Vormer niet naar Oranje na overleg met Koeman: Hij zal wel ontgoocheld zijn

Vormer niet naar Oranje na overleg met Koeman: "Hij zal wel ontgoocheld zijn"

zaterdag 17 maart 2018 om 09:51

Ruud Vormer is niet opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal vanwege zijn fysieke gesteldheid. De middenvelder van Club Brugge zou overlegd hebben met bondscoach Ronald Koeman en besloten hebben dat het niet verstandig is om naar de nationale ploeg af te reizen.

Vormer kampt met een blessure, maar heeft de keuze ook gemaakt met het oog op de play-offs met Club Brugge, meldt Het Laatste Nieuws. De middenvelder wil zich optimaal voorbereiden op de seizoensafsluiting en heeft rust nodig. Toch voelt het voor Vormer, die voor het eerst tot de nationale ploeg zou kunnen behoren, als een teleurstelling, zo zegt algemeen directeur Vincent Mannaert.

"Een dubbel gevoel voor Ruud", aldus Mannaert. "Hij zal wel ontgoocheld zijn, maar aan de andere kant is een selectie ook weinig zinvol als je je kansen niet voluit kan verdedigen. Dat hij nu volledig fit raakt voor Play-Off 1, is een stuk belangrijker voor zijn verdere carrière."

Plaats een reactie

zaterdag 17 maart 2018 om 09:54
Vormer moet gewoon eens ophouden. Het is nooit goed met die man.
Vind ik leuk
Romario9 +7867
zaterdag 17 maart 2018 om 10:11
Ophouden waarmee?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:16
Met afzeggen voor oranje,maar lijkt mij een logische keus in België speelt hij om de knikkers en wordt hij betaald.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:19
Sterke reactie.
Maar een matavs word wel verdedigd na een volle elleboog. Raar volk
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:20
Dat heeft hier ook echt mee te maken ja
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:22
Ja heel veel zelfs. Gewoon een raar eigenaardig volkje in jullie gedeelte van Gelderland
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:23
Lol
Vind ik leuk
HansVites +3710
zaterdag 17 maart 2018 om 13:52
Daar zijn we ook erg trots op.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:57
In heel Gelderland zul je bedoelen!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:45
Houd jij je lekker bezig met je nep club vitesky
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:52
Meeloper. Vast thuis geen inbreng bij mamie
Vind ik leuk
Hammie +982
zaterdag 17 maart 2018 om 14:40
Wat is mamie??

Chinees woord in Arnhem?

Ma ik wil mie ....
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 16:27
Ik wil ham&mie
Vind ik leuk
Vato75 +1495
zaterdag 17 maart 2018 om 10:08
Nederland gaat de eerste 10 jaar helemaal nergens aan meedoen is voorlopig klaar met het nederlandse voetbal
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:15
Zal ook wel weer meevallen lijkt me.
Als je ziet dat landen als Marokko IJsland en Ierland een ticket kunnen scoren zijn ook wij echt niet kansloos!
Vind ik leuk
Vato75 +1495
zaterdag 17 maart 2018 om 11:25
Dat zijn we wel of moete toernooi organiseren
Vind ik leuk
Rodajc +6820
zaterdag 17 maart 2018 om 14:05
Zeg jij het ze? Kunnen we ons een hoop tijd en moeite besparen als jij het toch zo zeker weet om de een of andere reden.
Vind ik leuk
Mari +4452
zaterdag 17 maart 2018 om 10:14
Nooit meer oproepen.
Categorie Frezer, slappe hap.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:17
Zo is het door Vormer hebben wij weer ijsvrij deze zomer.
Vind ik leuk
Cookee +7990
zaterdag 17 maart 2018 om 14:07
Hij is niet fit, das toch een reden?
Vind ik leuk
Mari +4452
zaterdag 17 maart 2018 om 15:58
Je laten behandelen door de artsen en andere hulpverleners in Zeist is geen optie?
Vind ik leuk
Cookee +7990
zaterdag 17 maart 2018 om 16:07
Ow, weet niet hoe erg het is. Maar bij je debuut wil je wel fit zijn natuurlijk. Want je komt niet van de tradi-tob-3 dus je moet 2x zo goed zijn als die.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1050
zaterdag 17 maart 2018 om 10:19
Lekker thuis laten dan
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:21
Was laatste kans,er speelt meer,pas geleden voor de camera gaf hij al aan dat het niet hoeft voor hem. Koeman is hier door mooi van hem af,middenvelders genoeg. Het probleem ligt dat er geen topspits is en geen ECHTE leider op het middenveld.
Vind ik leuk
FSCeara +6725
zaterdag 17 maart 2018 om 10:37
Hij was de aangewezen persoon om ons mensen als Sneijder te doen vergeten ! NOT ! Vormer in Oranje kan echt niet !! Fijn thuis op de bank kijken naar Oranje zoals iedereen die niet goed genoeg is !
Vind ik leuk
Thobar +3440
zaterdag 17 maart 2018 om 12:04
Middenvelders genoeg toch?
Vind ik leuk
Cookee +7990
zaterdag 17 maart 2018 om 16:09
Een goede linksbuiten of rechts was ook leuk geweest en een linksback.
Koeman kan precies genoeg mensen opzoeken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:24
Vormer is echt niet de grote leider die het Nederlands elftal wel eens naar hogere sferen zal brengen. Club Brugge leuk maar ook géén top competitie
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 12:47
Strootman wel dan?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:54
Strootman,heeft niet meer het niveau van voor zijn blessures
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 14:35
In oranje nog nooit zijn niveau gehaald enne Vilhena? Die draaft maar brengt ook niets.
Vind ik leuk
Zinho +41
zaterdag 17 maart 2018 om 13:33
Maar wel iemand die voorop gaat in de strijd. Dat wordt wel eens gemist bij oranje
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:41
Die gaat het verschil ook niet maken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:15
zo fantastisch is hij niet
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:12
Gelukkig, een houtenklaas die Vormer!
Vind ik leuk
Pjotr26 +1121
zaterdag 17 maart 2018 om 14:49
diva uit madurodam.....
Vind ik leuk
Lipu +297
zaterdag 17 maart 2018 om 18:09
Ruud is gewoon zeker zo goed als de andere geselecteerden.
Ik hoop dat hij een volgend keer erbij is en kan laten zien dat hij er toch wel echt wat van kan.
Dat hij bij Feyenoord weg moest/ mocht zegt meer over hoe Feyenoord speelt. Altijd dat overdreven fysieke gedoe en geintimideer . De zgn. 12e man bij Feyenoord is daar helaas van grote invloed op.
Sterkte in de play-offs Ruud!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vormer niet naar Oranje na overleg met Koeman: "Hij zal wel ontgoocheld zijn"