'Meneer Younes zou bij mij niet twee, maar vier weken op De Toekomst trainen'

    'Meneer Younes zou bij mij niet twee, maar vier weken op De Toekomst trainen'

    maandag 12 maart 2018 om 16:43

    Als Aad de Mos trainer van Ajax zou zijn, zou hij de straf van Amin Younes verdubbelen. Maandag werd bekend dat de aanvaller twee weken naar Jong Ajax is gezet, omdat hij zondag tegen sc Heerenveen niet in wilde vallen.

    "Zeer terecht", zegt De Mos tegen Telesport. "Het verbaast mij dat Ten Hag niet op de persconferentie zei: dit is werkweigering. Ga jij je maar vier weken melden bij Reiziger en Bogarde (trainers Jong Ajax, red.). Dat is wat je moet doen als een speler weigert."

    "Het is te banaal voor worden. Ten Hag zei dat hij hem wilde belonen voor z'n goede werk op de training (en invalbeurt bij Vitesse, red.). Goed werk op de training is een normale zaak en wel het minste wat je kan verwachten van een professional die bij Ajax speelt en zich in de kijker wil spelen bij het Duitse elftal."

    "Hij kwam met problemen terug. Een transfer die hij Ajax door de neus geboord (transfer naar SSC Napoli ging niet door, red.), dus meneer Younes zou bij mij niet twee weken, maar vier weken op De Toekomst kunnen trainen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Eens met De Mos?

    (1190 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:46
    Shit meteen de dag vergald met die foto van Aad :(
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    maandag 12 maart 2018 om 16:48
    Hij heeft wel gelijk Niels.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:51
    Er is er altijd meer eentje wie gelijk heeft en dat ben ik nog altijd :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    maandag 12 maart 2018 om 16:52
    Achter in de rij aansluiten gozah. ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:54
    Haha :)

    Ajax moet Younes gewoon per direct zijn contract ontbinden, die gaat alleen maar voor problemen zorgen zo :(
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    maandag 12 maart 2018 om 16:55
    Ja dat denk ook wel, had ik nooit achter die jongen gezocht. Maar ja, ''stillen wateren hebben diepe gronden'', dat is andermaal bevestigd.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:57
    Geld en nog eens geld :)

    Die is gewoon nog gepikeerd dat ie geen transfer heeft weten te maken, die zit natuurlijk krap bij kas, bij Ajax heeft ie waarschijnlijk ook maar een salaris van 800.000, zie daar maar mee rond te kunnen komen :)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7688
    maandag 12 maart 2018 om 20:12
    Zijn dagen dat ik ze niet heb Niels...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18774
    maandag 12 maart 2018 om 16:54
    Daar heb je gelijk in
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:15
    Haha tuurlijk niet Ajax heeft hem nodig
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7501
    maandag 12 maart 2018 om 19:07
    Natuurlijk heeft Aad geen gelijk, bij werkweigering is op staande voet ontslag mogelijk, Younes speelt geen rol van betekenis meer binnen Ajax aangezien hij toch in de zomer vertrekt. Je kunt hem dus definitief verbannen of op staande voet ontslaan!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 16:48
    ik moet nog gaan eten straks maar .......
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:51
    Je had bij ons mogen komen eten, helaas woon je te ver weg :)

    Wij eten vanavond gebakken aardappeltjes met varkenshaas en groentemix :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 16:56
    klinkt goed , ik heb nog geen idee wat er gemaakt gaat worden maar op zal het gaan
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:59
    Eten moet altijd op, dat gebeurt hier ook :)

    Gisteren nog een zak bitterballen opgemaakt, zonde om te laten liggen dacht ik, voor ik het wist had ik 25 bitterballen naar binnengewerkt :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 17:05
    iemand moet het doen zeg ik altijd maar
    niks zo erg als trek hebben in iets
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    Jij snapt het tenminste :)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1290
    maandag 12 maart 2018 om 20:15
    Smakelijk gegeten?;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:48
    Hey Niels ben je weer terug? Gisteren was er een grapjas die mij nadeed en paar dachten dat ik een ban had. Neem aan dat je je vorig account hebt verwijderd.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:49
    Ja dat had ik zelf verwijderd, en er zijn inderdaad een paar idioten hier die het al te leuk vinden om een ander na te doen, dat soort heeft een heel eenzaam bestaan en willen dus aandacht trekken, simpele zieltjes zijn het :(
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 16:50
    Had je maar een ban
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 12 maart 2018 om 17:00
    Was dat die ronaldo 7?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:03
    Jip
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 12 maart 2018 om 17:06
    Florian en co. hadden er weer lol bij hoor.
    Maar dat was jij dus niet?
    Dacht ik al.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:09
    Zelfs Stratumseind dacht dat ik een ban had . Zo zie je maar wat zulke idioten veroorzaken .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    maandag 12 maart 2018 om 18:29
    Tjah, tijd geleden was er ook een of andere vlerk die riep dat Stratum overleden was ofzo, nu ben ik het verre van altijd eens met hem, laat staan jou maargoed, dat gaat te ver
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10349
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Ik vond de foto van een schaatsende Aad veel leuker :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:48
    Younes, Ajax had Younes gewoon in de winterstop moeten laten vertrekken, je merkte aan alles dat Younes er geen zin meer in heeft bij Ajax. Als Ajax zou ik gewoon zijn contract ontbinden, dat beetje salaris wat ie nog krijgt de komende 3 maanden meegeven en weg ermee :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 16:57
    Heb je trouwens al gehoord of sjakie terug is uit het ziekenhuis ? Ik hoorde dat ie zijn arm uit de kom had
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 16:59
    Van het juichen zaterdagavond zeker? :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 17:04
    nee hij schijnt er zaterdag van blijdschap een rukje aan gegeven te hebben......
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 17:08
    ahhh hij is er gelukkig weer:

    https://www.youtube.com/watch?v=YHZByQYFPWA
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:13
    Dadelijk komt Arie zeggen dat je het niet gezien hebt.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    maandag 12 maart 2018 om 17:01
    Hem gewoon de komende maanden individueel laten trainen en niet laten spelen. Laat hem op zijn minst maar werken voor zijn geld.
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    maandag 12 maart 2018 om 18:30
    Dan zou ik hem eerder een hesje aan doen en de slagboom bij de ArenA open en dicht laten doen ofzo
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    maandag 12 maart 2018 om 18:49
    Moet je hem wel op een krukje zetten
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:44
    Ja of als bediende / laaf bij de RvC vergaderingen, komt ie in elk geval niet hinderlijk boven de tafel uit
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10349
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Ajax heeft Younes laten gaan, maar deze kwam er vervolgens zelf niet uit met Napoli.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +536
    maandag 12 maart 2018 om 16:49
    Veldwijk ging helemaal uit de selectie, maar goed, daar gaat een persoonlijke vete met Faber aan vooraf.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 16:49
    Zat gister weer met zijn PSV-bril op te lullen bij Rondo, abnormaal triest.
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    maandag 12 maart 2018 om 17:01
    Het is onzen Aadje maar, moet je niet zo serieus nemen ;).
    Aad heeft meer meningen dan wie dan ook op dit forum.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    Doe ik ook niet, vind het echter schandalig dat zo’n man wordt uitgenodigd door een objectief programma als Rondo.
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:32
    Objectiviteit bestaat niet in het voetbal..
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:16
    Zo ken ik er ook nog een paar
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:35
    Oh maar ik ben het ook niet oneens met je verder :-)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:27
    Goed zo :p
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 12 maart 2018 om 17:04
    Aww gossie, had ie z'n PSV bril op?
    Niks van gemerkt hoor.
    Waar blijkt dat uit dan?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 17:44
    Begon meteen toen er over PSV - Willem 2 gesproken werd over of Ajax wel zou winnen van Sparta volgende week en zette zaterdagavond neer of het een incident is (wat nog moet blijken). Praatte het nog net niet goed. Ook meteen Ten Hag weer over van alles en nog wat te bekritiseren, terwijl hij paar weken geleden nog vol lof over Ten Hag sprak, dat Ajax hem had overgenomen. Zelfde verhaal vorige week over Ziyech, terwijl hij vorig jaar nog net niet klaarkwam wanneer Ziyech goed speelde. Meneer de Mos spreekt net alsof ie alles wel ff weet, terwijl hij veel eerder anders zegt...

    Is niet lullig tegenover jou club bedoeld, is hetzelfde als Frank de Boer over Ajax spreekt, die is ook niet objectief over Ajax. Gewoon niet uitnodigen zulke gasten.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 12 maart 2018 om 17:48
    Weet jij toevallig waar Gullit Mata tegen kwam? :D
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 19:28
    Hahahaha was er helaas niet bij :p

    Wat was dat weer een hoop om de pot heen draaien gister, Jezus...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8477
    maandag 12 maart 2018 om 16:53
    Volgende analist zou hem 8 weken op de toekomst laten trainen en de daaropvolgende dan weer 16 weken.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +114
    maandag 12 maart 2018 om 16:54
    Titel laat je denken dat Ajax 1 ergens anders traint lol.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    maandag 12 maart 2018 om 16:56
    Bij mij zou Younes geen Toekomst meer hébben.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +79
    maandag 12 maart 2018 om 16:56
    Gewoon helemaal niet meer opstellen gaat toch weg en kampioen wordt je ook niet meer. Dan maar wat spelers of jeugd opstellen die volgend jaar wel nog bij Ajax spelen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    maandag 12 maart 2018 om 17:00
    Zo Aad zegt ook iets nuttig. Zou er iets met 'm aan de hand zijn.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14455
    maandag 12 maart 2018 om 17:03
    Ik kan je garanderen Aadje, dat jij nooit op de Toekomst of wat voor elftal dan ook, bij Ajax komt te trainen. Je daar bent daar echt incompetent voor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:14
    Hij heeft er teveel kijk op bedoel je natuurlijk.Maar nee, bij zo n koude kille club die al jaren droog staat, moet je ook niet willen zijn natuurlijk!.
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    maandag 12 maart 2018 om 17:53
    Er zijn ook clubs die om de 18 jaar eens kampioen worden
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:44
    Idd en er zijn ook clubs die voor het 4e jaar op rij met helemaal niks gaan ,ondanks een godsvermogen op de bank en in het veld.Das pas echt triest als je dan 7 punten achterstaat op een cluppie met een fractie van jou vermogen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14455
    maandag 12 maart 2018 om 18:00
    Als jij zegt dat hij er teveel kijk op heeft, zegt dat meer over jij dan over mij. Maar als Mokumer voor Feyenoord zijn was dat allang duidelijk. Fijne dag verder ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +47260
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Sowieso traint Ajax 1 ook op de Toekomst, dus daar traint hij geen 2 weken ook geen 4 weken maar tot het eind van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21462
    maandag 12 maart 2018 om 17:40
    Hij zit nu goed bij Ziggo. Lekker dingetjes roepen in de ruimte. Zo kan hij geen enkele club kwaad doen.
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    maandag 12 maart 2018 om 17:54
    Gelukkig heb ik geen ziggo. Dus zie Aadje nooit.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2477
    maandag 12 maart 2018 om 17:04
    Ze maken van Younes een MUG van een OLIFANT

    Als ten Hag hem wil belonen dan doe je het niet in de 90ste minuut...Geeft hem dan gewoon 15-20 minuten om te beleven.
    Voetballers kunnen dit makkelijk weigeren en Younes is heus niet het enige dat zo over denk.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18221
    maandag 12 maart 2018 om 17:08
    Younes speelt een spelletje. Mocht het nog mogelijk zijn voor Ajax om de optie te lichten, maakt ie zich nu al godsonmogelijk om problemen met Napoli te voorkomen.
    Vind ik leuk
    Ronaldo 7 +14
    maandag 12 maart 2018 om 17:08
    Die tuinkabouter past goed bij dat gekochte jong elftal.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    VP ban deze gek eens. Door hemd achten sommige dat ik een ban had en dit account heb. Deze gek doet mij na.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    maandag 12 maart 2018 om 18:39
    Zijn naam is nou niet bepaald een replica van de jouwe. Even terug was dat wel het geval en toen had je dan ook recht van klagen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:46
    Hij doet mij ook na. Door hem gingen Florian en Stratum denken dat ik ban heb en dit account heb.
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1047
    maandag 12 maart 2018 om 20:56
    Elke gek met een ajax-obsessie en het iq van een stuiterbal doet jou na.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:13
    Idd gewoon je werk doen aadje heeft groot gelijk.Wat denkt die kabouter wel niet.
    Vind ik leuk
    remakil +4335
    maandag 12 maart 2018 om 17:28
    Stoer Aad, heel stoer man...
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:45
    Idd heeft veel meer bereikt dan jij ooit zal doen dus stttttt jochie.
    Vind ik leuk
    remakil +4335
    maandag 12 maart 2018 om 19:44
    Is dat zo? Hoe weet jij dat? Degraderen met Sparta is inderdaad een hele prestatie..

    Maar wat is verder je maatstaf? Ik heb bijvoorbeeld 11 jaar geleden het bedrijf overgenomen waar ik werkte. De eigenaar uitgekocht en ik heb het nog steeds... is dat stoer genoeg?

    Afgelopen vrijdag had ik een ontmoeting met Don Diablo.. vind ik best stoer hoor..

    Maakt het dat ik wel of niet iets mag vinden? Volgens mij mag iedereen een mening hebben, zelfs jij. Dus hoe geweldig jij Aad ook mag vinden, je snoert mij de mond er niet mee...
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1075
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Ik kan het wel een beetje begrijpen, je laat toch niemand invallen in minuut 90. Doe je alleen maar om tijd te trekken en dat hoefde niet bij 4-1.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +682
    maandag 12 maart 2018 om 17:45
    Je laat een duits internstional toch niet invallen in de 90e minuut bij een 4-1 voorsprong. Doe dat lekker met een jeugdspeler, die is er dolgelukkig mee. Maar zo’n jongen voelt dit eerder aan als vernedering.

    Hoewel younes dit natuurlijk niet had mogen weigeren vind ik dit toch weer een fout van ten hag. Die valt me echt vies tegen tot nu toe.
    En dan 2 weken terug zetten? Praat de dag erna als grote kerels en zand erover. Het enige wat ten hag hiermee bereikt is onrust.
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1047
    maandag 12 maart 2018 om 21:04
    Mee eens, en zoals de boer gisteravond al zei, dit is normaal gesproken echt niets voor younes om zoiets te doen. Zal toch iets niet lekker zitten tussen hem en ajax of ten hag. Die 2 weken moet ten hag hem wel geven, anders duikt de media er natuurlijk helemaal bovenop, gebeurde al in het intervieuw met fox, ten hag leek het in eerste instantie niet zo'n probleem te vinden, maar krabbelde steeds iets verder terug. Maakt nou niet bepaald een sterke indruk die man.
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    maandag 12 maart 2018 om 17:52
    Gelukkig Aadje afkoopsom heeft ook weer wat te zeggen over Ajax.
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    maandag 12 maart 2018 om 18:51
    Ik ben werkelijk nog NOOIT eens geweest met de Mos! Ook nu niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:51
    Ja het grote orakel spreekt, bah
    Vind ik leuk
    Ale +3503
    maandag 12 maart 2018 om 19:11
    Sterker nog. Direct ontslag! Weg met die tuinkabouter!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7106
    maandag 12 maart 2018 om 19:13
    Younes mag nooit werk weigeren, dus; twee weken, vooruit.
    Maar ten Hag is zo onhandig, de meeste spelers vinden het niet bepaald leuk om 2 minuten "te mogen" spelen...., gaat ten Hag het ook nog een "beloning" noemen......de ervaring spreekt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:36
    Om een International nog twee minuten in te laten vallen en het dan ook nog eens als 'beloning' te willen verkopen aan de pers, dat is werkelijk te belachelijk voor woorden!
    Vind ik leuk
    Mari +5131
    maandag 12 maart 2018 om 19:36
    Daarom ben je overal weggestuurd.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 19:51
    Laat dan een jong ventje invallen... je gaat toch niet een Duits international vernederen? Als Youness goed getraind heeft laat hem dan een helft Kluivert vervangen.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1960
    maandag 12 maart 2018 om 19:51
    deze spelers zouden ook de mos niet voor vol aan zien en ook niet voor 2 min opdraven voor een niets zeggende trainer
    Vind ik leuk
    pinkelman +3812
    maandag 12 maart 2018 om 20:05
    Als kluivertje nu de pannen van het dak speelde maar dat is wisselvalligheid troef, soms lijkt het wel alsof ze met 9 man spelen want die Nerez kan er ook een potje van.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:50
    Waarom maar twee weken? Juist over een week of drie is het psv-ajax. Tegen de "kleintjes" zoals Sparta maakt dit niet zoveel uit. Straf van niks dus
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21107
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:30
    Als aad,als...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:52
    Zeker mos!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:45
    younes heeft alle gelijk van de wereld dat hij als "beloning" de laatste minuut niet wil invallen bij een 4-1 stand. dit had ik zelf ook niet gedaan in de tijd dat ik zelf nog voetbalde. dit is niet iemand belonen maar iemand treiteren. Als ik younes was geweest had ik zelf gezegd ik blijf wel vier weken op de toekomst, daar nemen ze me wel serieus.... (overigens ben ik absoluut niet gecharmeerd van de voetballer younes)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Meneer Younes zou bij mij niet twee, maar vier weken op De Toekomst trainen'