'Ajax heeft meer kwaliteit, maar ze denken mensen in de maling te kunnen nemen'

    'Ajax heeft meer kwaliteit, maar ze denken mensen in de maling te kunnen nemen'

    maandag 26 februari 2018 om 09:30

    Willem van Hanegem is complimenteus over PSV en hard voor Ajax. Het verschil tussen de nummers één en twee van de Eredivisie liep zondag op naar zeven punten.

    'PSV was natuurlijk de ploeg van het weekeinde', schrijft Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. 'Handenwrijvend telden al die mensen die Ajax een warm hart toedragen al af naar zondag. De achterstand met PSV zou weer kleiner worden. Maar PSV heeft een duidelijk antwoord gegeven. Die drie punten in de Kuip, dat is één.'

    'Maar de winst zit hem vooral in de manier waaróp het gebeurde. Dat zou PSV het vertrouwen moeten geven in de titelrace. Niet dat afwachtende voetbal, niet dat met z'n allen keihard achteruit rennen bij een voorsprong. Nee, in de Kuip deed PSV het eindelijk heel anders. En er was niet eens een superprestatie nodig om te winnen.'

    Van Hanegem vervolgt: 'PSV moet het ook echt van een teamprestatie hebben, want erg veel kwaliteit zit er natuurlijk niet in de ploeg. Daarom mag Ajax zich echt afvragen hoe het toch kan dat ze weer op zeven punten achterstand zijn beland. In Amsterdam hebben ze veel meer individuele kwaliteit, maar ook daar denken ze mensen in de maling te kunnen nemen door maar te reppen over vooruitgang en ontwikkeling. Tegen ADO was het gewoon helemaal niks.'

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    maandag 26 februari 2018 om 09:34
    Helemaal waar. De honger is er denk ik gewoon simpelweg niet. Het gebeurt te vaak dat Ajax goede zaken kan doen en het dan toch af laat weten. Als je weet dat je (mogelijk) op 2 punten kan komen, dan moet je de tegenstander opvreten. Als een dergelijk scenario dat al niet meer te weeg kan brengen, dan verdien je het ook niet. Krijg dan maar lekker de deksel op je neus.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9443
    maandag 26 februari 2018 om 09:38
    Ik vind niet dat je kan zeggen dat ze er niets aan hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:41
    Op basis van de 2de helft niet. Maar de 1ste helft was gewoon ronduit slecht, beneden niveau. Terwijl ik juist van mening ben, dat ze ADO meteen bij de strot hadden moeten pakken. Een vroege 1-0 en het had mogelijk al gespeeld geweest. Zoals Ajax tegen PEC speelde had ik op z'n minst ook gisteren verwacht. Helemaal in eigen huis!
    Vind ik leuk
    PinPelado +799
    maandag 26 februari 2018 om 10:13
    ADO, altijd lastig :)
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    maandag 26 februari 2018 om 09:40
    Er zit een handrem op de ploeg die er pas het laatste kwart van de wedstrijd echt af mocht.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:42
    Precies!! Het lijkt wel alsof ze dan pas beseffen dat er puntverlies in de maak is. Dat is me al vaker opgevallen...
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    maandag 26 februari 2018 om 09:45
    Luister je naar een Frenkie de Jong na Utrecht-uit l, waar de handrem 90 minuten lang aangetrokken bleef, dan beseffen ze het vaak wel en verbazen ze zich juist over die opgelegde tactiek.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1290
    maandag 26 februari 2018 om 10:12
    Juist toen cassiera erin kwam
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12989
    maandag 26 februari 2018 om 09:43
    Ajax heeft inderdaad meer individuele kwaliteit, maar PSV heeft meer TEAMkwaliteit. En dat is nou net het verschil.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    maandag 26 februari 2018 om 10:05
    Yep en dat geeft altijd de doorslag.Mentaliteit en teamgeest.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    maandag 26 februari 2018 om 10:03
    Wij hebben die honger wel en dat zie je op de ranglijst. Wij zijn groeiende en groeiende ;)
    Vind ik leuk
    Sanuk +2060
    maandag 26 februari 2018 om 10:06
    Geen honger, na bijna 4 jaar helemaal niets. Gewoon geen winnaarsmentaliteit bij de deze overhypte jochies. Deze belangrijkste kwaliteit missen ze en dus geen toppers, nu niet en in de toekomst niet.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:15
    Dat zeg ik dus. Als je geen honger hebt naar de titel, heb je ook geen winnaarsmentaliteit. Na 4 jaar niks moet je verdomme gewoon de tegenstander opvreten. Maar goed, heb je nu niks meer aan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    maandag 26 februari 2018 om 10:27
    Man, als ik 4 seizoenen niet zou eten dan zou ik kapot gaan. Hoe kan het dat ze in Amsterdam nog steeds geen honger hebben ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:30
    Haha weet jij het?? Het is precies wat er geschetst wordt denk ik. Bij Ajax lopen er teveel individuen die te veel bezig zijn met zichzelf. Zichzelf in de kijker spelen bij een topclub wordt belangrijker geacht dan kampioen worden met Ajax. Bijv. Kluivert, ik lees alleen maar berichten over een mogelijk vertrek. Houd je gewoon bezig met Ajax en kampioen worden. Zoals je ziet zit mijn frustratie diep ;)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9452
    maandag 26 februari 2018 om 10:31
    Denk ook dat het te maken heeft met het onderschatten van de tegenstander, elke tegenstander geeft vol gas tegen Ajax, maar de Ajacieden denken zo van "oh dat doen wel wel even". Nou niet dus!
    Vind ik leuk
    flipper +1231
    maandag 26 februari 2018 om 10:42
    je hebt helemaal gelijk. ..
    Vind ik leuk
    tannat +4578
    maandag 26 februari 2018 om 11:08
    Ik snap wel dat ze geen honger hebben. De rijkste club van Nederland is immers 4 jaar geleden nog kampioen geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 18:58
    zeg maar bedankt tegen onze Willem , Dasper Kolberg Willem zegt de waarheid en niets dan de waarheid , ik zie hem graag naast Gio zitten !!! Dan valt er nog wat in te halen !!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:35
    Men gaat er bij Ajax, en ook bij veel van haar aanhangers, gemakshalve vanuit dat PSV her en der punten laat liggen en Ajax zelf alles gaat winnen. Dat PSV niet zou gaan winnen in de Kuip was bijvoorbeeld een zekerheidje voor veel Ajax-aanhangers, alsmede dat Ajax in Eindhoven gaat winnen van PSV. Dit laatste omdat PSV afgelopen december kansloos ten onder ging in de Arena. Men heeft geen reëel beeld van de werkelijkheid mede veroorzaakt door een grote dosis aan arrogantie en minachting jegens de concurrentie. Echter de competitie is nog niet gespeeld en het kampioenschap is voor Ajax, AZ als PSV nog gewoon haalbaar.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9443
    maandag 26 februari 2018 om 09:46
    Jij moet is op gaan zoeken wat het verschil is tussen arrogantie, en zelfverzekerd.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    maandag 26 februari 2018 om 10:00
    Ik denk dat je dat beter zelf op kunt gaan zoeken. Belchinees legt het namelijk perfect uit. Als ajax zelfverzekerd speelde hadden ze wel gewonnen. Maar het stikt van de arrogantie in de ploeg, staf en supporters. De arrogantie van wij doen het wel even en PSV zal wel lekker punten laten liggen. Jullie hebben het niet eens op 5 punten weten te houden, laat staan het gat kleiner weten te maken naar 2! Nee het is nu weer 7 punten en jullie zijn weer terug bij af. De strijd is zeker nog niet gestreden, maar ik heb een zeer prettig weekend gehad en heb nu door het spel tegen Feyenoord enorm veel extra vertrouwen gekregen in een goede afloop voor mijn provincie clubje die steeds weer dichter en dichterbij komt qua aantal behaalde kampioenschappen ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:40
    Ik had inderdaad "misplaatste" arrogantie moeten noteren in plaats van arrogantie. De afgelopen week na het gelijkspel van PSV tegen Heerenveen was er geen PSV-topic hier te vinden of de eerste 10 reacties kwamen van een aantal Ajax-papegaaien die zeer zelfverzekerd (of is het arrogantie) wisten te melden dat de achterstand van Ajax na deze speelronde nog maar 2 punten zou zijn. Dat Ajax van ADO zou gaan winnen en PSV, dat zou gaan instorten, van Feyenoord zou gaan verliezen, was vanzelfsprekend. Typisch voorbeeld van misplaatste arrogantie. Overigens zijn deze genoemde Ajax-papegaaien een stuk rustiger na gisteren of sommige papegaaien zelfs geheel onzichtbaar. Een ander schoolvoorbeeld daarvan is het filmpje: "Dear Europe, we are back". Dat is geen zelfverzekerdheid maar voor de gewone Nederlander simpelweg misplaatste arrogantie.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    dinsdag 27 februari 2018 om 05:53
    Zelfverzekerd is als je zo goed bent dan je verkondigt en dat uitstraalt. Ajax speelt zonder ook maar te laten zien dat ze echt willen. Dan is het roepen arrogantie !
    Vind ik leuk
    JustH +9443
    dinsdag 27 februari 2018 om 08:26
    Ja maar, nogmaals. Wie roepen er dan?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    dinsdag 27 februari 2018 om 13:32
    Ik reageerde op jou jou waarin je zei dat iemand het verschil moest opzoeken van het verschil.er was deze week helemaal geen arrogantie maar heel reeel gereageerd door iedereen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6915
    maandag 26 februari 2018 om 09:49
    Met onze middelmaat komen we een heel eind! Bij Ajax lopen teveel individuen rond.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    maandag 26 februari 2018 om 09:36
    Groot gelijk Willem. PSV veel kwantiteit, op Van Ginkel na, en Ajax veel kwaliteit. Maar ja, dat is dus geen garantie voor een titel. Het meest constante team wint de titel. Of NL daar heel blij van moet worden, ik denk het van niet want de huidige selectie is half augustus alweer uitgeschakeld in Europees verband.
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 26 februari 2018 om 11:28
    nou dat denk ik dus niet :)
    Vind ik leuk
    Sandokan +730
    maandag 26 februari 2018 om 09:36
    Wedstrijdinstelling en mentaliteit is ook een kwaliteit. Iets teveel "mooi weervoetballers" in Amsterdam. Typetje Jan Wouters hebben ze hard nodig bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:38
    Inderdaad. Christian Poulsen was geen grootse voetballer, maar zijn harde spel bracht tenminste een beetje mannelijkheid in het team. Kan net het ene vonkje zijn dat overslaat in de hele ploeg.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    maandag 26 februari 2018 om 09:37
    Hier heeft Willen gewoon gelijk!
    Vind ik leuk
    Sigma +1740
    maandag 26 februari 2018 om 09:38
    In Amsterdam hebben ze veel meer individuele kwaliteit, maar ook daar denken ze mensen in de maling te kunnen nemen door maar te reppen over vooruitgang en ontwikkeling. Tegen ADO was het gewoon helemaal niks.'

    Hier moet ik Willem helemaal gelijk in geven....Ja dat zeg ik als Ajacied!! Heb het echt even gehad nu met dat slap geouwe hoer...van Ajax op dit moment...de ene naar de andere slechte trainer aanstellen bah bah...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    maandag 26 februari 2018 om 10:06
    Dat lag niet alleen aan ajax dat ze niks waren.
    Vind ik leuk
    JustH +9443
    maandag 26 februari 2018 om 12:06
    Klopt, stugge ploeg ADO
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    dinsdag 27 februari 2018 om 05:57
    De eerste helft straal je als Ajax zijnde niets uit en dan geef je je tegenstander het gevoem dat er iets te halen valt. Je hebt van trainer geruild van niets naar iets dat helemaal niet past.zet spelers neer waar ze niet optimaal renderen en iedereen roept Feyenoord was slecht.maar Feyenoord hoeft PSV niet achterhalen. Ajax heeft zelf punten laten liggen en daar zijn ze zelf bij.als niet Ajacied vond ik PSV goed spelen.ajax was slap en inspiratieloos.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:38
    Ajax fans waren er zeker van na de punten verlies tegen Heerenveen dat Ajax zeker kampioen gaat worden hoog moed komt voor de val. Want wij voelden de bui al hangen..
    Vind ik leuk
    Hoolw Bas +34
    maandag 26 februari 2018 om 09:42
    Ik word een beetje flauw van de opmerkingen dat er weinig kwaliteit bij PSV is.
    Bergwijn,Van Ginkel,Lozano,De Jong,Arias etc laten vaak zien een van de beste van de eredivisie te zijn.Dus niet zo verbazend dat we bovenaan staan!!!!!!
    Vind ik leuk
    Sanuk +2060
    maandag 26 februari 2018 om 11:02
    Laat ze daar toch in hun overhypte jochies geloven.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    maandag 26 februari 2018 om 09:42
    Zonder lasse schone en Huntelaar gaan ze ook niet winnen van Vitesse.
    Vind ik leuk
    freek1958 +110
    maandag 26 februari 2018 om 09:46
    utrecht al 4 punten en den haag dan ben je er al hihihi
    Vind ik leuk
    040strijp +442
    maandag 26 februari 2018 om 09:48
    Wat was het toch een heerlijk weekend!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:50
    Als je de wedstrijd benadert zoals Ajax gisteren eerste helft deed en je weet dat het de ultieme mogelijkheid is om weer in te lopen op je concurrent, dan besef je het gewoon niet.

    Laatste 20 min was goed, maar te laat! Het leek idd alsof Ajax pas op het laatste moment echt mocht voetballen en druk mocht zetten.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1290
    maandag 26 februari 2018 om 10:23
    Toen cassiera erin kwam liep het pas
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    maandag 26 februari 2018 om 09:51
    Iedereen kan gewoon van Feyenoord winnen willem,dat was geen verassing.
    Het was meer hoop van Amsterdam,die het zelf lieten liggen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:52
    Het Kabouterwetje van Primeur dicteert dat een eventuele titel niet de verdienste is van PSV maar te wijten is aan het 'mooie' voetbal van Ajax.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3645
    maandag 26 februari 2018 om 09:52
    Laat mij een dissonant zijn... volgens mij heeft Ajax helemaal niet meer kwaliteit ... waar ik echt van gecharmeerd was en die volgens mij echt beter was dan de rest was ene Sanchez... jongens zoals de ligt of Kluivert moeten eerst op niveau wat gaan bewijzen. Ik mis ervaring daar. De Ligt, de jong, Kluivert, Vd Beek... allemaal onervaren....
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:54
    Meestal zijn de analysen van die van Hanegem 1 groot blabla verhaal. Hier heeft hij wel degelijk een punt.
    Vind ik leuk
    Knowitall +169
    maandag 26 februari 2018 om 09:55
    Ik vind dit echt een beetje scorebordjournalistiek.
    Ajax heeft gewoon 5 a 6 hele goede kansen gehad waarbij 3x de paal werd geraakt. Daarbij is er ook niets weggegeven. Ajax had de wedstrijd gewoon in handen en had gewoon kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:03
    Kwaliteit is relatief. Neres kan heel iets leuks laten zien, maar als je hem gisteren dan weer ziet schutteren met zijn slappe schotjes.
    Ook ten Hag laat te wensen over. Als je over kwaliteit beschikt moet er ook iemand voor de groep staan die het goed gebruikt. Dit geldt ook voor van Bronckhorst.

    Iedereen heeft zijn gal gespuugd over Cocu, maar dit is wel een van de weinige die het maximale rendement haalt uit een selectie met toch een aantal modale spelers.
    Vind ik leuk
    Polly11 +2840
    maandag 26 februari 2018 om 10:06
    PSV heeft spelers die veel meters hebben gemaakt in hun carrière, dat resulteert in ervaring en dus ook rust om wedstrijden te winnen. Ajax heeft teveel jonge spelers staan en moeten het dan van de ervaring van een aantal spelers hebben. Valt KJH of Schone weg, dan is alleen Veltman nog over..
    Vind ik leuk
    gustare +509
    maandag 26 februari 2018 om 10:13
    Willem heeft dit keer helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:15
    Niet de individuele kwaliteiten van Ajax -spelers zijn maatgevend. Doorslaggevend is de diepere ondergrens.

    Vind ik leuk
    aphex twin +992
    maandag 26 februari 2018 om 10:15
    Misschien moet V. Hanegem eens naar zijn eigen club kijken. Kansloos onderuit omdat het daar momenteel een zootje is. Spelers eten een broodje kroket in de pauze of ze maaien elkaar onderuit op de training.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:36
    A ja klopt, Van Hanegem heeft nog niet naar zijn eigen club gekeken.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    maandag 26 februari 2018 om 11:03
    36 jaar en nog niet kunnen lezen op een voetbalsite....
    Vind ik leuk
    aphex twin +992
    zaterdag 3 maart 2018 om 22:25
    Hulde voor je intelligente nickname kerel.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    maandag 26 februari 2018 om 10:16
    Hoezo meer kwaliteit dan? Een falende voorhoede, een marokkaan zonder zelfkritiek die gisteren het nieuwe record balverlies vestigde, een karrevracht aan zogenaamde grote beloften die allemaal uit dezelfde mal gekropen lijken, en die dan 0-0 spelen tegen Ado. Wat nou meer kwaliteit? Zonder hulp van de scheidsrechters of tegenstanders (PEC) valt het allemaal reuze tegen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:20
    Complimenten. Het duurde dit keer net een of twee posts meer voordat jullie je weer in de haren vlogen.

    Als doorgewinterde PSV-er verraste me de drive die PSV de hele wedstrijd liet zien. Fijn, eindelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:36
    Onzin, Ajax had kansen zat, lat paal etc etc en keeper ADO in topvorm
    Tja dan kan het zo lopen. Willem lult.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    maandag 26 februari 2018 om 10:37
    Bij de Boer was dat al zo, "als we deze zeer talentvolle groep bij elkaar kunnen houden"...dat deden ze dus jaar na jaar en het werd niets uiteindelijk......gewoon overschat.
    El Ghazi, Kishna, Tete, Riedewald gewoon 4 x niets.
    Nu ook weer; Kluivert, Verbeek,de Jong,Hakim ze winnen h-e-l-e-m-a-a-l niets, Hakim en Kluivert worden gewoon onder de groene zoden gemoffeld in het buitenland.
    Alleen de Ligt gaat het wel maken denk ik.
    Als je niet van Twente en ADO kan winnen en nu voor het 4e jaar !!! met lege handen staat dan staat die opmerking van Willem "in de maling nemen" niet ver van de waarheid.
    Vind ik leuk
    flipper +1231
    maandag 26 februari 2018 om 10:45
    je hebt gelijk paulp
    Vind ik leuk
    plof111 +133
    maandag 26 februari 2018 om 10:38
    Met mannetjes die 100x een bal hoog kunnen houden wordt je geen Kampioen,je zal ook nog eens karakter moeten hebben om 90 minuten je volledig te geven,maar daar hebben die mannetjes geen trek in.Alleen een trainer met ballen brengt dit soort jongens naar een hoger niveau,deze trainer moeten ze lekker terug sturen naar de regio waar hij vandaan komt.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:43
    Waarom moet hij terug naar de regio waar hij vandaan komt? Wat zeg je daar eigenlijk?
    Vind ik leuk
    renemar +436
    maandag 26 februari 2018 om 10:46
    Eerste uur inderdaad heel matig, maar we mogen toch wel concluderen dat uiteindelijk een 3 of 4-0 een heel normale uitslag was gezien de kansen. Waar ik mij aan stoor is dat ze niet beginnen zoals ze het laatste half uur speelden. Waarom toch altijd dat "gecontroleerd" aanvallen? Als je gewoon vanaf de eerste minuut gas geeft sta je met rust tegen dit soort ploegen ruim voor. Dat verwijt ik de trainers. Die bepalen hoe er gespeeld gaat worden.
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    maandag 26 februari 2018 om 10:50
    Psv speelt als een team en hebben niet veel kansen nodig om te scoren , daarnaast is de verdediging individueel mischien niet de beste maar verdedigen doe je ook als team. Ajax mischien de betere spelers maar ze spelen niet samen maar met elkaar . Dolberg en huntelaar vooraf goed bezet maar de een raakt geen zepelin en de ander heeft 100 kansen nodig voor een goal , nu krijg je tegen nac etc wel 100 kansen dood individuele kwaliteit maar tegen een ploeg die organisatorisch goed staat bijv ado az etc niet .
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:53
    Ajax zit nog in het proces. Ze lachen zich de ballen uit de broek om het gestumper in Rotterdam en vinden dat PSV waardeloos voetbal speelt. Allemaal waar misschien, maar ondertussen kan het wel zo zijn dat die zelfverzekerde pareltjes die denken binnenkort 160 miljoen waard te zijn, aan het eind van de rit , weer, met lege handen te staan. In ieder geval geen beker. Die is normaal gesproken voor Feyenoord of AZ en de titel lijkt nu ook wel uit het zicht.
    Vind ik leuk
    rober2704 +689
    maandag 26 februari 2018 om 10:57
    Zoals het ernaar uit gaat zien straks vier seizoenen op rij geen enkele prijs voor Ajax. Voor een club als Ajax kan je dat gerust falen noemen met hoofdletters en uitroepteken. Ik vraag me dan af wat er structureel mis zit bij deze club met de grootste aanhang, de hoogste begroting en kwalitatief gezien spelers die in staat hadden moeten worden geacht om minstens 2 prijzen in die afgelopen 4 seizoenen te pakken. En als PSV of Feyenoord supporters dan zingen van "helemaal niets in Amsterdam" dan is daar niets mis mee, het is gewoon een keihard feit!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 11:06
    waarom geen wober erin .. Oostenrijkse degelijkheid en winnaars mentaliteit tussen al die pleintjes voetballers
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 11:07
    En die 50000 man in de Kuip gister Willem, zijn die ook in de maling genomen?? Of eigenlijk het hele seizoen al?? De vierde plaats wordt al een dingetje, in Europa volstrekt kansloos en als je de beker niet wint (wat heel goed kan in de finale tegen AZ...)...
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 26 februari 2018 om 11:18
    Eens, heb het hier al vaker gezegd dat het echt schandalig is als Ajax geen kampioen wordt...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 26 februari 2018 om 11:25
    Als de kromme het over ajax heeft zou het zo mijn vader kunnen zijn......
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    maandag 26 februari 2018 om 11:46
    Dan heeft jouw vader meer inhoud in zijn texten dan jij als het over Ajax gaat.

    Verder heeft Willem gewoon gelijk hoor.
    Vind ik leuk
    Leon Elie +144
    maandag 26 februari 2018 om 11:27
    Waar zit die kwaliteit dan en waaruit blijkt dat.
    Vind ik leuk
    Grondee +1
    maandag 26 februari 2018 om 11:33
    Oh al die te grote ego's.... al die praatjes over naar het buitenland gaan, naar het grote geld bij de grote club's. Zelfs als je net 18 jaartjes oud bent en net aan het begin staat van je voetbalcarrière zijn er al zaken belangrijker dan presteren bij je huidige cluppie. Een zaakwaarnemer bij de hand nemen om je een carrière-boost te geven!!! Nee vanaf dat moment zal het volgens mij alleen maar bergafwaarts gaan. Met de voetballer in kwestie, met de club en met al die supporters! Nee op deze manier zal het nooit meer wat worden. Studiosport op zondagavond is soms al een opgave.
    Groetjessss.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:25
    Volgens mij is de media van zijn stoel gevallen.
    In èen keer geven ze psv complimentjes.
    Ik denk dat ze dat heel veel moeite heeft gekost.
    Ik denk dat de knvb hier achter zit.
    Die heeft gezien dat steeds meer clubs zich tegen ajax keerde.
    En die denken nu laten we psv maar vlug complimentjes geven.
    Nou knvb fuck allemaal.
    De media zal altijd in het voordeel zijn van ajax.
    En met deze complimentjes voor psv gaan we echt niet beter denken over jullie.Fuck de media en de knvb
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:29
    En van hanegem zit nu in dat feijenoord supporters liever psv kampioen ziet worden dan ajax.
    Die denkt nu laat ik psv maar een complimentje geven.
    De kromme wil denk ik geen ruzie met zijn supporters.
    Maar dankje wel kromme.
    Of we je echt moeten geloven wat je nu zegt weten we niet.
    Maar laten we het nu maar even door de vingers zien.
    He kromme
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:35
    Psv heeft een hart net als feijenoord.Daar zijn de supporters en de spelers 1.Ajax is een vrieskist met te spelers die naast hun schoenen lopen.
    Die denken dat ze wat voor stellen.
    En ADO zag dat goed.Die dachten wat ajax niks ajax ADO ADO ADO
    dankje wel ADO
    goed gedaan
    Vind ik leuk
    Bals +343
    maandag 26 februari 2018 om 12:37
    Met andere woorden"Ten Hag kan zijn selectie niet naar behoren laten presteren!"
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    dinsdag 27 februari 2018 om 06:00
    Ten Hag is te veel in zichzelf gaan geloven.je bent zo goed als het materiaal dat je hebt en dat is momenteel niet zo best !
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 13:58
    Ik denk dat Willem Ajax overschat! Welke kwaliteiten dan? Kluivert,Dolberg hebben samen nog geen 10 goede wedstr gespeeld. Ziyech speelt 3 wereldballen maar verspeeld er 40 per wedstrijd. De Ligt wordt een topper en de rest is toch gewoon middelmaat?
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +194
    maandag 26 februari 2018 om 14:30
    Bijna helemaal mee eens, ze hebben 3 goede spelers in mijn ogen:

    De Ligt, F de Jong en SIERHUIS (let maar op!)
    De rest is idd middelmaat of nog minder.......keeper is ook wel goed..
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +194
    maandag 26 februari 2018 om 14:28
    Feyenoord nam gisteren 45.000 man in de maling!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    dinsdag 27 februari 2018 om 05:51
    Willem , laat Sjaakie dit maar niet horen want dan zwaait er wat !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax heeft meer kwaliteit, maar ze denken mensen in de maling te kunnen nemen'