Oliseh: 'Sorry dat ik lach, maar: dan zou ik toch wel gearresteerd zijn?'

Oliseh: 'Sorry dat ik lach, maar: dan zou ik toch wel gearresteerd zijn?'

Gepubliceerd: zondag 11 maart 2018 om 10:59zo 11-03-2018 om 10:59

Sunday Oliseh nam zondagochtend plaats bij De Tafel van Kees op FOX Sports om tekst en uitleg te geven over zijn ontslag bij Fortuna Sittard. Na het vertrek van de succestrainer kwamen er van verschillende kanten opvallende verhalen naar buiten. 

Kees Jansma vraagt Oliseh of hem beloofde bonussen zijn onthouden. "Kees, het spijt me, ik zou het graag ophelderen, maar we moeten nog negen dagen wachten. Wij, en Fortuna, zullen onze zaak over negen dagen voorleggen", reageert Oliseh, die in februari de zak kreeg in Limburg. "Het doet me pijn."

"Ik ben ook maar een mens, ik lees ook wat er in de pers wordt geschreven. Ik ben gedemoniseerd met woorden die de suggestie wekken dat ik een crimineel ben. Ik ben een terrorist genoemd, dominant, ik zou de spelers slecht behandelen", aldus Oliseh, die ook de verzorger van Fortuna zou hebben aangevallen. "Sorry dat ik lach, maar: als ik dat echt had gedaan, denk je dan niet dat ik gearresteerd zou zijn door de politie? Dat is een misdrijf in Europa", antwoordt Oliseh als hij met dat bericht wordt geconfronteerd. 

Plaats een reactie

zondag 11 maart 2018 om 11:03
Oliseh doet geen vlieg kwaad joh
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zondag 11 maart 2018 om 11:03
Kwam sympathiek en boven alles, eerlijk over bij Kees. Ga er nog steeds van uit dat er nog n stevig beerputje bij Fortuna aanwezig is, klaar om geopend te worden.
Vind ik leuk
ruud wubbers +19870
zondag 11 maart 2018 om 11:06
Ik krijg steeds meer zin in de rechtszaak, maar ben bang dat er uiteindelijk weinig aan de hand was.
Vind ik leuk
Blindsy +15906
maandag 12 maart 2018 om 15:22
Weet niet of t openbaar gemaakt gaat worden, maar uiteraard zal Oliseh toch met bewijzen moeten komen tav zijn fikse beschuldigingen.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zondag 11 maart 2018 om 11:04
Vreemde snuiter die oliseh, maar er zal van 2 kanten wel wat stront aan de knikker zitten denk ik zo maar
[Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
zondag 11 maart 2018 om 11:24
dan moeten ze allebei diarree hebben gehad zoals ik na de wedstrijd van PSV Stratum
Vind ik leuk
Bep Slatter +11256
zondag 11 maart 2018 om 11:05
Ja dit is een rare vogel die gozer maar het is wel zijn dag vandaag.
Vind ik leuk
Nvd88 +5878
zondag 11 maart 2018 om 11:07
Fc Twente 2.0
Vind ik leuk
zondag 11 maart 2018 om 11:19
"Dat is een misdrijf in Europa"... Hele rare zin natuurlijk :p
Vind ik leuk
zondag 11 maart 2018 om 13:10
Waarom?
Vind ik leuk
zondag 11 maart 2018 om 14:24
Is iemand aanvallen in Amerika, Australie, Afrikiki of Azie wel legaal?
Vind ik leuk
Kopstootje +9639
zondag 11 maart 2018 om 11:23
Laten we lekker afwachten wie er gelijk heeft.
Sunday of Fortuna één van de twee zal giga onderuit gaan.
Vind ik leuk
HansVites +5701
zondag 11 maart 2018 om 11:36
Die gast heeft toch iets goeds gedaan anders breng je een club niet van de 19e naar de eerste plek.
Ik heb ook nog niet 1 speler horen roepen dat het een vervelende man was.
En waarom zou je die Turkse eigenaar wel geloven.
Vind ik leuk
FSCeara +8759
zondag 11 maart 2018 om 12:59
Ik was blij dat hij een trainer was die de spelers naar beter nivo heeft gebracht.alleen heel veel randzaken klopten gewoon niet meer.lees een keer fortuna forum waar in zijn laatste weken heel wat afrikaanse prof. Gokkers hem vanalles toewenste. En nogmaals mocht mijn club hierin mee hebben gewerkt dan mogen ze van mij gestraft worden. Ik denk dat die er dan geen arbitragezaak van hadden genaakt en oliseh gewoon betaald hadden maar dat is mijn mening
Vind ik leuk
Splintair +2056
zondag 11 maart 2018 om 11:55
Tja goeie gast voor de show op de verkeerde dag. Had 9 dagen gewacht en hem dan uitgenoodigd...
Vind ik leuk
Horas +571
zondag 11 maart 2018 om 12:02
Zullen we eerst afwachten wat er naar buiten komen komt en dan pas oordelen?
Vind ik leuk
El Cazador +8125
zondag 11 maart 2018 om 12:19
Dames en Heren laten we die negen dagen ff afwachten voordat hier de meest enge psychotische zaken voorbij komen. De waarheid ligt toch vaak in het midden
Vind ik leuk
pico323 +7063
zondag 11 maart 2018 om 12:28
Perfect Engels van Kraay. Jonge jonge
Vind ik leuk
zondag 11 maart 2018 om 12:55
Zeer enge man.
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
zondag 11 maart 2018 om 12:57
Vraag me af wat de uitkomst gaat zijn van deze zaak.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2266
zondag 11 maart 2018 om 14:03
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Lekker belangrijk. Gewoon verder gaan, zoals wel vaker blijkt ook nu dat een trainer zo goed is als zijn materiaal.
Vind ik leuk
FSCeara +8759
zondag 11 maart 2018 om 16:32
Dat is niet altijd waar.WO 2 is daarvan een feit of vind je dat daar ook iemand anders nog schuld aan heeft gehad behalve duitsland ?
Vind ik leuk
Cookee +11836
zondag 11 maart 2018 om 19:10
Waarom gaat die Kees Jansma niet iets voor TV doen,
kan best uit zijn woorden komen, zijn kop kan er mee door.
Ongelukkige timing net voor de rechtzaak. En waarom niet iemand van Fortuna erbij. Ik geloof niet dat als een trainer een tiran is dat die spelers dan alles voor hem willen doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws