'Domme actie' van Ten Hag: 'Spelers binnen Ajax-selectie begrijpen reactie Younes'

    'Domme actie' van Ten Hag: 'Spelers binnen Ajax-selectie begrijpen reactie Younes'

    dinsdag 13 maart 2018 om 11:30

    Spelers binnen de selectie van Ajax hebben begrip voor de reactie van Amin Younes, die weigerde in te vallen in de wedstrijd tegen sc Heerenveen. Dat zegt Voetbal International-verslaggever Freek Jansen.

    "Het is zo onhandig en zo dom gedaan", zegt Jansen bij FOX Sports over het idee van Erik ten Hag om Younes in de laatste minuut te laten invallen. "Het is zo'n inschattingsfout. Talenten kun je in de 89e minuut het veld ingooien, die vinden dat fantastisch. Maar dit is geen beloning, dat weet iedereen die gevoetbald heeft."

    "Het gevolg is dat heel veel spelers bij Ajax in de selectie de reactie van Younes begrijpen", vervolgt Jansen. "Het is niet zo dat ze Ten Hag als gek wegzetten, maar ze zeggen dat het van beide kanten niet slim gedaan is." Younes is door Ajax voor twee weken verbannen naar de beloften vanwege zijn weigering om in te vallen.

    Plaats een reactie

    Ajax +690
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:35
    The drama continues..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3671
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:36
    Is dit niet gewoon een herhaling?
    Vind ik leuk
    yuuup +9346
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:59
    Klopt. Dit zie je overal gebeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:36
    En de soap serie gaat verder
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3671
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:36
    Is dit niet gewoon een herhaling? ;-)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23593
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:40
    Is dit ook niet gewoon een herhaling? ;-) ;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +36149
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:51
    Volgens mij is dit een herhaling.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23593
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:19
    We vallen in herhaling merk ik
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89127
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:36
    De stoelpoten van Erik staan niet zo stevig meer. Daar gaat een zaag doorheen!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:48
    Dramaqueen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89127
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:50
    Waarom?

    Je kan toch zien dat de selectie niet blij is met Erik.

    Noemde ik jou ook een dramaqueen met jouw Keizer out account?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:56
    Nee? Waar had ik dat allemaal aan kunnen zien?

    Keizer liet week in week uit zien er geen zak van te kunnen.
    Ten Hag wil Younes in laten vallen en die heeft er geen zin in en direct weet jij te melden dat Ten Hags stoelpoten niet stevig meer staan en dat de selectie niet blij is met hem.

    Het zal met Groenendijk ook wel helemaal klaar zijn na die onenigheid over wie die vrije trap mocht nemen. Die nemen ze nu echt allemaal niet meer serieus hoor.
    Dat zou ongeveer vergelijkbaar zijn. Vandaar dus: dramaqueen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
    Niet lullen keizer speelde beter dan ten hag en had meer punten dan bosz
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:13
    Nee niet waar en alleen omdat hij zich uit liet schakelen door Rosenborg, maar bedankt voor je briljante kijk op dingen enzo
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:20
    Hou toch op man pannenkoek
    Vind ik leuk
    Jozef +36149
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:39
    Keizer was voor elke andere competitie uitgeschakeld bij kerst. Geen Europese verplichtingen, dus geen kunst om het beter te doen in de competitie.

    Uitschakeling door Rosenborg was schandalig en Ajax onwaardig.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:57
    Ik vind het zo hinderlijk dat 90% van de mensen dat verband niet wil zien/ontkent
    Vind ik leuk
    Jozef +36149
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:03
    Sommige dingen zijn onvergeeflijk en moeten direct consequenties hebben. Uitschakeling tegen Rosenborg hoort daar wel bij vind ik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:04
    Mee eens, maar het stoort vooral dat als je geen Europees speelt je natuurlijk meer punten pakt dan als je wel Europees speelt.
    Knap hoor dat hij een punt meer pakte dan Bosz..
    Vind ik leuk
    Jozef +36149
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:09
    Precies. Veel punten worden in de regel na Europese wedstrijden verspeeld.

    Niet voor niks pikte het toch vrij matige PSV veel punten op. Dat beetje extra dat gebracht werd om alsnog de buit binnen te halen hadden ze niet kunnen brengen als ze ook nog Europees hadden gespeeld.

    Ajax onder Keizer heeft het gewoon heel slecht gedaan.
    Thuis tegen PSV zagen we pas hoe goed het kan voetballen. Dat wetende waren de prestaties schandelijk slecht op der keizer.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:13
    Klopt, stel je voor de grap even voor hoeveel punten wij hadden laten liggen met Europees voetbal :p (overigens, met PSV en Ajax in Europa had AZ nu bovenaan gestaan :p)

    Overigens hadden we tegen PSV wel het voordeel dat Cocu een tactiek van niks hanteert, maar het gaf inderdaad wel aan wat er mogelijk is.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:21
    Plus het feit dat ze langer moeten trainen, wel logisch maar vrienden maak je er niet mee
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:24
    Ik denk dat jongens die de top willen halen dat helemaal niet erg vinden.
    Als iemand er moeite mee heeft lijkt dat me een mooi filter voor wie sowieso af gaat vallen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:29
    Als ze dat echt wilde hadden ze met twee vingers in de neus kampioen geworden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:31
    Dat zou goed kunnen kloppen.
    En als dat zo is, lijkt filteren op mentaliteit me geen slecht idee toch?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:50
    Nee maar dat word een moeilijk verhaal, daar je het gebrek aan mentaliteit veelvuldig ziet bij de clubs.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:55
    Lijkt me alleen maar meer reden om snel te beginnen :p
    Er moeten 23 spelers te vinden zijn, met de juiste mentaliteit, en die voor Ajax willen spelen :p
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:59
    Bel jij Marc even, en zeg gelijk dat die Blindevink afgebeld kan worden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:00
    Ja of Danny een goed idee is weet ik niet.
    Als ie niet in de weg loopt vind ik het best.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:58
    Probleem is dat ze allemaal denken het nieuwe wiel te hebben uitgevonden. Terwijl ze gewoon talenten aangevuld met topspelers nodig hebben die jawel geld kosten. Ook zal het salaris plafond omhoog moeten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:04
    Ja, maar die topspelers zijn over het algemeen te duur.
    En dat we genoeg geld hebben om te investeren komt ook doordat we een laag salarisplafond hebben.

    Op zich ben ik het met je eens, maar het moet denk ik in stapjes
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
    Hey ben je dr nog? Kom op man iedereen ziet het al aankomen deze zomer #tenhagout
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:13
    Wedden van niet?
    Vind ik leuk
    Jozef +36149
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:57
    Iedereen?

    Ik niet hoor.

    Younes out. Dat lijkt me wel logisch.
    Keizer begint zaken te wijzigen. Dat was noodzakelijk, maar ik begrijp dat hij niet in een keer de boel overhoop gooide. Younes wilden velen al een tijdje niet meer zien spelen en Veltman lijkt een ander slachtoffer. Gezien de vele negativiteit onder de supporters lijken me de ingrepen van Ten Hag logisch. Het moet anders, want Ajax verloor te veel punten. Dat zit hem toch ook in de spelers die je wel of niet opstelt. Ten Hag lijkt me nu goed bezig. Het mes wordt er ingezet. Terecht, want het moet beter. Veel beter.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:15
    Je zei Keizer. Verder heb je helemaal gelijk :p

    Vind jij het ook zo apart dat iedereen het ineens opneemt voor Younes, dat een Duits international respect verdient, terwijl diezelfde mensen hem altijd een domme kabouter noemen als hij speelt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:11
    Hij is echt een dramaqueen ja die midden-noordje
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:16
    Duidelijk. Meestal valt het wel mee, maar dit soort sneu gezeur, alsof nu masseel niemand meer gaat willen invallen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:22
    Ah joh die gozer is altijd uit op aandacht. Hij verveelt zich, er is nooit nieuws over zijn club en als er een topic is over Ajax speelt hij het billenlikkertje van het legioen ;-)
    Vind ik leuk
    JustH +14919
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:02
    Klopt daar worden we hier in Nederland walgelijk goed in.
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +167
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:37
    Het houd niet op niet vanzelf...
    Vind ik leuk
    Guzzi +453
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:37
    Zeker begrijpen dat de spelers ook,zelfs ik als Feyenoord supporter heb er begrip voor je zet op deze manier geen speler voor lul.
    Vind ik leuk
    JustH +14919
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:03
    Hoe lang mocht van Persie weer warm lopen?
    Vind ik leuk
    Guzzi +453
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
    Daar heb je gelijk in,maar ben het ook niet altijd eens met wat Gio doet.
    Vind ik leuk
    JustH +14919
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:06
    waar gaat het eigenlijk over :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:20
    Hou dan je bek dicht
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12078
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:37
    Ik zei het al eerder, het beloning-verhaal slaat nergens op maar hij moet wel gewoon zijn werk doen.. Hij is geen Messi of Ronaldo, mag al blij zijn dat hij bij Ajax mag voetballen met zijn matige kwaliteiten..
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2908
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:40
    Matige kwaliteiten en toch Duits international zijn. Heeft veel talent alleen het rendement moet hoger. Hij is ook geen 17/18 meer dus begrijpelijk dat hij niet zit te wachten op 1 minuut speeltijd
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12078
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:43
    Jij mag hem goed vinden hoor, ik vind hem matig en al helemaal geen Duits international waardig..
    Hij moet gewoon zijn werk doen of anders zich helemaal afmelden voor de wedstrijd..
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2908
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:44
    Inlevingsvermogen is ver te zoeken, ga zo door !
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12078
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:47
    Sorry, maar wat een gelul.. Die jongen krijgt zeer goed betaald en moet gewoon niet zeuren.. Wat ik al zei, hij is geen Messi of Ronaldo ofzo, dit is minachting voor de trainer,voor je medespelers en ook het publiek..
    Ik had 'm de rest van het seizoen geschorst, gewoon meteen een free-transfer geven, je hebt dus niks aan hem..
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2908
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:53
    Het gaat er niet om of je Ronaldo of Messi bent het gaat erom hoeveel wedstrijden jij gespeeld hebt en wat je leeftijd is. 1 minuut invallen geef je aan spelers die net tegen de ajax selectie aanzitten niet aan Younes die bijna alles gespeeld heeft. Het is een schande dat Ten hag dit een beloning vind, dit is een pure vernedering. Ook al ben ik het wel met je eens dat Younes nooit mag weigeren maar een beetje begrip voor de situatie ziet iedereen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27230
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:02
    Younes moet gewoon even zijn plaats kennen. Hij is op dit moment gewoon de back up van iemand van 18.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
    Duits international als de toppers en het b elftal op vakantie zijn...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:24
    En het C elftal buikloop heeft
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:22
    Gewoon matig dus, als je geen rendement hebt ben je gewoon niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    Vak422 +587
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:37
    Erik.. Hoe fucking dom kan je zijn?!
    Vind ik leuk
    Kl Rorije +30
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:37
    Totale minachting, naar Younes.
    Grote fout ten hag.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:42
    Younes heeft ook zijn minachting naar Ajax laten blijken in de kwestie met Napoli. Toen dat knapte heeft Ajax hem weer opgenomen in de selectie en dit is zijn dank!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    JustH +14919
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
    Klopt Degraaf
    Vind ik leuk
    stock3 +748
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:16
    Wie denkt Younes wel niet dat hij is! Hij kan nog geen bal goed op het doel schieten. Ze gaan hoog over of ver naast! En hij wil zg weg en dan weer niet! Hij gaat op de bank zitten maar wil niet invallen. Hij schijnt er geen problemen mee te hebben om zijn salaris te krijgen en de winstpremies waar hij verdomd om mee te spelen!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5558
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:38
    Ajax heeft geld zat om al die contracten af te kopen. Een coach is niet heilig verklaard in Amsterdam dus oppassen Erik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:07
    Heeft ook geen lang contract GELUKKIG
    Vind ik leuk
    Leeuw +5558
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:23
    2 jarig contract toch? en van zijn assistent erbij.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2908
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:38
    Helemaal mee eens, iemand die een international is kan je niet zo behandelen. Een wedstrijd die al beslist is en dan hem 1 minuut voor tijd laten invallen. Younes mag niet weigeren maar ik heb er wel begrip voor hoe die zich voelt, vooral omdat Kluivert het ook totaal laat afweten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3671
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:00
    Kluivert kan nog altijd beter, maar speelde dit keer juist weer goed. Neres was de gehele eerste helft ontzichtbaar om pas in de tweede helft een beetje op gang te komen. (Die wissel had in mijn optiek logischer geweest als die voor Kluivert.)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:26
    Kluivert is groeiende en dat word hij door wedstrijden, ditmaal was hij best weer ok! Younes word niet beter en heeft kansen genoeg gehad
    Vind ik leuk
    Zultkop +4204
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:38
    De levensduur van trainers in Amsterdam lijkt met de dag korter te worden.....Iets met beleid?
    Vind ik leuk
    cj_fey +4230
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:39
    Ajax is gewoon zijn werkgever, die hem vorstelijk betaald... al is het maar voor een seconde, gewoon je werk doen als dat nodig is!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:40
    Oh ja Freekie. Die hadden we hier als enige niet over gehoord. Maar die is dan ook altijd de laatste.
    Vind ik leuk
    PRICE +32611
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:41
    Ophef om niks
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:42
    Als jos hooiveld bij ajax had gespeeld had hij hier niet moeilijk over gedaan, probleem opgelost ;)
    Vind ik leuk
    Ed Peters +108
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:43
    Dit is t begin van t einde van TenHags autoriteit. Dit gaat niet goedkomen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:27
    Dit gebeurd zo vaak, storm in een glas water
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:44
    Het is godverdomme net of we in een strip beland zijn!
    Vind ik leuk
    Fooligan +974
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:44
    Gewoon tot het eind van het seizoen rondjes laten lopen en niet meer selecteren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155566
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:45
    Paulus zijn "proces" was al op voorhand gedoemd te mislukken.
    Ze jagen er een onervaren trainer uit en halen er eigenlijk een broer voor terug.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:57
    De loyaliteit van 'persona non grata' Amin Younes heeft in overdrachtelijke zin de vorm aangenomen van een spagaat.

    Ik ga overigens van de premisse uit dat de JL voor Amin Younes een no-go zone is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    michelhx +3529
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:57
    Welkom in de grote mensen wereld, Erik!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:58
    Ten Hag heeft het nu al slecht gedaan bij de selectie. Zou nu vd Sar wel willen horen wat hij er van vind.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:00
    Jaja, die egootjes snappen Youness natuurlijk wel. Je moet gewoon naar je trainer luisteren. Hoe groot je als prof ook bent, in italië zal de grootste ster nog invallen in de 92e minuut. Zonder gemor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:03
    Oprotten, is werkweigering....voelt zich te goed. Vroeger had ie 200 rondjes om het veld moeten lopen als warming up voor de straf training...lulletjes met een grote bek tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Korm +33677
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:24
    vroeger had je ook trainers die met meer respect met spelers om gingen en waren coaches nog coaches.... iedereen was bezig met zijn eigen vak. nu zie je zelfs dat een keeperstrainer met een boekje spelers instructies geven... waar is de tijd gebleven!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:06
    Alsof de spelers dat tegen Freekje Janssen vertellen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:18
    Van werkweigering is uiteraard geen sprake, maar van aanzetten tot insubordinatie.


    Erik ten Hag provoceert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:38
    Hoezo hij moet toch geen gevaarlijk werk doen???hij krijgt tonnen aan salaris...als de chef zegt invallen is het gewoon invallen. Kan hij na de wedstrijd bespreken dat hij het er niet mee eens is...
    Vind ik leuk
    Korm +33677
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:23
    Precies dit, van beide kanten is het niet slim :)

    en nu door naar een ander onderwerp... dit kennen we nu wel
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:28
    Younes heeft helemaal geen gelijk! Kom op zeg. Ajax kan nu een mooi statement naar de gehele voetbalwereld maken door een voorbeeld te stellen voor alle voetballers die gedrag denken te kunnen vertonen. Hij is toch eind van het seizoen weg. Direct contract ontbinden wegens werkweigering en wegwezen. Wij gaan dit toch niet normaal vinden hoop ik?
    Vind ik leuk
    RBDK +100
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:30
    Onvoorstelbare reactie van Younes en zijn medespelers. Als de trainer je vraagt in te vallen dan val je gewoon in. Ik geloof niet dat Ten Hag tijdens de wedstrijd al tegen Younes zei, ik ga je belonen met 3 speelminuten. Dat was de uitleg achteraf.

    Voorbeelden van grotere spelers dan Younes die gewoon invielen dit weekend:
    Chelsea - Crystal Palace 88' Pedro
    Everton - Brighton 85' Davy Klaassen
    Man Utd - Liverpool 89' Lingard, 90' Darmian, 84' Solanke
    Bournemouth - Spurs 86' Sissoko
    Malaga - Barca 85' Vidal
    Lyon - Caen 81' Tete

    Alsd iedereen maar voor zichzelf besluit of het wel of geen zin heeft om in te vallen is iedere coach verloren.

    Ongelukkige communicatie achteraf van Ten Hag, maar Younes had gewoon moeten invallen en na de wedstrijd zijn sentiment bespreken met de trainer. Met deze instelling is het het begin van het einde.
    Vind ik leuk
    Speedy +341
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:34
    "Ervaren" speler of niet, je doet wat je gevraagd wordt. Het is je baan om te voetballen, ook al is dat 1 minuut
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:39
    Spelers nemen die kale ook al niet meer serieus dus op zoek naar een nieuwe maar weer
    Vind ik leuk
    Speedy +341
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:44
    De spelers van tegenwoordig zijn watjes en mietjes. Ze lopen de hele dag te pochen over hun horloges van 50K, hun strak gekamde haartjes en gelakte schoentjes. Waar zijn de spelers gebleven die eens de mouwen opstroopten en de wortels van het gras uit het veld hapten om een overwinning uit het vuur te slepen.
    Het is puur de mentaliteit van deze generatie model-popjes
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29582
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:47
    Hij was een beetje dom...
    Vind ik leuk
    Hans Goor +45
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:49
    Het is gewoon werkweigering. Maar de pers duikt er weer boven op. Nu lopen ze te janken dat Koeman de pers niet te woord wil staan. Momenteel is het zo dat de pers en de toeschouwers zo'n beetje de opstelling bepalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:52
    Dan maar nog een keer; Erik ten Hag ging gruwelijk in de fout. Gewoon een spontane wissel waar hij niet goed over had nagedacht.
    Bracht zichzelf in de problemen en loste het op over Amin Younes zijn rug.
    En nu een puinhoop.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:03
    Het geeft eens te meer aan dat de spelers het bij Ajax voor het zeggen hebben en niet de trainer s als je baas vlak voor je naar huis wil nog een klus gedaan wil hebben en je weigerd zegt hij oke voor jou 10 anderen je hoeft niet meer terug te komen als spelers van Ajax dat doen krijgen ze een beloning
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:18
    Youness en die primadonna's moeten niet zo zeuren; ze krijgen iedere maand netjes betaald en moeten zich niet zo gekrenkt voelen als ze een keertje moeten invallen. Als ik Ten Hag was gaf ik hem en degenen die "achter hem staan" er nog een dikke boete bovenop!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:19
    Ten Hag , de spelers nemen je nu al niet meer serieus
    Domme interviews met een hoop dom gezwets zorgen er nu al voor
    dat ,spelers hem totaal niet als iemand zien waar ze tegen op kijken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:26
    Ten Hag is hier de schuldige .goeie reactie van Younes
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:40
    Het is nu wel duidelijk dat door dit alles younes niet alleen maar 2 weken naar jong gaat. Ik den dat Ten Hag hem helemaal niet meer gaat gebruiken. Al is het alleen maar om een koppig punt te willen maken.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37966
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:45
    Een koppig punt?
    Ten Hag wilde juist laten zien hem wél te willen gebruiken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    Dat koppige gaat nu komen, nu younes niet wilde invallen. Had het niet helemaal goed verwoord.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37966
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:21
    Waarom is het koppig?
    Je laat iemand spelen, die weigert, die krijgt straf.
    Ik zie er echt niks koppigs in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:32
    Na die 2 weken zou het dan over moeten zijn, maar ik denk dat Ten Hag dan koppig gaat doen door hem niet meer te gebruiken. Snap je? Even laten zien wie de trainer is.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37966
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:46
    Het is toch heel normaal om een speler niet op te stellen als die speler duidelijk maakt te willen vertrekken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:56
    Laat maar arie. Je bent vermoeiend haha..:-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37966
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:44
    Och och wat wordt Ten Hag hier simpel bekritiseerd.
    Tegenwoordig zitten er bizarre bonussen in contracten. Voor alleen al het spelen van één minuut kan veel verdiend worden. Wellicht was dit zo bij Younes zo. Die kans is in ieder geval groot. Het is zo dat veel grote clubs op deze wijze ook gewoon 'kadootjes' uitdelen aan reserve spelers. Je laat zien dat je ze waardeert. De inzet bijvoorbeeld. En ze krijgen daarvoor nog een leuk bedrag ook.

    In de grote competities, bij de grote clubs, zie je daarom ook vaak wissels vlak voor het einde van de wedstrijd. Niet alleen om tijd te rekken. Of alleen met jonkies. Ook gewoon met de grotere namen. Bijvoorbeeld Pedro nog afgelopen weekeinde. Een heel wat grotere naam dan Younes.
    Daar hoor ik niemand over.

    Wederom die selectieve verontwaardiging t.a.v. een trainer die kennelijk de kop van jut moet zijn.
    Vind ik leuk
    Laliga +1983
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:46
    Ik vind persoonlijk dat ten hag niet echt een eerlijk kans krijgt.. het is een moeilijk jaar en dan moet je midden in een seizoen erin stappen en verwacht iedereen dat je ff kampioen wordt. Kijk volgend jaar hoe het gaat en beoordeel hem dan , denk dat het wel een goede trainer is die gewoon tijd nodig heeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:16
    Het is ook wel heel moeilijk voor Ten Hag maar ik denk dat hij het er zelf ook wel een beetje naar maakt.
    Vind ik leuk
    Koeien +2358
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:54
    Ten Hag deed een Fabertje.
    Vind ik leuk
    Rene Xrp +11
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:56
    Als Younes wekelijks speelde in de basis snap ik dat maar de statistieken van Younes zijn niet echt in zijn voordeel . Alles geven of thuis blijven!
    Vind ik leuk
    Leffe +1075
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:00
    Oh ja,!!. Welke spelers dan, noem naam en rugnummer, maar dat krijg je niet te horen want dat durven ze niet, bang voor hun eigen haggie en Ter Hag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:00
    Gaat lekker bij die warme club uit diemen-zuid!.
    Vind ik leuk
    peinke +1995
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:07
    Die spelers zijn klaarblijkelijk slimmer dan die trainer. Paar maanden aan de gang, nu al de een na de andere miskleun. Op naar de volgende trainer. Ben overigens benieuwd of die spelersgroep nu ook die trainer schorst, maar denk vooral dat de spelersgroep anoniem achter Younes staat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Als de spelers de kant van Younes kiezen dan heeft die echt een probleem.
    Om vervolgens weer de spelers aan jou kant te krijgen en respect voor je te winnen gaat nog een moeilijk verhaal worden.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20500
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:25
    Draagvlak.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:13
    Volledig mee eens. Ondoordachte actie van Ten Hag
    Vind ik leuk
    plof111 +122
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:33
    Elk intervieuw van Ten Hag is een drama,deze man heeft heel gauw media training nodig.Dat is een van de reden waarom hij constant problemen heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:16
    En weer rotzooi bij de club!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37966
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:47
    Haha, een reservespeler die twee weken straf krijgt?
    T is maar wat je rotzooi noemt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:58
    Ten Hag wil hem niet schorsen maar moet van hogerhand. Noem dat maar geen rotzooi dan!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37966
    woensdag 14 maart 2018 om 13:17
    Heeft Ten Hag dat zelf gezegd?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:48
    Nee, Overmars
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:36
    Younes heeft gelijk. Dit is puur vernederend en dat hij heeft hij zichzelf niet aangedaan. Lekker, zulke klappen voor Ten Hag. Schaamteloos zou hij Younes er nog ff in willen tikken op het veld. No way.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:25
    Weer demente journalist!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws