VP-voetbalkantine: 'Sneijder had tegen Engeland waardig afscheid moeten krijgen'

VP-voetbalkantine: 'Sneijder had tegen Engeland waardig afscheid moeten krijgen'

donderdag 15 maart 2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Transfer naar Ajax, Feyenoord of PSV is noodzakelijk voor Til'

Stelling 2: 'Nijhuis moet zijn stijl van fluiten aanpassen'

Stelling 3: 'Sneijder had tegen Engeland waardig afscheid moeten krijgen'

Plaats een reactie

Doe dan! +4934
donderdag 15 maart 2018 om 11:01
Stelling 1: waarom staat er naast de top 2 Feyenoord er bij?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:03
Ja. Zet alleen PSV er neer. De rest is toch matig.
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
donderdag 15 maart 2018 om 11:04
Volgens mij bestaat de top 2 niet alleen uit PSV, gozert...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:23
Klopt, Feyenoord en PSV aangezien die de laatste jaren structureel de prijzen verdelen (het enige kenmerk van een topclub ;)).
Vind ik leuk
#Keizerout +15050
donderdag 15 maart 2018 om 15:34
Structureel ook echt :p
Het is jullie gegund hoor :p
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:50
Nee. Feyenoord en PSV verdelen de prijzen de laatste jaren. Welke club moet er voor jou bij dan hahaha
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:58
Als jij een liefhebber bent heb ik toch medelijden met je hoor, dat spel van dat provincieclubje en het niveau wat men nastreeft is dermate slecht dat het gewoon zeer doet aan je ogen.
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 12:02
Hahaha mooi hoe jij je iedere keer uit de tent laat lokken ;)
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:03
Ik kijk alle wedstrijden helaas ook de hele slechte en niveauloze PSV wedstrijden dus zoals tegen Willem II.
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 12:09
Maak je eens niet zo druk kerel, ik hoor je ook altijd alleen over de slechte wedstrijden van PSV huilen.
Terwijl Ajax er ook genoeg heeft gespeeld dit seizoen.
Typisch een supporter die meer haat heeft aan PSV dan liefde voor z'n eigen club.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:20
Gut een psychiater aan het werk! Wordt eens volwassen met dat Calimero gedrag!
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 12:24
En ja hoor de standaard uitspraak van De Ajacied nog ff erbij, volwassen gedrag! De pot verwijt de ketel.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:27
Je spreekt jezelf weer eens tegen omdat je weerwoord te moeilijk acht, volwassen worden is ook erg moeilijk daar in de provincie!
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 12:30
Waar spreek ik mezelf tegen?
En weer een super volwassen statement erachteraan, je bent op dreef vandaag!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:34
Haat bestaat niet.

Dat provincieclubje uit dat boerendorp en hun supporters moeten het hebben van afgunst richting Ajax, kun je ook niets aan doen zit te diep geworteld daar in het dorp en eo.
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 13:57
Jij bent hier de enige die je afgunst laat blijken, ik heb niets met Ajax, maar ook niets tegen Ajax.
Dat jij me verwijt van Calimero gedrag en vervolgens zelf denigrerend praat over Psv en Eindhoven (waar ik overigens niet eens woon). Zegt meer over jou dan over mij.
Vandaar nogmaals de pot verwijt de ketel.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:10
Boerendorp... Eindhoven is volgens jou een boerendorp? Ik woon in Hengelo is dat dat een kippenhok? Hoe kinderachtig wil je zijn?
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 23:11]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:12
Je komt zelf al tot die conclusie, toch enige kennis aanwezig dus!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:51
Sjaak Swart ben jij het?
Vind ik leuk
SimonSays +2071
donderdag 15 maart 2018 om 13:41
Leuk hoe de echte calimeros altijd anderen beschuldigen van calimerogedrag, camouflage-calimero.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:42
Ha de stem achter het stuk stront is ook weer boven water.
Vind ik leuk
SimonSays +2071
donderdag 15 maart 2018 om 13:43
Zat je in bad dan?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:45
Kan niet zwemmen.
Vind ik leuk
SimonSays +2071
donderdag 15 maart 2018 om 13:49
Met zo'n waterhoofd blijf je toch wel drijven.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:52
Zou je denken? Jij wel natuurlijk met dat spraakcomputertje van je.
Vind ik leuk
SimonSays +2071
donderdag 15 maart 2018 om 14:19
Je opmerkingen, gedrag en ongemakkelijke onkunde in de woordenwisseling straalt uit dat ik hier te maken heb met een infantiele kansenparel. "Doe je best en wellicht wordt het nog wat met jou", loog ik hem voor. Maar we wisten allebei wel beter: hij was veroordeeld tot een eenzaam bestaan in de marge. Wie weet tot wat voor groots hij in staat was geweest, eer hij niet achteraan stond bij de verdeling van de genenpoel.

Aldus het spraakcomputertje.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:35
Ajax wint al 4 jaar helemaal niets meer dus ik snap je gewawa niet zo
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:36
Datzelfde Ajax wordt gewoon kampioen.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:37
Wanneer dat dan?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:24
Mooie wedstrijd toch, hoop tegen vvv weer zo een mooie pot als Willem2 op de mat legde
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:13
Laat je niet zo kennen joh. Ajax speelt ook matig net als andere clubs in nederland
Vind ik leuk
HanV +2986
donderdag 15 maart 2018 om 13:29
O, ik dacht dat ze de drie clubs op noemden die meer betalen dan AZ.
Vind ik leuk
Dtc0314 +575
donderdag 15 maart 2018 om 14:50
Niet iedereen is voor de “beste” club.. sommigen kiezen ook gewoon voor hun gevoel en passie!
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 14:52]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:01
Kan je nagaan hoe slecht ajax presteerd.
Vind ik leuk
mazu +962
donderdag 15 maart 2018 om 11:07
Omdat voetballers Feyenoord nu eenmaal als een stapje omhoog zien tov AZ, hoe graag veel forum leden het anders zouden zien. Feyenoord is nou eenmaal in alle opzichten een grotere club dan AZ, de huidige kampioen is in alles een topclub.
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
donderdag 15 maart 2018 om 11:10
Joh, ga er serieus op in :p

Was als een dolletje bedoeld.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:19
Omdat iedereen dacht dat je het meende...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:14
als club is feyenoord zelfs groter dan psv.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:46
En cambuur groter dan groningen
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:04
Simpele ziel die bepaald geen hoogvlieger is, ach tis niet anders. Blame mom and dad!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:33
Laat mijn ouders erbuiten laffe hond
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:34
woef woef.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:43
Jij hoorde ook bij dat volk wie die zogenaamde vriend achter liet in de berm of nie
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 15:51
Je doelt op Carlo neem ik aan, jij zal destijds nog in de luiers hebben gelopen of niet? Ik zat destijds helaas in San Diego toen men met zijn vieren Carlo de schedel insloegen en als jij denkt dat wij hem vergeten zijn heb je het mis.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:35
Lul niet mooie smoes lafaarden
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:36
Jullie zijn hem allang vergeten in de doofpot
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:39
Zielige kneus ben je toch, sommige mensen werken hard voor hun geld en als ik de wereld over moet vliegen om personeel aan het werk te houden doe ik dat met liefde. Dat jij als werkloze Harrie de hela dag zielige verhalen uit je mouw kunt schudden ach ja het zij zo!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:41
Nee je bent een vieze laffe hond
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:55
Kansloze Harrie!!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:55
Nee dat is nouri
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:42
Alle stink joden zijn laffe honden met de grote bekken
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:55
guus geluk kan niet anders dan schelden met dat calimerosnaveltje van hem
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 15:49
He buitenlander bemoei jij je met je eigen zaken
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:57
Buitenlander, dacht toch echt dar Brabant tot het buitengebied behoort.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:57
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:00
Het lijkt er meer op dat jij verkracht bent door je schoolmeester van groep 2
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:01
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 15:48
He lafaard op de vlucht zijn jullie toch zo goed in

Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:08
Heel simpel antwoord. Topclub in Nederland is een relatief begrip.

Ik zou voor dit Ajax en PSV het woord topclub niet in de mond durven te nemen.

Als je zou zeggen dat Nederland 2 topclubs heeft noem je er 2 teveel dat zijn er namelijk. (Op basis van de afgelopen jaren.) Welgeteld: 0!
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
donderdag 15 maart 2018 om 11:10
Joh, ga er serieus op in :p

Verder eens ja.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:11
Het is gewoon erg droevig gesteld met het Nederland voetbal. :(
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
donderdag 15 maart 2018 om 11:57
Eens
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:35
Nederland heeft geen topclubs meer als je moet instromen in de tweede voorronde EL en CL.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:36
Exact.
Vind ik leuk
soplul +1476
donderdag 15 maart 2018 om 11:12
Ben jij niet een van die vele ajax jankers die gaat zitten miepen als PSV-ers of Feyenoorders wat in een ajax topic melden??

Goh...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:14
dan ben jij weer een psv janker die er weer op reageert.
Vind ik leuk
soplul +1476
donderdag 15 maart 2018 om 11:16
Fout.....jammer groningse janker die dan weer op mij reageert....

Zullen we nog ff doorgaan???
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:18
als jij dat wil, jij zult er wel tijd voor hebben
Vind ik leuk
soplul +1476
donderdag 15 maart 2018 om 11:20
Zo te zien net zoveel tijd als dat jij er voor hebt of niet?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:57
dan maak ik er tijd voor, dan heb je tenminste aandacht wat je zoekt.
Vind ik leuk
soplul +1476
donderdag 15 maart 2018 om 15:45
Oh dat vind ik fijn knullie! :)
Vind ik leuk
pos +6992
donderdag 15 maart 2018 om 11:13
Omdat ze een groot stadion hebben. Dat schijnt de norm te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:20
En meer geld en de meeste supporters in Nederland...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:43
Dan hebben ze het over de traditionele Top 3. Qua supporters, beleving, stadion, vallen ze daar prima onder. Dat het al lang niet zo gaat als ze willen vallen ze niet onder de huidige top van Nederland. Dat zijn PSV en Ajax. Die spelen nu elk jaar om de titel, waar Feyenoord toch vaak vroegtijdig afstand moet nemen.
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
donderdag 15 maart 2018 om 16:37
Mensen, neem het niet zo serieus haha. Zat gewoon te dollen, Feyenoord is natuurlijk gewoon een topclub en een mooie ook nog.
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
donderdag 15 maart 2018 om 13:18
Doe maar niet....
Vind ik leuk
Dtc0314 +575
donderdag 15 maart 2018 om 14:49
Ik ben geen vaakgebruiker van vp en lees en reageer niet vaak op berichten, maar als ik lees @doe dan! Zie ik jou altijd erg negatief en provecerend reageren. Ik moest het even kwijt dat ik me geregeld irriteer aan jouw kinderachtig gedrag!
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
donderdag 15 maart 2018 om 11:01
1: Nee hoor, hij zit daar nu nog goed.. Maar die transfer komt er later wel en dan kan AZ aardig cashen..
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:02
Er is helemaal niets noodzakelijk voor Til. AZ speelt dit jaar het mooiste voetbal en het is pas het eerste jaar in AZ 1 voor Guussie. Laat hem maar lekker nog groeien bij AZ.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:03
Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
Jur74 +5435
donderdag 15 maart 2018 om 11:21
Daarbij zijn het middenveld van feyenoord en ajax overvol.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:30
Feyenoord zal moeten doorselecteren door afscheid te nemen van Karim, Vilhena, Jens en Gustafson (eventueel). Dan is er mijn inziens voldoende plek.
Vind ik leuk
Jur74 +5435
donderdag 15 maart 2018 om 11:43
Vilhena 23 jaar en contract tot 2020
Toornstra 28 jar en contract tot 2021
El Ahmadi 33 jaar en contract tot 2019
Gustafson 23 jaar en contract tot 2019

El Ahmadi komt gezien zijn leeftijd niet aanmerking voor een transfer. De andere 3 spelen dit seizoen nu niet echt de pannen van het dak ( ze steken er niet echt bovenuit ) dus als die een transfer maken zal het geen mega bedrag zijn waardoor ze ineens toppers kunnen halen. Ik bedoel niet dat Guus al een topper is, maar jong ( 20 jaar ) en een contract tot 2013 en een fantastische financieel directeur in de persoon van Max Huiberts die de spelers niet laat vertrekken voor een appel en een ei.

Dat feyenoord door moet selecteren snap ik, alleen zou ik dat niet op het middenveld doen maar in de voorste linie op Berghuis na.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:39
Vergeet ook niet de komst van Ayoub. En Tapia die eveneens als middenvelder kan spelen. Plus dat Van Persie er volgend jaar ook nog speelt. :)
Vind ik leuk
Jur74 +5435
donderdag 15 maart 2018 om 12:58
Ayoud, Tapia en van Persie. Vergeet je er niet één op het middenveld; Amrabat.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:15
Dus zoals je al eerder zei: Middenvelders zar dus.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:27
Volgens mij kan Karim ondanks zijn leeftijd prima een transfer maken (basis op het WK enzo...). Verder is er geen leeftijdsgrens ofzoiets. Ook kunnen Vilhena en Jens bij een transfer voldoende geld opleveren op Til aan te kopen. Mijn inziens houd je dan echt nog wel geld over. Ook dat argument snijdt totaal geen hout. Ook Nicolai zal na dit seizoen waarschijnlijk vertrekken.

Botje, bilal, dik, karim, jens, tony, gustaf, jones, vermeer mogen mijn inziens allemaal weg.Vervangen door eigen jeugd en hier en daar een paar "toppers" aankopen. Liever het geld in een paar goede spelers stoppen dan minder kwaliteit en meer spelers aantrekken.
Vind ik leuk
Jur74 +5435
donderdag 15 maart 2018 om 13:37
Ongetwijfeld dat je geld overhoud als ze allen vertrekken, maar wat heeft feyenoord nog meer te bieden naast een hoger salaris dan Az?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:52
Nogmaals: meer druk om te presteren, een mooier stadion, een grotere achterban, tweewekelijks 50,000 ipv 17,000 toeschouwers. En, je zal het vast niet met me eens zijn en de stand laat het ook niet zien momenteel, betere medespelers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 13:55]
Vind ik leuk
Jur74 +5435
donderdag 15 maart 2018 om 14:03
Dat is idd allemaal meer, maar spelers willen prijzen en die winnen beide clubs niet zo heel veel. Jullie meer dan wij, maar toch.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:27
Volgens mij doet mooi voetbal er helemaal niet toe. Zwolle speelt/speelde al jaren goed en mooi voetbal met een relatief beperkt budget. Zaken als omgaan met druk, speeltijd, leer(mogelijkheden), salaris doen er veel meer toe. De druk is bij Ajax, PSV en Feyenoord nou eenmaal groter dan bij AZ. Alleen op dit vlak zou Til een overstap moeten/kunnen overwegen naar één van deze clubs. Persoonlijk denk ik dat hij nog maximaal een jaar bij AZ moet blijven en dan een overstap moet maken.
Vind ik leuk
rinirat +1423
donderdag 15 maart 2018 om 11:40
Mee eens.
AZ is vrijuit voetballen zonder drukz.
Daar weet je niet wat onder druk voetballen is, todat je tegen topdrie moet.
Vind ik leuk
HansVites +3848
donderdag 15 maart 2018 om 11:06
Hij speelt toch al bij de top 3 van Nederland dus levert dat toch niets op.
Vind ik leuk
rinirat +1423
donderdag 15 maart 2018 om 11:40
AZ staat incidenteel hoog.
Vind ik leuk
pos +6992
donderdag 15 maart 2018 om 11:15
Gewoon overslaan die stap. Noem eens een speler van AZ die beter is geworden door zijn stap naar de traditionele top 3.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:21
Lens. Daar houd het ook wel weer op denk ik...
Vind ik leuk
Tafkaz +4336
donderdag 15 maart 2018 om 11:24
Moisander, Haps, De Zeeuw, Koevermans, Sigtorsson, Lens, Perez, Vlaar, Viergever, Lindenbergh, Timmer en Huysegems.

Genoeg?
Vind ik leuk
pos +6992
donderdag 15 maart 2018 om 12:01
Hehe maak je nu een grap ? Ik bedoel niet financieel beter he. Kijk types als Pelle, Dembele, Schaars, Ari, Romero, Mathijsen, Moreno, Klavan en Gouweleeuw om maar eens wat te noemen hebben/hadden zonder die stap ook een prima carriere. Zelfs een betere in veel gevallen dat jou rijtje.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:41
Pelle kwam juist weer in de lift na zijn stap naar Feyenoord toch? :p
Vind ik leuk
pos +6992
donderdag 15 maart 2018 om 13:17
Ja dat klopt zeker hoor. Hij ging van AZ naar Parma waar hij het ook niet zo goed deed. Verhaal apart die carriere van hem.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:23
Tsja misschien toch een gevalletje ' hoe ouder, hoe wijzer'.
Vind ik leuk
pos +6992
donderdag 15 maart 2018 om 13:30
Eindigen met 18 miljoen per jaar toch ongeveer ? Hij heeft er nog aardig wat van gemaakt vanaf zijn 25e.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:33
Je bent nooit te oud om te leren! :)

Heb mezelf ook ingeschreven om weer te studeren omdat ik niet op mijn plek zit en ik ben ook al 26. Zolang je er zelf maar in blijft geloven.
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 12:05
Haps speelt nu slechter dan in z'n AZ tijd...

(Blessures ja klopt maar hij is niet beter geworden, hoort dus niet in het rijtje :))
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 12:06]
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
donderdag 15 maart 2018 om 11:35
Je kan je ook afvragen waarom er nooit een speler slaagt van AZ bij de top 3.Zullen ze in 't buitenland dan wel slagen?
Vind ik leuk
pos +6992
donderdag 15 maart 2018 om 12:06
Zie mijn rijtje hierboven. Garanties heb je niet hoor. Klaassen heeft het ook lastig en dat was de beste speler van de eredivisie volgens velen. Mislukte top 3 spelers in overvloed in het buitenland.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
donderdag 15 maart 2018 om 12:34
Ik snap AZ heel goed, Had 't zelfde gedaan. Alleen ik begrijp Ajax en PSV ook dat ze hedendaags meer in Zuid Amerika kijken. De prijs kwaliteit is voor de 2 clubs beter.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:22
Ze praten wel over Ajax, PSV of Feyenoord, maar die laatste 2 zijn toch geen topclubs?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:24
Aldus de Ajacied terwijl Ajac niks in europa heeft gepresteerd dit decennium en ook nu nog steeds achter staat op de ranglijst,
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 11:25]
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
donderdag 15 maart 2018 om 11:42
Pardon? Heb net de ranglijst bekeken van afgelopen 5 jaar bekeken daar staat AJAX stuk hoger Dan psv.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:49
Ja en als je die van vorig jaar alleen pakt, dan is Feyenoord de Top Club van Nederland. Wat is je punt om aan te geven in de afgelopen 5 jaar. Waarom niet 10 jaar?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:59
Afgelopen 5 Jaar. Waarin Ajax 2 keer CL heeft kunnen spelen 2 keer in de EL en 1keer niet gekwalificeert is.
PSV heeft letterlijk exact hetzelfde gedaan de afgelopen jaren.
Die EL finale heeft qua punten ongeveer net zoveel opgeleverd als die wedstrijden tegen Atletico uiteindelijk in dat seizoen.

Dan het seizoen waar PSV verloor van Zenit en Ajax van Dnipro in dezelfde ronde in 2014/15
PSV faalde in het seizoen waarin Ajax goed was en datzelfde gold voor Ajax in de Europa league in het seizoen waar PSV uitblonk. Best gelijkwaardig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 23:03]
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
donderdag 15 maart 2018 om 23:17
Volgens mij staat AJAX op plek 26 en PSV op 42.Leuk dat je zelf een lijstje maakt, maar vindt die van de Uefa toch een stuk betrouwbaarder!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 08:12
Opzich staat Ajax op plek 29 en PSV op plek 40. Is al iets dichter bij de waarheid.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 08:13]
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
vrijdag 16 maart 2018 om 10:14
Zou kunnen maar nog steeds hoger als PSV. En niet zoals jij beweerd lager.Dus als mijn club niks heeft gepresteerd in Europa volgens jou, dan jou club nog minder.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:17
Ow... dat bedoelde je. Ik had het over de Eredivisieranglijst. Sorry mijn fout. En dat van Europa geldt inderdaad ook voor ons. Maar een beetje gaan doen alsof PSV niks is vergeleken met Ajax is op basis van het laatste decennium in elk geval niet terecht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 10:18]
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
vrijdag 16 maart 2018 om 10:19
Kan gebeuren. Foutje maken we allemaal wel eens.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
vrijdag 16 maart 2018 om 10:22
Dat zeg ik ook niet. Reageer op jou woorden. Jij zegt dat Ajax niks gepresteerd heeft Europees laatste decennium.Maar we staan wel hoger als jou club.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:34
Ik reageerde dan weer op iemand anders maar ik snap je opvatting in dit geval.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:41
Ik zou de drank maar even laten staan als ik jou was.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:59
Ben 17 lijkt me sowieso een goed idee.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:48
Nee inderdaad. Er is maar een Top Club in Nederland.... (die nu tweede staat).
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:23
Nergens voor nodig. De hoofdprijs dokken voor AZ spelers heb ik wel weer gezien eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
tikkietoe +4071
donderdag 15 maart 2018 om 11:26
Mooi hoor dat AZ Til lang kan behouden om daar door te groeien naar de Europese subtop.
Zou willen dat Utrecht hetzelfde met Labyad kon doen, maar die acht zich er nu al rijp voor vrees ik.
Vind ik leuk
Cappie +6443
donderdag 15 maart 2018 om 11:31
Nee, het is niet noodzakelijk dat Til naar een van de drie traditionele topclubs verhuist. Wel is het nodig dat hij nog een aantal jaren in Nederland in de top meespeelt. Dat kan net zo goed bij AZ zijn.
Vind ik leuk
rinirat +1423
donderdag 15 maart 2018 om 11:36
Hij wordt niet beter onder vd Brom
Vind ik leuk
pinkelman +3585
donderdag 15 maart 2018 om 12:13
Zoals psv, ajax en feyenoord nauwelijks geen basisspelers van elkaar aantrekken zal AZ ook wel in dit rijtje komen.
Als AZ nog verder kan groeien en structureel mee kan blijven doen (wat er wel naar uit ziet) zie ik de stap niet noodzakelijk om binnen de eredivisie nog over te stappen.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:45
Ben ik met je eens.
Plus een stap 'omhoog' is ook niet echt een garantie gebleken om definitief door te breken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 12:45]
Vind ik leuk
Voebtal +1191
donderdag 15 maart 2018 om 13:49
Verschil tussen bij az en ajax spelen is en zal altijd als dag en nacht zijn. Qua druk om te presteren, media aandacht, concurrentie op zelfde positie, salaris, achterban etc etc zal az zich moeten meten met vitesse, Heerenveen en niet met ajax.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:35
Tsjonge wat dom lul'n toch weer. Til is goed veur AZ maar zakt bie een aandere club deur 't ies.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:46
Hoe hoog is het niveau van AZ vraag me ik af? Hoeveel spelers zijn er van AZ direct naar Europa gegaan en hebben het daar gered? Misschien is het daar nu de tijd voor, maar over het algemeen hoor je toch dat de trainingen bij Ajax en PSV van een hoger niveau zijn dan gewend bij de subtop. Dan zou een speler van AZ dus veel moeite hebben om zich te meten met Europa.
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
donderdag 15 maart 2018 om 13:19
Stelling 1: onzin. De stap naar de top 3 is hedendaags echt niet altijd de noodzakelijke tussenstap. Bij jongens als Pröpper, Strootman, Mertens heeft het goed uitgepakt, maar voor spelers als Maher, Sulejmani, Gudelj bijvoorbeeld weer niet. Dus je kan er geen peil op trekken, het belangrijkste is of diegene het in zich heeft om zich door te ontwikkelen. Wellicht dat het topsportklimaat bij de top-3 iets hoger ligt dan bij de clubs daar net onder, omdat er bij de top-3 grotere financiële belangen spelen en dus nog meer druk op resultaat ligt. Maar ook vanuit AZ kan je een mooie stap maken denk ik.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 13:20]
Vind ik leuk
Voebtal +1191
donderdag 15 maart 2018 om 13:46
Heeft bij ajax te veel concurrentie, past qua mentaliteit niet bij feyenoord. Psv zou kunnen.
Vind ik leuk
Gid010 +530
donderdag 15 maart 2018 om 14:22
Stelling 1 Oneens, het moet maar blijken of zijn rendement bij Az nog omhoog gaat. Nog een jaar Az, dan kijken voor een eventuele stap. Hij kan ook bij die clubs op de bank terechtkomen.

Stelling 2 Oneens,alsof hij alleen maar slechte wedstrijden fluit.. er gaat wel eens wat mis. Hij laat felle duels toe, soms zit hij er naast. Kan gebeuren..
Scheidsrechters in het algemeen kunnen het bijna nooit goed doen.
Een scheids is lekker bezig als er helemaal niet over hem gesproken wordt,
toch zijn er altijd aanmerkingen
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:23
s1 -
Het niveau hier is net als in de Eredivisie....beschamend!
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:27
S2 -
Ik wil wel eens scheids zien die verhaal gaat halen als een speler 10 keer in de fout gaat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
feyeniels +22785
donderdag 15 maart 2018 om 16:21
1) Door zijn contractverlening lijkt mij Til vrijwel onhaalbaar geworden voor de top 3. AZ kan nu immers de absolute hoofdprijs vragen. Daarbij, als AZ de komende jaren inderdaad weet aan te haken, dan zie ik niet in waarom een tussenstap noodzakelijk is. Wel zal hij dan niet direct naar de buitenlandse (sub)top moeten gaan, zoals Janssen naar Tottenham.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:58
stelling 2: ik ben van mening dat Nijhuis veel door laat gaan en dat veel door laten gaan een positief effect heeft op het spel, andere scheidsrechters zouden hun stijl juist aan moeten passen, wat dat betreft is de stijl niet slecht maar wat wel een probleem is is dat Nijhuis soms niet genoeg ziet en het dus heel inconsequent overkomt dat heeft echter niks met zijn stijl te maken maar juist met het feit dat hij fouten maakt zoals elke scheidsrechter maar waar andere scheidsrechters te vaak fluiten fluit hij juist te weinig waardoor het bij hem op een andere manier veel meer opvalt... daarom denk ik dat de andere scheidsrechters zich meer moeten aanpassen en dat er snel een oplossing moet komen met betrekking tot het invoeren van een videoref zonder dat het checken van de beelden teveel tijd kost... of wat in mijn ogen een prima oplossing is, gewoon de beelden checken maar dan op de schermen in de stadions de supporters mee laten kijken zodat het publiek ook ziet wat er gebeurd...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:02
Psv en fnoord zijn de top in nederland!.
Vind ik leuk
Dicky +13568
donderdag 15 maart 2018 om 17:19
Voetbalkantine stelling 4: Het is belachelijk dat Heracles voor een buitenlander kiest.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:43
Stelling 1:

Laat Til eerst maar eens 2 of 3 seizoenen constant presteren bij AZ

Kan geen kwaad voor zijn ontwikkeling

Stelling 2:

Nijhuis kan (wat mij betreft) lekker zo blijven fluiten

Het is een contact sport en geen ballet
Bij het vrouwen voetbal (met alle respect) zijn ze meestal harder en die liggen ook niet om alles te jammeren om een vrije trap
De dames zeuren en klagen veel minder dan de mannen

Stelling 3:

Sneijder zou wel een mooi afscheid verdienen
Al weet ik niet helemaal zeker of hij nou zelf is gestopt of dag Koeman hem heeft medegedeeld dat hij niet meer opgeroepen wordt

Weet iemand dat?
Vind ik leuk
Cookee +8080
donderdag 15 maart 2018 om 18:08
1. Nee niet naar de Tob-3, daar maken ze elke leuke speler kapot.

2. Andere scheidsen moeten gaan fluiten zoals Bart Nienhuus. :)
Als ik zijn naam goed zou spellen.. dan krijgt een scheids teveel eer vind ik.

3. Sneijder had nooit in Oranje moeten spelen, Theo Jansen was beter.
Jansen+Nistel=Beckham+Nistel.
Maar een afscheid mag van mij wel, want hij lijkt me echt wel een toffe gozerd en dan weten we tenminste zeker dat ie weg is. Geintje.
Kan er niet tegen dat men hem zo ophemelt, hij had beter kunnen worden, als je verdikke 2-benig bent zoals ik, dan moet je meer assisten kunnen geven dan Sneijder.
Vind ik leuk
Lipu +382
donderdag 15 maart 2018 om 18:44
Zolang Feyenoord fysiek werkvoetbal blijft spelen, een in de schoot geworpen kampioenschap blijft verheerlijken en de nationale beker als echte prijs blijft zien wordt het net meer dan dit en behoren ze niet tot de top 3.
Vind ik leuk
Lipu +382
donderdag 15 maart 2018 om 18:45
Stelling 3, schromelijk overschat maar slim kereltje, die Sneijder. Obligate speler.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Sneijder had tegen Engeland waardig afscheid moeten krijgen'