Eredivisie-clubs volgen uitblinker van Almere City: Zelf een beetje verrast

    Eredivisie-clubs volgen uitblinker van Almere City: "Zelf een beetje verrast"

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 07:54di 13-03-2018 om 07:54

    Silvester van der Water hoopt volgend jaar actief te zijn in de Eredivisie. De uitblinker van Almere City weet dat diverse clubs zijn ontwikkeling nauwlettend volgen. 

    In januari verlengde de 21-jarige Van der Water zijn contract nog tot medio 2019. Dat geeft de supporters van Almere City niet de garantie dat hij ook na de zomer nog actief is bij de club.

    "Ik ben zelf ook wel een beetje verrast door mijn snelle ontwikkeling", aldus de aanvaller in gesprek met Omroep FlevolandDit seizoen scoorde hij acht keer. "De Eredivisie zou een mooie stap zijn. Het seizoen telt nu nog ongeveer tien wedstrijden. Als ik daarna het gevoel heb dat ik mijzelf voldoende heb ontwikkeld, dan kan ik wellicht de stap maken."

    "Maar als ik het gevoel heb dat ik me toch nog iets meer moet ontwikkelen voor ik de stap ga maken, dan zal ik dat gewoon bij Almere City FC doen."

    Plaats een reactie

    Counterattack +10907
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:12
    Proberen bij SUV-top
    Vind ik leuk
    Counterattack +10907
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:17
    Leuk voor sub-top. Zo.. spellingscorrectie overruled
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:58
    Zou leuker zijn als clubs als NAC, Roda en Willem II dit soort jonge, uitblinkende, Nederlandse talenten zouden halen dan een paar (gehuurde) buitenlandse spelers die niks toevoegen.
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:53
    Roda is gewoon Juup
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:00
    Nou, met alle respect kijk ik liever naar Angelino of Manu García als naar deze jongen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5224
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:27
    Wie was vorig seizoen ook alweer de uitblinker in de Jupiler league, oja die Boere van Twente die nu geen knikker raakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:58
    Precies! En dat was vorig seizoen dan ook echt de uitblinker. Deze jongen heeft er 8 in liggen in de juup...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:48
    Je kunt boere niet met van der water vergelijken. Van der water is meer een buitenspeler of een man achter de spits en geen goalgetter als boere.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:29
    Ze bedoelen voor sparta?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws