Stoke City en Everton figureren in sneeuwstorm, Crystal Palace maakt sprongetje

    Stoke City en Everton figureren in sneeuwstorm, Crystal Palace maakt sprongetje

    zaterdag 17 maart 2018 om 17:50

    De degradatiestrijd in de Premier League blijft ongemeen spannend. Stoke City en Crystal Palace begonnen als respectievelijk nummer 19 en 18 aan de voetbalmiddag: Stoke blijft voorlaatste, terwijl Crystal Palace uiterst belangrijke punten pakte.

    Stoke ontving Everton in het besneeuwde Brittannia Stadium en moest al na een half uur met tien man verder: Charlie Adam mocht gaan douchen na een stevige tackle op Wayne Rooney. Everton kon lange tijd niet profiteren van de numerieke meerderheid, maar Cenk Tosun maakte in de slotfase het verschil. De thuisploeg kwam de 0-1 van de Turk nog te boven dankzij Eric-Maxim Choupo-Moting, maar had op de tweede treffer van Tosun geen antwoord. Bruno Martins Indi en Davy Klaassen kwamen beiden niet van de reservebank af.

    Crystal Palace, met Patrick van Aanholt in de basis en Timothy Fosu-Mensah en Jaïro Riedewald op de bank, nam de volle buit mee bij Huddersfield Town. James Tomkins frommelde uit een corner de 0-1 binnen en Luka Milivojevic zorgde met zijn zesde benutte penalty van het seizoen voor de 0-2. Rajiv van la Parra mocht na een uur invallen voor Huddersfield, maar kon niets meer aan de score veranderen. Crystal Palace springt in de stand over West Ham United en Southampton heen en eindigt de voetbalzaterdag als nummer 16 van Engeland.

    Lees meer over:Premier League

    Plaats een reactie

    Sanders +3289
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:54
    patrick in de basis bij oranje! topvorm heeft hij momenteel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16743
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:56
    Degradatie voetballers in Oranje ?

    Wat is de Oranje in 4 jaar tijd veranderd.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1645
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:58
    Ga je de PL vergelijken met een eredevisie ?? Haha volgens mij staan er 10 ploegen pijl naast elkaar met een verschil van 2 A 3 punten ! En palace is ieder geval gelijkwaardig en misschien wel sterker dan onze top 3 vrij zeker wel sterker!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:19
    Zowiezo zaha bentkeke cabay sako foshu mensha van Aanholt zou hier gewoon kampioen worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:29
    ik weet niet wat jij gerookt heb maar als je nog wat over heb zou ik het graag eens willen proberen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:29
    ik weet niet wat jij gerookt heb maar als je nog wat over heb zou ik het graag eens willen proberen
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1645
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:05
    Want ?
    Vind ik leuk
    Bizzy +16743
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:33
    En nog niet zijn we in staat om te winnen van IJsland. Heb het al eerder gezegd het nederlands voetbal verkeerd in terminale fase.
    Vind ik leuk
    Rodajc +10913
    zondag 18 maart 2018 om 09:53
    Engeland ook niet.
    Vind ik leuk
    Sanders +3289
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:17
    wie hadden we 4 jaar terug op die positie dan? daley blind volgens mij, die is er nu ook alleen loopt die met blessures en geen speeltijd dus volgens mij loop je gewoon te mekkeren.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1645
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:06
    te mekkeren ? Zie niemand mekkeren hoor
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:18
    Zo te zien begint tosun toch zijn draai te vinden bij Everton. En ze wouden weer van hem af riepen ze nog
    Vind ik leuk
    davidben +3582
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:58
    Toch wel inderdaad, maar die berichten waren geruchten. De trainer heeft hem een tijd niet laten spelen omdat ie vondt dat Tosun aanpassingsproblemen had. Hij heeft maar 6 wedstrijden gespeeld. Dan zijn 4 goals toch een aardig gemiddelde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:00
    Stap maar over naar de Eredivisie dan en blijf hier spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Stoke City en Everton figureren in sneeuwstorm, Crystal Palace maakt sprongetje