22 februari 2018 om 21:35
    Heeft er niks mee te maken!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15262
    donderdag 22 februari 2018 om 21:39
    Is a FACT
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2647
    donderdag 22 februari 2018 om 21:45
    wat is er een feit?
    Dat Huntelaar niet geschorst wordt omdat Blom het verkeerd gezien heeft en omdat de IFAB regels voorschrijven dat je dan niet nogmaals iemand kan beoordelen?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15262
    donderdag 22 februari 2018 om 21:48
    Dat het een vuile huichelaar is
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2647
    donderdag 22 februari 2018 om 21:49
    Volgens mij is dat meer een mening, maar okee!
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    donderdag 22 februari 2018 om 21:52
    Ronnie denk aan je hart.
    Vind ik leuk
    HanV +4026
    donderdag 22 februari 2018 om 22:22
    Ik heb de IFAB-regels opgezocht, 212 pagina's. Met plaatjes. Als de assistent achter de doellijn naar het midden wijst dan is het een doelpunt, behalve als het duidelijk is dat de bal over de lijn is. Als de assistent dus als de bal in de buurt is van een doel niet naar het midden wijst dan is het volgens hem een goal of geen goal.

    https://www.fifa.com/development/education-and-technical/referees/laws-of-the-game.html
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2647
    donderdag 22 februari 2018 om 23:32
    bedankt, lekker kort. doen we helemaal niks mee
    Vind ik leuk
    HanV +4026
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:37
    Je moet het toch eens lezen want je zit er compleet naast dat je zegt dat je van de IFAB iemand niet mag schorsen als de scheidsrechter het al heeft beoordeeld. De IFAB bemoeit zich helemaal niet met het straffen na de wedstrijd. Maar of het nou de IFAB, de UEFA of de KNVB is maakt natuurlijk niks uit.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15067
    donderdag 22 februari 2018 om 21:50
    Natuurlijk zat Huntelaar ook fout, maar dat "ja maar Huntelaar" gezeik de hele tijd. Het gaat nu om Lozano, en waarom dan niet alle uit gedeelde ellebogen erbij halen ipv alleen die van Huntelaar?
    Je zou bijna ongesteld worden van dat gezeik..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    donderdag 22 februari 2018 om 21:55
    Alain, je hebt helemaal gelijk.

    Lozano verdient in mijn ogen ook gewoon een schorsing van 2 wedstrijden, hij had er al 1 voorwaardelijk dus 3 wedstrijden.

    Waar het mij, en ik denk veel andere psvers vooral omgaat is de houding van de Ajacieden die nu lopen te schreeuwen en tieren dat Lozano 12 jaar geschorst moet worden terwijl ze eigenlijk gewoon blij moeten zijn met elke wedstrijd die gegeven wordt en dat Huntelaar niet gepakt is.
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:05
    Je overdrijft hoor.

    Twaalf wedstrijden vinden we prima. :-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15067
    donderdag 22 februari 2018 om 22:06
    Ik heb ook gezegd "waarom schorsen ze Lozano niet meteen voor de rest van het seizoen? ", maar dat was een geintje omdat ik 4 wedstrijden echt overdreven vind.
    Natuurlijk heb ik er als Ajacied geen probleem mee, maar dat begrijp je denk ik wel. PSV met of zonder Lozano is wel een verschil.
    En het is voor ons mooi meegenomen dat Huntelaar niet geschorst wordt, daar ben ik idd wel blij mee..
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    donderdag 22 februari 2018 om 22:34
    Snap ik. Is ook je goed recht om daar blij mee te zijn.

    Maar veel Ajacieden zijn blijer met de schorsing van Lozano dan met het matsen van KJH om het subtiel uit te drukken.

    Bij jou en Jozef, maar ook een paar andere kan je de grap er vaak ook wel uit vissen hoor.

    Kan ik alleen maar waarderen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15067
    donderdag 22 februari 2018 om 22:55
    Om eerlijk te zijn maakt het mij geen moer uit of Lozano nou wel of niet geschorst wordt. Het interesseert mij alleen wat er bij Ajax gebeurt.

    En een geintje moet kunnen, die maak ik ook over Ajax als het zo uitkomt.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    donderdag 22 februari 2018 om 21:47
    Gebruik je plastabletten of ben je van nature een zeikerd?
    Vind ik leuk
    badeend. +1340
    donderdag 22 februari 2018 om 21:30
    je zou bijna denken dat de knvb wil dat Ajax kampioen wordt....
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:35
    Wilden ze vorig jaar met Feyenoord ook en met het spel van psv word je er ook niet gelukkiger op dus ja.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1492
    donderdag 22 februari 2018 om 23:30
    Ja hoor. Complotjes. Daar gaat het om als de concurrentie sterker is
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    donderdag 22 februari 2018 om 21:30
    Slechte argumenten van PSV.
    Schandalig dat dit moment zo beoordeeld is. Het was nog geeneens een overtreding. Geen geel, geen rood, lekker dooorspelen. Net zoals gisteren in de de CL.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:31
    Ik heb de argumentaties van Woudenberg en de aanklager nog maar eens gelezen en die zijn nog veel slechter. In plaats van niks zeggen is het enige wat ze eigenlijk doen hun punt verzwakken
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    donderdag 22 februari 2018 om 21:34
    Dat komt omdat ze geen punt hebben.
    Woudenberg stelt zich, begrijpelijk, enorm aan en de scheids trapt erin.
    Maar zeg dat dan gewoon en niet deze hele poppenkast.
    Vind ik leuk
    zwollie +7275
    donderdag 22 februari 2018 om 21:42
    Zullen we de scheidsrechters maar afschaffen en de gele en rode kaarten. Gewoon doorvoetballen.
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    donderdag 22 februari 2018 om 21:49
    Wel doorvoetballen als er niets aan de hand is ja.
    Zo’n doodschop op arias van diezelfde Woudenberg mag bestraft worden.
    Vind ik leuk
    kees ee +547
    donderdag 22 februari 2018 om 21:31
    . . . ze zijn bij de knvb echt wel streng !!, . . maar niet voor huntelaar, ziyech en eventuele andere "amsterdammers" ??
    Vind ik leuk
    zwollie +7275
    donderdag 22 februari 2018 om 21:42
    Ach keessie toch.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9084
    donderdag 22 februari 2018 om 21:32
    Het is willekeur, maar dat is al jaren zo, Nijhuis maakt zijn eigen regels en Blom ook, soms heb je pech en dan weer mazzel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156874
    donderdag 22 februari 2018 om 21:32
    alles lood om oud ijzer.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    donderdag 22 februari 2018 om 21:36
    En jij verzuipt in kwik
    Vind ik leuk
    stratumseind +156874
    donderdag 22 februari 2018 om 21:37
    ach dan gaan we toch samen ik aan de kwik jij aan de azijn
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 21:44
    Weet je wat straat, op de goede afloop morgen pak ik nu alvast een pilske!
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:19
    De eerste PSV-er die iets leuks zegt. ;-)
    Vind ik leuk
    Retweet +328
    donderdag 22 februari 2018 om 21:34
    Nouri nr 34. 34e titel voor de Amsterdammers....t moet zo zijn hè.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    donderdag 22 februari 2018 om 21:35
    Zo mooi dit!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43581
    donderdag 22 februari 2018 om 22:06
    Goh wat mooi hé, sukkel!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15262
    donderdag 22 februari 2018 om 21:41
    Inspaaien
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43581
    donderdag 22 februari 2018 om 21:50
    Het MOEST zo zijn dat nouri dit kreeg om Ajax kampioen te laten worden?
    Hoe ziek is dit, namens een Ajax fan??
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Retweet +328
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:37
    Andersom....zou een mooi eerbetoon zijn aan nouri. Dat bedoel ik. En dat t daarom wel erg mooi uitkomt dat ze de 34e titel halen....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 07:39]
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    donderdag 22 februari 2018 om 21:34
    Psv lijdt aan het JC Roda syndroom, denken in hun gelijk te staan terwijl Stevie Wonder het tegendeel zien!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:36
    Een blinde nemen we ook niet serieus in dit geval



    Denken gelijk te hebben is overigens nient zo raar als het enige wat je opponent zeggen kan klinkklare onzin is of onjuiste informatie
    Vind ik leuk
    Retweet +328
    donderdag 22 februari 2018 om 21:35
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:36
    zielig ventje ben jij toch

    Nouri er weer bij betrekken. Schaam je
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43581
    donderdag 22 februari 2018 om 21:52
    Zo enorm dom die Ajax supporters. Alsof Nouri dit MOEST krijgen om Ajax kampioen te maken. Hoe ziek ben je dan....bah bah
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:35
    Je projecteert de cognitieve deficiëntie van een beklagenswaardige eenling op 'die Ajax supporters'.

    Hoe verhoudt zich dat jouw aanhef 'zo enorm dom...'?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15262
    donderdag 22 februari 2018 om 21:46
    Na 34 wedstrijden staan wij met de kampioensschaal in de hand haha
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:51
    Dat is zeer goed mogelijk.... Volgend jaar ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:38
    Wat mij betref mag Higler iedere wedstrijd van PSV leiden, eindelijk eens een scheidsrechter die objectief durft te zijn in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15484
    donderdag 22 februari 2018 om 21:42
    Is wel duidelijk dat jij het woord objectief nogal subjectief interpreteert..
    Vind ik leuk
    Always PSV +10752
    donderdag 22 februari 2018 om 21:47
    Laat hem maar, hij is al trots dat hij objectief zonder spelfouten schrijft!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:40
    Zo te lezen zijn die zogenaamde supports ( teletekst hooligans) van Ajax nogal blij dat lozano geschorst gaat worden omdat hun anders waarschijnlijk aan het eind van het seizoen niet aan hun vriendjes kunnen laten zien wie er boven aan staat op pagina 819
    Vind ik leuk
    Butsbal +15262
    donderdag 22 februari 2018 om 21:42
    Toch raar omdat hij er volgens hen niks van kan ?
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:45
    Mag van mij zondag gewoon weer meedoen. Ik zie het probleem niet, was niet zoveel aan de hand.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:44
    Joh.........
    Vind ik leuk
    OverdOse +1485
    donderdag 22 februari 2018 om 21:46
    Wat is pagina 819?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6742
    donderdag 22 februari 2018 om 21:42
    Lachwekkend dat ze de commentator er bij halen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:15
    laten ze dan ook gelijk het comentaar bij Feyenoord - heracles horen. wat een wereld goal van van Persie. ( zelfs na de herhaling zag de verslagever het niet)

    bal werd van richting veranderd. of te wel. ook comentatoren kunnen het mis hebben
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 21:46
    Uitspraak.

    De wedstrijd werd warrig geleid.

    Daarom : Lozano krijgt geen schorsing, maar Heerenveen mag nog even naar Eindhoven om de onterecht niet gegeven penalty alsnog te komen nemen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10719
    donderdag 22 februari 2018 om 21:53
    Was buitenspel dus kansloos
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:16
    was dus achteraf geen buitenspel. stonden op 1 lijn.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43581
    donderdag 22 februari 2018 om 21:54
    We vangen ze wel op, op de snelweg.
    Ze komen niet opdagen, 3-0 PSV.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1493
    donderdag 22 februari 2018 om 22:15
    Maar dan bij een 2-0 stand voor PSV tegen 11 man ?
    Vind ik leuk
    Jozef +36018
    donderdag 22 februari 2018 om 22:25
    Haha, het hapt lekker weg zie ik..

    Jongens en meisjes, het was een geintje...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    vrijdag 23 februari 2018 om 02:17
    goed nieuws. bij een warrig geleide wedstrijd mag je om je heen schoppen en slaan. zonder geschorst te worden

    wist niet dat dat een regel was. maar goed om te weten
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3371
    donderdag 22 februari 2018 om 21:47
    Bij al die 'argumenten' van die psv directieleden denk ik: ja dus? Wat doet ertoe wat een commentator zegt of wat de scheids doet voordat ie rood geeft?
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    donderdag 22 februari 2018 om 21:53
    Dat dacht ik ook. Je had gewoon 3 uur lang filmpjes kunnen laten zien met dezelfde zwaaidende armen waar, terecht, niet voor gefloten is.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1746
    donderdag 22 februari 2018 om 21:49
    Zo te zien zijn ze wel een beetje in paniek daar in Eindhoven... haha
    Vind ik leuk
    Counterattack +10719
    donderdag 22 februari 2018 om 21:52
    Bij Feyenoord werden ze geseponeerd. Maar nu?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:53
    Zijn er dan hier helemaal geen mensen die het spelletje voetbal leuk vinden?
    Of hebben ze liever dat alles voortaan via beelden enzo word bepaald.
    Dat gejank van die spelers als ze niet geraakt worden.
    Maak er weer eens een mannen sport van en niet om de kleinste aanraking alles kapot fluiten het is geen zaalvoetbal.
    Ik praat hiermee niet goed wat lozano deed maar dan moeten ze alle wedstrijden gaan na analyseren dan worden er per club gemiddeld 2 tot 3 spelers per wedstrijd geschorst
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:54
    Vitesse gaat in beroep, en alle hypocrieten gaan huilen dat het verdubbeld moet worden, nu is het bij hun eigen PSV en moet het vrijgesproken worden. Tsja.....
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:56
    Doei Lozano , notoire kaartenpakker!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13250
    donderdag 22 februari 2018 om 22:05
    De zaak Lozano staat helemaal los van Huntelaar.
    Deze kun je niet met elkaar vergelijken.

    Wat ik niet slim van psv is dat ze scheidsrechter Higler volop bekritiseren.
    De volgende wedstrijd dat hij psv fluit hoeft psv echt niet te rekenen op cadeautjes, sterker nog dit gaat tegen ze werken.

    Slaande beweging is en blijft rood.
    Een schorsing zal hij krijgen anders schept de KNVB een president en zullen er nog veel "slaande bewegingen" volgen.

    Gewoon accepteren en doorgaan.
    Vind ik leuk
    FACT +2332
    donderdag 22 februari 2018 om 22:16
    'hoeft psv echt niet te rekenen op cadeautjes'

    Dat jullie dat nou gewend zijn.....
    Vind ik leuk
    Just dekler +1493
    donderdag 22 februari 2018 om 22:19
    Klopt, wij stonden 2-0 voor in een thuiswedstrijd en ajax stond 0-0 in een uitwedstrijd. Is totaal niet te vergelijken.....
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13250
    donderdag 22 februari 2018 om 22:26
    Dit heeft toch totaal niets met een tussenstand te maken.
    Dus de overtreding van Lozano en de vermeende overtreding van KJH was exact hetzelfde. Nee, KJH had een dikke penalty moeten krijgen wegens vasthouden bij een 0-0 stand.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1493
    donderdag 22 februari 2018 om 23:39
    En als iemand een overtreding maakt mag je hem met je elleboog in het gezicht raken ? En psv had dan dus een vrije trap moeten krijgen voor vasthouden? En wat heeft de president hiermee te maken ? Buiten de tussenstand zijn het twee spelers die zich los willen trekken van een vasthoudende verdediger waarbij ze hem in het gezicht raken. Jij vroeg wat het verschil was en dat was de tussenstand en ook de plek op het veld.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:05
    Die gaat gewoon 4 wedstrijden krijgen.
    Helaas, en door.
    Als alle PSV’ers nou eens de schouders eronder zetten en de 5 punten koesteren die ze nog voorstaan dan kan het misschien nog goedkomen.
    Maar als je hier de hele week over blijft janken en zeggen dat het niet eerlijk is kom je toch geen steek verder.
    Over het hele seizoen heb je soms geluk en soms pech en aan het eind van het seizoen is dat voor alle teams ( verwaarloosbaar ) gelijk.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +798
    donderdag 22 februari 2018 om 22:06
    Ik ben benieuwd hoeveel rode kaarten er dit weekend getrokken gaan worden?!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:16
    De recente incidenten met Matavz, Huntelaar en Lozano tonen onder andere aan hoe ellebogen, zwaartekracht en anatomie op gespannen voet staan met de lezing van fanboys op primeur.

    Uit de oude doos:



    Van Bommel velde in het duel met Ajax de naast hem sprintende Van der Vaart met zijn elleboog. Scheidsrechter Eric Braamhaar zag het niet en liet doorspelen, tot groot ongenoegen van heel Ajax en Van der Vaart. De aanvoerder van Ajax vertelde achteraf dat 'die elleboog niet goed te praten was' en dat hij daar 'erg geïrriteerd over was'.

    Van Bommel was zich echter van geen kwaad bewust en claimde dat hij Van der Vaart slechts opving uit angst dat hij tegen hem zou aanlopen. 'We kruisten voorlangs en ik ving hem op met mijn arm. Daarbij raak ik hem in zijn nek, maar ik wilde hem zeker niet bewust een knal geven', aldus Van Bommel.

    Hijs Matavz, Huntelaar en Lozano in andere clubshirtjes en de geloofwaardigheid van primeurcriticasters neemt subiet een andere wending.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1425
    donderdag 22 februari 2018 om 22:20
    wij als P.S.V. supporter moeten gewoon accepteren dat Lozano 4 wedstrijden moet brommen...
    boek dicht en zondag naar Rotterdam hopen op de 3 punten met in het achterhoofd van Feyenoord dat de beker belangrijker is hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:22
    Ajax Kampioen!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:28
    Het kwaad is al geschiet.
    Amsterdamse knvb naaiers
    Vind ik leuk
    richard37 +1304
    donderdag 22 februari 2018 om 22:38
    Calimero
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:52
    Het is nooit te laat om jezelf in retrospect voor te stellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:37
    Het is gewoon de waarheid drollenbokser
    Vind ik leuk
    richard37 +1304
    donderdag 22 februari 2018 om 22:34
    Als we het toch over willekeur hebben, idd Hendrix had er dit jaar al 2 keer afgemoeten met 2 x geel ( 1x Ajax en bij pec dat die gespaard werd door kuipers en cocu hem direct wisselde. Over willekeur gesproken dan kunnen we elke weekend 20 voorbeelden opnoemen en wat als de video red komt. Duurt een wedstrijd sowieso 120 minuten
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 23:09
    Je hebt jezelf zojuist voorgesteld als 'Calimero' en voldoet moeiteloos aan je profiel. Chapeau!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 23:10]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:35
    Jankers iedereen krijgt de schuld behalve die kut Mexicaan wat zijn handjes los heeft zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:42
    Hey zielige henkie weer met zn domme praat.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 23:07
    Nee jullie met dat zeiken over andere jullie doen of die Mexicaan heilig is
    Vind ik leuk
    richard37 +1304
    donderdag 22 februari 2018 om 22:37
    Wat een kut argument van Brands , als je dit serieus neemt. Pfff komend met een goed verhaal.

    Mama de meester wilde me eerst waarschuwen, maar stuurde me toch de Klaa uit om op de gang te zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:38
    Gewoon uit de competitie stappen. Beter staand sterven, dan buigend gehoorzamen naar de maffia in Zeist.
    Vind ik leuk
    Daarom +213
    donderdag 22 februari 2018 om 22:41
    Aldus Rambo
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:44
    Zo is 't Fifi.
    Vind ik leuk
    Daarom +213
    donderdag 22 februari 2018 om 22:46
    Heet je zo? Sorry
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 22:43
    Mochten we kampioen worden, dan als supporters geen huldiging door de KNJB accepteren. Laat ze in Zeist doodvallen met hun kut schaal.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13250
    donderdag 22 februari 2018 om 22:44
    Dan gaat de competitie er op "spel vreugde", "inzet" en "aantrekkelijkheid" er zeer zeker op vooruit.

    Maar weg is ook weg en nooit meer terug.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 23:08
    Heel deze zaak heeft niks met die zogenaamde overtreding te maken.
    De KNVB wil op deze manier psv zwakker maken zodat ze meer gaan verliezen en dat ajax kampioen word.
    heel dit zaakje stinkt naar amsterdamse dikke stront.
    Heel de competitie is verpest.Van mijn mogen ze deze nep competitie opdoeken.Daar gaat niks meer eerlijk in de nederlandse competitie.
    Zelfs de media stinkt in amsterdam.
    Zelfs bij de sportprogamma,s hoor je dat de commetator en de presentator Amsterdammers zijn.
    En voor ajax zijn.
    Voetbal in nederland is een treurig zooitje geworden als je op de manier zoals ajax doet kampioen wil worden.Met de KNVB en de media in hun reet.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 23:12
    Je moest een opstel maken. Je krijgt van mij huiswerk.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13250
    donderdag 22 februari 2018 om 23:27
    Kijk een echte kinderlijke reactie.
    In hemelsnaam wat heeft Ajax hier mee te maken.
    Het hele seizoen val je van het geluk onder de trein (pingels en kaarten). Zit het 1 keer tegen en heel de KNVB is corrupt.

    psv moet gaan voetballen anders redden ze het niet. Maar dat is hier al genoeg voorspelt. En als de KNVB wil dat Ajax kampioen wordt, dan waren been brekende overtredingen wel bestraft met rood en had Hendrix en v Ginkel iets minder wedstrijdjes gespeeld.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1492
    donderdag 22 februari 2018 om 23:20
    Serieus. En dat alles allen omdat Huntelaar geen kaartje kreeg. Plus...geen van Ginkel en geen Lozano.
    Dit wordt smullen op dit forum
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1746
    donderdag 22 februari 2018 om 23:33
    Met alle respect... wat het verhaal ook is... hoe onterecht ook... de KNVB zal nooit te nimmer Lozano vrijspreken omdat ze met die uitspraak een vrijbrief gaan geven aan alle losrukkende en slaande bewegingen in de rest van deze competitie.... de geloofwaardigheid staat daarmee op het spel. Lozano gaat gewoon voor minimaal 3 wedstrijden geschorst....
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 00:17
    ze meten met twee maten
    Vind ik leuk
    Aramius +346
    vrijdag 23 februari 2018 om 00:50
    Sowieso verdiend die een schorsing, 2 wedstrijden lijkt me wel voldoende.
    Vind ik leuk
    markpark +998
    vrijdag 23 februari 2018 om 01:34
    Wat is dit voor slecht argument? Hij greep eerst naar links maar bedacht zich? Wat een non-argument zeg, bah..

    Daarnaast.. Een commentator die zijn mening geeft, en niet deskundig is? Dezelfde commentator die een leidende vraag stelt om een reactie uit te lokken.

    Lijkt erop dat PSV de huisjurist van Feyenoord kan gebruiken..
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 01:50
    Lozano moet en zal geëlimineerd worden. Lukt het niet om hem verrot te schoppen,al dan niet zittend (schop tegen z’n hoofd tegen ajax),dan maar op deze manier...
    Ik snap trouwens niet dat intelligente spelers van ajax zomaar tegenstanders torpederen met de ‘scheids’ op een enkele meter afstand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:08
    Onbehoorlijk gedrag van de club PSV zeg. Wees een grote jongen en neem je verantwoordelijkheid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:36
    Neem je verandwoordelijkheid en speel het spel eerlijk..
    Want van de 10 keer beslist de KNVB 9 keer in het voordeel van ajax.
    Dus lul niet zo
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:32
    Want zij zijn groot en ik ben klein..... Man man, excuustruus.
    Vind ik leuk
    Rene Tak +144
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:03
    Verwacht een felle kettingreactie als er werkelijk een schorsing komt,..verander de regel aub!
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +292
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:21
    is nog al wat als je HIGLER DE SCHULD GEEF! IN PLAATS VAN LOZANO
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV trekt fel van leer tegen Higler en zet in op vrijspraak: 'Druk het zacht uit'