Rentree in De Kuip: 'Ik train al lang volledig mee, maar moest geduld hebben'

Rentree in De Kuip: 'Ik train al lang volledig mee, maar moest geduld hebben'

donderdag 15 maart 2018 om 18:43

Ron Vlaar heeft er lang op moeten wachten, maar de geroutineerde AZ-verdediger is dan eindelijk op de weg terug. Vlaar liep eind september een knieblessure op, maar is naar eigen zeggen weer topfit.

De 32-voudig international maakte in februari zijn rentree tegen NAC Breda, speelde een uur mee met Jong AZ tegen Fortuna Sittard en mocht in het uitduel met Feyenoord halverwege invallen. Vlaar vindt het echter dat hij al klaar is om negentig minuten te spelen. "Ja, dat denk ik wel. Ik train echt al heel lang volledig mee. Ik moest alleen geduld hebben", vertelt hij aan FOX Sports.

De centrale verdediger hoopt dat hij met zijn invalbeurt in De Kuip een streep kan zetten onder zijn blessureleed. "Uiteindelijk werd ik zondag ook beloond, tussen aanhalingstekens. Maar dit smaakt wel naar meer", aldus de 33-jarige stopper, die overigens aan het einde van het seizoen uit zijn contract loopt. Of AZ met hem door wil, is vooralsnog onduidelijk.

Poll

Heeft Vlaar nog toekomst bij AZ?

(336 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 15 maart 2018 om 18:47
Ik gun Vlaar van harte nog wat jaren in het voetbal. Zoveel pech gehad.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 18:47
Vond hem vorige keer al minder na die blessure. Ben benieuwd hoe hij nu terug komt.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 18:47
Ron Karton is back.
Vind ik leuk
13 +9127
donderdag 15 maart 2018 om 19:08
Mooie tijd.
Vind ik leuk
zwollie +5871
donderdag 15 maart 2018 om 19:20
Ron is niet meer van beton, meer van blik tegenwoordig.
Vind ik leuk
Guusman +5258
donderdag 15 maart 2018 om 19:28
Betonrot?
Vind ik leuk
13 +9127
donderdag 15 maart 2018 om 19:41
Je likete (is dat een woord haha) mijn reactie hierboven, maar begreep je hem ook?
Vind ik leuk
Guusman +5258
donderdag 15 maart 2018 om 21:09
Nee, moet dat dan? :)


Maar ff zonder dollen, wat heb ik gemist?
Vind ik leuk
13 +9127
donderdag 15 maart 2018 om 21:14
Kijk naar het tijdstip van mijn reactie...
Vind ik leuk
Guusman +5258
donderdag 15 maart 2018 om 21:29
:))
Vind ik leuk
Cookee +8094
donderdag 15 maart 2018 om 19:21
Nou die Hatsidiakos of zo doet soms gek, dus dan kan Ron er in.
Maar met lopende mensen is Ron ook kwetsbaar,
ik vind rot om te zeggen, maar moet 't nog zien of hij nog gaat spelen.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:23
Was ik Ron beton toch helemaal vergeten.
Hoop dat hij nog wat mooie wedstrijden in zich heeft.
Vind ik leuk
Guusman +5258
donderdag 15 maart 2018 om 19:32
Rot voor Ron.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:05
Betonrot

Laat maar weer ... ik las het hier boven al. Spuit elf.

Ik moet eigenlijk van bovenaf gaan lezen. Maar toch doe ik dat nooit.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 21:08]
Vind ik leuk
Guusman +5258
donderdag 15 maart 2018 om 21:11
Het is je vergeven Guy ;)
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:15
Dat is Frans voor jongen.
Ik voel mij gelijk ruim 40 jaar jonger. Bedankt.
Vind ik leuk
Guusman +5258
donderdag 15 maart 2018 om 21:26
Graag gedaan, ik dacht dat het van Guillaume kwam, het Franse Willem zeg maar ;)

Zoals in Guillaume d'Orange bv.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:05
Misschien kan Ron, Breuer opvolgen bij Sparta?
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 21:06]
Vind ik leuk
Guzzi +414
vrijdag 16 maart 2018 om 07:37
Altijd een goede voetballer gevonden,maar van mijn mag hij in de bekerfinale meedoen hij is zo vlug als dikke stront geworden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Rentree in De Kuip: 'Ik train al lang volledig mee, maar moest geduld hebben'