Cocu countert: Ik vond niet dat hij er vorige week in negatieve zin uitsprong

    Cocu countert: "Ik vond niet dat hij er vorige week in negatieve zin uitsprong"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 maart 2018 om 14:32vr 16-03-2018 om 14:32

    PSV-trainer Phillip Cocu heeft deze week geen extra aandacht besteed aan Derrick Luckassen, die bekritiseerd werd in Eindhoven vanwege zijn teleurstellende spel en rode kaart tegen Willem II.

    "Ik vond niet dat hij er vorige week in negatieve zin uitsprong", zegt Cocu in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "De rode kaart vond ik zwaar gestraft. Verder heb ik niet apart met hem gezeten. Aan het begin van de week zijn we met het team bij elkaar geweest en hebben we met beelden alles nabesproken."

    PSV kan zich komend weekend revancheren voor de 5-0 zeperd in Tilburg van vorige week. "Maandag is er een reactie op het trainingsveld gegeven", aldus Cocu. "We hebben ook een tweede training ingelast op maandag om te kijken hoe de reacties zouden zijn, maar die waren goed. Niemand maakte de indruk niet te willen of hoeven."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    3Bier +10701
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:35
    Klopt, hij viel nauwelijks op tussen die anderen
    Vind ik leuk
    jollyrogers +5387
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:53
    dan moet cocu maar eens n brilletje gaan kopen
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    vrijdag 16 maart 2018 om 20:36
    Die valt zijn spelers in het openbaar echt niet af, en zo hoort het! En ja, ik vond hem ook slecht spelen.
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:40
    Twee pingels veroorzaken en met rood van het veld gestuurd worden, en er dan nog niet uitspringen in negatieve zin. Dat geeft maar aan hoe bedroevend slecht PSV vorige week was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:20
    Hij had wel een mooie omhaal ;-)
    Vind ik leuk
    Entombed +1209
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:58
    Had jij de eerste penalty gegeven als jij de scheids was? Ik niet! Mja goed hij speelde niet goed.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:42
    De 3 nederlagen dit seizoen allemaal met hem in de basis, figure it out..
    Maar goed, Cocu verdedigt zijn spelers en speelwijze, dat snap ik ook wel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:44
    Ik wilde hem niet bij PSV. Ik was altijd blij als PSV tegen AZ moest en Derrick Luckassen erin stond garantie voor 2 aan 3 goals voor PSV.... Snap deze dure aankoop nog steeds niet weg ermee.
    Vind ik leuk
    Bertus +6101
    vrijdag 16 maart 2018 om 17:23
    Inderdaad, hoe kun je zo dom zijn om voor één van de lompste voetballers van Nederland zo veel geld neer te tellen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7264
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:42
    Jij niet, wij wel, hahahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:42
    Derrick Luckassen lekker naar de amateurs sturen. Je staat in godsnaam 10 punten voor maar stelt deze nietsnut gewoon op waar je Ramsel daar kon zetten. Tegen Ajax mislukt dat al finaal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:59
    Zijn inderdaad allebei verdedigend heel sterk en ook fysiek doen ze niet voor elkaar onder....
    Vind ik leuk
    Sil95 +11130
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:43
    Nooit begrepen wat PSV met deze Luckassen moet.. Vond het bij AZ al een beperkte draver. Is absoluut top 3 niveau onwaardig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:43
    "de rode kaart vond ik zwaar gestraft"

    Tsja, dat vind Cocu met iedere rode kaart, al sla je iemand vol in het gezicht!

    Wat een ongelooflijke calimero!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:55
    Sloeg iemand maar eens jou onbenullige mond dicht...)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:06
    Aan jouw koppie te zien heb jij al vaker zwans gehad he
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:41
    Stoere boy
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:57
    Gevalletje hans anders, die cocu. Luckassen was met afstand de slechtste en dat is niet voor het eerst dit jaar.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3605
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:02
    Philip(s) countert.. gooi maar weer wat olie op het vuur VP...
    Vind ik leuk
    Leeuw +6198
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:13
    Komend weekend is alles anders en is onze Lozano terug. VVV hardhandig opzij zetten en vervolgens alle andere wedstrijden winnen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:43
    Schele
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848