Staan nog zeven punten voor, dat hebben we ook aan onszelf te danken

    "Staan nog zeven punten voor, dat hebben we ook aan onszelf te danken"

    maandag 12 maart 2018 om 20:18

    PSV leed zaterdagavond een historische nederlaag tegen Willem II (5-0), maar volgens Jeroen Zoet is er geen enkele reden tot paniek. De doelman realiseert zich wel dat zijn team flink voor schut ging in Tilburg en denkt dat de ruime verliespartij de spelers heeft wakker geschud.

    "Het is een incident geweest. Het had niet mogen gebeuren. Maar je kunt beter één keer met 5-0 verlizen, dan vijf keer met 1-0. Oppakken en doorgaan, we staan nog steeds zeven punten los", zegt een optimistische Zoet maandag in gesprek met FOX Sports.

    "We hebben nog steeds alles in eigen hand en dat hebben we ook aan onszelf te danken. Dat gevoel overheerst bij ons. We zijn met z'n allen weer naar voren aan het kijken", vervolgt de sluitpost. "Vandaag hebben we weer een heel goede training gehad. Op naar zaterdag." De tegenstander is dan VVV-Venlo.

    Poll

    Ligt de titelstrijd weer open door de afstraffing van PSV?

    (2283 stemmen)

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +38007
    maandag 12 maart 2018 om 20:21
    Slimme jonge, die Jeroen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:33
    Is ook de reden waarom hij niet in Amsterdam speelt.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12339
    maandag 12 maart 2018 om 20:36
    Haha inkoppertje
    Vind ik leuk
    R2 +4984
    maandag 12 maart 2018 om 20:37
    Volgens mij is het gewoon omdat PSV hem oppikte bij Veendam en niet Ajax. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:01
    Niet slim en goed genoeg om 1e keeper van oranje te worden! Schijnbaar ook niet goed genoeg om de interesse van het buitenland te wekken
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:21
    Ajax word kampioen
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 20:23
    Graag aangeven welk jaar!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:49
    2017/2018
    Vind ik leuk
    FACT +2317
    maandag 12 maart 2018 om 20:25
    In welk seizoen?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:49
    2017/2018
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 20:53
    Jupiler leage is idd nog mogelijk, maar dat gaat de laatste weken ook minder.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:21
    Sorry ik heb het over ajax niet over jong ajax. Moeite met lezen???
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 22:09
    Ajax is Ajax, jong of niet. Geef alleen de verwachtingskansen weer. Eerst maar eens can Sparta winnen, jochie!
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 20:22
    Zo is dat Jeroen, vooruit kijken. Focus op VVV!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4283
    maandag 12 maart 2018 om 20:22
    Of az😂
    Vind ik leuk
    Leeuw +5557
    maandag 12 maart 2018 om 20:23
    Zo is het of liever 1x met 0-2 verliezen Jeroen. Volgende wedstrijd knallen en VVV geen enkele kans geven. Zijn ze gelijk een illusie armer in de A. Arena.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1218
    maandag 12 maart 2018 om 20:30
    ik denk dat als ze met 2-0 hadden verloren de spelers niet zouden zijn geschrokken want een nederlaagje heb je af en toe ook en ze dus de volgende wedstrijd niet nog feller op het veld zullen staan, een 5-0 nederlaag is een grotere schok en zal ze dus daadwerkelijk wakker schudden waar een 2-0 afgeschoven zou worden als incident en er niks zou veranderen, tuurlijk dit is allemaal invullen van mijn kant maar ik denk dat die 5-0 inderdaad slechter klinkt maar dat het uiteindelijk beter is voor psv in de titelstrijd dan een 2-0 nederlaag, nu schrikken ze daadwerkelijk wakker.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12339
    maandag 12 maart 2018 om 20:39
    Laten we het hopen.
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 21:00
    Zo kun je elke afgang goedpraten...

    Maar ze worden echt wel kampioen hoor...
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1218
    maandag 12 maart 2018 om 21:21
    nee, het is een afgang en ik heb hard kunnen lachen om die nederlaag van psv, alleen denk ik dat dit een grotere schok zal zijn voor psv dan een kleine nederlaag en verwacht ik dat psv hier sterker uit zal komen.
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 21:24
    Ik heb liever dat, en me 5-0 verliezen dan met 2-0.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    maandag 12 maart 2018 om 22:22
    Wat dat betreft wordt het wel interessant hoe PSV hier mee omgaat.Is 't een wake-up call of gaat zoiets toch nog in de koppies zitten?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:24
    Mooie persoonsvorm.... lijdde....
    Vind ik leuk
    035 +5082
    maandag 12 maart 2018 om 21:00
    Inderdaad............
    Vind ik leuk
    Counterattack +10444
    maandag 12 maart 2018 om 21:08
    Versterkt het lijden van het leed dat ze voelden van de geleden nederlaag. Mooie vondst
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 20:27
    Intelligente opmerking van Zoet.

    Voor zoiets moet je eigenlijk wel uit de slimste regio komen denk ik...
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:34
    Hoe noordelijker des te nuchterder en slimmer mensen zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 20:38
    Eigenlijk ben ik een Noordpool...
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 20:50
    Noordpool? Dan zou je voor PSV zijn! Hehe.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 20:54
    Nee, ik kan in een straal van 250 km geen PSV fan vinden daar...
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 21:04
    Zijn de pinguïns ook allemaal voor Ajax?
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 21:07
    Weet het niet, ik begrijp geen Pinguinees...
    Overeenkomst : ze zijn met miljoenen...

    Pimguins zijn domme dieren trouwens, die zitten uiterst Zuidelijk....
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    maandag 12 maart 2018 om 21:10
    Verrek, dat is waar. Heb mijn reactie moeten veranderen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 21:10
    Zuidelijke types hé?

    :-)
    Vind ik leuk
    Jozef +36180
    maandag 12 maart 2018 om 21:13
    Hahaha. Je ben iig eerlijk...
    Vind ik leuk
    Counterattack +10444
    maandag 12 maart 2018 om 21:23
    Pak er’n zeehond of Walrus bij en Tarzan komt
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8554
    maandag 12 maart 2018 om 20:27
    Gewoon de volgende wedstrijdjes thuis tegen VVV en Nac en winnen en alles is weer goed.
    Vind ik leuk
    R2 +4984
    maandag 12 maart 2018 om 20:40
    5-0 blijft schandalig. Als wij eerste stonden, riep de coach alleen maar dat we moesten spelen alsof we tweede stonden. Bij ons werkte dat goed. Blijkbaar ligt het in de top gecompliceerder.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10444
    maandag 12 maart 2018 om 21:12
    Is het dan wel top?
    Vind ik leuk
    Mari +7760
    maandag 12 maart 2018 om 20:29
    Zoet heeft gelijk.
    Hij ging bij de eerste twee goals niet vrijuit. Snel vergeten denkt hij.
    En Cocu heeft deze nederlaag ingeluid met zijn wissel.
    Maar 7 punten is genoeg, behalve als ze tegen VVV wederom punten verliezen. Dan wordt het een glijbaan
    Vind ik leuk
    R2 +4984
    maandag 12 maart 2018 om 20:38
    De laatste was een strafschop.
    Vind ik leuk
    MokumXXX +727
    maandag 12 maart 2018 om 20:35
    Klinkt wel raar "lijdde" zou eerder "leed" zeggen.

    On topic:
    Zoet zijn uitspraken beetje op z'n Cruijffiaans :-p
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25487
    maandag 12 maart 2018 om 20:38
    Rekenwondertje hoor, die Zoet.. pff
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:49
    Niets aan de hand voor PSV. Ze worden makkelijk kampioen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:49
    Nuchtere waarheid van “onze Zoet”!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    maandag 12 maart 2018 om 21:42
    Ach het is toch al een keer gebeurd dat een grote voorsprong tocg niet groot genoeg was. Zoals hij zei ze hebben het in eigen hand. Ze mogen nog twee keer verliezen officieel maar natuurlijk liever voor hun niet
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:24
    7 punten voor heb je alleen aan Ajax te danken!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:38
    Kun je na gaan hoe slecht en lachwekkend ajax wel niet is
    HAHAHAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:46
    Gewoon pech en mazzel pisvee
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:49
    Nee ajax laat oogstrelend voetbal zien.
    Net zo kansloos.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 23:15
    Meer dan psv en niet de mazzel om in blessuretijd alsnog, zoals psv onterecht punten te pakken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:41
    Prestatievoetbal noem je dat.
    Dat is iets wat ajax totaal niet beheerst.
    Daarom is het dit jaar wederom helemaal niets in amsterdaaaaaaaammm
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:42
    Dit noem je prestatieantivoetbal, maar gaat weer helemaal goedkomen in AMSTERDAM!!!! En sneller dan je denkt in het Calimeroachtig brabant!!!!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:31
    Scheld elkaar een keer verrot inplaats van dat zoetsappige gepraat.
    Instelling van deze generatie is echt mega slecht.
    Dat komt door die poessie opvoedingen van vandaag de dag.
    Allemaal halve wijffies inplaats van mannen.
    Me zoon van 7 heeft nog meer ruggengraat als heel deze selectie bij elkaar.
    En maar afvragen hoe het nederlandse voetbal zover afgegleden is.
    Als je met je vak bezig bent had dit nooit kunnen gebeuren.
    Ze zijn tegenwoordig meer met randzaken bezig inplaats van jezelf verbeteren.
    Ze moeten zich doodschamen en het publiek wat mee was hun geld terug geven.
    Wat een wan prestatie.
    Dit was gewoon werk weigering.
    Je zou bijna zeggen matchfixing,ongelooflijk slecht.
    PSV ONWAARDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:45
    Als je zoon van 7 op jou lijkt dan gaan we de oorlog wel winnen ja, tjonge jonge
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:47
    Je gaat versteld staan
    Vind ik leuk
    14forever +8511
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:43
    Het is blijkbaar dus geen wake up.call geweest, als je dit zo leest.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Staan nog zeven punten voor, dat hebben we ook aan onszelf te danken"