Poll

    Denk jij dat Ajax nog kampioen wordt?

    (3177 stemmen)

    Plaats een reactie

    bombaste +340
    maandag 12 maart 2018 om 17:07
    Sow Sjakie, dit is eens andere koek van je!
    Vind ik leuk
    Aal +20073
    maandag 12 maart 2018 om 17:09
    Het is weer fun op Ajaxprimeur hier zeg!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3642
    maandag 12 maart 2018 om 20:55
    Je hebt ook ploegen die wel eens verliezen van een schoonmaakmiddel toch Sjaak?
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 12 maart 2018 om 21:48
    Sjaak Held!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    maandag 12 maart 2018 om 17:09
    Hahahaha sigarenmerk?
    Hij is goed!
    Vind ik leuk
    13 +10017
    maandag 12 maart 2018 om 18:17
    Ben geen Sjakie-hatert, maar vind deze grap van Sjaak echt niveau basisschool.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +470
    maandag 12 maart 2018 om 18:44
    Vaak zie je dat mensen die hoogbejaard zijn weer kinderlijke trekjes gaan vertonen. En Sjaak is gewoon stokoud!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    maandag 12 maart 2018 om 18:51
    Nee het is een geweldige opmerking als je bedenkt dat vroeger alle spelers een sigarenwinkel begonnen van Griever tot Swart!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1728
    maandag 12 maart 2018 om 20:09
    Die jongens begrijpen het gewoon niet. Geen historisch besef!
    Vind ik leuk
    Bertus +3744
    maandag 12 maart 2018 om 19:46
    Alles wat Sjakie zegt is niveau basisschool.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    maandag 12 maart 2018 om 20:40
    Dat is ook het niveau van velen hier, dus prima gedaan van Sjakie. :-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +6905
    maandag 12 maart 2018 om 20:57
    Sjaak is weer heeeelemaaal los. Stand up comedian. Lachen lachen lachen!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 17:09
    En daar is onze Sjaak :)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    maandag 12 maart 2018 om 18:53
    Wat mensen vaak niet weten is dat voetballers na hun loopbaan bijna allemaal een sigarenzaak begonnen.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    maandag 12 maart 2018 om 20:48
    Die kregen zij al vanuit Ajax toen ze nig actief waren als speler.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8149
    maandag 12 maart 2018 om 17:09
    Ik ga er weer lekker voor zitten. Wat een geweldige kerel die Sjakie.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2495
    maandag 12 maart 2018 om 17:10
    PSV was dit weekend de sigaar
    Vind ik leuk
    benny-boys +344
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    5-0 en nog wel voor de Ajax van het Zuiden, Sjaak.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    maandag 12 maart 2018 om 17:11
    Baas
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    maandag 12 maart 2018 om 17:11
    Hoe kan je nou verliezen van een sigarenmerk.......
    Die sjaak zit vol met humor ......amsterdamse humor..........
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2495
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Beter dat Sjaak het zegt, dan iemand met z'n volle verstand zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32636
    maandag 12 maart 2018 om 21:04
    Ben je weer van je benkske gerold, Stratum?

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:11
    Nee deze keer niet , amsterdamse humor is niet altijd om te lachen
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    ... zegt Sjakie van een schoonmaakmiddel.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    maandag 12 maart 2018 om 17:34
    Sjakie,rolator is besteld,ouwe grijns,pot/beer/zak
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    maandag 12 maart 2018 om 17:36
    Hulde. Super tekst. Toppertje.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:44
    De persiflages van Sjaak Swart brengen kennelijk bespottelijke bespiegelingen boven van respectloze, ongetalenteerde puberale blagen, schuilend in anonimiteit.
    Vind ik leuk
    Smash +2504
    maandag 12 maart 2018 om 18:25
    Ja, hij heeft wel humor! Deze grap werd voor het eerst gemaakt in 1916. Ongeveer het geboortejaar van deze Nederlandse Waldorf en Statler persiflage.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    maandag 12 maart 2018 om 19:35
    Weet je wat Sjakie nog meer humor zal vinden? Het feit dat hij zelf scoorde in de pot waarin PSV voor het laatst zo dik verloor in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Smash +2504
    maandag 12 maart 2018 om 20:07
    Haha! Dat was in de jaren 60 dus! De ouwe Bromsnor!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1728
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:48
    Ja, de goeie jaren...
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Sjaak legt de ballen voorlopig nog wel ff op de stropdas van iedereen.
    Niks rollator
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    maandag 12 maart 2018 om 18:21
    Sjaak die stresst alleen maar en solliciteert naar hartaanval met zijn druk gemaak,beter eendjes voeren in het park
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    maandag 12 maart 2018 om 18:24
    Sjaak is nog net zo fanatiek als 50 jaar geleden, lekker laten gaan
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1753
    maandag 12 maart 2018 om 19:31
    Eendjes voeren is slecht voor ze.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:12
    Rollator niet nodig voor Sjaak, alles werkt nog.
    Wat een klasbak hè?
    Je zal toch 60 zijn en nog zo fit.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    maandag 12 maart 2018 om 18:19
    Jonguh toch filmpje 10 jaar oud
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:39
    Ik gun Sjaak het compliment om 60 te zijn,
    zal volgende keer een smiley toevoegen. ;)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    maandag 12 maart 2018 om 18:20
    Hij wordt in juli 80.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11570
    maandag 12 maart 2018 om 18:29
    Dat hoopt ie tenminste
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:40
    Ik gun Sjaak het compliment om 60 te lijken ;)
    lijkt mij een prima kerel, die gekleurde bril, vind ik best leuk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:55
    Iedereen heeft een gekleurde bril. Degenen die dat ontkennen, liegen dat ze barsten.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 21:34
    Mmm... ik houd van bepaalde kanten van Fey en vroeger van Ajax toen Ajax nog leuk en speels voetbal deed.
    Maar of je dan van gekleurd kan spreken?
    Sjaak ziet ook de slechte dingen wel dus zo gekleurd is de bril dan ook niet. Maar Sjaak zaagt ze nooit bij de poten af. En dat waardeer ik dan weer.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:53
    Die gaat de 90 ook nog wel halen.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    maandag 12 maart 2018 om 18:55
    Van mij mag hij, markante figuren altijd mooi, ook al zijn ze soms irritant.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6905
    maandag 12 maart 2018 om 21:02
    Ik hoop dat Sjakie nog jaren doorgaat. Onbetwist hier op VP!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1728
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:47
    Hahaha... Goeie!
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    Hij kan zich beter de vraag stellen hoe het komt dat zij wel kampioen worden en Ajax niet.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:16
    Hij vindt de spelers van Ajax beter, best opvallend, dan ligt 't dus aan de trainer of in Sjaak zijn denken... de scheids heeft 't gedaan.

    Maar ik zie Willem II die willen voetballen tegen PSV.
    In de Arena komen clubs allemaal om niet te verliezen.
    Tegen PSV denken clubs er valt iets te halen en dat blijkt nu.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:05
    ik betwijfel of clubs echt met een andere instelling het veld opkomen tegen ajax of psv, qua tactiek zal het wel aangepast zijn op de tegenstander maar ze zullen in beide gevallen altijd willen winnen en toch vooral op verdediging focussen...

    tegen psv valt minder te halen dan tegen ajax kijkend naar de stand...
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 20:34
    Het is de tactiek van Cocu om de suggestie te geven dat er iets te halen is.
    Ik zie Ajax wanhopig zoeken naar een gaatje. Tegen PSV spelen clubs veel offensiever. PSV krijgt zelfs kans om te counteren, zo ver dringt de tegenstander op. Helaas speelden ze dat niet goed uit. Voor PSV dan.
    Bij Ajax lijken bezoekers te denken, gelijkspel is mooi, misschien gunt men het dit jaar PSV meer, na dat rampseizoen, ik weet 't niet maar het valt duidelijk op. Als je ADO of Utrecht of H'veen ziet.
    Ik zag bij 2-1 voor Ajax... de bal lag op de grond en Woudenberg pakte even 4 seconden extra... heel raar, ik zou denken we staan achter... snel snel maar nee, hij pakte seconden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    masterpsv +13107
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    Sjaak zegt niks verkeerds vandaag volledig mee eens!!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Hij zegt dat alleen Lozano en Romero goed genoeg zijn voor ajax.
    Lachwekkend natuurlijk.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13107
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Hij heeft romero nog niet eens zien spelen natuurlijk lachwekkend idd.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    maandag 12 maart 2018 om 18:10
    Geloof mij nou maar dat hij Romero wel heeft gezien.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:29
    Klopt. Enkel de Mexicaan komt in aanmerking ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:36
    Wie mis je dan?
    Echt beter zegt die he.
    Zo'n van ginkel kan prima mee bij Ajax. Dat vind Sjaak denk ook wel.
    Maar echt beter dan we hebben? Alleen lozano.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7643
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    Arias sowieso
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:47
    Mm ja die misschien ook nog.
    Nou dan is die er een vergeten. Schande!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:13
    Andere naam voor Willem 2 is het Ajax van het zuiden. Zou het daaraan liggen?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13107
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Dat baseer je op basis van 1 wedstrijd hahahah de ajax van het zuiden.

    LOL
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:19
    Nee hoor. Is algemeen bekend. Wist je dat niet dan? Google anders even ..
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:47
    Ken je klassiekers masterPSV.
    Vind ik leuk
    013TLB +102
    maandag 12 maart 2018 om 17:16
    Nee hoor Ajax is eerder het Willem II van het noorden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 05:14
    lijkt me eerder het westen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    maandag 12 maart 2018 om 17:13
    Sjaak heeft overduidelijk mediatraining gehad de afgelopen weken, hij is op de goede weg
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:24
    Van Elsemieke Havenga, Sjaak heeft even apart gezeten met Elsemieke... in een Hockey... stickie erbij.
    Even geen voetbal en Sjaak is herboren.
    En daarom moet Elsemieke de KNVB nieuw leven in blazen.
    Ow, goed dat Gordon hier niet is, die vat dit vast verkeerd op.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8200
    maandag 12 maart 2018 om 17:13
    Is het dan niet: Hoe kan een electronica bedrijf verliezen van een sigarenmerk?
    Vind ik leuk
    013TLB +102
    maandag 12 maart 2018 om 17:19
    Of hoe kan Heerenveen verliezen van een schoonmaakmiddel.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Hoe kan Sjaak nou telkens weer een podium krijgen voor zijn lulpraat en open deuren intrappen? Sigarenmerk, die had ik nou echt nog nóóit gehoord, zeg.
    Overigens won datzelfde sigarenmerk vorig seizoen met 1-2 in de ArenA van jouw cluppie, Sjaak.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bldmstr +68
    maandag 12 maart 2018 om 21:04
    Ik probeer niet als een ajax fan over te komen maar 0-5 is natuurlijk wel heel iets anders dan 1-2
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:59
    Zeker. Maar wilde dit punt toch maken. Trek die populaire prutpraat niet zo.
    Vind ik leuk
    Bldmstr +68
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:28
    Nee ik vind de grap van sjakie ook niet heel grappig... heb sowieso niet zoveel met sjaak maar dat zal vast ook zijn omdat ik te jong ben om hem voetballend te herinneren
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    woensdag 14 maart 2018 om 16:11
    Ik gelukkig ook. Overigens vind ik de Vd Kerkhofjes nog erger, die heb ik wel zien spelen maar dat vond ik toen ook al eikels.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:16
    Zo. Ik was al bang dat ik hem had gemist.
    Dit keer is hij nog realistisch ook.
    Maar dat zal wel komen omdat het een ingestudeerd stukje is.
    IK ben benieuwd hoevaak ze het hebben opgenomen voordat het er fatsoenlijk op stond.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    013TLB +102
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Iets meer respect voor een club die driemaal landkampioen is geworden en tweemaal de beker heeft gewonnen is wel op zijn plaats. Sjaakie kan zich beter bezig houden met dat schoonmaakmiddel van hem.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:10
    Oei zeg dat nou niet te hard. Volgens de psvers tellen de resultaten uit de vorige eeuw niet meer mee ...
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:20
    Dan heb ik slecht nieuws voor je. Je mag vanaf 1972 het aantal kampioenschappen tellen om Ajax één titel meer te zien winnen dan PSV over diezelfde periode. 20 Om 19. Dat wordt in mei uiteraard 20 om 20. Da's middenin de gouden periode van Ajax, best opvallend.

    Vanaf 1975 heeft PSV meer titels gepakt dan Ajax. Dan hebben we het niet over de laatste 17 jaar, maar over de laatste 43 jaar. Best goed van PSV, heh?

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:10
    Het is ook telkens wat anders. Eerst mogen we alleen over de laatste 4 jaar rekenen, dan weer vanaf begin deze eeuw en nu weer vanaf 1972? Kunnen jullie niet met zn allen een vergadering plannen en daarin een vaste datum bespreken vanaf wanneer we mogen tellen? Of maakt dat niet zoveel uit zolang het maar in jullie voordeel is?
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    woensdag 14 maart 2018 om 16:14
    Ik weet niet wie jullie is, ik heb nl niks met PSV. Maar wanneer iemand iets ongefundeerds roept, wil ik wel even corrigeren. Bij dezen gedaan, dat je dat niet wilt toegeven en ineens over je eigen uitspraak heen gaat lullen, is verder aan jou.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:27
    Ik geef aan dat psv'ers niet willen dat de prijzen uit de vorige eeuw meetellen. Dat is niet ongefundeerd. Dan moet je de reacties hier maar vaker lezen. Psv'ers willen dat we vanaf begin deze eeuw gaan tellen zodat zij qua titels bovenaan staan. Dat jij je vervolgens geroepen voelt om namens PSV te reageren en te verwijzen naar een jaartelling vanaf 1972 is weer volkomen willekeur. Alleen maar hoe het jullie het beste uitkomt. En met jullie bedoel ik iedereen die een datum verzinnen die nu eenmaal het beste uitkomt. Volgens mij gaat het om de gehele historie en niet om de laatste 4 jaar, begin deze eeuw of vanaf 1972. Voor de rest staak ik deze discussie. Ga iemand anders lekker lastig vallen met je theorien... vanaf 1972 hahaha hoe verzin je t
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    donderdag 15 maart 2018 om 01:02
    Ik ken weinig PSVers en wat 'ze' vinden interesseert mij geen zier.

    Tja, PSV al 46jr net zoveel titels als Ajax, het zal even slikken voor je zijn geweest.

    En dus val ik je ineens lastig omdat ik je kletspraat onderuit schoffel? Lachen met jou. Maar het is goed zo, ik zet er punt achter. Kirk-out.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7542
    maandag 12 maart 2018 om 17:22
    Ik vraag me alleen af waarom Sjaak zo verwonderd is dat je van een sigarenmerk kan verliezen.als je kan verliezen van een poetsmiddel dan kan je van alles verliezen !
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8200
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Zijn de Willem II supporters nu bezig met een manifest tegen Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    Horas +425
    maandag 12 maart 2018 om 19:44
    Ja,ze hopen dat Swart degradeert.
    Vind ik leuk
    remakil +4304
    maandag 12 maart 2018 om 17:28
    Hoe kan Ajax nou 7 punten achter staan op een club die verliest van een sigarenmerk? Leg dat eens uit Sjaak...
    Vind ik leuk
    Mistered +123
    maandag 12 maart 2018 om 17:55
    Als goed had opgelet ,dan had je dat geweten.
    Vind ik leuk
    remakil +4304
    maandag 12 maart 2018 om 18:20
    Ik heb goed opgelet, maar dat wil niet zeggen, dat ik het niet aan Sjaak mag vragen...

    Misschien moet je eerst nadenken, voor je “slim” probeert te zijn...
    Vind ik leuk
    Mistered +123
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:08
    Sjaak geeft daar al antwoord op slimmerd !

    Zo goed.....
    Lul je er maar onderuit..........
    Maar prima!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    remakil +4304
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:22
    Slimmerd... leer schrijven!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    maandag 12 maart 2018 om 17:28
    Wel een geluk dat er deze week niemand hoeft te degraderen
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:28
    Weinig PSV-ers vandaag hier, internet uitgevallen in Eindhoven?
    Stratum is er wel en zo hoort dat ook.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    WZAWZDB!
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 12 maart 2018 om 17:41
    PFFFFFFFFFF
    Vind ik leuk
    13 +10017
    maandag 12 maart 2018 om 18:30
    Waar zegt Sjaak dat dan?
    Vind ik leuk
    Fr!ts +114
    maandag 12 maart 2018 om 17:34
    Lampen en sigaren, kortsluitinkje.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    Ajax won met moeite van Heerenveen? Heerenveen werd 90 minuten lang weggespeeld. 10-1 had niet eens gek geweest. Ajax heeft gister 6 100% kansen verprutst.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    maandag 12 maart 2018 om 17:47
    Stop die man nou gewoon op een gesloten afdeling of laat hem voetballen op de a50
    Vind ik leuk
    Quareck +5952
    maandag 12 maart 2018 om 18:00
    Ik zag gisteren Guus Hiddink naast hem zitten en toen dacht ik al: hij kan wel eens iets zinnigs gaan zeggen. Want laten we eerlijk zijn, zulke opmerkingen komen echt niet van hemzelf, hij bewijst al een jaar dat hij niet tot 10 kan tellen, en nu zou hij ineens origineel willen doen.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +682
    maandag 12 maart 2018 om 18:01
    Uhh, seniele sjakie zal t al vergeten zijn maar toch...

    Wat deed dat sigarenmerk vorig jaar in de arena voor de competitie??
    Vind ik leuk
    Tiesto1 +325
    maandag 12 maart 2018 om 18:05
    Hoe kon Ajax de titel verliezen tegen "superboeren"
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11013
    maandag 12 maart 2018 om 18:08
    Als sjakie goede zin heeft kan hij lachen om zijn eigen flauwe grappen. Maar als zijn club verliest jankt hij de hele boel bij elkaar.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +58
    maandag 12 maart 2018 om 18:24
    Mooie foto van zak Swart en de muppets op het balkon.
    Lekker zuur zijn en klagen, heerlijk
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:34
    Moet je ook eens proberen, heerlijk.

    Maar Sjaak zat naast Hiddink
    Hij was bijna onzichtbaar in donker,
    Ik wilde nog vragen;
    "Sjaak Are you Hiddink behind Guus?"
    maar die Willem II mop was zo goed, daar kan ik niet overheen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    maandag 12 maart 2018 om 18:29
    Lekker respectvol naar Willem II ook.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 18:37
    Best lullig voor de degradanten, win je 3 pts en
    dan gooit PSV 3 pts in de voerbak van Willem II .
    Vind ik leuk
    numann14 +72
    maandag 12 maart 2018 om 18:43
    Hoe is het mogelijk dat Ajax thuis gelijk speelt tegen "Haagse hopjes"........
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:48

    Zijn humor mag wel wat bij geslepen worden, beetje oud bollig.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:56
    Dat is juist het leuke. Nu moet alles grof en plat.
    Een leuke tegenstelling.
    Vind ik leuk
    SvL +123
    maandag 12 maart 2018 om 19:02
    Kan sjaak geen andere hobby gaan zoeken? Golven of schilderen past beter bij hem..
    Vind ik leuk
    benny-boys +344
    maandag 12 maart 2018 om 19:38
    Hij kan misschien voor DE punten gaan tellen.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    maandag 12 maart 2018 om 19:21
    Die mafklapper heeft een neus als een sigaar
    Vind ik leuk
    Hammie +1056
    maandag 12 maart 2018 om 19:22
    Swart kan zich beter met z’n eigen bezig houden denk ik...
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:35
    Sjakie doe nou niet zo, want wij hebben een finale van de beker verloren met 5-1. Dus wees gewoon blij met die mispeer van psv en verder. Kampioen worden we toch niet meer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1728
    maandag 12 maart 2018 om 20:07
    Prachtige kop; zo zie je ze maar zelden meer...
    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1093
    maandag 12 maart 2018 om 21:00
    Ook vind Swart een pannenkoek geworden, maar deze reactie getuige van humor hahahaha
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    maandag 12 maart 2018 om 21:02
    Volgens mij verloren jullie afgelopen thuis van dat sigarenmerk Sjaak :)
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    maandag 12 maart 2018 om 21:07
    Haha held
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    maandag 12 maart 2018 om 21:49
    Gewoon, met hetzelfde gemak als waarmee ze vorig seizoen ajax versloegen in haar eigen arena....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Swart: 'Hoe kan PSV nou met 5-0 verliezen van een sigarenmerk?'