Perez neemt het op voor PSV na blamage: Ik kan me er wel iets bij voorstellen

    Perez neemt het op voor PSV na blamage: "Ik kan me er wel iets bij voorstellen"

    zondag 11 maart 2018 om 21:45

    Kenneth Perez neemt het op voor PSV. De analist van FOX Sports kan ergens wel begrijpen dat er wat gemakzucht in de Eindhovense ploeg is geslopen. Zaterdag verloor de koploper met 5-0 bij Willem II. 

    "De laatste twee weken kreeg PSV complimenten van de buitenwacht. Dat was heel lang niet zo. Althans, wel voor de punten, maar niet voor het spel", stelt Perez bij Dit was het Weekend op FOX Sports. "Na Feyenoord-uit en Utrecht-thuis kregen ze heel veel complimenten. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat je naar zo'n wedstrijd gaat en denkt: We staan tien punten los met nog acht wedstrijden te gaan."

    "Mag het? Het zijn ook maar mensen. Dan treffen ze net de verkeerde tegenstander. Want Willem II speelde echt uitmuntend", besluit de voormalig PSV'er zijn pleidooi. De lijstaanvoerder heeft met nog zeven wedstrijden te spelen een voorsprong van zeven punten op achtervolger Ajax. 

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Ben je het eens met Perez?

    (1508 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8124
    zondag 11 maart 2018 om 21:51
    Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen!
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    zondag 11 maart 2018 om 22:17
    Whahahaha ik heb nog buikpijn van het lachen, zo goed was die wedstrijd
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7602
    zondag 11 maart 2018 om 22:59
    Kan het me wel voorstellen, maar accepteer het niet.
    Heb me flink zitten ergeren gisteren.
    Alleen Ramselaar vond ik inzet tonen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 12 maart 2018 om 13:20
    bedoel je Rammelaar?
    Vind ik leuk
    Gerro +5346
    zondag 11 maart 2018 om 23:36
    Ik ook niet, en ja je kan een keer verliezen maar met 5-0 dat is kampioen onwaardig. Dit zullen andere clubs een bepaald gevoel geven dat er wat te halen valt en ik zou dat ook helemaal niet erg vinden ze zijn dit seizoen al vaak goed weggekomen.Moet er niet aan denken in het belang van het Nederlands voetbal dat deze schijtbakken ploeg kampioen zou worden.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 12 maart 2018 om 08:47
    hahaha heerlijke reactie, moet je na gaan hoe slecht de rest is hahaha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gerro +5346
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:44
    Ajax maakt de meeste goals en miste daarnaast de meeste kansen en kreeg de minste goals tegen alleen de veredeling was niet altijd even goed dus het is een wonder dat ze niet bovenaan staan en wonnen tot nu toe alle toppers met overmacht een andere conclusie kun je niet trekken.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    woensdag 14 maart 2018 om 07:35
    Tja laten we eindhoven even afwachten, als je die verliest dan heb je evenveel toppers gewonnen als PSV ;)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10408
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    Het zijn mensen, maar wel de mensen die dik bovenaan staan en normaal moeten winnen van de nr 15. 4-0 wonnen in Eindhoven en nu totaal niet hun best deden om te spelen. Als ze nou passie tonen en 1-0 verliezen oke.
    5-0 kan gewoon niet
    Leven gaat door, maar je kan ze nu niet verdedigen. dit was gewoon een schhadne
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34601
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    Gemakzucht is het grootste gevaar bij PSV. Begrip? Neen, sorry. Er is nooit een excuus voor het onderschatten van je tegenstander.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6872
    zondag 11 maart 2018 om 22:03
    Het is gebeurt, klaar! GVD met open neusgaten naar VVV. Punt...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34601
    zondag 11 maart 2018 om 22:27
    Natuurlijk! :)
    Maar we moeten dit wel als een les nemen; dit niet meer dit seizoen!
    Vol erboven op, elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6872
    zondag 11 maart 2018 om 22:59
    Zo is dat. Wil je kampioen worden dan vol er op! En ja, ik wil heel graag kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7602
    zondag 11 maart 2018 om 23:01
    Reken maar op harde trainingen de aankomende dagen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    maandag 12 maart 2018 om 03:49
    En blessures? Doe maar beton trainen, het gaat het hele seizoen toch goed. Je staat 7 punten los.
    Vind ik leuk
    Gerro +5346
    zondag 11 maart 2018 om 23:39
    Nou VVV komt naar jullie en met open neusgaten.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 00:00
    Das prima. Lopen ze zo in het mes ;-)
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2732
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    7 punten is nog best veel, maar verlies je er nog 1 dan is het verschil nog maar 4 en dan kan het nog billen knijpen worden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    Gaat heen met die '' gemakzucht ''. PSV is gewoon afgetroefd in Tilburg!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    zondag 11 maart 2018 om 21:59
    Dit had psv al eerder kunnen overkomen maar met veel mazzel en laf voetbal wonnen ze toch nog nu eindelijk afgestraft en ja ik geniet ervan.
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 22:18
    Met veel mazzel en laf voetbal? Alsof Ajax geen mazzel gehad heeft. Ik noem Twente, Zwolle. Waarbij alles meezat. En laf voetbal? Dat breien van achteruit wat Ajax doet is ook geen feest, en werd door Ado en Vitesse ook afgestraft. En ja ik genoot daar ook van!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:50
    Bij Ajax heeft het ook wel eens tegen gezeten dat kan PSV niet zeggen
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    maandag 12 maart 2018 om 03:47
    Psv heeft in 50 jaar niet meer zo dik verloren. Dit is een vernedering en niet gewoon even een slechte wedstrijd. Zelfs feyenoord heeft niet zo een slechte wedstrijd gespeeld dit seizoen.
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    maandag 12 maart 2018 om 09:44
    Tegen Zwolle was de beste wedstrijd van Ajax in 2018. Hoezo mazzel en laf voetbal? Kansenverhouding 25-5. Tegen Ado kansenverhouding 32-5 Kansenverhouding Vitesse - Ajax 10-20. Ajax verspeelt punten in wedstrijden omdat ze zelf de kansen niet afmaakt. Is natuurlijk ook een gebrek aan kwaliteit, maar met mazzel en laf voetbal heeft het totaal niks te maken.
    Ajax heeft in elke wedstrijd dit seizoen meer kansen gecreëerd dan de tegenstander. Ook de wedstrijden waarin ze punten verspelen.
    PSV heeft in meerdere wedstrijden minder kansen gecreëerd dan de tegenstander. Ondanks hun behoudende speelstijl.
    Het zit PSV gewoon wat meer mee dit seizoen, nu troffen ze een tegenstander die wel een keer hun kansen afmaakt. Dat werd wel eens tijd.
    Vind ik leuk
    shilla +30
    zondag 11 maart 2018 om 22:24
    zeg dan niks.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    zondag 11 maart 2018 om 22:00
    De huidige koploper dat met 5 0 onderuit gaat tegen een ploeg uit het rechterrijtje is op geen enkele wijze ook maar goed te praten.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:01
    Van de laatste 7 wedstrijden gaat PSV er echt wel 4 winnen. Kampioenschap is beslist.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    zondag 11 maart 2018 om 22:31
    Als ze er 3 verliezen en Ajax wilt de wedstrijden wel, dan is PSV toch echt gewoon 2e. Het verschil is nu “slechts” 7 punten.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 00:02
    Waarom wint Ajax de wedstrijden wel? En als PSV de wedstrijd tegen Ajax wint, mogen ze er van de overige zes drie verliezen...
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    maandag 12 maart 2018 om 00:15
    Ik zeg niet dat Ajax ze wel allemaal wint maar 4x winnen hoeft nog niet voldoende te zijn voor PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:47
    Heb je gelijk in. Maar ook zij gaan punten verspelen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4677
    zondag 11 maart 2018 om 22:02
    PSV was echt beschamend slecht.
    Bij gemakzucht had de 2-0 achterstand wel opgelossing geboden, dit ging een stap verder.
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 22:15
    Moet eerlijk zeggen dat ik het als supporter ook had. Na Feyenoord en Utrecht moet je naar een hele andere enthourage. Met een 10 punten voorsprong.
    Dat zijn de vervelendste. Ajax had het met de Graafschap, Feyenoord vorig seizoen met Excelsior. De uitslag was geflatteerd. 2 penalty's voor Willem II, waarvan er eentje zeker geen penalty was. Luckassen speelde ook heel slecht als vervanger van Hendrix. Maar goed, beter dat dit nu gebeurd, en meteen een flinke nederlaag. Dan weten ze dat er nog een aantal wedstrijden alles gegeven moet worden.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    maandag 12 maart 2018 om 03:45
    Je zult ook beseffen dat het geen uitzondering was dit seizoen, de uitslag misschien wel. Psv speelt echter 7 van de 10 potjes dit seizoen zoals tegen Willem ii.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +521
    zondag 11 maart 2018 om 22:21
    Perez slappe geleuter ben ik beu; aub ga naar Denemarken en daar analyses doen .
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    zondag 11 maart 2018 om 22:34
    Wat een gelul. Door gemakzucht verliezen is goed mogelijk maar met 5-0 onderuit gaan tegen Willem II is gewoon belachelijk en op geen enkele wijze te accepteren.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    zondag 11 maart 2018 om 23:09
    Perez kan beter bij de psv krant gaan werken wat een slap gelul
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    maandag 12 maart 2018 om 03:42
    Hahaha zelfs op 80% moet je als aanstaande landskampioen een punt kunnen halen tegen Willem ii. 5-0 verliezen kun je nooit goed praten. Nooit.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 12 maart 2018 om 08:46
    Dat is dus wat Cocu al zei, we moeten niet gaan denken dat we echt kunnen voetballen
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    Ach, gewoon thuis van Ajax winnen, heb je het vlekje weer weggewerkt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Perez neemt het op voor PSV na blamage: "Ik kan me er wel iets bij voorstellen"