Jong Ajax geeft koppositie uit handen na verrassende nederlaag

    Jong Ajax geeft koppositie uit handen na verrassende nederlaag

    vrijdag 9 maart 2018 om 22:00

    NEC en Fortuna Sittard blijven spannend houden wie een direct ticket naar de Eredivisie pakt. Beide ploegen wonnen relatief eenvoudig hun wedstrijden in de Jupiler League. Jong Ajax raakte juist haar koppositie kwijt na een verrassende nederlaag tegen Go Ahead Eagles.

    Jong Ajax - Go Ahead Eagles 0-2
    Na een week van heibel met supporters en een seizoen van kwakkelende resultaten, had niet velen verwacht dat Go Ahead Eagles zou winnen bij Jong Ajax. Toch gebeurde het: de ploeg van Jan van Staa won met 0-2.

    Voor rust hadden de Amsterdammers nog de ideale gelegenheid om de voorsprong te pakken. Maar Zian Flemming miste van elf meter. Die fout werd na de pauze genadeloos afgestraft toen Rick Ketting in de 63ste minuut raak kopte. Grote kansen kreeg Jong Ajax niet meer. Sterker nog, in de slotfase gaf Azor Matusiwa een penalty weg. De middenvelder kreeg de rode kaart te zien. Pieter Langedijk faalde niet vanaf elf meter.

    NEC - FC Volendam 3-0
    NEC had juist geen kind aan FC Volendam tijdens deze 28ste speelronde. De Nijmegenaren zijn goed op koers om na één seizoen weer terug in de Eredivisie te komen. Dankzij treffers van Arnaut Groeneveld, Calvin Verdonk en Guus Joppen won NEC eenvoudig met 3-0 in De Goffert.

    Met nog tien wedstrijden op het programma staat NEC nu één punt voor op Jong Ajax, dat niet kan promoveren naar de eredivisie.

    FC Eindhoven - Fortuna Sittard 1-3
    Ook Fortuna Sittard deed wat het moest doen. De Limburgers maakten na ruim een half uur de openingstreffer bij FC Eindhoven via Djibril Dianessy. Toen in de tweede helft de voorsprong werd verdubbeld door Todd Cantwell, leek Fortuna op rozen te zitten. 

    Toch werd het nog even spannend nadat Doriano Kortstam de aansluitingstreffer binnenwerkte. Maar een klein kwartiertje voor tijd maakte Stefan Askovski aan alle twijfels een einde met de derde Fortuna-goal.

    Omdat NEC ook won, blijft het gat met de Nijmegenaren op vier punten staan. Maar dankzij de nederlaag van Jong Ajax, is Fortuna de nummer twee op drie punten genaderd. 

    Overige uitslagen

    Telstar 2 - 3 Helmond Sport

    Cambuur 2 - 1 Almere City FC

    De Graafschap 0 - 1 FC Dordrecht

    FC Den Bosch 0 - 0 FC Oss

    FC Emmen 0 - 2 Jong AZ Alkmaar

    MVV Maastricht 3 - 1 Jong FC Utrecht

    RKC Waalwijk 3 - 2 Jong PSV

    Poll

    Wie wordt kampioen in de Jupiler League?

    (500 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 maart 2018 om 22:18
    Ook in de JL gaat het fout bij Ajax. Al zou NEC wel de goede kampioen zijn. Een kampioen die niet mag promoveren is niets.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:18
    Oh shit zelf jong Ajax gaat het niet redden geen feestje dus op p2
    Vind ik leuk
    Hyena +26916
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:31
    Ajax, de eeuwige tweede. Of misschien zelfs derde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:36
    Afwachten meschien nog wel de titel
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:36
    misschien??
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18221
    zaterdag 10 maart 2018 om 06:31
    Dit is accountje hoeveel?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:07
    Mag t boven 2e team staan met al die jonge jochies. 't geeft wel aan hoe zwak de rest is in de JL.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:09
    100% mee eens
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:49
    15 milj op het veld en dan verliezen vd Eagles!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:22
    Vertel wie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 03:19
    Dat is pas armoede....
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:48
    Ajax heeft wel iets met p2 eredivisie en Jupiler league : )
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 10 maart 2018 om 06:54
    Jong Ajax staat nog boven Jong PSV, jong. Ik zou er niet te veel grappen over maken. Wij kunnen niet eens winnen van RKC.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2477
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:18
    Zooo USMVVKE heeft gewonnen :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:24
    Gefeliciteerd man! (en overige supporters)
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:25
    Jong gefeliciteerd !!! Verdeent
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:20
    Ik begin een link te zien in de benaming P2.......

    En wederom : aanfluiting deze competitie , de jong teams die nu met echte snotneuzen aan moeten treden gaan wederom op hun plaat.

    Ik ga ervan uit dat de titel strijd tussen fortuna en nec gaat de rest doet voor spek en bonen mee
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:23
    Hoop op telstar.
    Vissekoppen de eredivisie in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:24
    Stratum wat bedoel je nou met p2
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:30
    Het nr van de parkeerkelder daar
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:31
    Oke en daarvieren ze een feestje
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:32
    hoogst zelden .........al weer 4 jaar geleden
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:33
    Pfff das lang
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:39
    Blij dat Dicky geen supporter van Ajax is, had zijn dood geworden.
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:41
    In Eindhoven heeft de P een wat andere betekenis denk ik
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:45
    uiteraard : Meneer Frits P
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:46
    Jij blijft leuk maatje
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:23
    Utrecht speelt al het hele jaar met Jong. Ajax laat zien hoe goed ze echt zijn nu de dispensatiespelers niet meer mee mogen doen. Had dit al voorspeld. NEC de kampioen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7688
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:57
    Dat is het hele probleem van de jl.

    Er doen al sowieso 4 teams voor spek en bonen mee...
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:39
    Spek en bonen.............. lekker man, ik kan er wel 2 bakkies van op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:21
    Typerend dat de redactie-stagiaire van dienst en haar baas opteren voor een spek & bonenkop die geen enkel recht doet aan de juiste verhoudingen in de Jupiler League.

    Mooi om te zien hoe de Traditionsvereinen uit Nijmegen en Sittard verwikkeld zijn in de strijd om de titel.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:31
    Waarom bekritiseert u de redacteuren dikwijls?
    Anders had u moeten solliciteren op de vacature.
    Of bent u afgewezen?
    :~\
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:42
    Mee eens, Spaanse mug, kop dekt lading. Dus kritiek van Schwalbe is onterecht. Beter was: NEC pakt koppositie na eenvoudige overwinning.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:50
    Hetgeen mijn bezwaar tegen de redactionele kop 'Jong Ajax geeft koppositie uit handen na verrassende nederlaag' voorbeeldig bevestigt.

    Chapeau!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:06
    NEC & Fortuna trainerswissel tijdens seizoen, geen succes vooralsnog dus geef ik jouw jong clubje meeste kans.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 08:15
    Contextualiserend lezen is kennelijk niet je forte.

    Bovendien neemt de club waarmee ik mij associeer geen eens deel aan de jupiler league.

    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:43
    Geweldig Schwalbe...................
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 08:24
    Ik draag journalistieke oorspronkelijkheid een warm hart toe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:09
    Hernieuwd lezend met jouw commentaar van hieronder erbij zijn we dus eensgezind, NEC had in kop gemoeten, maar er zitten veel meer Ajacieden op VP dus deze kop met jong Ajax trekt veel meer lezers.jong a
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:22
    Forza NEC
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:28
    Op naar de titel
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:24
    Dat hansopje van NEC is de heilige graal in sartoriaal opzicht. Een waarlijk aantrekkelijk ensemble.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:26
    Ze worden allemaal kots misselijk van jou je wil intelligent overkomen maar je bent zo dom als een ezel
    Vind ik leuk
    Quareck +5969
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:32
    Ik dacht dat ik de enige was die zich er aan ergerde! Hij is echt triest hè!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:35
    Het is een verschrikkelijk type hier een beetje interessante woorden gebruiken maar zo dom als een rund
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:49
    Wat jij niet begrijpt is dat jij de enige bent die dom is....
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 08:26
    Het is modieus om de zender voor dom te verslijten als het de ontvanger ontbreekt aan de vereiste cognitieve reikwijdte.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18221
    zaterdag 10 maart 2018 om 06:37
    Leestekens, weleens van gehoord?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:40
    Als je het snapt, is het vermakelijk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:42
    Ik wil het snappen maar daar zullen zijn mede supporters wel anders over denken
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:44
    Jouw probleem
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:48
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:51
    Denk dat de meesten hier Schwalbe, beter pruimen dan
    Bergwijn Psv. Ik denk het niet, ik weet het wel zeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:58
    Maakt mij niks uit
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:01
    Nee weet ik, jij bent gelukkig als je anderen kwetst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:08
    Klopt
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:35
    Mooi man, je kan je ook gewoon leuk in discussies mengen of zo
    Vind ik leuk
    Spiegel +7688
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:00
    Erg kansloos.

    Types als jij maken mijn mooie PSV ten schande.

    Je bent enkel uit op provocatie en de enige vagina die jij ooit hebt gezien was die in de 2e klas tijdens seksuele voorlichting bij biologie. Zo kansloos ben je.
    Aan je spelfouten te zien denk ik overigens dat je de Nederlandse les stelselmatig over hebt geslagen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:59
    Mooi dat jij dat schrijft............
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 12:50
    Je flirt vermoedelijk met onderschatting.

    Naar eigen zeggen is het cognitieve lichtgewicht eigenaar van een goed lopend bedrijf en vader met hele lieve kinderen.

    Zijn criticasters zijn daarentegen zijn naar zijn oordeel zo dom als een ezel cq rund, intelligent noch eleoquent; en zijn zielige stakkers die in de avonduren moederziel alleen thuis op de bank zitten.


    Cognitieve deficiëntie, dwangmatig confabuleren en ongekanaliseerde haat; een meelijwekkende cocktail.

    Jammer dat dergelijke lieden vrijelijk topics mogen ontwrichten en laten ontsporen met hun ziekelijke agenda van louter apathie en geboetseerde haat; slechts met focus op puberaal irriteren.
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:57
    En DAT is juist het probleem Bergwijn.........
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:13
    Klopt! Schwalbe zit hier ook al wat langer. Toen onder andere naam...
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1047
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:21
    Hij wil het wel snappen, maar teveel moeilijke woordjes. Je krijgt een duimpje van mij voor deze aandoenlijke reactie knul!
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:45
    Wat jij niet begrijpt is ........omdat jij het niet begrijpt JIJ dus de domme ezel bent.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18221
    zaterdag 10 maart 2018 om 06:37
    Zegt de persoon die "meschien" schrijft.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:24
    Het gaan nog spannendr weken worden aangezien NEC ook nog tegen Telstar , Emmen en Jong Ajax moet. Ik ga even een Ten Hagje en Sjaakie doen.als wij , Sittard , alles winnen dan zijn we aan het eind kampioen JL.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:52
    Wel mooi zo toch?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:02
    Zeker mooi.en als Ajax alles gewonnen had waren ze ook kampioen geworden denk ik.ajax is momenteel geen team.goede spelers maar geen geheel
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:04
    Jammer, het is voetbal. Volgend seizoen nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:07
    Dat denk ik ook. Ben deze week geland in NL en ga watbwedstrijdjes pakken.die van mijn clubje hier gaan nog spannend worden
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:34
    Succes en heb een fijne tijd.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:37
    Dat gaat wel lukken . Jij ook
    Vind ik leuk
    robertus +1551
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:45
    Emmen niet meer, die hebben ons al 4pt gekost. Wel de Graafschap nog, thuis. Evenals Telstar. Ajax is uit, op vrijdag. Das wel in ons voordeel. Desalniettemin, succes!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:30
    Jij ook. Ik heb jullie voor het seizoen al getipt.wij hebben ook nog maandag graafschap,GAE en almere uit. Ik ben al blij dat we dit jaar goed spelen en meedoen. Hoop dat we 2de worden minimaal en dan nacompetitie tegen roda of sparta. Dan kunnen we nog wel eens voor verassing zorgen
    Vind ik leuk
    ENNMG2 +78
    zaterdag 10 maart 2018 om 07:39
    Wat zou dat mooi zijn zeg, als jullie roda eruit kunnen gooien :D
    Vind ik leuk
    Nimma080 +273
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:22
    Emmen hoeven wij niet meer tegen. De rest klopt wel. Al moet Telstar thuis geen probleem zijn. Ik verwacht eigenlijk niets anders dan dat wij aan het einde van de rit bovenaan staan. Budgettair gezien ook logisch overigens.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:31
    Wij moeten ook nog cambuur thuis, jullie ook toch. Sinds die nieuwe mafketel bij jullie zit hebben jullie ook teveel punten laten liggen.zie mijn commetaar hierboven dan zie je dat ik jullie getipt had om te promoveren
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1049
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:27
    Wie er Kampioen wordt is niet relevant, maandagavond FC Dordrecht-RKC. Kan Dordt eindelijk weer sinds bijna 5 jaar een periode pakken! Komt allen naar de Krommedijk !!!!1! uitroepteken!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:00
    Proficiat met de drie fortuinlijke punten!
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1049
    zaterdag 10 maart 2018 om 07:58
    Dank u! Niet dat wij er iets te zoeken hebben, maar een extraatje aan het einde van het seizoen is altijd leuk
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:33
    Hoe Nek speelt verdienen ze het niet. Saai stadion doe mij telstar maar hahaha nee zonder dollen. Maakt mij niets uit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:35
    Nec en PSV beiden kampioen , de geschiedenis herhaalt zich weldegelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:38
    Beste van Eredivisie & Beste van Eerste Divisie. Da’s logisch toch (late JC)
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7170
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:40
    Ik krijg medelijden Stratum en daarom geef ik je een duimpje, 4 berichten plaatsen en geen Ajacied die hapt, dat verdien jij niet, daarom een duimpje :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:42
    waarom zou je happen op een reactie van mij waar louter feiten in staan?
    Als ik ga vissen dan merk je het wel....
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7170
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:45
    Ik was toevallig vanmiddag 2 uurtjes vissen met de kleine hooligan, altijd rustgevend!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:47
    vissen heerlijk man , vooral op de grill....
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:58
    En terecht!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:59
    We haken weer af ophet moment dat je het zelf in handen kan krijgen. Elke keer weer, hoe is het mogelijk...
    Vind ik leuk
    Nimma080 +273
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:24
    Gewoon vlammen in de play-offs. Komt wel goed. Hoop oprecht dat jullie promoveren. Ik vind de Graafschap een prachtige club die het verdient om in de eredivisie te spelen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8477
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:18
    Je merkt gewoon aan alles dat het verval bij Jong Ajax óók door Ten Hag komt.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7703
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:38
    2e worden hebben ze ervaring mee -:)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:52
    Waar staat Jong PSV eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Spiegel +7688
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:12
    Jong PSV heeft andere doelen: namelijk aanstormend talent speeltijd op laten doen in het betaalde voetbal.

    Het was jullie held die met zijn fluwelen revolutie riep dat resultaat in de jeugdopleiding irrelevant was en dat kampioenschappen in de jeugd betekende dat het betreffende elftal te weinig weerstand heeft gehad.

    Maar worden jullie lekker met alle elftallen in de jeugd kampioen, dan doen bij ons de grote jongens het wel, goed?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:15
    Bij Ajax is dat net zo, mijn reactie was gericht op de kinderachtige reactie van @Napolitanos. In de jongelftallen gaat het inderdaad om ervaring op laten doen in het betaalde voetbal, ben ik 100% met je eens. Al zal een eventueel kampioenschap voor Jong Ajax natuurlijk wel bijdragen aan die ervaring.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spiegel +7688
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:18
    Verliezen hoort bij de mentale weerbaarheid.

    Als je ook gewend bent om te verliezen, weet je als het erop aankomt uit een ander vaatje te tappen.

    Iets wat bij de huidige selectie van Ajax ontbreekt. Er is niemand ala Klaassen die er ff opknalt en even laat weten wat er staat te gebeuren.
    Veltman probeert het wel maar mist het gogme en denk ik de acceptatie van de rest van de selectie ervoor.

    Schwaab is niet de beste voetballer bij PSV maar weet in dit soort situaties wel raad vaak.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    zaterdag 10 maart 2018 om 01:30
    Eens, maar als Ajax-talent ben je gewend alles te winnen in de jeugd. Misschien dat het daarom soms ook ontbreekt bij de talenten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 23:47
    De super talenten verloren! Staat voor 15 milj op het veld! Schande
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    zaterdag 10 maart 2018 om 02:01
    Vertel, wie bij elkaar opgeteld zijn voor 15 miljoen gekocht in de opstelling tegen GAE?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 08:25
    16.2 totaal, sorry
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    zaterdag 10 maart 2018 om 11:34
    Je weet 't niet hè. Je roept maar wat. Je valt door de mand. En eigenlijk sta je nu voor LUL. Je bent hier alleen maar om op Ajax te trollen.Ik betrap jou ook zelden op een zinnige uitspraak.Het is soms best leuk om een sneer uit te delen naar een rivaal.maar wissel 't eens af met voetbal inhoudelijk antwoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 11:53
    Blader 1,2 lartiez 2,1milj doekli 1,5 bersma 0.4 vierg 4 matusiew 0.6 bijsterv 0.6 flemming 1., johnsen 1,25 lang ? Soerhuis 1,1 de wit 0.8 bakker 0.7 en dekker 0.9 tel op! 16.25 milj! Nig vragen jongetje
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    zaterdag 10 maart 2018 om 12:01
    90% eigen jeugd.Je maakt zelf alleen maar belachelijk jongen. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 12:03
    Transferwaarde van elke speler in het begin vh seizoen! Ben jij echt zo dom?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    zaterdag 10 maart 2018 om 12:21
    En wat maakt dat uit dan? Tegen GAE is 90% zelf opgeleid.Dus je mag niet met zelf opgeleide spelers spelen in het 2e.Die toevallig van 1 of onder flutsite een transferwaarde heeft gehad? Wat is dit nou voor onzin wat je lult.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 18:42
    Mag zeker, maar is schande dat ze verliezen met spelers die zo'n transferwaarde hebben
    Vind ik leuk
    Aihlre +153
    zaterdag 10 maart 2018 om 04:21
    Hoop eigenlijk dat NEC kampioen wordt. Pakken we namelijk altijd veel punten tegen :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 07:40
    Ook deze Amsterdamse dames kunnen de druk niet aan. Helemaal niets in Amsterdam. Huldiging op het Leidscheplein binnenkort?
    Vind ik leuk
    kees ee +497
    zaterdag 10 maart 2018 om 11:02
    in elk geval hier een berichtje, . . meestal haalt de winst van jong ajax het nieuws nogal eens in de geschreven pers en op tv, vooral als een potentiële 1e elftal speler volgens zeggen ?? vermeend de wil oplegde aan de tegenstander. . . bij een nederlaag is het altijd een stuk stiller !?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jong Ajax geeft koppositie uit handen na verrassende nederlaag