'Ajax wil negentienvoudig Mexicaans international: scouts in Mexico op de tribune'

    'Ajax wil negentienvoudig Mexicaans international: scouts in Mexico op de tribune'

    maandag 12 maart 2018 om 11:27

    Ajax lijkt een Mexicaanse versterking op het oog te hebben. De Amsterdammers zijn volgens lokale media bezig om de 23-jarige middenvelder Jesus Gallardo te scouten.

    De negentienvoudig Mexicaans international staat onder contract bij UNAM Pumas, dat zondag thuis onderuit ging tegen Toluca. Volgens Mexicaanse media zaten er tijdens die wedstrijd Ajax-scouts op de tribune. Naar verluidt wil Ajax zakendoen vóórdat het WK in Rusland begint: Gallardo zou zichzelf daar in de kijker kunnen spelen en zijn eigen marktwaarde kunnen opdrijven.

    Het is zeker niet de eerste keer dat Ajax rondkijkt in Latijns-Amerika. Sinds Henk Veldmate in Amsterdam actief is als scout, hebben vijf spelers de Atlantische oceaan overgestoken om in Amsterdam te voetballen: Davinson Sánchez, Mateo Cassierra, David Neres, Luis Orejuela en Nicolás Tagliafico.

    Plaats een reactie

    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 11:29
    Hahah cash denkt ik moet mexicanen hebben wil ik een keer kampioen worden....
    Elders lukt het tenslotte ook...
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 11:31
    Altijd weer ons na-apen ;) Wat hebben wij als PSV toch het echte voetbalsinstinct
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:34
    Ja daarom verlies je ook van willem2
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 11:36
    Ach de ene keer verlies je van Willem II met 5-0, de andere keer win je de potten tegen ADO, Vitesse, Utrecht en Heracles.
    Levert je 7 punten meer op dan Ajax dus voorlopig nog alles in eigen hand :)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14446
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Zelfs na een 5-0 nederlaag tegen Willem2 is een Psv-supporter niet kritisch op zijn eigen club.
    Vind ik leuk
    mortagon +1221
    maandag 12 maart 2018 om 12:40
    Wel logisch aan de ene kant als 2e club van NL verwacht je niet zomaar kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 12:56
    En dan plots 7 ptn voorstaan :D
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    maandag 12 maart 2018 om 13:27
    inderdaad, niet met deze kutelftal
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    maandag 12 maart 2018 om 13:27
    volgens mij heeft hij zich al vaker kritisch geuit maar jullie zijn een kei in het zuigen... dus ja dan wordt je terug gepakt :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 14:13
    Precies ;)

    En na zo lang zeiken is het even leuk na het ultieme dieptepunt een 'ach joh niks aan t handje' te doen
    zeker omdat het leuke reacties oplevert :)
    Vind ik leuk
    Padason +943
    woensdag 14 maart 2018 om 05:40
    Ben blij dat jullie psv supporters het kampioensschap als een groot succes zien en heel erg in de noppjes zijn.

    Hoe luid die teks in de spelerstunnel van jullie stadion, grootste successen worden behaald bij moeilijk te bereiken doelen? :P
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    woensdag 14 maart 2018 om 09:20
    Zien jullie een kampioenschap niet als een succes dan?;)
    Vind ik leuk
    Padason +943
    donderdag 15 maart 2018 om 02:58
    Het punt is dat ik een geintje maak over dat jullie het een heel moeilijk bereikbaar doel vinden.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    donderdag 15 maart 2018 om 08:37
    Moeilijk bereikbaar? We hebben geen eens concurrentie ;)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3398
    maandag 12 maart 2018 om 11:36
    Gooi het er maar uit hoor, goed zo. niet opkroppen
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    maandag 12 maart 2018 om 13:24
    bla bla bla, daarom staan we ook bovenaan
    Vind ik leuk
    renemar +561
    maandag 12 maart 2018 om 12:14
    Zegt een supporter van de club die 1 keer een echte hoofdprijs heeft gewonnen door AJAX en Feijenoord leeg te roven.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 14:15
    ?
    Vind ik leuk
    renemar +561
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Koeman, Vanenburg, Gullit, Ni(e)lsen?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 18:11
    Ja spelers doen soms graag een stap omhoog
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:31
    Beter goed afgekeken als slecht verzonne zeggen we dan maar ;)
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 11:31
    Ik wou net zeggen: incoming PSV-ers: "Mexico is van ons"
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 11:33
    ach zo heeft ajax Denemarken geclaimd, nu is het onze beurt mmkay? ;)
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 11:35
    Ja, maar juliie zijn begonnen met Arnesen en Lerby dus...

    Tjongejonge, en zich dan nog afvragen waarom de rest van Nederland juliie als Calimero's ziet.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 11:37
    Je kan ook zien dat dezee comment allesbehalve serieus was

    Deze reactie is overigens enorm ironisch aangezien het calimerogehalte er vanafspringt.
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 11:42
    Neem die contemplatie gelijk voor jezelf mee, volgende keer dat je Ajacieden generaliseert, arrogant oid noemt.

    Het zegt namelijk meer over jou dan over mij, zo'n reflectie.

    Maar gied, laten we t idd allemaal niet te serieus nemen.
    Doe ik iig niet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 11:43]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 11:44
    Ik zou kunnen vragen wat je zit te janken, maaar ik vraag me eigenlijk meer af waarover. Je comments slaan nergens op iig maar je doet maar wat je wilt.

    En je praat me nu dit gedrag van ajacieden-arrogant-noemen aan. Doe ik nu nergens en een random gok van och tis n psv'er dus hij zal dat wel doen is raar. dat je dan ook durft te praten over generaliseren snap ik niet

    ach je doet maar
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 11:46
    En t toch -tegen beter weten in- serieus nemen.

    Weet niet of t met jou nog wel goed komt, timmio...
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3398
    maandag 12 maart 2018 om 11:55
    Beetje vreemd, jij hebt het over generaliseren maar je zegt dat de rest van Nederland psv-ers als calimero's ziet. Ik hoor bij de rest van Nederland, ben niet voor psv en zie ze niet als calimero's. Dus dan kan je moeilijk een ander aanspreken op generaliseren.
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 11:59
    Zoek anders eerst n paar woorden op, voordat je je in de discussie mengt:
    Humor, plagen, polariseren, chargeren.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3398
    maandag 12 maart 2018 om 12:00
    Misschien moet je zelf eens kijken wat generaliseren betekent en als je het niet meer volgt je achter humor verschuilen. Das pas humor
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 12:23
    Zucht...

    Timmio begint met "niet serieus bedoeld", ik generaliseer daarna, met de comment erbij dat je t allemaal niet serieus moet nemen.

    En dan kom jij binnen, mij de les lezen.
    Nou, knap hoor.
    Jammer dat je de plank volledig misslaat, maar goed gedaan hoor!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 12:55
    Als je nou eerst eens probeert fatsoenlijk na te denken kom je misschien verder

    ik snap het heht is leuker on the go to zeggen wat je wilt maar sommigeen hebben dat momentje denken toch even nodig dus emnu begin er mee en doe jezelf goed
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 12:54
    Oh je denkt dat ik je serieus neem? Das wel schattig eigenlijjk
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3398
    maandag 12 maart 2018 om 13:00
    Nou gaat ie zelf zitten zuchten. nu wordt het wel grappig
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21996
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Ach domme mensen zullen altijd denken slim te zijn en ze zijn het lastigst te overtuigen. vaak best wel grappig eigenlijk. Alleen soms wel irritant. Het zal wel ik ben klaar met deze chain
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:18
    Hoh Emmu, wil je mij erbuiten laten?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 11:38
    Als het maar niet zo’n recividist is als bij onze Eindhovense vrienden...
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 11:39
    Dat is inderdaad niet te hopen want dan hebben jullie ook een topscorer in huis........
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 11:46
    Ach, Huntelaar staat er maar 3 achter... Gezien het aantal kansen dat ie heeft gehad, gaat ie er nog wel een aantal maken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 11:48
    ohh dat zal vast wel , ondertussen gaat onze recividist richting schaal ok mooi
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 11:49
    En onze recidivist niet richting schaal :p
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14446
    maandag 12 maart 2018 om 12:14
    Heeft jullie redividist ook al het kampioenschaps-shirt in huis?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 12:17
    geen idee , ik wel in ieder geval
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 12:21
    Schaal, eierdop...
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:23
    Als je het zo zegt. Doe dan?, dan moet je het wel consequent benaderen en zeggen: “Ach, Huntelaar staat er maar 3 achter... Gezien het aantal kansen dat ie gemist heeft, gaat hij er nog wel een aantal missen’. Dat heet consequentie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 12:31
    Bedoelde meer in de zin van dat ie zo veel kansen krijgt, dat het alleen maar beter kan (qua rendement).

    Maar begrijp wat je bedoelt, zin is niet consequent nee.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:43
    Ja, maar schrijf dan gewoon op wat je bedoelt. Prima, want bij Huntelaar kan een heleboel dit seizoen veel beter. Ik zie hem als een fantastische speler in het verleden, vandaar dat het zo opvalt dat hij dit seizoen echt niet zoveel toevoegt aan het voetballend vermogen. Met zijn scorend vermogen is het nu even afgelopen, maar daarin zie ik nog dit seizoen wel wat mogelijkheden. Kansen benutten he? Altijd een dingetje in de hele eredivisie.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 14:10
    Was net wakker, vergeef het me ;-)

    Voetballend vermogen is nooit zijn kwaliteit geweest, het is meer zorgwekkend dat ie zo veel grote kansen laat liggen. Dat is niet des Huntelaars.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 14:13
    Ik hoef je niks te vergeven. Bij mij kan een eerlijke vent het nooit verkeerd doen, en een ongelukkige opmerking maak ik vaker dan jij denk ik.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 14:16
    Haha oke, prima reactie man.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14745
    woensdag 14 maart 2018 om 00:07
    Wie bedoel je Stratum, Frank Sol ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    woensdag 14 maart 2018 om 00:34
    Frank?

    Kramer?
    Vind ik leuk
    JansenD10 +162
    maandag 12 maart 2018 om 11:43
    Haha ja misschien denkt ie dat wel ja
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:51
    Op zich heel verstandig. In Zuid en Midden Amerika hebben ze nog nooit gehoord van genderneutrale opvoeding enzo.
    Dat maakt jongens daar wel meer hard gekookte eieren en wat minder zacht gekookte verwende prinses voetballertjes zoals toch de meeste van onze "super talenten" zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +38744
    maandag 12 maart 2018 om 12:02
    Noem eens een voorbeeld?

    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:08
    Wout Weghorst
    Vind ik leuk
    Jozef +38744
    maandag 12 maart 2018 om 20:07
    Supertalent????
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:28
    Mark, in Zuid en Midden Amerika hebben ze wel van meer dingen niet gehoord. Of dat nu zo goed is voor de bevolking daar waag ik ernstig te betwijfelen. En dat we in Nederland verwende voetballers hebben door de “netontdekte” genderneutrale opvoeding waag ik ook erg te betwijfelen. Kortom, we hebben misschien wel verwende voetballers maar ik heb het ernstige vermoeden dat deze spelers om heel andere redenen zich verwend gedragen. Die redenen wil ik hier absoluut niet noemen, want dan zou ik generaliseren en dat gaat me echt te ver.
    Vind ik leuk
    Emnu +3727
    maandag 12 maart 2018 om 13:26
    Tuurlijk joh, in Brazile hebben ze -samen met Thailand- de shemale zo'n beetje uitgevonden.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5352
    maandag 12 maart 2018 om 11:56
    Ik denk helemaal niets
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Haha je denkt echt net een 5 jarige haha
    Vind ik leuk
    renemar +561
    maandag 12 maart 2018 om 12:13
    Wat een zure reactie. Last van de 5-0?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 12:15
    nergens geen last van , het is uiterst prima visweer zo blijkt
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:34
    Volgensmij kan Marc zijn scoutingsysteem beter uitbesteden aan PSV. Komt altijd bij dezelfde mensen terecht.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14000
    maandag 12 maart 2018 om 13:04
    Ach ja je moet wat met al die miljoenen op de bank.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8956
    maandag 12 maart 2018 om 11:34
    Wat moet ajax in godsnaam met een middenvelder als ze zyech, van de beek, de jong, de jong, schone en anderen al hebben lopen?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11023
    maandag 12 maart 2018 om 11:35
    Ziyech gaat denk ik wel weg!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8956
    maandag 12 maart 2018 om 11:48
    Ok, maar dan schuift de jong toch een linie naar voren? En S. de Jong is ook een middenvelder, word erg vol zo.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:34
    Er zullen er wel wat meer verhandeld worden. Zoveel middenvelders heb je alleen nodig als je zowel Jong Ajax als Ajax 1 wil vullen, maar dan komen je opgeleide spelers nooit meer door.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Jur74 +8956
    maandag 12 maart 2018 om 12:47
    Als je tegenwoordig naar jong kijkt speelt daar geregeld een speler mee van het 1e
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:54
    Ja, dat bedoel ik. Bij FC Utrecht, mijn eigen clubje, zie ik dat ook en dat bevalt me helemaal niets. Vaak voegen ze niets toe en daarmee blokkeren ze de kansen van hen die wel degelijk ingeschreven staan in de Juup als spelers van Jong Utrecht. Ik begrijp de redenen erachter wel, terugkomen van een blessure en dergelijke, maar vroeger kwamen wij ook gewoon trainend weer terug en dat gebeurt bij de meese ED-clubs ook. Dat is wel zo gezond.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 11:37
    zyech is boos en gaat weg , de ene dejong zien ze een libero in de andere de jong is over the hill en lasse word te oud... hou je alleen van beek over
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:40
    Van Beek zit bij feyenoord
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:41
    Ziyech gaat helemaal niet weg en lasse gaat nog wel even mee en Ajax heeft genoeg talent rond lopen waar PSV alleen maar van dromen en een hele volle bankrekening dus Ajax kan versterking kopen
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 11:42
    ach dromen .... dat laten we liever aan jullie over (over de titel)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19626
    maandag 12 maart 2018 om 12:04
    Onze bankrekening bezorgt ons nog steeds die titel niet. Dus hou maar even op over het geld bij Ajax.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Ziyech gaat weldegelijk weg. Hij gaat altijd weg bij clubs waar ze hem uitfluiten. Ik geef hem daarin gelijk, daarvoor is hij gewoon te goed. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat hij voorheen bij andere clubs werd uitgefloten, hij was ook daar altijd een van de besten.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19626
    maandag 12 maart 2018 om 14:51
    Dan gaat Ziyech nog veel transfers maken in de toekomst :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 15:07
    Bedank je hem nog wel een beetje voor de goede dingen die hij deed? Of tellen die niet meer? Als hij transfers gaat maken zullen het er niet veel zijn, vermoed ik. Maar het zal altijd een club moeten zijn die trots is op de goede kanten van een speler, tenzij Ziyech nu dezelfde move maakt als toen hij naar Ajax ging: een verkeerde keuze, Ajax is niet geschikt voor hem en niet andersom.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19626
    maandag 12 maart 2018 om 15:19
    Tuurlijk. Ik ben ook niet iemand die hem uitfluit en waardeer de dingen die hij betekend heeft voor Ajax!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19626
    maandag 12 maart 2018 om 15:20
    Maar ik reageerde omdat jij zei dat hij vertrekt omdat hij wordt uitgefloten. Dit wordt dus de 3de keer op rij, want hij werd bij zijn vorige clubs ook uitgefloten. Zal het dan niet een beetje ook aan Ziyech zelf liggen?
    Vind ik leuk
    Jur74 +8956
    maandag 12 maart 2018 om 11:49
    Lasse zeker niet te oude voor de ed, speler met loopvermogen en inzicht die nog makkelijk mee kan.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 12:40
    Schat je dat nu al zo in voor volgend seizoen? Deze sympathieke speler geeft er blijk van dat hij niet altijd de goedkeuring van de trainersstaf krijgt en al helemaal niet mag rekenen op een basisplaats. Het enige dat je kunt zeggen is dat hij altijd iedereen logenstraft en toch weer in die basis terecht komt. Dat houdt natuurlijk ook een keer op.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8956
    maandag 12 maart 2018 om 12:48
    Ik denk dat hij idd gewoon nog mee kan in de ed.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 15:09
    Nou, prima toch dan? Houd hem gewoon bij Ajax en daar zul je geen spijt van hebben.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 11:38
    Goeie zaak, goeie speler.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 11:39
    Ze willen hem, volgens deze tekst, ook beslist voor de WK inlijven. Dat zal met de vraagprijs nu en die van na de WK te maken hebben? Heeft Mexico zich geplaatst?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 11:48
    Zeker
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:48
    Mexico heeft zich inderdaad geplaatst, heeft er dus alles mee te maken dat Ajax bang is dat zijn vraagprijs stijgt
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 11:52
    Dat bedoel ik en dat zien ze ook goed. Derhalve zullen ze gewoon moeten wachten tot na het WK vermoed ik, niet omdat ik Ajax deze speler misgun, integendeel. Maar wat bij Ajax werkt zal ook bij Unam Pumas werken. Ik wens de club succes in de pogingen en we zien wat er uit zal komen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40848
    maandag 12 maart 2018 om 12:03
    Onzin. Spelerswaardes stijgen helemaal niet na een WK. Alleen uitblinkers. Net zoals falers dalen in prijs. Kan dus alle kanten op.

    Ajax zal uitgaan van voorrondes. En wil dus op tijd de selectie rond hebben. Das het uitgangspunt na het debacle van voorgaande jaren.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13605
    maandag 12 maart 2018 om 12:08
    Goed punt.
    Vrees alleen dat wanneer deze speler inderdaad naar de wk gaat dat ie dan je voorrondes niet speelt.
    Zouden ze zich beter kunnen focussen op spelers die geen wk spelen als dat een heel belangrijk punt is.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40848
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Precies. Lijkt mij wel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13605
    maandag 12 maart 2018 om 13:57
    Moet overigens eerst nog maar eens geselecteerd worden deze man.
    Was er niet bij op de confed cup, zijn meeste interlands zijn friendlies en daar willen ze in die contreien nog wel eens een hele selectie met alleen in eigen land actieve spelers voor oproepen.
    Ook wel een paar Wk kwal gespeeld maar een zekerheidje voor de wk lijkt ie niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:41
    Prachtig! En als blijkt dat hij niet goed genoeg is kan hij altijd Viergever nog achterna!
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +171
    maandag 12 maart 2018 om 11:41
    Kijk eerst eens effe wat er in Nederland (desnoods Europa) te halen valt, lopen genoeg jongens rond met veel talent.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 12 maart 2018 om 11:54
    Vertel, waar?
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +171
    maandag 12 maart 2018 om 19:22
    Labyad, Thomas, Mount, Foor, Midtsjø en nog velen in de rest van Europa...
    Vind ik leuk
    Talentscout +1171
    maandag 12 maart 2018 om 11:41
    Aanvallende of verdedigende middenvelder?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172130
    maandag 12 maart 2018 om 11:43
    parel en groeibriljant waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:44
    Linksbuiten!
    Vind ik leuk
    zwollie +7962
    maandag 12 maart 2018 om 11:43
    Als hij maar niet zo’n duikelaar als lozanootje is.
    Vind ik leuk
    kees ee +604
    maandag 12 maart 2018 om 11:45
    . . . en ook alweer het grootste talent van de wereld ??
    Vind ik leuk
    RtdDub +13605
    maandag 12 maart 2018 om 11:46
    Als iemand 19voudig Mexicaans international is, scout je hem dan?

    Groningen scoutte Suarez. Had niemand ooit nog van gehoord. Dat is scouten volgens mij.
    In een 19-voudig international heb je interesse, kan je lastig een ontdekking van je scout noemen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:50
    Maar je moet hem toch scouten voordat je hem aantrekt..
    Vind ik leuk
    RtdDub +13605
    maandag 12 maart 2018 om 12:02
    Ik snap je punt maar ik heb al een voorbeeld gegeven wat ik scouten vind. Iemand echt ontdekken.

    Deze gast is al 2 jaar Mexicaans international. Kan je lastig een ontdekking noemen van je scoutingsapparaat.

    Pumas is niet een klein lullig clubje in de 2de divisie van Mexico ofzo. Als je "scouting" afdeling niet regelmatig wedstrijden van zo'n club ziet, zeker als je je lijkt te focussen op midden en zuid amerika, hebben ze iets niet goed gedaan.

    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:52
    Jesus weer een middenvelder
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:56
    Overmars weer een workshop gehad in Eindhoven??
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19626
    maandag 12 maart 2018 om 12:00
    Bezig om hem te scouten? huh...
    Vind ik leuk
    Arbee +2235
    maandag 12 maart 2018 om 12:03
    Is die gozer net zo snel als de Lamborghini waarmee hij zijn naam deelt?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6809
    maandag 12 maart 2018 om 12:10
    Commercieel errug interessant met goedkope Tacco's op de tribunes, soort goedkopere versie van het Tunnel effect
    Vind ik leuk
    Vak422 +572
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Wat zit dat stadion vol op die foto ;)
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    maandag 12 maart 2018 om 12:55
    Mooie ontwikkeling dat de Nederlandse clubs steeds meer de (Zuid-)Amerikaanse markten zijn aan het verkennen. Daar ligt - behalve het opleiden van eigen spelers - wel de mogelijkheid om de Eredivisie nog enigszins in niveau te verhogen. Al weet je wel dat die jongens binnen twee, hooguit drie jaar vertrokken zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:09
    Weer een middenvelder. Daar kunnen ze een heel elftal mee opstellen. En wat ze hebben is al van niveau.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:54
    Wakker worden Brands, dit is jullie gebied toch?!
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 12 maart 2018 om 14:22
    PSV had ook al interesse in hem. Schijnen zelfs al ver te zijn qua onderhandeling. Evenals een Duitse club. Maar overmars zal er wel oren van hebben gekregen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:14
    Wat een koop zieke club
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    En weer een Ajacied uit de eigen opleiding eruit!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws