Onverwachte Feyenoord-mededeling: einde seizoen na operatie

    Onverwachte Feyenoord-mededeling: einde seizoen na operatie

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 11:25vr 23-02-2018 om 11:25

    Jeremiah St. Juste komt de rest van het seizoen niet meer in actie voor Feyenoord. De verdediger is vrijdag geopereerd aan zijn schouder, zo melden de Rotterdammers via de officiële kanalen.

    St. Juste raakte op 11 februari geblesseerd in het duel met Vitesse. Hij is volgens Feyenoord geopereerd omdat zijn rechterschouder regelmatig uit de kom schiet. Gevolg van de ingreep is wel dat de van sc Heerenveen overgekomen verdediger zich moet richten op een rentree in het volgende seizoen.

    St. Juste speelde dit seizoen vijftien wedstrijden voor Feyenoord in de Eredivisie. In zijn laatste periode speelde hij vooral als rechtsback. Afgelopen weekend werd zijn positie in het duel met Heracles Almelo overgenomen door Bart Nieuwkoop, die dan ook de logische vervanger lijkt voor de rest van het seizoen. Ook Kevin Diks kan op die positie spelen.

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7165
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:27
    Pff Lucky PSV weer hoor! Altijd hetzelfde!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:32
    Geen topper of zo, voetballend prima, maar maakt verdedigend regelmatig foutjes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:30
    Samen met van Beek de beste verdedigers van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:39
    Niet te vergelijken die twee en zeker niet de beste verdedigers, hoe kom je erbij?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:21
    Waar zie jij dat ik ze vergelijk?
    En wie is volgens jou dan de beste verdediger van Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:34
    Eerder unlucky Feyenoord. Met Nieuwkoop hebben we gewoon een prima rechtsback van dezelfde kwaliteit. Overigens is dit het gehele seizoen al het geval dat er sprake is van een aantal blessures. Kortom, ik zie dus niet zo in waarom PSV specifiek geluk heeft....
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:37
    Het is sarcasme dus laat maar gaan joh.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:47
    Ik ben inderdaad de belichaming van sarcasme....
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:27
    Soms is dat lastig te zien/lezen:)
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:17
    Hoe komt die blessuregolf? Ik zie in de wedstrijd niks gebeuren, trainen ze te hard onder die Verheyen?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:41
    Grappig dat je hem dit seizoen niet hoort of ziet terwijl feyenoord nog nooit zoveel blessures heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:49
    Dit is toch bizar, niet dan?
    Zou magic Raymond het trainingsschema aangeleverd hebben? :))
    Dan heb je nog mazzel dat die anderen al weer fit zijn.
    Of er loopt bij Feyenoord een bloedmooie fysio-dame... dat zou veel verklaren.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:55
    Of een super leuke en lekkere fysio jongen zoals die kapper die paar spelers heeft gebald.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6025
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:13
    Die knakker hoor je alleen als alles goed gaat bij een club die volgens zijn methode werkt, of hij loopt te twitteren over een club met veel blessures die zonder zijn methode werkt...


    Iets met zelfverheerlijking
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:37
    Het zijn wel verschillende blessures.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:44
    Het zijn bij een club nooit dezelfde blessures.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:28
    Hoeveel pech kan je hebben in een seizoen. Damn!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:31
    Ja ben er nu ook wel een beetje klaar mee, al die gedwongen wisselingen doen het elftal niet goed natuurlijk. Met Nieuwkoop hebben we overigens een prima rechtsback, maar toch.
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1525
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:48
    Nieuwkoop is om de anderhalve wedstrijd 2 weken geblesseerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:40
    we hebben Diks nog :P
    Vind ik leuk
    OverdOse +1443
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:28
    Matchfixing !
    Vind ik leuk
    Hammie +1173
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:54
    Dat mag ik wel hopen, dat matchfixing is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:28
    Herstellen en volgend jaar sterker terug komen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:31
    Mazzeltje voor Feyenoord richting de topper tegen PSV.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33627
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:32
    Nu is je kans nieuwkoop. St juste gehaald als cv gebruikt hij hem als rb. Gio gio toch...
    Vind ik leuk
    Rekka10 +38
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:38
    Heeft hij min of meer ook moeten doen omdat de rechtsback die ze gehaald hadden, Diks, er geen pepernoot van bakte. Als Nieuwkoop dan geblesseerd is dan moet je wat en met St. Juste pakte dat gewoon goed uit.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:26
    Mensen moet gewoon altijd iets te zeiken hebben.
    Ff nadenken is er tegenwoordig niet meer bij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:33
    Jammer. Is een goede speler die het PSV lastig kon maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:35
    Hopen op een voorspoedig herstel! Leuke speler! En dat zegt een Ajacied
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:36
    Balen voor die gozer zeg. Hoofd omhoog houden en volgend seizoen maar knallen!
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:43
    Erg vervelend, succes met het herstel!
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:48
    Never ending story voor Feijenoord
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:03
    Maar goed ook.
    Anders krijg je hetzelfde als destijds met Clasie, 2x per wedstrijd arm uit de kom.
    Beter maat gewoon meteen repareren.
    Vind ik leuk
    B3v3r +689
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:07
    Wat een ongelukkig eerste seizoen, kon niet echt overtuigen en nu ook nog dit, mag je al spreken van een miskoop?
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:27
    Sow...jij hebt het allemaal goed gevolgd zeg....
    Zeg dan gewoon niks.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1646
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:38
    Toch een aderlating voor Feyenoord. Jammer voor hem, hij is een lichtpuntje in een middelmatige selectie. Nu speelt hij het seizoen niet meer en moet hij weer terugkomen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:07
    PSV had een duiveltje op de lat vorig seizoen.
    Maar Feijenoord zit in de blessure golf.
    Een jaar eerder iedereen fit nu niet.
    Die Raymond Verheyen zit daar toch?
    Vind ik leuk
    Guust +5791
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:20
    Wow zuur zeg, een beetje het zelfde als Sigthorsen van Ajax toen, vervelende blessure.
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:40
    Jammer hoor, hij was wel lekker bezig!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws