'We moeten ons schamen, duidelijk dat we dan maar een heel matige ploeg zijn'

    'We moeten ons schamen, duidelijk dat we dan maar een heel matige ploeg zijn'

    maandag 12 maart 2018 om 08:39

    De zeperd tegen Willem II toonde aan dat PSV wedstrijden niet op halve kracht kan winnen. Dat stelt doelman Jeroen Zoet van de Eindhovenaren, na de 5-0 nederlaag in Tilburg.

    "We moeten ons diep schamen voor deze avond", vindt Zoet in gesprek met De Telegraaf. "Het is duidelijk dat als wij een paar procent minder spelen, wij maar een zeer matige ploeg zijn. Dat heb je wel kunnen zien. We hebben een voorsprong opgebouwd, maar dat spookt nu niet door mijn hoofd. Dit is niet zomaar een wedstrijd die je verliest."

    Trainer Phillip Cocu haalde al hard uit naar zijn spelers, maar steekt de hand ook in eigen boezem. "Ik heb de hele week proberen aan te geven dat er bij Willem II van alles was voorgevallen. Dat je kan verwachten dat ze hier tegen PSV alles geven. Dat hebben wij op het veld niet goed vertaald. Daar ben ik zelf ook schuldig aan. Misschien had ik het wel anders moeten aanpakken."

    Poll

    Ligt de titelstrijd weer open door de afstraffing van PSV?

    (2282 stemmen)

    Plaats een reactie

    james89 +532
    maandag 12 maart 2018 om 08:44
    Kan een keer gebeuren ,zo'n totale offday. Wel werd duidelijk dat Zoet geen topkeeper is...
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:46
    In de ED zijn op dit moment geen topkeepers. Hoogstens degelijke en minder degelijke keepers.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    james89 +532
    maandag 12 maart 2018 om 08:53
    Ik ben geen Ajax fan maar Onana is toch wel meer dan een behoorlijke doelman .
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:56
    Voor zijn leeftijd is ie al heel redelijk. Maar hij is qua prestaties doet hij niet onder voor Zoet die door mensen verafschuwd wordt. Onana is een topkeeper in wording maar heeft nog zat verbeterpunten.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 12 maart 2018 om 09:15
    Onana is nu al 10x beter dan Zoet voor ED begrippen nu al een topkeeper
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    maandag 12 maart 2018 om 09:17
    Overdrijven is ook een vak, hij maakt regelmatig fouten en heeft een heel slechte uittrap.
    Heeft zeker potentie maar hij is zeker niet beter dan Zoet, ze zijn gelijkwaardig in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 12 maart 2018 om 09:23
    Heb Zoet nog nooit een goede wedstrijd zien keepen, vind hem meer een type pasveer. psv heeft veel betere keepers gehad, dus waar die waardering vandaan komt snap ik ff niet
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    maandag 12 maart 2018 om 09:25
    Dan heb jij nog nooit een wedstrijd van PSV gekeken en moet je eerst even wat kennis opdoen voordat je reageert.
    Dat PSV betere keepers heeft gehad ben ik met je eens maar dat is ook het geval bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7602
    maandag 12 maart 2018 om 09:31
    Onana vind zichzelf niet eens de beste.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:38
    Hahahaha als je zoet nog nooit een goede wedstrijd hebt zien keepen leef je echt al 2 jaar onder een steen
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    maandag 12 maart 2018 om 09:57
    Zoet is de reden waarom PSV kampioen wordt dit jaar.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 12 maart 2018 om 10:24
    hahaha nu haak ik af, jij bent nu niet meer serieus te nemen :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:50
    Ik ben wel Ajax fan maar die goal van Heerenveen had Onana best wel mogen pakken.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 12 maart 2018 om 10:25
    vergeet die afstand knal van foor niet
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1146
    maandag 12 maart 2018 om 10:02
    Die anders geregeld een fout maakt de laatste tijd
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:36
    Dat zagen we vorige week.
    Onana is net een clown.
    Matige keeper.
    Dat nederland top keepers had was na van de sar afgelopen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:35
    Maar veeeeeel minder dan Zoet
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:53
    Oneens, Zoet speelt het volledige seizoen prima. Beetje jammer om dan te concluderen op 1 wedstrijd dat hij niet goed is...
    Vind ik leuk
    james89 +532
    maandag 12 maart 2018 om 08:55
    Deze conclusie baseer ik niet op 1 wedstrijd maar op meerdere seizoenen. Maar goed ieder zijn eigen mening.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:58
    Nee kijk hij was van 14 tot en met 16 zeer matig.... maar hij heeft in mijn ogen echt stappen gemaakt de laatste tijd. Eens of niet?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:05
    De boel wakkerschudden is alleen maar goed denk ik.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 12 maart 2018 om 09:17
    Beter lekker laten slapen en volgend weekeinde nog zon mooi weekend voor ons :-)
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 12 maart 2018 om 10:26
    win eerst maar eens van sparta :)
    Vind ik leuk
    Thobar +3647
    maandag 12 maart 2018 om 09:14
    Kon maar weinig doen aan de goals. Die 5 goals hakten er wel in. Zoals we gezien hebben liep hij verdwaasd het veld af. Nu na 2 dagen (ja de klap was hard) is hij gelukkig weer helemaal oké en hoefde hij en hopelijk geen vd andere Psv ers niet naar de Woenselse Poort om het geestelijk allemaal weer op een rijtje te krijgen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:34
    Maar wel veruit de beste hier in Nederl
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:45
    Klinkt best realistisch voor de boerengodenzonen van de platte kar.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:45
    Das duidelijk inderdaad. Respect voor wat Cocu kan presteren met deze ploeg.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    maandag 12 maart 2018 om 08:47
    Een paar procent? Haha goeie jeroen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Hij weet in ieder geval waar het aan ligt en kijkt in de spiegel. Dat is niet iedereen gegeven...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    maandag 12 maart 2018 om 08:54
    True dat
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    maandag 12 maart 2018 om 09:00
    Wat heeft de Ligt hier nou weer mee te maken ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 09:05
    Als we het in brabant hebben over een paar pilskes drinken dan schuppen we er ook meer dan 2 kapot..........
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:48
    Matige ploeg valt mee, voornamelijk een matige keeper!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Is dat een mop van je? Zoet presteert naar behoren dit seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:51
    Ik had een wormpje uitgegooid voor te kijken of er wat te vangen viel!

    Ze happen uitstekend!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:53
    Flinke vangsten zijn het nog niet, probeer de volgende keer aas van een hogere kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Quareck +5920
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Die heeft het hele seizoen al wel punten gepakt hoor!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:51
    Brenet zeer matig. Isimat niks bijzonders. Van ginkel na zijn blessure niet best. Peireiro die alleen in toppers kan scoren. Tja het houd niet over.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:40
    Brenet is inderdaad matig. Luckassen is gewoon slecht. En isimat is een prima verdediger maar kan niet voetballen
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:59
    Waarop baseer je dat? Is er letterlijk 1 goal geweest waar die echt een fout maakte zaterdag?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:01
    Nee hoor, het was maar een geintje. Niet verwacht gelijk een hoop zooi over mij heen te krijgen!

    Zoet is dit seizoen echt wel constant. Niets op aan te merken!
    Uitstekende 2e keeper voor oranje, achter Cillessen natuurlijk...
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    maandag 12 maart 2018 om 09:19
    Als je dit al een hoop zooi vindt ga jij het nog heel moeilijk krijgen in het leven.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:22
    Nee hoor, als er iemand een makkelijk leven heeft ben ik het wel!
    Beetje werken, beetje koffie, beetje vp lezen, lekker eten, en heeeeeeeeeeel veeel sex
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    maandag 12 maart 2018 om 09:27
    Dan ben jij een heel gelukkig man, denk ik zo!
    Ik heb wat dat laatste betreft ook niet te klagen. Ik lust alleen geen koffie..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Gewoon denken dat je al kampioen bent, dan gaat 't helemaal goed komen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:54
    Dr is geen zin die gevaarlijker is in het voetbal dan hetgeen wat jij zojuist zei.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:03
    Daar schuilt het gevaar gemakzucht, maar ik weet niet hoe PSV speelde zaterdag. Kon niet kijken helaas.
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    maandag 12 maart 2018 om 09:15
    Ik zat er zaterdag en psv speelde gewoon kut
    Vind ik leuk
    El Cazador +4397
    maandag 12 maart 2018 om 09:43
    Dat kon Stevie Wonder nog beamen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 09:07
    Ervaring mee?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 09:11
    Algemeen bekend toch. 10 puntjes voor, naar een degradatiekandidaat en op 80% de wei in. Ja dan krijg je de deksel om je oren.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:02
    Ik heb helaas niet kunnen kijken omdat ik dingen moest doen. Maar was PSV dan zo erg slecht?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10407
    maandag 12 maart 2018 om 09:05
    Nee joh 5-0 tegen Willem II gebeurt met topvoetbal.....
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:06
    Is maar goed dat ik die wedstrijd heb gemist dan. Maar wat ging er dan allemaal mis?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 09:09
    Wat ging er goed is een kortere analyse. Ik zou willen zeggen: "kijk het nog even terug", maar dat zou ik zelfs mijn ergste vijand niet aan doen.

    Het was werkelijk één van de slechtste wedstrijden die ik PSV ooit heb zien spelen. En geloof me, ik heb er al aardig wat meegemaakt.... Laten we hopen dat het als wake up call heeft gediend voor de resterende 7 wedstrijden, dan heeft het nog zijn nut gehad...
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10407
    maandag 12 maart 2018 om 09:10
    Wat wil je dat ik zeg? Kansen afmaken? Verdedigen??? Initiatief tonen?
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    maandag 12 maart 2018 om 10:44
    Kijk het zelf anders even terug bijdehand.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 09:08
    Helemaal niet zelfs ... Het ging tegen de verhouding in en ze hadden veel pech in de laatste minuut dat die 5 e nog viel
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    maandag 12 maart 2018 om 09:12
    En ik vond het ook vreemd dat Cocu maar 9 man opstelde...volgende week weer 11? ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 09:39
    Heb jij er nog 9 geteld.........?
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    maandag 12 maart 2018 om 09:16
    Psv veel pech? Ze werden op alle punten overklast door WII
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 09:40
    Joh.............................
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    maandag 12 maart 2018 om 09:04
    Het begint al dun door de broek te lopen daar bij psv en aanhang.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 09:09
    Ik heb net ff snel gekeken maar het was een keurige I die ik geproduceerd heb , niet slecht voor een maandagmorgen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 09:10
    Nee, jij hoopt dat het door de broek begint te lopen. Dat is wat anders. We winnen gewoon nog 7x en dan is het klaar.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    maandag 12 maart 2018 om 09:27
    Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:08
    Kijk, het betere staaltje zelfkritiek. Misschien wordt het dan toch nog wat, met zoet.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4397
    maandag 12 maart 2018 om 09:41
    "Het is duidelijk dat als wij een paar procent minder spelen, wij maar een zeer matige ploeg zijn. Dat heb je wel kunnen zien.
    Dat roep ik al het gehele seizoen, Jeroen Zoet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:53
    Als wij als Ajax supporters zeggen dat PSV maar een matige ploeg is dan worden we met de grond gelijk gemaakt, dan kan dat niet en is alles wat wij zeggen niet goed. Nu zegt jullie eigen keeper het, waarom gaan jullie niet los op hem dan? Pak hem dan ook aan...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 11:18
    NIemand bij PSV heeft beweerd dat we een wonderploeg hebben. We zitten er elke twee weken zelf naar te kijken.... Het gaat wel vaak om de manier waarop je iets brengt.

    Roepen dat PSV een matige ploeg is door supporters van een ploeg die zeven punten achterstaat is af en toe wat lachwekkend. Zeker als de toevoeging wordt gedaan dat het aan Ajax ligt dat PSV bovenaan staat. Tja... Nogal wiedes. Het ligt ook aan VVV dat PSV bovenaan staat. Wanneer VVV nou gewoon 26 wedstrijden gewonnen had, was PSV gewoon tweede geweest... duh.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    Geen antwoord op mijn vraag. Doei.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 09:53
    Niet netjes natuurlijk van zoet want met deze uitspraak deklasseerd hij meteen die andere 17 ploegen die op straatlengte achter staan...........
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:01
    AL dat gezeur over Zoet. Keept gewoon een goed seizoen. Mede dankzij zijn reddingen staan we die 7 punten voor. Hij is geen topkeeper, maar pakt wel punten voor de ploeg.

    En al die Ajacieden, die Onana zo geweldig vinden. Die zorgt voor een partij onrust met dat drukke, wilde gedoe van hem. Rent vaak als een kip zonder kop rond.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:36
    Klopt precies Zoet! Beste keeper vd eredivisie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'We moeten ons schamen, duidelijk dat we dan maar een heel matige ploeg zijn'