'Hij was me continu aan het uitdagen. Hij knipoogde naar me en gaf me kusjes'

    'Hij was me continu aan het uitdagen. Hij knipoogde naar me en gaf me kusjes'

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 08:41vr 23-02-2018 om 08:41

    Lorenzo Insigne heeft zich donderdagavond flink zitten ergeren aan de assistent-trainer van RB Leipzig. De Italiaan zegt dat hij hem continu aan het provoceren was tijdens het Europa League-duel met SSC Napoli.

    "De assistent van RB Leipzig was me continu aan het uitdagen", liet Insigne na afloop weten aan Italiaanse media. "Hij knipoogde naar me en gaf me kusjes. Hij was me aan het provoceren. Als je de wedstrijd aan het winnen bent, moet je gewoon je mond houden en je tegenstander respecteren. Hij ging veel te ver."

    Napoli werd in de zestiende finales van de Europa League uitgeschakeld door de Bundesliga-club. Thuis werd er 1-3 verloren en uit met 0-2 gewonnen. Dat was echter niet genoeg. "Ik denk niet dat Leipzig iets gedaan heeft vanavond (donderdag, red.), maar het is terecht dat ze door zijn, omdat ze de eerste wedstrijd gewonnen hebben."

    "We waren ervan overtuigd dat we ons goed hadden voorbereid op de tweede wedstrijd, maar onze benadering thuis was volledig verkeerd en de derde goal was te voorkomen."

    Plaats een reactie

    Sideburnn +3038
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:42
    Die man provoceerde niet maar zocht verkering...
    Vind ik leuk
    Joen'tje +2291
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:50
    Homofobe Italiaan,

    Staat vervolgens langer voor de spiegel dan de gemiddelde LGHBT'er.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:53
    Het heeft niks met het verhaal te maken hoe hij zelf over homo's zou denken.

    Maar als het echt zo is, is het gewoon schandalig, zeker een assistent trainer moet niet bezig zijn met provoceren, wederzijds respect is het belangrijkste wat er is, ook in de voetbalwereld lijkt me.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:01
    Je kunt alleen zien dat iemand kusjes naar je maakt als je naar die persoon kijkt, dan kijk je toch niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:51
    Gewoon na de wedstrijd over hem heen plassen in de kleedkamer, dat zal hem leren.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1443
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:05
    Het is Patricia Paay niet..
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:09
    Nee daarom ik ga er vanuit dat deze man het niet lekker vindt.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13204
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:43
    Haha, ik vind dat wel grappig.. Dan haal je zo'n homofobe Italiaan wel uit de wedstrijd.. ;)
    Vind ik leuk
    koppig +499
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:47
    Na afloop zei lorenzo tegen die trainer je kan mijn reet kussen en die gaf toen als antwoord nee nee boos is boos
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:49
    Insigne heeft hem blijkbaar goed in de gaten gehouden. Doel bereikt dus maar het heeft niets met voetballen te maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws