In het kort: Mbappé redt tiental PSG, Juventus blijft winnen en slaat gaatje

    In het kort: Mbappé redt tiental PSG, Juventus blijft winnen en slaat gaatje

    woensdag 14 maart 2018 om 20:00

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    Mbappé leidt tiental PSG naar benauwde zege
    Ligue 1-koploper Paris Saint-Germain heeft de achtste competitiezege op rij geboekt. De Parijzenaars speelden een groot deel van de wedstrijd met tien man, maar wonnen wel met 2-1 van Angers. Kylian Mbappé opende de score in de twaalfde minuut, maar niet veel later kreeg Thiago Motta direct rood. Ondanks de ondertalsituatie maakte Mbappé er 2-0 van. Een kwartier voor tijd deed Angers iets terug. Een stunt zat er echter niet meer in.

    Juventus slaat gaatje met Napoli
    Juventus heeft in  de race om de Scudetto een gaatje geslagen met Napoli. De inhaalwedstrijd tegen Atalanta Bergamo in de Serie A werd met 2-0 gewonnen. Gonzalo Higuaín en Blaise Matuidi scoorden tegen de ploeg van Hans Hateboer en Marten de Roon. De Oude Dame heeft nu vier punten meer dan Napoli. Juve won bovendien zijn laatste twaalf competitiewedstrijden.

    Nederlander schiet Chelsea langs Real
    Met dank aan Daishawn Redan heeft Chelsea onder 19 zich geplaatst voor de halve finale van de UEFA Youth League. De zeventienjarige Nederlander had met twee goals een groot aandeel in de 2-4 zege van The Blues bij Real Madrid.

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 15:20
    Allemaal Russische les bij vites.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:22
    De Bundesliga dino gaat er echt uit na dit seizoen!
    Vind ik leuk
    Thobar +3647
    maandag 12 maart 2018 om 16:34
    Wat zullen ze met de klok doen? Stilzetten of bij het grof vuil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:45
    Keihard wegtyfen denk ik, wat zullen ze er ziek van zijn, maar het wordt onderhand tijd, zo vaak net-niet kan niet goed blijven gaan.

    Helaas, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    3ziz +270
    maandag 12 maart 2018 om 15:22
    Have fate ten hag heeft tijd nodig! Europees is ajax met ten hag veel beter.. speelt achterin compact en is het geen gatenkaas!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11412
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:48
    Ajax idd Europees nog niet verloren onder ten Hag
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    maandag 12 maart 2018 om 15:25
    Hsv... 17 coaches in 14 jaar tijd....
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10466
    maandag 12 maart 2018 om 15:40
    ik vind het toch jammer dat ze gaan degraderen. HSV hoort in de bundesliga
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    maandag 12 maart 2018 om 16:06
    Jep, maar eens moet de eerste keer zijn:)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10466
    maandag 12 maart 2018 om 16:08
    You're next;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    maandag 12 maart 2018 om 16:08
    Haha, degraderen?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10466
    maandag 12 maart 2018 om 16:13
    ;)
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13264
    maandag 12 maart 2018 om 23:01
    Als het dan gebeurt hopelijk dan na 1 jaar TERUG,het zit er al een paar jaar aan te komen
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8146
    maandag 12 maart 2018 om 23:33
    Dat zelfde geld voor köln...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:18
    Maar die zijn al vaker gedegradeerd.. ook jammer daar niet van
    Vind ik leuk
    Mokes +107
    maandag 12 maart 2018 om 16:48
    Het is nog niet voorbij! Nur der HSV
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:16
    Hehe jawel. Hier in Hamburg hebben ze de hoop al opgegeven..
    Vind ik leuk
    Mokes +107
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:21
    Als je realistisch bent is dat ook zo natuurlijk..maar het is nog niet voorbij..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:26
    Klopt :)
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    maandag 12 maart 2018 om 19:12
    Ik weet nog die tijden dat hsv twee keer achter elkaar in de halve finale uefa cup stond als ik het me goed herinner. Dat lijkt nu alsof het nooit gebeurd is
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:08
    Europa cup 1 met Felix Magath. Ik dacht Happel als trainer toen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:15
    inderdaad! was nog een mooie goal van die Magath tegen Juventus ook!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8146
    maandag 12 maart 2018 om 22:58
    Er zijn dit jaar weinig spannende competitie ontknopingen. In Nederland, Duitsland, Engeland, Spanje en Frankrijk is het al beslist. Alleen in Italië is het nog enigsinds spannend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:10
    De rijke clubs worden steeds groter en nemen steeds meer afstand.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11412
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:50
    Behalve in Nederland door wanbeleid (godzijdank)
    Vind ik leuk
    power +4836
    maandag 12 maart 2018 om 23:01
    City zeker verdient de titel
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:34
    Verdienen zeker genoeg
    Vind ik leuk
    power +4836
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:13
    Dat ook
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1712
    maandag 12 maart 2018 om 23:18
    Met een naam als Titz moet het wel goed zitten nu bij HSV...
    Vind ik leuk
    Butsbal +11412
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:51
    Broer van Hugo Borst ?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1712
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:28
    Yup, en van de Braziliaanse bondschoach, genaamd Tite...
    Vind ik leuk
    Butsbal +11412
    woensdag 14 maart 2018 om 08:38
    Ajax koppel Schöne - Tete klonk ook altijd goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:04
    Guardiola laat zien, dat aanvallen makkelijker is dan verdedigen. Terwijl velen beweren dat het andersom is.

    Opvallend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:45
    Tegenhouden is toch anders dan het spel maken en oplossingen vinden in de kleine ruimte. Bij tegenhouden hoef je alleen maar tegen te houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:48
    Niemand kan City tegen houden. Voorlopig. De trainers zelf maken het moeilijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:56
    Ik snap niet waarom alle Engelse clubs behalve Liverpool zo in hun broek schijten tegen City.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:58
    Omdat ze de bal niet af kunnen pakken. Wat jij zegt, dat zo makkelijk is. Maar niemand kan bij hun de bal afpakken. Je loopt voor lul elke keer.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:06
    Haha lol deze oude topic wordt gewoon weer herladen voor nieuw nieuws.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:19
    Dan lees ik mijn eigen onzin weer.
    Moet dat nou?
    Vind ik leuk
    Butsbal +11412
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:46
    Kon dat geen week eerder ? Nondekut
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +251
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:59
    Misschien Pasveer Willem II.
    Gratis af te halen.
    Vind ik leuk
    Tilburgia +168
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:35
    Nee, dank je!
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +251
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:28
    Krijgen jullie Fresertje en Castagnios ook gratis erbij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In het kort: Mbappé redt tiental PSG, Juventus blijft winnen en slaat gaatje