Perez neemt het op voor PSV na blamage: Ik kan me er wel iets bij voorstellen

    Perez neemt het op voor PSV na blamage: "Ik kan me er wel iets bij voorstellen"

    Gepubliceerd: zondag 11 maart 2018 om 21:45zo 11-03-2018 om 21:45

    Kenneth Perez neemt het op voor PSV. De analist van FOX Sports kan ergens wel begrijpen dat er wat gemakzucht in de Eindhovense ploeg is geslopen. Zaterdag verloor de koploper met 5-0 bij Willem II. 

    "De laatste twee weken kreeg PSV complimenten van de buitenwacht. Dat was heel lang niet zo. Althans, wel voor de punten, maar niet voor het spel", stelt Perez bij Dit was het Weekend op FOX Sports. "Na Feyenoord-uit en Utrecht-thuis kregen ze heel veel complimenten. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat je naar zo'n wedstrijd gaat en denkt: We staan tien punten los met nog acht wedstrijden te gaan."

    "Mag het? Het zijn ook maar mensen. Dan treffen ze net de verkeerde tegenstander. Want Willem II speelde echt uitmuntend", besluit de voormalig PSV'er zijn pleidooi. De lijstaanvoerder heeft met nog zeven wedstrijden te spelen een voorsprong van zeven punten op achtervolger Ajax. 

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Ben je het eens met Perez?

    (1508 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8959
    zondag 11 maart 2018 om 21:51
    Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen!
    Vind ik leuk
    RebelVox +8483
    zondag 11 maart 2018 om 22:17
    Whahahaha ik heb nog buikpijn van het lachen, zo goed was die wedstrijd
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:59
    Kan het me wel voorstellen, maar accepteer het niet.
    Heb me flink zitten ergeren gisteren.
    Alleen Ramselaar vond ik inzet tonen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +8483
    maandag 12 maart 2018 om 13:20
    bedoel je Rammelaar?
    Vind ik leuk
    Gerro +7407
    zondag 11 maart 2018 om 23:36
    Ik ook niet, en ja je kan een keer verliezen maar met 5-0 dat is kampioen onwaardig. Dit zullen andere clubs een bepaald gevoel geven dat er wat te halen valt en ik zou dat ook helemaal niet erg vinden ze zijn dit seizoen al vaak goed weggekomen.Moet er niet aan denken in het belang van het Nederlands voetbal dat deze schijtbakken ploeg kampioen zou worden.
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    maandag 12 maart 2018 om 08:47
    hahaha heerlijke reactie, moet je na gaan hoe slecht de rest is hahaha
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    Gerro +7407
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:44
    Ajax maakt de meeste goals en miste daarnaast de meeste kansen en kreeg de minste goals tegen alleen de veredeling was niet altijd even goed dus het is een wonder dat ze niet bovenaan staan en wonnen tot nu toe alle toppers met overmacht een andere conclusie kun je niet trekken.
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    woensdag 14 maart 2018 om 07:35
    Tja laten we eindhoven even afwachten, als je die verliest dan heb je evenveel toppers gewonnen als PSV ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22139
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    Het zijn mensen, maar wel de mensen die dik bovenaan staan en normaal moeten winnen van de nr 15. 4-0 wonnen in Eindhoven en nu totaal niet hun best deden om te spelen. Als ze nou passie tonen en 1-0 verliezen oke.
    5-0 kan gewoon niet
    Leven gaat door, maar je kan ze nu niet verdedigen. dit was gewoon een schhadne
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46617
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    Gemakzucht is het grootste gevaar bij PSV. Begrip? Neen, sorry. Er is nooit een excuus voor het onderschatten van je tegenstander.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12526
    zondag 11 maart 2018 om 22:03
    Het is gebeurt, klaar! GVD met open neusgaten naar VVV. Punt...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46617
    zondag 11 maart 2018 om 22:27
    Natuurlijk! :)
    Maar we moeten dit wel als een les nemen; dit niet meer dit seizoen!
    Vol erboven op, elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12526
    zondag 11 maart 2018 om 22:59
    Zo is dat. Wil je kampioen worden dan vol er op! En ja, ik wil heel graag kampioen worden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 23:01
    Reken maar op harde trainingen de aankomende dagen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    maandag 12 maart 2018 om 03:49
    En blessures? Doe maar beton trainen, het gaat het hele seizoen toch goed. Je staat 7 punten los.
    Vind ik leuk
    Gerro +7407
    zondag 11 maart 2018 om 23:39
    Nou VVV komt naar jullie en met open neusgaten.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8447
    maandag 12 maart 2018 om 00:00
    Das prima. Lopen ze zo in het mes ;-)
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3601
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    7 punten is nog best veel, maar verlies je er nog 1 dan is het verschil nog maar 4 en dan kan het nog billen knijpen worden.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2252
    zondag 11 maart 2018 om 21:59
    Dit had psv al eerder kunnen overkomen maar met veel mazzel en laf voetbal wonnen ze toch nog nu eindelijk afgestraft en ja ik geniet ervan.
    Vind ik leuk
    shilla +28
    zondag 11 maart 2018 om 22:24
    zeg dan niks.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11334
    zondag 11 maart 2018 om 22:00
    De huidige koploper dat met 5 0 onderuit gaat tegen een ploeg uit het rechterrijtje is op geen enkele wijze ook maar goed te praten.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:01
    Van de laatste 7 wedstrijden gaat PSV er echt wel 4 winnen. Kampioenschap is beslist.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8753
    zondag 11 maart 2018 om 22:31
    Als ze er 3 verliezen en Ajax wilt de wedstrijden wel, dan is PSV toch echt gewoon 2e. Het verschil is nu “slechts” 7 punten.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8447
    maandag 12 maart 2018 om 00:02
    Waarom wint Ajax de wedstrijden wel? En als PSV de wedstrijd tegen Ajax wint, mogen ze er van de overige zes drie verliezen...
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8753
    maandag 12 maart 2018 om 00:15
    Ik zeg niet dat Ajax ze wel allemaal wint maar 4x winnen hoeft nog niet voldoende te zijn voor PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:47
    Heb je gelijk in. Maar ook zij gaan punten verspelen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5508
    zondag 11 maart 2018 om 22:02
    PSV was echt beschamend slecht.
    Bij gemakzucht had de 2-0 achterstand wel opgelossing geboden, dit ging een stap verder.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2018
    zondag 11 maart 2018 om 22:21
    Perez slappe geleuter ben ik beu; aub ga naar Denemarken en daar analyses doen .
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8753
    zondag 11 maart 2018 om 22:34
    Wat een gelul. Door gemakzucht verliezen is goed mogelijk maar met 5-0 onderuit gaan tegen Willem II is gewoon belachelijk en op geen enkele wijze te accepteren.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2252
    zondag 11 maart 2018 om 23:09
    Perez kan beter bij de psv krant gaan werken wat een slap gelul
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    maandag 12 maart 2018 om 03:42
    Hahaha zelfs op 80% moet je als aanstaande landskampioen een punt kunnen halen tegen Willem ii. 5-0 verliezen kun je nooit goed praten. Nooit.
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    maandag 12 maart 2018 om 08:46
    Dat is dus wat Cocu al zei, we moeten niet gaan denken dat we echt kunnen voetballen
    Vind ik leuk
    Blindsy +13855
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    Ach, gewoon thuis van Ajax winnen, heb je het vlekje weer weggewerkt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws