Update: Tottenham bevestigt Kane-vrees en moet spits lang missen

    Update: Tottenham bevestigt Kane-vrees en moet spits lang missen

    woensdag 14 maart 2018 om 15:19

    Grote zorgen in Engeland om Harry Kane. De spits van Tottenham Hotspur is in ieder geval tot mei uitgeschakeld met een enkelblessure. Hem wacht daardoor een race tegen de klok om op tijd fit te zijn voor het WK in Rusland.

    Met dat nieuws pakt boulevardkrant The Daily Mirror uit. Kane beschadigde zijn enkelbanden in het competitieduel met Bournemouth (1-4 zege) van zondag. Dat is een forse tegenvaller voor de Spurs, die de Premier League-topscorer onder meer moeten missen in de kwartfinale en eventueel de halve finale van het toernooi om de FA Cup. Daarnaast ontbreekt hij in tenminste vier competitiewedstrijden, waaronder de toppers tegen Chelsea en Manchester City.

    Maar niet alleen Tottenham Hotspur zit met de handen in het haar. Door zijn blessure heeft Kane aan het eind van het seizoen slechts een handvol kansen om wedstrijdritme op te doen voor het WK. De 24-jarige Engelsman mist ook de oefeninterlands van The Three Lions met het Nederlands elftal en Italië deze maand.

    Update 14/3 15.19: Tottenham Hotspur heeft bevestigd dat Harry Kane hoogstwaarschijnlijk een maand niet in actie kan komen vanwege schade aan zijn enkelbanden. De spits raakte afgelopen weekend geblesseerd na een botsing met Bournemouth-keeper Asmir Begovic. Kane zal op tijd fit zijn voor de WK-campagne van Engeland.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 21:54
    Engeland is al niet heel goed en zonder kane vrijwel onzichtbaar
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:54
    Duitsland wordt toch gewoon wereldkampioen, de rest kan gewoon thuisblijven :)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8109
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:56
    Onderschat die Fransen niet. Die hebben ook een geweldig team.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 15:42
    en Spanje en België
    Vind ik leuk
    Youri99 +7386
    woensdag 14 maart 2018 om 17:18
    België heeft fantastische spelers maar ik zie ze niet als favoriet voor de winst, de Belgen zijn net als de Nederlanders mentaal gezien te lief.

    Spanje zie ik als een gevaarlijke outsider en Duitsland en Brazilië als de grote favorieten.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7386
    woensdag 14 maart 2018 om 17:17
    Frankrijk heeft vaak geweldige spelers maar geen geweldig team.
    Duitsland vice versa. Dat moet je niet door elkaar halen.
    Vind ik leuk
    Vidar +739
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:57
    Nope, de Fransen gaan er met de beker vandoor.
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:14
    Brazilië wordt het. Aanval Neymar Jesus Coutinho. Zijn niet te houden.
    En anders onze zuiderburen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:33
    Niet te vergeten Willian, ook een hele goede vleugelspeler
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1095
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:12
    Ik geef argentinie een goede kans.
    Laat willian tagliafico maar eens voorbij komen dan.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:23
    Ik hoop dat het Argentinië wordt. Ze hebben een goede trainer, maar tot nu toe gaat het niet zo soepel bij hun
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    woensdag 14 maart 2018 om 15:34
    Belgie geef ik ook een goede kans. Keeper van wereldklasse. Degelijke sterke verdedigers die ook kunnen scoren. Fantastisch middenveld en aanval.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 16:23
    Op papier inderdaad geweldig elftal, nu nog kijken of het ook een team is.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10315
    woensdag 14 maart 2018 om 15:28
    Argentinie is kansloos. Spelen al meer dan 4 jaar onthutsend zwak maar komen toch steeds door. Dat gaat een keertje stoppen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1095
    woensdag 14 maart 2018 om 17:55
    Met spelers als messi aquero di maria dybala hiquain ben je zoiezo nooit kansloos.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10315
    woensdag 14 maart 2018 om 17:56
    individuele klasse telt niet op het wk
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1095
    woensdag 14 maart 2018 om 18:02
    Niet helemaal mee eens. Als je soms ziet hoe messi persoonlijk een wedstrijd beslist op individuele klasse. Natuurlijk komt er veel meer bij kijken op een toernooi. We gaan het vanzelf wel zien. Ik heb zelf niet echt een voorkeur voor een land hoor maar denk gewoon dat argentinie er mee vandoor gaat
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10315
    woensdag 14 maart 2018 om 18:04
    Ja klopt wel, maar een heel toernooi win je niet met 1 speler. 1 wedsttrijd of poulefase misschien wel


    ik heb voorkeur voor IJsland en Denemarken maar die zijn niet bepaald kansrijk...
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2712
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:41
    Schat teams als Argentinië, Brazilië, Frankrijk en Spanje op het moment hoger in. Maarja, met die Duitsers weet je het maar nooit he
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7374
    woensdag 14 maart 2018 om 00:22
    Frappant is wel dat waar clubs de grootste transfersommen en salarissen betalen op een EK en WK Engeland nooit iets laat zien wat opvalt en wat deze absurde bedragen doet verbleken.
    Vind ik leuk
    buddha +7672
    woensdag 14 maart 2018 om 15:39
    das wel logisch toch. die clubs kopen spelers van uit de hele wereld. neem bv Chelsea die heeft volgens mij maar 6 of 7 engelse spelers onder contract man city maar 4. man united 9 stuks die niet eens allemaal basis zijn.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7374
    woensdag 14 maart 2018 om 15:51
    Daarmee stopt je dus bewust opleiding van jonge spelers die nog maar zelden doorbreken in Engeland.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2076
    woensdag 14 maart 2018 om 17:49
    Ik denk dat die Engelsen in de toekomst toch wel mee zullen doen om het WK en EK. De jeugdelftallen van Engeland winnen tegenwoordig alles. De laatste jaren is er ook veel aandacht en geld besteed aan de jonge talenten.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 15:25
    Engeland gaat niet eens naar Rusland, wilden al niet en gaan nu als uitvloeisel van dat spionnendrama hun deelname in twijfel trekken
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:49
    Het koningshuis gaat niet en andere belangrijke mensen van Engeland ook niet.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8109
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:54
    Wat zonde. Had topscorer Premier leauqur kunnen worden. Maar hoop vooral voor hem dat hij het WK haalt.
    Vind ik leuk
    Sargon +1105
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:55
    Kan wel eens gunstig zijn. Dan heeft hij wat rust gehad en is ie helemaal fit voor het WK. Normaal zijn die Engelsen helemaal uitgeblust op een eindronde.
    Vind ik leuk
    13 +10007
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Haha, zo kun je het ook weer zien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:25
    Ik denk dat de Spurs nu ook zullen zakken op de ranglijst.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 16:04
    Volgens de media niet. Feyenoord moet makkelijk 8 geblesseerden op kunnen vangen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    woensdag 14 maart 2018 om 16:11
    Tsja de media, laten we er maar geen woorden aan vuil maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 16:32
    Dan zal Pochetino straks ook wel een slechte trainer zijn. Net als Gio.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:31
    Jammer, had een kaartje gekocht om hem ondere andere live te zien. Maar maakt niet uit, des te beter voor Koeman
    Vind ik leuk
    JustH +9344
    woensdag 14 maart 2018 om 02:04
    Als je Koeman maar live ziet.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1600
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:13
    En alweer een enkelblessure... niet de eerste keer, begint onderhand wel een dingetje te worden. Niet dat het wat uit zal maken voor het WK, want dat wordt traditioneel drama voor de Engelsen en hun torenhoge eigen verwachtingspatroon.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:20
    Je moet maar is voor de grap naar itv of bbc kijken tijdens het wk. Bij elke wedstrijd neemt hun zelfvertrouwen af. Ze dacht Ijsland ook 1 2 3 op te rollen maar na de wedstrijd was het zo stil in de studio.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1600
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:26
    Pendel al jaren 50/50 tussen UK en NL. Echt lachen als weer een toernooi op stapel staat. Wel knap dat ze na alle zeperds van de afgelopen 50 jaar nog steeds zo optimistisch beginnen elk toernooi :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:18
    Jammer
    Vind ik leuk
    Gid010 +713
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:21
    Dat scheelt alvast een grote kans op afstraffing voor Nederland op 23maart..
    Vind ik leuk
    derksen +8361
    woensdag 14 maart 2018 om 15:40
    Is er een wk dit jaar?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 16:02
    Ach ... het is maar 1 speler.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1492
    woensdag 14 maart 2018 om 16:08
    Frankrijk zou ook het EK winnen toch en anders Duitsland wel denk dat alle kanten op ken wie o wie heeft Portugal wel weer het geluk aan hun zijde zou wel wat zijn Ronaldo het EK winnen en het WK
    Vind ik leuk
    Telstar +12923
    woensdag 14 maart 2018 om 16:20
    Vincent Jansen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20979
    woensdag 14 maart 2018 om 16:38
    Engeland gaat toch vroeg naar huis en tottenham wint nooit een prijs. Komt goed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Tottenham bevestigt Kane-vrees en moet spits lang missen