Zoektocht naar opvolger van Advocaat: 'Hij is ook een kandidaat'

    Zoektocht naar opvolger van Advocaat: 'Hij is ook een kandidaat'

    dinsdag 13 maart 2018 om 13:20

    Sparta is op zoek naar de opvolger van de na dit seizoen afzwaaiende Dick Advocaat. Fred Grim, momenteel assistent van Advocaat, is een van de namen die wordt genoemd.

    "Grim is ook een kandidaat", zegt de nieuwe technisch manager Henk van Stee tegen De Telegraaf. "Fred heeft heel veel kwaliteiten, maar er zijn meerdere trainers die de kwaliteiten hebben om bij Sparta te komen. Haast is een slechte raadgever, maar we willen wel zo snel mogelijk een nieuwe hoofdtrainer."

    Voor Advocaat zelf is het in ieder geval al duidelijk wie zijn opvolger moet worden. Hij draagt Grim voor. "Ik vind het niet netjes naar Sparta toe om daar iets over te zeggen, maar intern weten ze wat ik erover heb gezegd en hoe ik erover denk", aldus de coach, die Sparta dit seizoen moet behoeden voor degradatie.

    Plaats een reactie

    pico323 +5325
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:23
    STREPPEL wat voor jullie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:24
    Gio is op zoek naar een nieuwe werkgever, heb ik begrepen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Inmiddels is de helft van de Nederlandse trainers wel beschikbaar dus keuze zat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:28
    Idd stuur hem maar naar ajax volgend jaar ,weet hij gelijk wat het verschil is tussen een club die wel prijzen pakt en een club die dat al jaren niet doet!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Fred grim??? Wil je zo graag degraderen volgend jaar dan?.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1288
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:41
    Heeft het bij Almere City prima gedaan en laten we eerlijk zijn, behalve het feit dat hij het CV-technisch niet verdiende om bondscoach te zijn, heeft hij daarin ook weinig fouten gemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:46
    Almere city is geen eredivisie, keizer had ook jong ajax onder zijn hoede en was bij ajax1 ook in record tijd verdwenen.

    Een keeper als (goede) trainer zie ik zelden voorbij komen en das niet voor niks.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1288
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Ja, hij moet wel de kans krijgen natuurlijk. Je zag bij Keizer ook dat hij naarmate hij langer voor de groep stond het beter begon te lopen. Daarbij is de stap van Jupiler League naar Sparta natuurlijk minder groot dan de stap van Jupiler League naar topclub. Er zijn zoveel dingen die dan anders zijn. Kijk naar een Ten Hag. Heeft het prima gedaan bij Go Ahead, Bayern II en Utrecht, maar komt er op dit moment ook niet heel lekker mee weg. Kwestie van tijd.
    Vind ik leuk
    PRICE +33853
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Zwaar karwei om de kar te trekken bij Sparta,wat blijftver over na het seizoen met alvdie huurlingen. Na competitie hoogst haalbare nog maar de vraag of ze daar door heen komen. Triest dat ze zo veel minder zijn dan excelsior
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31502
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Grim..... nog zo'n faalhaas....

    Mocht Sparta zich veilig spelen; Maurice Steijn is de man die ze moeten hebben.
    Vind ik leuk
    zwollie +7275
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:39
    Moet Maurice Steijn ook willen.
    Vind ik leuk
    Gid010 +678
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:45
    Ze kunnen wel snel willen, maar het is toch afhankelijk hoe Sparta het seizoen afsluit. Trainer zullen niet zo in de rij staan, wanneer ze degraderen.
    Vind ik leuk
    Speedy +341
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:00
    Fredje Grim kan wel bij Heereveen aan de slag. Lijkt mij een prima trainer
    Vind ik leuk
    Deltacraft +179
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:10
    Neem Verbeek....kun je bij ons zo ophalen, we brengen hem gratis evt geld toe!!!Doen...nu of nooit.....[ groetjes van een moedeloze Twente supporter]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:53
    Van mij mag Dick Advocaat nog een jaartje blijven.
    Geen Fred Grim als trainer. Of iemand met een Sparta verleden, met een Sparta hart. Zo iemand weet hoe die een club als Sparta in het linker rijtje kan houden..

    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:33
    Nee niet bijde hand van Stee eerst een nieuwe trainer terwijl je nog misschien 7a9 wedstrijden moet spelen met Advocaat en Grim .
    Niet zo bij de handen zet .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 15:34]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:40
    Laten ze maar bij Mitchel van der Gaag navraag doen. Alhoewel de ranglijst anders doet lijken is Sparta een veel grotere club dan Excelsior en bovendien financieel gezond.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:42
    Fredje Grim? Really, are you fucking kidding me?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zoektocht naar opvolger van Advocaat: 'Hij is ook een kandidaat'