El Ahmadi lovend: Je ziet dat zij de toekomst zijn van het Nederlandse voetbal

    El Ahmadi lovend: "Je ziet dat zij de toekomst zijn van het Nederlandse voetbal"

    zondag 11 maart 2018 om 20:24

    Karim El Ahmadi looft de jonge talenten van AZ. De Feyenoord-aanvoerder kan zich voorstellen dat een uitwedstrijd in De Kuip behoorlijk intimiderend kan zijn, maar vindt dat ze zich goed staande hebben gehouden.

    "Ik denk dat AZ een heel goede ploeg heeft. Je ziet dat Van den Brom er een goed voetballend team van heeft gemaakt", zegt El Ahmadi tegen Voetbal International. "Ze zijn heel vast aan de bal. Het zijn goede talenten. Je ziet dat zij de toekomst zijn van het Nederlandse voetbal. Ze zijn allemaal rond de twintig of zelfs nog jonger. Ze voetballen best makkelijk. Dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal en de Nederlandse talenten."

    "Als je jong bent is het lastig als je een uitwedstrijd bij Feyenoord speelt. Dat kan nogal intimiderend zijn, maar daar moeten ze niet teveel druk op leggen. Ze moeten zo blijven voetballen, dan komt het vanzelf wel."

    Plaats een reactie

    zondag 11 maart 2018 om 20:26
    Focus je eerst maar even op onze eigen leercurve Karim. Dat lijkt me wat belangrijker.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zondag 11 maart 2018 om 20:28
    Karim is gewoon heel sympathiek. Typische Feyenoord eigenschap ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 20:34
    En vergeet vooral bescheiden niet he. ;)
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1181
    zondag 11 maart 2018 om 21:12
    En voetballend zeer beperkt, ook typische eigenschap daar. Nee zonder gekheid. Sympathieke kerel vind ik het !
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    Johan.l +4125
    zondag 11 maart 2018 om 21:44
    Hahaha een Feyenoord eigenschap maar het is idd wel een top vent, met een top mentaliteit
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3043
    zondag 11 maart 2018 om 23:21
    Op zijn leeftijd heb je weinig leercurve meer...
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:25
    Heb het eerder over het collectief. Hij is meestal, als het minder gaat, een van de positieve uitzonderingen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 20:26
    AZ heeft ook wel een paar geweldige talenten rondlopen, uitstekend beleid daar in Alkmaar!
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8556
    zondag 11 maart 2018 om 20:59
    Komt waarschijnlijk omdat het eigenlijk amsterdam-noord is. Ik denk zeg het maar even voor de rest van nederland dat over het hoofd ziet
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    zondag 11 maart 2018 om 20:29
    Feyenoord heeft de laatstr jaren juist weinig doorstroom vanuit de jeugd. Ik kan me eigenlijk alleen Malacia herinneren.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 20:35
    Karsdorp en Kongolo?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zondag 11 maart 2018 om 20:41
    Van Beek, Vilhena
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    zondag 11 maart 2018 om 20:44
    Van Beek en Vilhena al 5 jaar geleden. Dus niet laatste jaren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    zondag 11 maart 2018 om 20:48
    Van Beek is er natuurlijk wel een jaar uit geweest. Maar ik begrijp nu dat je het over de laatste 3 jaar hebt.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 20:45
    Malacia, Bijlow en Vente komen er ook aan.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    zondag 11 maart 2018 om 20:42
    Karsdorp en Kongoli is al 4 jaar geleden. Ik heb het over afgelopen 3 jaar!
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5401
    zondag 11 maart 2018 om 20:47
    Ik denk alleen Malacia en Nieuwkoop. Vente en Toure kun.je niet echt doorgebroken noemen.

    Heb wel verwachtingen van Kökcu en El Batchaoui (of zoiets)
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 20:47
    Je kan moeilijk verwachten dat er 3 spelers per jaar doorbreken. Feyenoord speelt best wel met veel 'zelfopgeleide' spelers.

    Malacia, Van Beek, Vilhena en Boetius.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    maandag 12 maart 2018 om 01:24
    Je kan ook vrij lastig elk jaar 11 nieuwe talenten in je elftal hebben lopen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    zondag 11 maart 2018 om 20:40
    Kongolo, Karsdorp, Vilhena, Nieuwkoop, Malaccia, BMI, Fer, Wijnaldum, de Vrij zijn/waren afgelopen 5 jaar (gokje) toch zeer belangrijk.
    Vind ik leuk
    HansVites +4620
    zondag 11 maart 2018 om 20:58
    Ja haal Coen Moulijn er ook bij.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    zondag 11 maart 2018 om 21:00
    Huh wie?
    Vind ik leuk
    Nuance +8702
    zondag 11 maart 2018 om 20:47
    Mounhir speelt, uitgeleemd, bij NAC, Vente scoorde tegen Sparta, Nieuwkoop speelt geregeld en ook Mats Knoester en Geertruida zijn eigen jeugd. Talentvolle doelman Justin Bijlow.



    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12253
    zondag 11 maart 2018 om 20:41
    Het is niet intimiderend, maar meer dat de scheids vaak niet tegen feyenoord durven te fluiten
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    zondag 11 maart 2018 om 20:44
    Oja is dat zo? Heb je hier ook bewijs van of is dit een onderbuikgevoel?
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:09
    Edit: Sorry laat maar, is al een tijd geleden met antikunstgras. En heb dat andere account wat hij zogenoemd niet had nooit meer gezien.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12253
    maandag 12 maart 2018 om 06:37
    Mss het pingelmoment voor az zondag? Heel mss hoor..
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    maandag 12 maart 2018 om 06:50
    Je noemt 1 voorbeeld (waar ik het overigens niet helemaal mee eens ben maargoed), terwijl je beweert dat Feyenoord stelselmatig wordt bevooroordeeld. Sterk zeg..
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 06:51]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12253
    maandag 12 maart 2018 om 10:40
    Ik heb het over vaak, jij over stelselmatig. De betekenis van die twee zijn volgens jou hetzelfde?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    maandag 12 maart 2018 om 16:57
    Niet helemaal....maar beiden wel vaker dan 1. Kortom, je praat er liever overheen. Dat snap ik wel aangezien je je bewering totaal niet hard kan maken.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12253
    maandag 12 maart 2018 om 18:14
    We weten allebei dat zeker vorig jaar en vooral thuis feyenootd over voordeel niet te klagen had. Ik geef er geen waarde oordeel over, maar constateer alleen maar.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    maandag 12 maart 2018 om 20:38
    Wat een onzin. Ja ze hebben wellicht een aantal keren voordeel gehad van een beslissing, maar vaak ook (onterecht) niet. Per saldo kan je je opmerking niet staven.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +386
    zondag 11 maart 2018 om 20:59
    Val tegen, Karim. Een AZ'er die na AZ doorbreekt bij een serieuze club is hoogst, hoogst uitzonderlijk. Check Vincent Jansen, Maher , Viergever enz. enz.
    Vind ik leuk
    oke dan +4122
    zondag 11 maart 2018 om 21:20
    Check Moussa Dembele, Ron Vlaar, Joris Mathijsen
    Vind ik leuk
    Guust +5518
    zondag 11 maart 2018 om 21:30
    Mooi compliment toch wat hij geeft.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:41
    Ik ben alles behalve gecharmeerd van feyenoord, maar ik vind Karim een hele sympathieke nuchtere gast. Respect voor hem.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1460
    zondag 11 maart 2018 om 22:01
    Beter op je eigen team focussen. Kom eens met uitleg waarom staan we zover achter en verspelen we zoveel punten tegen NAC
    En Vvv
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    zondag 11 maart 2018 om 23:05
    Ik ben het zeer zeker met karim eens.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    zondag 11 maart 2018 om 23:11
    Hopelijk zegt die dit ook na de beker finale of is het dan K talenten van AZ
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    El Ahmadi lovend: "Je ziet dat zij de toekomst zijn van het Nederlandse voetbal"