'ADO denkt aan tussentijdse versterking: gesprekken met proefspeler'

'ADO denkt aan tussentijdse versterking: gesprekken met proefspeler'

Gepubliceerd: maandag 5 maart 2018 om 18:35ma 05-03-2018 om 18:35

ADO Den Haag hoopt John Goossens vast te leggen. De 29-jarige middenvelder maakte de voorbije twee weken tijdens een proefperiode een goede indruk op de nummer acht van de Eredivisie.

Dat meldt Omroep West maandagavond. Beide partijen zitten momenteel met elkaar om tafel. Als ze eruit komen mag Goossens nog in actie komen tijdens het restant van de Eredivisie, aangezien hij transfervrij is. De ploeg van coach Fons Groenendijk staat momenteel achtste en mag daardoor hopen op deelname aan de play-offs om Europees voetbal. ADO speelt nog tegen onder meer AZ, FC Utrecht, sc Heerenveen en PSV.

Goossens doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar wist in Amsterdam niet door te breken. Begin 2009 maakte hij de overstap naar NEC, waar zijn goede prestaties hem drie jaar later een transfer naar Feyenoord opleverden. In De Kuip werd hij geen vaste waarde, waarna avonturen in India, Roemenië en de Verenigde Staten volgden. Ruim drie maanden geleden moest hij vertrekken bij Chicago Fire.

Plaats een reactie

Patrickj3 +4154
maandag 5 maart 2018 om 18:39
Kan best een leuke speler voor ADO zijn
Vind ik leuk
maandag 5 maart 2018 om 18:41
Is gewoon een heel bruikbare speler voor ons.
Wat mijn betreft : van harte welkom.
Vind ik leuk
Quaresma +5893
maandag 5 maart 2018 om 18:44
Hopen op de vorm die hij bij NEC had.
Vind ik leuk
maandag 5 maart 2018 om 18:44
We spelen ook nog tegen nac en Excelsior wat minimaal 4 punten op gaat leveren
Vind ik leuk
maandag 5 maart 2018 om 18:54
Zes hoop ik
Vind ik leuk
De Joker +195
maandag 5 maart 2018 om 19:33
Hoe kunnen ze dan verliezen van de nummer laatst?
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 5 maart 2018 om 20:21
Matchfixing of Dicky heeft zijn portemonnee getrokken-;)
Vind ik leuk
maandag 5 maart 2018 om 20:31
Hoe kan nac winnen van feyenoord? Hoe kan ajax gelijk spelen tegen ons?
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
maandag 5 maart 2018 om 19:54
Iets voor PSV?
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 5 maart 2018 om 20:22
Laat maar komen goed voor concurrentie en wie weet verrast ie ons nog.
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
maandag 5 maart 2018 om 20:33
Vraag me alleen af waar ie moet spelen... Er is niet iemand die nou sollicteert naar een rol als bankzitter dit seizoen :p
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 5 maart 2018 om 20:41
Hij hoeft ook niet per se als basisspeler te starten. Laat hem maar eerst eens wat minuten maken en zich bewijzen.
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
maandag 5 maart 2018 om 20:46
Eens
Vind ik leuk
allround +1826