Onthulling Tagliafico: 'Opvallend genoeg was Ajax niet de eerste Nederlandse club'

    Onthulling Tagliafico: 'Opvallend genoeg was Ajax niet de eerste Nederlandse club'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 19:59di 13-03-2018 om 19:59

    Voordat Nicolas Tagliafico naar Ajax vertrok, had de Argentijnse back al informatie ingewonnen over Feyenoord. De Rotterdammers hadden namelijk ook interesse in hem.

    "Nadat ik in augustus voor het eerst hoorde van de concrete belangstelling, ben ik me er ook iets meer in gaan verdiepen", zegt Tagliafico tegen Voetbal International. "Dario Cvitanich was heel positief, en kon een goed beeld schetsen. Het maakte me enthousiast, maar opvallend genoeg was Ajax niet de eerste Nederlandse club waar ik informatie over opzocht. Afgelopen juni kwam bij mij het bericht binnen dat Feyenoord belangstelling had."

    "Daarnaast zou ook PSV voor me op de tribune hebben gezeten. Er was dus al wel een link met Nederland, hoewel ik vanuit Feyenoord en PSV daarna nooit echt iets concreets heb vernomen. En dat er scouts uit Europa en Nederland op de tribune zitten, is niet zo bijzonder. Dat gebeurt bij elke wedstrijd in de hoogste divisie van Argentinië", aldus de linksback.

    Uiteindelijk werd het Amsterdam voor de Argentijn. "Vanaf augustus was het vizier op Ajax gericht en in het najaar werd het steeds concreter. Het was een weloverwogen besluit om naar Amsterdam te gaan. De stap naar Ajax moest de volgende impuls in mijn carrière zijn."

    Plaats een reactie

    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:12
    Het verbaast me ook niets.
    Overmars laat Brands schaduwen...
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:16
    Jij bent soms wel leuk
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:24
    Soms? :)
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:28
    Overmars verdiende meer geld dan Brands voor zijn club
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:32
    Daarom wordt Brands kampioen met zijn club :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:37
    Haha zo is het
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:39
    Wij houden ons hoofd zelf boven water, in eindhoven moeten ze regelmatig op de knieën om de burgemeester even aan zijn stok te slobberen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
    Daar huren we Overmars voor...die lust er wel pap van.
    Weet je ook meteen waarom Overmars zoveel geld inzamelt...en de gemeente met financiele tekorten zit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    RebelVox +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:00
    Brands holt achter Veldmate aan, Overmars hoeft niet te rennen, ze komen beiden naar hem toe :-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:37
    Die hoeft er ook niet eens voor door de knieen
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:48
    Heb je ook aandelen dan Flow. Je weet wel, aandelen is vreemd geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:56
    Ja tuurlijk. Ze noemen me ook wel Jan de handelaar
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:13
    Jullie doen net of het hosanna is. Geen eigen stadion en de naam Ajax verkocht met aandelen. Als je de waarde van de aandelen afhaalt van het eigen vermogen blijft er echt nog niet zoveel over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:15
    Het eigen vermogen heeft niks met de aandelen te maken! Zwarte cijfers betekend wat je ook echt heb
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:19
    Je zevert maar wat. Als Ajax zijn aandelen terug moet kopen waarvan betalen ze dat? Zwarte cijfers! Ze keren geen dividend uit. Het eigen vermogen is gegroeid dankzij Overmars, die mogen jullie op je knieën bedanken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:22
    Dat heb je als je beurs genoteerd bent hé.
    Als de gemeente eindhoven hun geld snel willen hebben, dan word het stoelen verkoop in eindhoven
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:28
    Leg uit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:30
    De hoogste bieder mag een stoel uitzoeken in het Phillips stadion
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:32
    Precies het antwoord wat ik verwachtte. Zegt alles over jou!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:37
    Nou dat word ook geen vetpot hoor. Een seizoenkaart is duurder dan zoeen lelijke stoel.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9985
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:48
    De gemeente eindhoven en PSV hebben gewoon een overeenkomst, dus de gemeente eindhoven heeft geen recht om hun geld sneller te eisen.

    PSV levert eindhoven op meerdere manieren heel veel geld op.

    Zowel de gemeente zelf als de locale horeca.

    Los van dat ze het dus niet mogen opeisen, zouden ze er niet eens baat bij hebben.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:39
    Bespaar je de moeite Spiegel. Het heeft weinig nut om dat op dit forum uit te leggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:46
    Precies, zonde van zijn tijd.
    Vind ik leuk
    RebelVox +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:03
    Nee joh een braderie en Guusje Meeuwis + een onderbroeken lijn
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:38
    Die zijn al verkocht. Wel opletten he
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    donderdag 15 maart 2018 om 13:32
    Je zou bijna denken dat je je in de materie verdiept hebt, lol.
    Vind ik leuk
    vinny99 +793
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:25
    Geen dividend uitkering zegt u?? En u zegt dat de Amsterdamse Flow maar wat zevert? Hahaha... Eerst maar eens zelf controleren voordat u iets zegt.
    Overigens als Ajax haar aandelen terug koopt dan is dat maar voor 30% want dat is publiekelijk in de verkoop gegaan. 70% heeft Ajax al in eigen beheer.( terug kopen van een aandeel MOET niet, zoals u zegt)
    Betreft Overmars: hij word goed beloond voor zijn werk..
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:35
    Had ik trouwens gezegd dat ze aandelen terug 'moeten' kopen?
    Vind ik leuk
    vinny99 +793
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:28
    Geen dividend uitkering zegt u?? Check dat ff. En u zegt dat de Amsterdamse Flow maar wat zevert? Hahaha... Eerst maar eens zelf controleren voordat u iets zegt.
    Overigens als Ajax haar aandelen terug koopt dan is dat maar voor 30% want dat is publiekelijk in de verkoop gegaan. 70% heeft Ajax al in eigen beheer.( terug kopen van een aandeel MOET niet, zoals u zegt)
    Betreft Overmars: hij word goed beloond voor zijn werk..
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:34
    Graag even verder lezen in deze topic mijnheer. Staat precies wat ik bedoel. En ja Ajax heeft nog geen cent dividend uitgekeerd.
    Vind ik leuk
    vinny99 +793
    woensdag 14 maart 2018 om 00:02
    Vorig jaar nog dividend uitgekeerd.. zoals ik al zei.. eerst controleren voordat u iets roept.. 24 november 2017... 0,24 per aandeel..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:49
    De flow zit ook op zijn knieën aan de stok van Overmars te slobberen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:37
    *betekent
    In de tegenwoordige tijd kan er nooit een d als uitgang voorkomen! Let op je spelling! United is een schande voor het voetbal, deze tenenkrommende spelfouten zijn een schande voor het Nederlandse volk!
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:41
    Wel waar: "Mijn oom rijdt in zijn eenD naar de uitgang".
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:10
    Wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:08
    Eigen vermogen heeft bij een nv, wat Ajax is, zeker te maken met de aandelen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:20
    Die Amsterdammers verkopen hun moeder nog...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:22
    Ja tuurlijk je moet wat om aan centen te komen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:47
    Nou, die van mij heeft best nog wel wat opgebracht. Weekend naar de Ardennen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    woensdag 14 maart 2018 om 08:00
    Je kan alles over Joden zeggen, maar onze moeders verkopen we niet! voor de rest is alles bespreekbaar
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:37
    PSV heeft dan wel een eigen stadion maar de grond er onder is al verkocht aan de gemeente. De stenen zijn voor PSV. Wat denk jij dat dit waard is? Enige gunstige hieraan dat je geen huur of te betalen maar hypotheek. Onderhoud is dan wel weer voor PSV en dat wordt in de loop der jaren alleen maar meer.
    Ajax heeft 73% van de aandelen in eigen beheer. 27% is uitgegeven. De waarde van de aandelen afhalen van het eigen vermogen? Volgens mij weet jij niet hoe het 1 en ander werkt.
    Ajax staat er financieel prima voor. Sportief is duidelijk een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:50
    27% van 18,33 mio aandelen tegen een huidige koers van 10.4euro kom je uit op ruim 51 mio Euro. Eerlijk gezegd snap ik niet dat Ajax van de beurs gaat, zijn ze baas in eigen huis. Of zie ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:02
    Tsja ze zullen de noodzaak daar niet van inzien. Aangezien ze nooit dividend uitkeren kost het Ajax niks. De jaarlijkse aandeelhoudersvergadering en andere verplichtingen nemen ze dan maar op de koop toe denk ik. Ajax gaat wel in een nieuw trainingscomplex investeren. Gaat 36 miljoen kosten. En wie weet hebben ze plannen voor de Arena of wat jij aangeeft, toch wel van de beurs af. Hoe dan ook mag er wel wat gebeuren met dat geld wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:07
    Nu begrijpen we elkaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:48
    Vermoeiend.
    Vind ik leuk
    vinny99 +793
    woensdag 14 maart 2018 om 00:17
    Als je ruim 70% in eigen beheer heb ben je baas in eigen huis, of zie ik dat verkeerd...
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    woensdag 14 maart 2018 om 00:27
    Niet helemaal, je bent verantwoording verschuldigd aan de aandeelhouders. Tijdens een aandeelhoudersvergadering hebben ze inspraak. Ik wil alleen maar aangeven dat met het huidige vermogen Ajax volledig van de beurs kan. Is er nog genoeg om te investeren in spelers en jeugdaccomodatie.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9985
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:52
    Nogmaals: De deal met de gemeente heeft PSV inderdaad geholpen met liquiditeitsproblemen, echter, levert het de gemeente eindhoven per jaar dat de afbetaling loopt 1 ton meer op dan dat het de gemeente kost.

    De gemeente zou dan ook dom zijn om dat te laten lopen.
    Heb je nog meer voorbeelden waarbij de gemeente PSV heeft geholpen of is je enige stok om mee te slaan nu doormidden?

    Vond je eerst nog wel normaal reageren al wist ik dat je PSV haatte, maar je bent steeds meer een stakker geworden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:35
    Flow meent dat hij de wijsheid in pacht heeft! Valt erg tegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:43
    Whahahahhahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:35
    Tijdens hun dienstverband zal Brands dit jaar op gelijke hoogte komen. Hij is wel langer in dienst. Marc is eindelijk Dennis als ballast kwijt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:24
    Dan nog heeft Marc meer titels en hogere klasseringen... en als eerste keer TD
    Vind ik leuk
    Rene Xrp +11
    woensdag 14 maart 2018 om 08:53
    En nog steeds minder geld maakt
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:31
    Zoal ik zei...........
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:38
    Hij en leuk.
    Waanbeelden en achterlijk bedoel je. Als zou psv 10 miljoen meer bieden zouden spelers nog liever naar ajax gaan
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Ik begrijp jouw reactie niet. :-(
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Als ik het maar snap!
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:45
    OK, jij gaat dus niet voor de dialoog maar voor jouw monoloog??
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:52
    Ik ga voor de rode oog :d
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:53
    Dus...........
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:59
    Dus...... Dat
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:32
    OK, jij gaat dus niet voor een dialoog maar meer voor een nietzeggende opmerking. Prima als jij dat zo wil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:35
    En hoe! Vraag me eigen wel is af wat voor kneus jij in het echt bent. Een echte orakel
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:43
    Apart............... als ik iets schrijf wat in jouw kraam past doe je aardig en als dat niet zo is dan doe je lelijk. Waarom ben ik nu ineens een kneus?? Orakel??? Ik vfaag jou gewoon om een dialoog en dat ontwijk jij, wat inhoudt dat jij dus geen argumenten hebt. Mij dan een kneus noemen is wel erg kinderachtig. Maar prima..... het is jouw keuze om niet de dialoog aan te gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:48
    We zitten niet bij een waarzegster in de praktijk!
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:41
    Er zijn mensen die een normaal verstandelijk vermogen hebben om te reageren en er zijn mensen die van alles ontlopen om te reageren. De laatste categorie hoor jij dus bij. Van alles roepen en op een redelijek vraga van mij niet inhoudelijk reageren. Niet sterk DAF!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:58
    Wil je kappen met reageren anders moet ik blijven liken ;) haha . Late gaan , het is bij sommigen op dit forum leuker om ruzie te make met elkaar dan gewoon over voetbal te praten
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Okay, zoals bij Richarlison...?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:43
    Voetbalt hij nu bij psv dan?
    Vind ik leuk
    Maan88 +4440
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:10
    Spelers gaan nog liever naar watford dan naar ajax dus nu sla je de plank weer mis!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:13
    Ik zou ook liever tegen city spelen dan tegen psv.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4440
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:46
    Als je bij PSV speelt is de kans dat je city loot in de CL aanwezig. Met de UEFA cup altijd van ajax, wanneer ze die überhaupt halen zul je city niet tegenkomen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30168
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:16
    Ja man, ik heb zelfs via via gehoord dat Overmars een GPS tracker ergens in de auto van Brands heeft laten verstoppen, zo weet Overmars precies waar Brands naartoe gaat :)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Natuurlijk, Brands zijn auto vliegt ook naar Argentinië...
    Onopvallend achtervolgt door een grote Boeing met Overmars in de cockpit.
    Overmars zag op een bordje 'cock' en dacht 'laat ik hier maar eens neuzen'.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:45
    Die lust wel pielepap den dieje ja
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:23
    Ach, mij maakt het niks uit. Ik gok eerder dat Veldmate daar verantwoordelijk voor is en dat het los staat van PSV.

    Voorlopig ben ik best tevreden over hem, beter dan wat we tot nu toe LB hadden en wat PSV daar nu heeft.

    Al vind ik Viergever echt niet zo slecht daar maar Tagliafico speelt aanvallend wel meer klaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:19
    Denk dat het sluitspier broeders zijn!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    woensdag 14 maart 2018 om 01:33
    En Psv maar Ajax afdankertjes transfervrij oppikken. Het beleid van Psv in een notedop.
    Vind ik leuk
    Sytz +3548
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:12
    Was al bekend, Feyenoord ging voor Haps. Denk dat Tagliafico toch meer bij Ajax past en Haps meer bij Feyenoord. Iedereen blij! :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:13
    Ja en wij hebben Brenet:)
    Vind ik leuk
    Sytz +3548
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Haha, ja voor jullie was Tagliafico niet slecht geweest denk ik! ;)
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Wees daar maar blij mee Tim
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:40
    En wij hebben brevet
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:37
    Brevet van onvermogen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:38
    Nou vermogen genoeg hoor. Dat kunnen ze in eindje niet zeggen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Ik denk dat Tagliafico een betere aanwinst zou zijn geweest dan Haps. Beter en goedkoper. Masr misschien te duur in de salarisstructuur.
    Vind ik leuk
    Sytz +3548
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Van Geel houdt ervan om Nederlanders te kopen. Opzich geen nadeel, krijg je geen praktijken van spelers die een halfjaar moeten ‘wennen’. Dat wil van Geel zoveel mogelijk vermijden. Nou was dat bij Tagliafico niet zo, ik denk dat van Geel dat mogelijk verkeerd heeft ingeschat.
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:30
    Ik ben geen fan van Van Geel. Masr zijn aandeel in het kampioenschap was groter dan van Van Bronkhorst
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:47
    Goedkoper weet ik niet spelers van buiten Europa moeten een minimum bedrag verdienen.
    Verder hebben zuid Amerikanen over het algemeen een paar zaakwaarnemers, die willen ook een greep uit de geldpot;-)
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:25
    Ik dacht dat de transfersom lager lag.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:49
    Malacia past ook wel bij Feijenoord.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Ook nieuws vandaag.
    Hopelijk begrijpen meer clubs in Nederland de noodzaak...

    PSV-captain Van Ginkel neemt defibrillator in gebruik in woonplaats van videoanalist Wim Rip
    PSV geeft woensdagmiddag opnieuw aandacht aan het belang van de zogeheten AED (automatische externe defibrillator), waarmee mensen met een hartstilstand gered kunnen worden.

    Bij de eredivisiewedstrijd tussen Feyenoord en PSV benadrukten zowel de Rotterdammers als de Eindhovenaren onlangs bij de aftrap al het belang van een goede verspreiding van defibrillatoren.
    De selectie van PSV krijgt dinsdagmiddag een reanimatiecursus.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:43
    Zozo jij en een serieuze reactie. Ben je op je hoofd gevallen?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:50
    Het kampioenschap is ook een zeer serieuze aangelegenheid.
    Ik weet dat Ajax hier wat minder serieus mee bezig is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:53
    Haha 5 0 tegen Willem2. Die kwam pas hard aan
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46431
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:55
    7 punten voorsprong, hetzelfde aantal toen jij mij feliciteerde met het aanstaand kampioenschap een paar weken geleden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13158
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Wat ik opvallend vind is dat zo'n speler op die leeftijd nog naar de ED komt, die kan toch ook makkelijk bij een Europese subtopper mee ?
    Ik ben er erg blij mee iig en dan ook nog voor dat geld..
    Vind ik leuk
    Castromann +7842
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:29
    Misschien goed genoeg voor de eredivisie (dat is al snel) maar komt te kort voor de grotere competitie. Is ook ook geen schande..want dat geldt voor 99% vd spelers in de eredivisie
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13158
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:33
    Waarom niet ? Is ook opgeroepen voor Argentinie..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:40
    Ja noem zijn concurrenten dan eens bij het nationaal elftal.

    Juist ja
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13158
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Dat is waar, die is er nauwelijks..
    Maar goed, als je voor Argentinie wordt opgeroepen ben je meestal geen koekenbakker..
    Zeg nou eerlijk, hij maakt toch een prima indruk ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
    Zeker geen lapschwanz nee.
    Iemand die echt over lijken gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    VP ik ik ben het onderhand wel kotsbeu dat er telkens geen C.L livemeepraten is. Wat jullie wel goed kunnen is het uitmelken van Ajax nieuws.
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Verder gaat het wel goed met jou Bien??
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:20
    Daar wordt je toch helemaal gek van!
    Helemaal mee eens lozano
    Vind ik leuk
    pico323 +6496
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:30
    dan laat je gezicht hier niet meer zien.lijkt me duidelijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:36
    Gezichten kan je niet zien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:35
    Leuke opstelling United.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:36
    Dat wordt leuk potje. Zo dadelijk mijn TV even aandoen haha die staat meestal uit omdat ik weinig TV kijk, alleen als er voetbal is.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13024
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:38
    Succes bij waar je heen gaat flappie/eucalypta en maak er niet zo’n bende van als hier.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:18
    En weer wat centjes v Mark voor deze reclame!
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Ff iets belangrijkers vp

    Sinds waneer speelt moudefhino aanvallend?
    4 aanvallers in een belangrijke wedstrijd?
    Is moudefhino ziek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Overmars schaduwt iedereen puur uit frustratie
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:23
    Wat zou Overmars aan frustratie hebben dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:26
    4 jaar niks?
    Vind ik leuk
    035 +6306
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:32
    Jij neemt dus al een voorschot?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:20
    Verstandige jongen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:28
    "Zou op de tribune hebben gezeten " -> "Nooit meer iets van vernomen". Snapt iemand de logica hiervan ?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2584
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:29
    ik betwijfel of de interesse van Feyenoord daadwerkelijk ooit serieus zou zijn geworden, ze hadden net Haps gekocht en hadden Malacia al in de opleiding, daarmee 2 spelers die goed genoeg zijn op die positie, Tagliafico zou onnodig zijn geweest die positie is momenteel prima bezet bij Feyenoord met 2 van de besten van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:30
    Niet de eerste maar wel de beste.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:48
    Goed gezien als je malacia en haps heb zou gek zijn om hem er nog bij te doen
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:05
    Wel komisch. PSV supporters die zich druk maken om Overmars en Ajax. Vooral Bien en Jaja zijn regelmatig op Ajax topics te vinden, misschien een tip ga eens wat vaker naar buiten en snuif frisse lucht,Ipv je fobie te laten gelden. Misschien hun naam veranderen in Lorre en Taco PSV papegaai.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:18
    Ik heb Barcelona en Bayern ook wel opgezocht op het internet. Helaas is niks geworden. Mijn reactie is net zo onzinnig als dit bericht!
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:34
    Ik heb zelf bij beiden wel eens op de tribune gezeten, maar na die reisjes had ik niet meer genoeg geld om een bod uit te brengen op Messi of lewandowski..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:04
    Moet je ook niet zoveel drinken!
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    woensdag 14 maart 2018 om 00:03
    Haha je lijkt mijn moeder wel :)
    Vind ik leuk
    plof111 +120
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:18
    Top aankoop
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:00
    ok. Niet de eerste wel de beste
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:36
    Nee dat was HFC
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:27
    Hey “De Ajacied “ ,
    Als je niet weet hoe het zit hou dan gewoon je mond ! Er is nog nooit belasting geld naar PSV gegaan, tussen PSV en de gemeente is een leningovereenkomst gesloten en PSV betaald keurig elke maand dus hou alsjeblieft stil, dat Ajax nou wel veel geld in kas heeft door Overmars , gefeliciteerd er mee, maar jullie worden weer geen kampioen en PSV wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 14:46