Berghuis kon vroeger 'heel vervelend zijn': Dan maar niet, dat idee

    Berghuis kon vroeger 'heel vervelend zijn': "Dan maar niet, dat idee"

    zaterdag 24 februari 2018 om 07:06

    Steven Berghuis kwam deze week in opspraak door het incident op de training van Feyenoord met Sven van Beek. In het Algemeen Dagblad staat zaterdag een interview met de rechtsbuiten, maar over dat onderwerp komt hij niet aan het woord.

    Wel vertelt Berghuis dat hij een vervelende jongen kon zijn, maar dat inmiddels heeft afgeleerd. "Als jonge speler had ik zoveel zelfvertrouwen", zegt hij in het AD. "Maar ik had geen enkel benul hoe ik ervoor moest zorgen dat ik alles eruit zou halen. Dat zou toch zeker allemaal vanzelf gaan? Andere mensen met kritiek, die zagen het toch zeker gewoon verkeerd? Ik kon vroeger heel vervelend zijn. Als ik eens niet speelde, dan snapte ik er oprecht helemaal niets van dat de trainer dat zo kon zien."

    "Ik heb het er weleens over met Karim El Ahmadi. Karim en ik lijken op elkaar", vervolgt Berghuis, die zondag gewoon een basisplaats lijkt te krijgen tegen PSV. "We voelden ons als jeugdspelers vaak onbegrepen. Ik zag weleens op een training dat ik geen basisplaats zou hebben. Dan was ik zo vreselijk teleurgesteld. Dan maar niet, dat idee. Het kwartje moet dan een keer vallen en gelukkig is dat gebeurd."

    Plaats een reactie

    Nouwske +1982
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:11
    Het zijn maar kuuuut kakkerlakken!
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:13
    Heb je daar de hele nacht van wakker gelegen?
    Vind ik leuk
    Koeroe +8874
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:39
    Kijken of hij dat morgen ook nog vindt als we met de rust 1-0 voor staan.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:43
    Ja, ik hoop dat wel ja
    Vind ik leuk
    Koeroe +8874
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:49
    Ik niet
    Vind ik leuk
    Olfie +3505
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:41
    Reden?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:45
    Niet doen, nergens voor nodig ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:51
    Zoooo, jouw weekend kan niet meer stuk. Als eerste een reactie en 40 min later al 4 likes! Helaas wel net zo inhoudsloos als je hoofd, maar het zijn er meer dan je op je vliegtuigjes spotten-YouTube kanaal krijgt! Of was het nu wandelende takken houden?
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    zaterdag 24 februari 2018 om 09:24
    Leuk zo'n positieve bijdrage Nouwske.
    Ik schaam me als Amsterdammer voor je.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    zaterdag 24 februari 2018 om 15:51
    Jouw reactie en die 12 duimpies. 13 zielepoten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:12
    Alle goede spelers zijn niet makkelijk. Daar is een trainer voor. En als je niet zo goed bent en je gedraagt je op deze manier. Dan mag je thuis blijven. Daar gaan ze echt geen energie insteken.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6165
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:01
    Klopt deels. Maar dit is wel niet makkelijk op een verkeerde manier. Hij geeft min of meer zelf juist aan dat zijn instelling niet goed was.
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:58
    Het blijft moeilijk voor hem dan, om zich zelf te beheersen af en toe.
    Dat zal wel zo blijven dan.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6165
    zaterdag 24 februari 2018 om 09:24
    Je ziet het in het veld ook terug toch? . Zeker in grotere wedstrijden als het niet loopt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 13:21
    Soms wel ja. Al vind ik dat niet verkeerd. Als het maar geen rood oplevert.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2565
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:12
    Uhmmmm ja......
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:14
    Zelf bedacht?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11605
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:35
    Inderdaad vroeger ook
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:44
    Berghuis kon vroeger 'heel vervelend zijn': ik vind hem nog steeds onuitstaanbaar!
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:02
    waarom dan? ff benieuwd
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:49
    Je kan nog wel eens vervelend zijn hoor pik, maar goed dat je het zelf ook inziet en er eerlijk over bent.
    Éen van de beste spelers aan de kant van Feyenoord momenteel, altijd lekker om een goede linksbenige rechtsbuiten met genoeg scorend vermogen in je ploeg te hebben.
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +371
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:23
    Berghuis en Van Beek 4 wedstrijden schorsen waarvan 1 voorwaardelijk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 13:06
    Ik hoop dat Berghuis ook heel vervelend gaat doen tegen PSV.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Berghuis kon vroeger 'heel vervelend zijn': "Dan maar niet, dat idee"