Hij is de beste Ajax-speler waar ik tegenover heb gestaan

    "Hij is de beste Ajax-speler waar ik tegenover heb gestaan"

    vrijdag 23 februari 2018 om 21:07

    In de negen wedstrijden dat Tom Beugelsdijk met ADO Den Haag tegen Ajax speelde, heeft Davy Klaassen de meeste indruk achtergelaten. De verdediger is vol lof over de ex-Ajacied.

    "Hij is de beste Ajax-speler waar ik tegenover heb gestaan", zegt Beugelsdijk tegen Voetbal International. "Hij speelde tegen ons altijd vanaf het middenveld. Ik heb weleens geprobeerd om bij hem in de buurt te komen, maar dan stonden we niet compact genoeg en kon ik niet met hem in een duel komen. Dus elke keer als ik dat probeerde was de bal al weg."

    Zondag heeft Beugelsdijk de taak om Klaas-Jan Huntelaar af te stoppen, voor wie hij ook veel lof heeft. "Ik heb ook staan juichen toen hij voor Oranje scoorde. Daar ben ik tijdens de wedstrijd niet mee bezig, dan is het gewoon de spits die ik moet stoppen. Maar ik heb heel veel respect voor zijn carrière, je merkt aan hoe slim hij is."

    Beugelsdijk krijgt vervolgens te horen dat in de negen wedstrijden die hij tegen Ajax speelde, geen spits van de Amsterdammers heeft gescoord. "Serieus? Dat is wel kicken. Daar heb ik nooit bij stilgestaan, maar nu je het zegt... Echt kicken. Die klop ik even af.

    Plaats een reactie

    OverdOse +1574
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:11
    Mooi zo'n kerel die met trots en respect praat over de tegenstander, dan verdien je zelf ook respect!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15373
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:16
    Ook gewoon knap van Tommie.
    Hij heeft de Ajax spitsen dus aardig in de zak:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:23
    Makkie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:22
    Zondag scoort er ook geen spits, eigen goal van ons. Maar we scoren zelf twee keer, dus een 1-2 nemen wij mee naar Den Haag.

    Opvreten die gasten!
    Vind ik leuk
    The Iceman +4593
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:27
    36 keer je inzet, ik zou een gokje wagen als ik jou was ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:02
    Hahahaha dat dacht je! Word een pakkie voor Ajax zondag! Jammer joh
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:14
    Wat voor pakkie? Cocaïne of een pakkie chocolademelk?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:25
    Dat ga je wel merken ;-) suc6
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:30
    Jij ook gozah.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11506
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:07
    Hahah aan je vertrouwen zal het in ieder geval niet liggen.
    Wie weet, ze draaien tot nu toe een prima seizoen in Den Haag, maar ik ga er toch wel van uit dat die 3 punten in Amsterdam zullen blijven.
    Ik voorspel een moeizame 3-1 overwinning.

    Succes zondag ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:12
    Jij ook succes maar ik voel een stuntje aankomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:08
    Omkegelen die Huntelaar en je hoeft het niet rustuuuuuug aaan te doen,
    knallen man
    Vind ik leuk
    Foebele +46416
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:14
    Leuke gast die Beugelsdijk, rauwe, ras echte Hagenees.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:23
    Rustâgh Haha Rooie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:31
    Hij is zo geweldig dat hij elke wedstrijd op de bank of tribune zit het is een echte groeibriljant
    Vind ik leuk
    Voebtal +2019
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:58
    Die krijgt rood zondag.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1533
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:59
    Maar kennelijk scoorde iemand anders wel, want Den Haag heeft niet vaak gewonnen...
    Vind ik leuk
    Darter 876 +190