Eerste minuten in Ajax-shirt en direct assist: Ik ben nu gesetteld

Eerste minuten in Ajax-shirt en direct assist: "Ik ben nu gesetteld"

zaterdag 17 maart 2018 om 12:14

Nicolas Kühn heeft vrijdagavond zijn debuut gemaakt in het shirt van Ajax, bij de wedstrijd van de beloften op bezoek bij De Graafschap (2-4). Het van RB Leipzig overgekomen talent voelt zich inmiddels op zijn plek in Amsterdam.

"Ik ben nu gesetteld en de focus kan volledig op het voetbal", reageert Kühn op de website van Ajax. "Ik ben blij dat ik mijn debuut heb gemaakt en het team heb kunnen helpen met een assist. Het debuut duurde maar een paar minuten, maar daarin kreeg ik wel een scoringskans én gaf ik dus een assist."

Kühn was daarmee direct doorslaggevend. "Het was een lastige wedstrijd. Ik kwam er in bij 2-2, dus we moesten nog een keer scoren. Ik kreeg die kans maar helaas lukte het niet. Het was hier een mooie ambiance. Ik vind het altijd leuk om voor zoveel mensen te spelen," aldus de achttienjarige aanvaller.

Plaats een reactie

yuuup +7702
zaterdag 17 maart 2018 om 12:22
Wat een held!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:25
Op basis waarvan dan precies?
Vind ik leuk
yuuup +7702
zaterdag 17 maart 2018 om 14:18
Op basis van sarcasme.
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
zaterdag 17 maart 2018 om 12:35
Kuhn in Oranje!
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 12:36
Dit was toch de nieuwe messi?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 12:39
Dit is de nieuwe Messi straat ;)
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 12:41
nondeju da word smullen dan.... voor jullie.....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 12:43
Ik verwacht er trouwens niet veel van. Dan kan het alleen maar meevallen
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 12:43
doe ik ook altijd.......
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 18:27
Ook met je bier?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 13:29
een van de nieuwe Messies he!
Vind ik leuk
yuuup +7702
zaterdag 17 maart 2018 om 14:20
Nee joh Messi is de oude Kuhn.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zaterdag 17 maart 2018 om 12:36
Die kop boven 't stuk zou weer veel mensen het gevoel geven van: 1 assist in het shirt en hij is gesetteld. Man man man en dan gek vinden dat er reacties komen van zie je wel alle ajaxieden zijn arrogant.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:58
Even doorlezen maakte duidelijk dat de jongen in zijn nieuwe leefomgeving is gesettled en zich daarom vanaf nu volledig op het voetballen kan concentreren.
Koppen moeten ervoor zorgen dat je klikt. Een suggestieve "samenvatting" werkt prima. Veel lezers komen niet verder dan de suggestie en richten hun pijltjes daarop. Hup, weer een relletje geboren. De VP-redactie is slimmer dan veel lezers.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:36
Nee dit word de nieuwe messi
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
zaterdag 17 maart 2018 om 12:39
Een Duitser bij Ajax die een paar minuten voor tijd wil invallen, dat zie je niet vaak :-)
Vind ik leuk
Quareck +5297
zaterdag 17 maart 2018 om 12:39
Package deal met kluivert! 350 miljoen!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:39
Gelijk doorschuiven naar het eerste elftal.
Schijnt nu al 100 miljoen gereserveerd te zijn door City voor hem.

Of........... horen we er na een half jaar niks meer van. Net zoals zoveel die hem voor gingen.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zaterdag 17 maart 2018 om 13:15
Je bedoelt neem ik aan 100 miljoen broodkorrels ,dus 10 broden.
Vind ik leuk
Olfie +3463
zaterdag 17 maart 2018 om 13:19
Dat worden flinke broden
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zaterdag 17 maart 2018 om 13:21
Ik kan er een paar langs zitten.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 16:49
Nog twee goede wedstrijden in het eerste en dit product uit eigen jeugd kan weer voor 45 miljoen vertrekken.
Vind ik leuk
Jozef +29718
zaterdag 17 maart 2018 om 17:28
Jazeker, het gaat vaak snel bij ons... ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 17:39
Ik dacht dat Duitsers en joden elkaar niet zo lagen
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 18:30
Heb je het nummer van je moeder voor me?
Ik zou der graag als nog abortus willen aanraden gezien het stukken beter was als jij deze wereld nooit was betreden.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 18:57
Kan ik wel geven maar is er helaas niet meer stumper
Vind ik leuk