Hooiveld roept ploeggenoten bij elkaar: 'De stront uit onze ogen halen'

    Hooiveld roept ploeggenoten bij elkaar: 'De stront uit onze ogen halen'

    dinsdag 13 maart 2018 om 23:30

    FC Twente-verdediger Jos Hooiveld luidt de noodklok na de dramatische FC Twente-resultaten van de laatste weken. De Tukkers wisten tegen Heracles Almelo ook hun negende Eredivisie-wedstrijd na de winterstop niet te winnen en staan voorlaatste.

    Hooiveld zag vrijwel alle concurrenten wél punten pakken. "Dat was natuurlijk wel een trap na", laat hij weten aan FC Twente TV. De geroutineerde stopper blijft echter strijdbaar. "Dan kun je wel nóg depressiever worden. Of je moet de rug weer rechten en je haalt de stront uit je ogen, om het zo maar te zeggen. Je kijkt weer omhoog en je moet de zon weer zien schijnen."

    De stopper heeft zijn ploeggenoten bij elkaar geroepen voor een groepsgesprek. "Ik heb verteld dat we in een open veld staan en met een groot rood kruis op onze rug rondrennen." Volgens Hooiveld werd er positief gereageerd door zijn medespelers. "Het kwam vooral neer op verantwoordelijkheden. Er staat geen boom meer om achter te schuilen. Dat voelden de jongens wel goed aan."

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Poll

    Blijft FC Twente in de Eredivisie?

    (3275 stemmen)

    Plaats een reactie

    Pietje2015 +12517
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:33
    Vergeet je van Halst niet mee te nemen naar de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3683
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:36
    Degraderen is helemaal niet zo erg volgens Verbeek.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:51
    Niet als je Twente bent, je kunt alle spelers met contracten die gelden voor de eredivisie van de hand doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 06:50
    Precies. Domme Verbeek uitspraak. Als Twente zou degraderen dan is hij toch weer pleite om een andere club omzeep te helpen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:37
    Succes Hooiveld.
    Moet Verbeek dat niet doen?
    O nee analyse bij Fox, okay gestopt.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:37
    Dat gaan ze niet redden ben ik bang. Twente is veeeeelste groot voor de Jupiler league maar een nieuwe start zou wel goed zijn voor ze. En als we nu eens echt heel eerlijk zijn hadden ze tijdje terug ook gewoon gestraft moeten worden en naar de Jupiler league gemoeten. Ik vind Twente een leuke mooie club en gun ze het beste. Maar die schijtbakkentrainert heeft zoveel getimmerd dat ie een plank voor zn kop heeft!
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:38
    Hooiveld roept ploeggenoten bij elkaar: 'De stront uit onze ogen halen'

    Ik heb wel ff genoeg stront gezien vandaag ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:46
    Wat hebben mensen toch tegenwoordig met stront en waarom hebben zovelen het op dit forum over anale sex met mannen en is daar een verband tussen?
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:54
    Omdat het stoer is om te zeggen : 'Ik heb schijt aan dit of dat'.
    Sommige mensen vatten dat een beetje te letterlijk op ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:00
    Dat is gewoon mannenpraat, niet te serieus nemen. Bij de een rolt het er wat makkelijker uit dan bij de ander. Liever stront dan die verschrikkelijke ziektes.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    woensdag 14 maart 2018 om 00:02
    Nou Frank, jij hebt je ook weer heerlijk uit kunnen spreken over het schijtbakkenvoetbal van Mourinho :)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Wie het laatst lacht, lacht het best zeggen ze dan!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2307
    woensdag 14 maart 2018 om 08:48
    Nog nooit dat nummer van de raggende mannen gehoord? Zal ik jou is ff lekker in je bek ......
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    woensdag 14 maart 2018 om 15:45
    of heb jij al p*ep in je hoofd?! ;)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:50
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:03
    Schijtbakkenvoetbal, de stront uit de ogen halen...... straks wordt de speler die fouten gaat maken nog gestraft d.m.v. inwendige stokslagen...!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:08
    Jong Ajax - fc Twente op de toekomst wordt genieten!
    Vind ik leuk
    13 +10017
    woensdag 14 maart 2018 om 00:11
    Het ‘grote’ Ajax heeft het dit en vorig seizoen maar moeilijk met Twente en dat kost punten. Kan me dus voorstellen dat je dat liever Jong Ajax toewenst.
    Vind ik leuk
    DonQuichot +336
    woensdag 14 maart 2018 om 00:09
    Stront en Hooivelden gaan anders prima samen...
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1455
    woensdag 14 maart 2018 om 00:20
    Toch nog gerechtigheid.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5475
    woensdag 14 maart 2018 om 00:34
    Lult beter dan dat hij voetbal, hij zou een goed duo vormen met Kees Kwakman.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 05:58
    "Er staat geen boom meer om achter te schuilen". Wat grappig.
    Ik dacht dat je onder een boom ging schuilen. En je achter de boom ging verstoppen.

    Waar een boom al niet goed voor is. Een boom is eigenlijk dus handiger dan een mens. Als je je verstopt achter een mens, dan verraadt hij je zo. En als je onder een mens wil gaan schuilen, dan rent hij weg. Dan laat hij je in de steek.
    Op een boom kun je vertrouwen. Gelukkig toch nog iets.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 06:54
    Je kan ook in een boom verschuilen. Dat kunnen mensen ook maar dat is een andere tak van sport
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    woensdag 14 maart 2018 om 20:05
    Maar helaas worden die betrouwbare bomen geveld door de onbetrouwbare mens..

    Hebben bij ons in Noord een hele laan hele dikke jongens gekapt en gaan
    het park 'aantrekkelijker' maken om te sporten en samen te zijn..
    dag vogels, dag bloemen, welterusten...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:13
    In Indonesie waren boeren die landbouw in de bossen hadden gecreëerd.
    De regering wilde dat land verkopen. Maar dat kon eigenlijk niet. Volgens de wet.
    Toen werden er hele bossen in de fik gestoken. Toevallig. Duizenden voetbalvelden. En nu kunnen ze de grond wel verkopen. Toevallig.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2791
    woensdag 14 maart 2018 om 05:59
    jos moet lekker gaan stoppen...
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    woensdag 14 maart 2018 om 07:33
    Maak je geen zorgen, laatste word je helaas niet. De ploeg die er nu staat gaat daar niet meer vanaf komen vrees ik.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2780
    woensdag 14 maart 2018 om 07:45
    Tja als je ziet hoeveel kansen jullie missen.........maar Twente ook!
    Dus zal nog interessant worden onderin.
    Ik hoop dat Twente erin (play offs) blijft, jij weer Roda.
    Misschien Sparta dan maar?
    In ieder geval veel succes en sterkte in het verder verloop van de competitie
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    woensdag 14 maart 2018 om 10:51
    Yes jij ook! Sparta heeft de laatste 2 wedstrijden wel wat geluk gehad dat de tegenstanders zoveel kansen misten, maar kan natuurlijk ook zijn dat ze net dat zetje in de rug nodig hadden om beter in vorm te komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:46
    Ja ja, Hooiveld. Wie??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hooiveld roept ploeggenoten bij elkaar: 'De stront uit onze ogen halen'