'We moeten ons schamen, duidelijk dat we dan maar een heel matige ploeg zijn'

    'We moeten ons schamen, duidelijk dat we dan maar een heel matige ploeg zijn'

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 08:39ma 12-03-2018 om 08:39

    De zeperd tegen Willem II toonde aan dat PSV wedstrijden niet op halve kracht kan winnen. Dat stelt doelman Jeroen Zoet van de Eindhovenaren, na de 5-0 nederlaag in Tilburg.

    "We moeten ons diep schamen voor deze avond", vindt Zoet in gesprek met De Telegraaf. "Het is duidelijk dat als wij een paar procent minder spelen, wij maar een zeer matige ploeg zijn. Dat heb je wel kunnen zien. We hebben een voorsprong opgebouwd, maar dat spookt nu niet door mijn hoofd. Dit is niet zomaar een wedstrijd die je verliest."

    Trainer Phillip Cocu haalde al hard uit naar zijn spelers, maar steekt de hand ook in eigen boezem. "Ik heb de hele week proberen aan te geven dat er bij Willem II van alles was voorgevallen. Dat je kan verwachten dat ze hier tegen PSV alles geven. Dat hebben wij op het veld niet goed vertaald. Daar ben ik zelf ook schuldig aan. Misschien had ik het wel anders moeten aanpakken."

    Poll

    Ligt de titelstrijd weer open door de afstraffing van PSV?

    (2283 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 08:45
    Das duidelijk inderdaad. Respect voor wat Cocu kan presteren met deze ploeg.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33626
    maandag 12 maart 2018 om 08:47
    Een paar procent? Haha goeie jeroen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Hij weet in ieder geval waar het aan ligt en kijkt in de spiegel. Dat is niet iedereen gegeven...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33626
    maandag 12 maart 2018 om 08:54
    True dat
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    maandag 12 maart 2018 om 09:00
    Wat heeft de Ligt hier nou weer mee te maken ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173742
    maandag 12 maart 2018 om 09:05
    Als we het in brabant hebben over een paar pilskes drinken dan schuppen we er ook meer dan 2 kapot..........
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:48
    Matige ploeg valt mee, voornamelijk een matige keeper!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Is dat een mop van je? Zoet presteert naar behoren dit seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:51
    Ik had een wormpje uitgegooid voor te kijken of er wat te vangen viel!

    Ze happen uitstekend!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:53
    Flinke vangsten zijn het nog niet, probeer de volgende keer aas van een hogere kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Die heeft het hele seizoen al wel punten gepakt hoor!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:51
    Brenet zeer matig. Isimat niks bijzonders. Van ginkel na zijn blessure niet best. Peireiro die alleen in toppers kan scoren. Tja het houd niet over.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:40
    Brenet is inderdaad matig. Luckassen is gewoon slecht. En isimat is een prima verdediger maar kan niet voetballen
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:59
    Waarop baseer je dat? Is er letterlijk 1 goal geweest waar die echt een fout maakte zaterdag?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:01
    Nee hoor, het was maar een geintje. Niet verwacht gelijk een hoop zooi over mij heen te krijgen!

    Zoet is dit seizoen echt wel constant. Niets op aan te merken!
    Uitstekende 2e keeper voor oranje, achter Cillessen natuurlijk...
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    maandag 12 maart 2018 om 09:19
    Als je dit al een hoop zooi vindt ga jij het nog heel moeilijk krijgen in het leven.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:22
    Nee hoor, als er iemand een makkelijk leven heeft ben ik het wel!
    Beetje werken, beetje koffie, beetje vp lezen, lekker eten, en heeeeeeeeeeel veeel sex
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    maandag 12 maart 2018 om 09:27
    Dan ben jij een heel gelukkig man, denk ik zo!
    Ik heb wat dat laatste betreft ook niet te klagen. Ik lust alleen geen koffie..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    maandag 12 maart 2018 om 08:49
    Gewoon denken dat je al kampioen bent, dan gaat 't helemaal goed komen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:54
    Dr is geen zin die gevaarlijker is in het voetbal dan hetgeen wat jij zojuist zei.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:03
    Daar schuilt het gevaar gemakzucht, maar ik weet niet hoe PSV speelde zaterdag. Kon niet kijken helaas.
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    maandag 12 maart 2018 om 09:15
    Ik zat er zaterdag en psv speelde gewoon kut
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    maandag 12 maart 2018 om 09:43
    Dat kon Stevie Wonder nog beamen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 12 maart 2018 om 09:07
    Ervaring mee?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    maandag 12 maart 2018 om 09:11
    Algemeen bekend toch. 10 puntjes voor, naar een degradatiekandidaat en op 80% de wei in. Ja dan krijg je de deksel om je oren.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:02
    Ik heb helaas niet kunnen kijken omdat ik dingen moest doen. Maar was PSV dan zo erg slecht?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    maandag 12 maart 2018 om 09:05
    Nee joh 5-0 tegen Willem II gebeurt met topvoetbal.....
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:06
    Is maar goed dat ik die wedstrijd heb gemist dan. Maar wat ging er dan allemaal mis?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 12 maart 2018 om 09:09
    Wat ging er goed is een kortere analyse. Ik zou willen zeggen: "kijk het nog even terug", maar dat zou ik zelfs mijn ergste vijand niet aan doen.

    Het was werkelijk één van de slechtste wedstrijden die ik PSV ooit heb zien spelen. En geloof me, ik heb er al aardig wat meegemaakt.... Laten we hopen dat het als wake up call heeft gediend voor de resterende 7 wedstrijden, dan heeft het nog zijn nut gehad...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    maandag 12 maart 2018 om 09:10
    Wat wil je dat ik zeg? Kansen afmaken? Verdedigen??? Initiatief tonen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173742
    maandag 12 maart 2018 om 09:08
    Helemaal niet zelfs ... Het ging tegen de verhouding in en ze hadden veel pech in de laatste minuut dat die 5 e nog viel
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    maandag 12 maart 2018 om 09:16
    Psv veel pech? Ze werden op alle punten overklast door WII
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173742
    maandag 12 maart 2018 om 09:40
    Joh.............................
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    maandag 12 maart 2018 om 09:04
    Het begint al dun door de broek te lopen daar bij psv en aanhang.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173742
    maandag 12 maart 2018 om 09:09
    Ik heb net ff snel gekeken maar het was een keurige I die ik geproduceerd heb , niet slecht voor een maandagmorgen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 12 maart 2018 om 09:10
    Nee, jij hoopt dat het door de broek begint te lopen. Dat is wat anders. We winnen gewoon nog 7x en dan is het klaar.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    maandag 12 maart 2018 om 09:27
    Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:08
    Kijk, het betere staaltje zelfkritiek. Misschien wordt het dan toch nog wat, met zoet.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    maandag 12 maart 2018 om 09:41
    "Het is duidelijk dat als wij een paar procent minder spelen, wij maar een zeer matige ploeg zijn. Dat heb je wel kunnen zien.
    Dat roep ik al het gehele seizoen, Jeroen Zoet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:53
    Als wij als Ajax supporters zeggen dat PSV maar een matige ploeg is dan worden we met de grond gelijk gemaakt, dan kan dat niet en is alles wat wij zeggen niet goed. Nu zegt jullie eigen keeper het, waarom gaan jullie niet los op hem dan? Pak hem dan ook aan...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 12 maart 2018 om 11:18
    NIemand bij PSV heeft beweerd dat we een wonderploeg hebben. We zitten er elke twee weken zelf naar te kijken.... Het gaat wel vaak om de manier waarop je iets brengt.

    Roepen dat PSV een matige ploeg is door supporters van een ploeg die zeven punten achterstaat is af en toe wat lachwekkend. Zeker als de toevoeging wordt gedaan dat het aan Ajax ligt dat PSV bovenaan staat. Tja... Nogal wiedes. Het ligt ook aan VVV dat PSV bovenaan staat. Wanneer VVV nou gewoon 26 wedstrijden gewonnen had, was PSV gewoon tweede geweest... duh.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    Geen antwoord op mijn vraag. Doei.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173742
    maandag 12 maart 2018 om 09:53
    Niet netjes natuurlijk van zoet want met deze uitspraak deklasseerd hij meteen die andere 17 ploegen die op straatlengte achter staan...........
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:01
    AL dat gezeur over Zoet. Keept gewoon een goed seizoen. Mede dankzij zijn reddingen staan we die 7 punten voor. Hij is geen topkeeper, maar pakt wel punten voor de ploeg.

    En al die Ajacieden, die Onana zo geweldig vinden. Die zorgt voor een partij onrust met dat drukke, wilde gedoe van hem. Rent vaak als een kip zonder kop rond.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:36
    Klopt precies Zoet! Beste keeper vd eredivisie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws