'Rotterdammer in de gaten gehouden door Newcastle, Lyon, Sevilla en Fiorentina'

'Rotterdammer in de gaten gehouden door Newcastle, Lyon, Sevilla en Fiorentina'

Gepubliceerd: maandag 26 februari 2018 om 10:38ma 26-02-2018 om 10:38

In Turkije wordt gemeld dat Garry Rodrigues in de belangstelling staat van Newcastle United. Scouts van de Premier League-club waren vrijdag aanwezig bij het duel van zijn club Galatasaray met Bursaspor.

Dat meldt Milliyet. De scouts van Newcastle zagen Galatasaray 5-0 winnen en Rodrigues een keer scoren. Newcastle is naar verluidt echter niet de enige geïnteresseerde club in de Rotterdammer, want ook Olympique Lyon, Fiorentina en Sevilla houden hem in de gaten.

Door de concurrentie is Galatasaray in staat om meer geld te vragen voor Rodrigues. Milliyet meldt dat Newcastle in de afgelopen transferperiode acht miljoen euro heeft geboden. Rodrigues zou komende zomer voor vijftien miljoen euro zijn op te halen uit Turkije, maar Milliyet denkt dat Galatasaray twintig miljoen euro voor de middenvelder annex aanvaller gaat vragen.

Dat bedrag mag Galatasaray dan niet zelf houden, want twintig procent van de transfersom moet worden afgestaan aan PAOK Saloniki, de vorige club van Rodrigues. Rodrigues verliet FC Dordrecht in 2012 voor Levski Sofia. Via het Spaanse Elche kwam hij bij PAOK terecht. Hij is nu aan zijn tweede seizoen bij Galatasaray bezig.

Poll

Is Rodrigues goed genoeg voor Engeland?

(197 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +95379
maandag 26 februari 2018 om 10:39
Eeuwig zonde dat ADO hem toen heeft verhuurd aan Dordt.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +4003
maandag 26 februari 2018 om 10:42
Gevalletje: "Foutje, bedankt."

Kan gebeuren. SDO was toen al blij dat ze binnen een halfjaar 2 ton voor 'm kregen.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 12:00
Harry! Is die Rodrigues wat? Om eerlijk te zijn was ik enigszins verrast dat deze jongen bij Galatasaray speelde, meer omdat ik niks van deze gast weet.
Is deze speler wat? (bijv. potentie mbt NL elftal?)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95379
maandag 26 februari 2018 om 12:04
Ik vind het wel een aardig spelertje geworden. Wel een laatbloeier en kan niet voor het Nederlands elftal uitkomen. Is international van Kaapverdië.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 13:19
Ah jammer! Dacht dat t een NL'er was. Dubbel paspoort zeker..
Bedankt iig!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95379
maandag 26 februari 2018 om 13:23
Ja dubbel paspoort, geboren in Rotterdam.

Graag gedaan ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 26 februari 2018 om 13:24]
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 19:22
Kwam van amateurs naar ADO, half jaar gestald in Dordt en door de financiële strop gekozen voor de 3 ton van die Bulgaren. Jammer, maar begrijpelijke keuze, toen.
Erger vind ik het dat talenten nog steeds voor een jodenfooi de deur uitlopen!
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +4003
maandag 26 februari 2018 om 10:41
Uitstekende speler en een schoolvoorbeeld van iemand die een kleine kans kreeg en het maximale eruit haalt.

Geen gemekker, gebaren of andere poespas. Elke dag dankbaar zijn dat hij een kans heeft gekregen en een heerlijk salaris verdient met keihard werken en presteren.

Zo zie ik spelers graag. Stay humble
Vind ik leuk
Romario9 +14021
maandag 26 februari 2018 om 10:57
Jammer dat hij al voor Kaapverdië speelt. Oranje is nogal dun bezet op de flanken. Wellicht had deze jongen wat kunnen toevoegen.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 11:00
Mooi man, ik vond hem altijd net niet maar leuk dat hij het nu zo goed doet.
Nu de kans om weer een mooie transfer maken, het is hem gegund.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 19:18
Verhuurd aan Dordt om minuten te maken. Wanneer het goed ging inpassen bij ADO. De keuze viel op de 3 ton aan transfer want de financiële situatie van ADO was op dat moment zeer droevig. Jammer dat het zo liep maar het was destijds dé oplossing voor cash op korte termijn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws