Ayoub kan in Londen debuteren: vier andere Eredivisie-spelers ook opgeroepen

    Ayoub kan in Londen debuteren: vier andere Eredivisie-spelers ook opgeroepen

    dinsdag 13 maart 2018 om 13:28

    Vijf Eredivisie-spelers hebben een oproep gekregen voor de Marokkaanse nationale ploeg, die de komende interlandperiode oefent tegen Servië en Oezbekistan. FC Utrecht-middenvelder Yassin Ayoub kan zijn debuut maken.

    De toekomstig Feyenoorder mag zich richting het WK in de kijker van bondscoach Hervé Renard gaan kijken. Ayoub krijgt veel bekenden om zich heen bij de nationale ploeg. Teamgenoot Zakaria Labyad (FC Utrecht) is ook geselecteerd, evenans oud-ploeggenoot Sofyan Amrabat en toekomstig ploeggenoot Karim El Ahmadi (beiden Feyenoord).

    Ook Ajacied Hakim Ziyech behoort tot de definitieve selectie voor de komende interlandperiode. Mimoun Mahi (FC Groningen) en Oussama Assaidi (FC Twente) zijn niet opgeroepen voor de wedstrijden tegen Servië en Oezbekistan. Marokko speelt volgende week vrijdag in Londen tegen Servië en ontmoet vier dagen later in Casablanca Oezbekistan.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 13:30
    Mooi beetje ervaring opdoen ,voordat hij gaat schitteren bij de mooiste club van nederland!.
    Vind ik leuk
    fr0do +664
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:41
    Wel jammer dat ie naar een kleinere club gaat. Toch leuk dat hij zo een club op sleeptouw wil nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 05:30
    Hij gaat naar feyenoord niet naar diemen-zuid die al jaren droog staan dommie!.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8302
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:48
    Ben wel blij dat ze die ACN eindelijk naar de zomer hebben gezet anders was feyenoord gewoon een heel middenveld kwijt geweest in januari/februari 2019
    Zijn toch altijd al van die lekkere maanden qua prestaties....

    Al zie ik El Ahmadi of bij Feyenoord weggaan of stoppen als international. Of beide.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:49
    Ik wist niet dat hij niet naar feyenoord maar naar ajax gaat
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25581
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:30
    Waardeloos.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2508
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:32
    Zou mooi zijn als Labyad ook gaat spelen, die kunnen wij nog verkopen in tegenstelling tot Ayoupie.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13066
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:49
    Benieuwd waar Labyad heen gaat.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2508
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:29
    Mijn gevoel zegt dat hij naar een buitenlandse club zal gaan.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:33
    Reactie verwijder door vp.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8124
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:36
    Marokko-Servië in Londen???
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:40
    Er zijn vaker wedstrijden in Londen. Van de Argentijnen tot de mannen uit Ivoorkust.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:44
    Heb je Geert niet gehoord? Die Marokkanen hebben heel Europa overgenomen!
    Vind ik leuk
    Horas +425
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:51
    Geert is over de datum, Thierry is het nieuwe fenomeen, zeggen ze.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:48
    Ik weet het niet met hem vindt het maar een wannabe. En wie kan er nu nou tegen de haren van Geert op?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:06
    Nederland speelt toch binnenkort ook een oefeninterland tegen Portugal of Engeland in Zwitserland?
    Vind ik leuk
    Gid010 +713
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:47
    Leuk voor hem, kan hij misschien zijn dansje introduceren aan de rest. Kunnen leuke beelden opleveren als ze scoren
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:01
    Is dat mooi? Casablanca Oezbekistan?
    Vind ik leuk
    Ou Sou ba +26
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:10
    Labyad en ayoub gaan het niet redden
    Vind ik leuk
    BS +929
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:20
    Ik gun het Ayoub wel, draaitol 1e klas maar uitstekend op de vierkante meter, werklust ontbreekt ook niet en kan ook een steekbal geven.
    Vind ik leuk
    goreju +39
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:31
    Zeker, mooie voetballer die iets toevoegt aan de eredivisie. Ik vraag me alleen af of ie internationaal stand houdt. Het is niet zo dat we in Nederland een zware competitie hebben. Je hoeft geen uitzonderlijke kwaliteiten te hebben om je in Nederland in de spotlight te spelen.
    Vind ik leuk
    BS +929
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:29
    Daar heb je gelijk in, een Engelse, Duitse of Spaanse competitie is voor de meeste ere divisie spelers niet weg gelegd, dus komen ze ook tekort voor een WK
    Vind ik leuk
    remakil +4293